Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je u nějaký odborník ? Co si myslíte o tomhle modu Rudy ENB pro DDDA ?

Pak je tam nějaký mod pro textury, ale nevidím žádný rozdíl, ale má 4 giga.

Chystám se na to docela dlouho :)
Tak jsem se dočetl ze 60% obsahu hry bylo vyškrtnuto. Původně měli v plánu 4 mapy které měli představovat jakési alternativní roviny jednoho světa které byli jakoby nad sebou a měla je spojovat věž která těmi čtyřmi rovinami procházela. Hmm, asi moc velké a drahé sousto i pro Capcom.
@7c (04.01.2021 17:11): Jo mohlo tam toho byt vic. Ale me teda znovuhratelnost nechybi, tu hru jsem dohral nejmin sestkrat od zacatku/od nuly, jen kvuli tomu ze me to proste bavi. Ale obvykle tomu jednomu hrani taky vic jak 200+ hodin nedam..pak uz jaksi neni moc co..a je lepsi po case zacit zase od nuly :) Uz mam i za sebou prvni misto v zebricku nejvic popularnich pawnu a drzel jsem se v prvni desitce hezkych par tydnu, nez jsem polevil. Takze asi tam uz fakt neni nic ceho bych jeste mohl dosahnout :)

me by asi styl MHW moc nevyhovoval, ale natahnout by to nejak mohli. jak jsem uz psal, klidne i nahodnym generovanim. Nechci aby to hru zamerovali na realny multiplayer, coz realne hrozi, to mas pravdu :(
Retrospektivně co za mě chybí DD je znovuhratelnost - protože během hraní je možné hrát za všechny povolání a mít všechny předměty, tak už to podruhé není úplně ono.

A taky "end game" - nebo spíš motivace pro delší hraní. Opět, je relativně jednoduché získat kompletní výbavu (relativně myšleno třeba proti D2 nebo REREV) a i obtížnost potom hodně klesne (mluvím teď výhradně o Bitterblack Isle). Jako samozřejmě jde o malichernosti, ale brání mi v tom, utopit v DD víc jak 300 hodin :(

Ale s ohledem na MHW a hry poslední doby u případného DD2 určitě něco takového bude.
@Cathan (25.12.2020 23:46): jestli se do toho dostaneš tak té čeká hra na kterou nezapomenes :)
Hlavně se nedat odradit počátečním zmatkem a obtiznosti , nezmatkovat když ti failne úkol a vůbec nevíš proc a dat jinak skromnejsimu příběhu čas ať zapůsobi.
Zjistil jsem, že GreedFall úplně nerozjedu ke své spokojenosti, takže refund a koukám po jiném RPG. A když to vidím některé nadšené ohlasy, asi do toho půjdu...
@SilentWolf (20.11.2020 22:10): DMC v seznamu neni..ale kdo vi.
Resident Evil Outrage - Q4 2021
Dragon's Dogma 2 - Q2 2022
Street Fighter 6 - Q3 2022
Rockman (Mega Man) Match - Q3 2022
Residen Evil 4 Remake - Q4 2022
Onimusha New Work - Q4 2022
Monster Hunter 6 - Q2 2023
Biohazard Apocalypse - Q3 2023
Super Street Fighter 6 - Q4 2023
Final Fight Remake - Q2 2024
Power Stone Remake - Q3 2024
Ultra Street Fighter 6 - Q4 2024
Resident Evil Hank - Q4 2024
Capcomu internetovy loupeznici ukradli nejaky data, mimo jine i hry co maji delat v budoucnu.
Dragon's Dogma 2 - Q2 2022
Hmm, bylo by to na deset let presne od vydani prvniho dilu. Jestli to je pravda.
@Daevus (17.05.2018 21:05): http://dragonsdogma.wikia.com/wiki/Rift_Crystal
hrajes v cestine ze pises KT? Co to vubec znamena Krystaly Touhy? :))

Jinak RC/KT se pouzivaji pro nakup specialnich veci u jednoho obchodnika v tabore kde byla hydra, jedna se vetsinou o kosmeticke doplnky a v datadisku Dark Arisen za ne ugradujes vybaveni pripadne ozivujes rozpadle Riftstony a identifikujes nalezene vybaveni. Ziskavas je bud jako drop z nepratel, loot z truhel a nejtradicnejsi zpusob jejich zisku je za pujcovani pawnu druhym hracum. Vzsade to neni nijak extremne dulezita polozka, na ty upgrady vybaveni a identifikaci ti bude stacit neco kolem pul az celeho milionu, coz se da nasbirat pomerne snadno. Mimo jine jdou ziskavat i za specialni ukoly kde hledas male medailony roztrousene ruzne po hre, tech ukolu je sto a za kazdy dostanes mezi 500 - 4000 RC.
Zdravim, se hrou teprve zacinam (6 lvl) a neprisel jsem na to co jsou zac ty KT pointy, je to polozka v inventari hned vedle mnozstvi nesenych penez. Diky.
@7c (26.01.2018 21:42): Ja myslim ze s tim soubojakem a rozvojem postav a pawn systemem by si mohli dovolit i nejake nahodne generovani dungeonu s nejakym vychytanym reward systemem a cas venovat designovani priser a bossu.
Samo ne ze bych chtel aby se vsechno generovalo, ale kdyz si vzpomenu treba na Everfall tak tam moc rozdil mezi rucni praci a generovanim dungeonu nevidim a moc to nevadilo. Tim by se dalo docela dobre zacilit na ten BI vyvoj ktery zminujes a byl by v radne megalomanskem meritku. pac kdyz se to vezme kolem a kolem BI neni zrovna velky.
A uprimne, byl bych rad i za zapadni vydani DD Online, lepsi nez nic:)
@Charllize (26.01.2018 21:00): To každopádně, a velmi (velmi) silně ovlivněný BI vývojem. Doufám, že to je/bude pro CAPCOM dost výdělečná záležitost.

Paradoxně pro mě je tu snížená znovuhratelnost díky tomu, že jsem v průběhu hrál prakticky za všechny povolání a používal (snad) všechny kombinace zbraní (výhoda i nevýhoda, z hlediska replayability ovšem rozhodně nevýhoda). V podstatě stejnou "kritiku" mám i proti Dying Light (strašně rád bych si ho zahrál znovu, ale musím počkat - třeba Dead Island jsem okamžitě dokončil znovu za jinou postavu).
Wow, aktuálně 7. místo v nejprodávanějších hrách na Steamu? Slušné.
@MickTheMage (11.01.2018 12:01): jak ktere staty. Treba hp a stamina jsou mnohem dulezitejsi pri levelovani nez pres vybaveni. A i ostatni nejsou uplne zanedbatelne. Proste kouzelnik co byl 200 levelu kouzelnik bude vzdycky lepsi nez kouzelnik co byl 200 levelu fighter:)
Ale ne propastne lepsi. To vybaveni dela hodne. Ne ze ne.
Imho, v tejto hre hra dolezitejsiu ulohu vybavenie ako staty samotnej postavy... len taky maly postreh ;)

Klavesnica+mys je celkom hratelne, ale gamepad je preferovane zariadenie na ovladanie
@Garion (11.01.2018 11:25): hrat dogmu jen kvuli pribehu neni uplne nejlepsi napad. Neni to pribehove rpg. Spis takova kombinace monster huntera a klasickych dungeon her. Je to zejmena o systemu hry.K plnemu nadseni ze hry je proste treba odhalit kompletne system hry a jak co funguje. Samozrejme pro pribeh ti staci level 50 a nic moc resit nemusis. Pokud ale chces hrat datadisk a hard mode tak se to dost zmeni.
Vybaveni tam jsou mraky, jen ho najit. Odhadem nekoli stovek casti vybaveni a urcite kolem stovky zbrani.
Je to konzolova hra, gamepad silne doporucen:)

Ps: teprve to nejlepsi prijde az ti ty ukoly zacnou failovat a vubec nebudes vedet proc:)
Taky jsem to rozehral, nekdy pred 2 tydny, a zatim teda co se mi nelibi:
1) UI na PC (klavesnice + mys) je dost tragicke. Predpokladam, ze je to vlastne konzolove UI s tim, ze se na to da i klikat mysi (kdyz clovek klika na spravna mista, nelze klikat ve vsech pripadech na vse).
2) Predmetu (vybaveni) je strasne malo, po tech nejakych 15 odehranych hodinach jsem menil brneni a zbran snad jednou. Na druhou stranu predmetu na vyrobu lektvaru a podobne je mozna az prilis.
3) Ukoly jsou (zatim) dost plytke, pokud bych pocital prijate ukoly (tedy vcetne tech splnenych), bylo by to tak 4-5 rozumnych ukolu na cca 15-20 trapnych (zabij 20 vlku a podobne).
4) System rozvoje postavy je dost nejasny. Ve hre neni popsano prakticky nic a bohuzel jsem ke hre nenasel ani zadny poradny manual, kde by bylo vse vysvetleno, takze jsem odkazany na ruzne wiki a podobne, kde je alespon neco. Napriklad o tech statech, co zminuje nize @Charllize (11.01.2018 10:05), jsem kdesi cetl, ale treba vubec nevim, jestli to ma nejaky valny vyznam (z meho pohledu zejmena pro dohrani hry po pribehove strance, na BBI se mozna podivam, ale nutne to neni).
Ok. Já teď čekám, až budu mít na tom základním povolání vše na max (tedy, všechny ty červené tečky) a pak zkusím nějaké jiné.

Ale jestli to bude mít na něco vliv, nebo jestli můžu přetáhnout ten max, nebo čím se mi vlastně odemykají ty nové skilly na naučení... Vůbec nic nevím.
@Bodkin (09.01.2018 13:19): Jak píše Charllize, do BBI bych šel až později (až projdeš alespoň celou normální mapu, příběh můžeš klidně vynechat). Spíš i proto, že BBI je dle mě s přehledem nejlepší část hry a hodnocená samostatně je tak na 12/10. Určitě tam můžeš jít i hned od začátku, ale to by vyžadovalo solidní "metagaming" (a byla by to asi trochu škoda).

Změna povolání je na tobě - ale i když nepůjdeš cestou získání min/max požadovaných statistik, vyplatí se získat některé nejužitečnější dovednosti různých povolání (obecně bonus k síle (fyzická dmg) - velký i malý, nebo naopak k magii (velký i malý), nosnost). Pro tohle stačí změnit povolání a "kosit" víc slabších nepřátel (typicky při cestování za nějakým úkolem) - navíc změna povolání je fajn na vyzkoušení nějakého jiného způsobu boje.
@Bodkin (09.01.2018 13:19): zjisti si jak ktera vocation dostava staty. Je toho moc tak se mi to nechce vypisovat. A podle toho se zarid. Obecne kdyz nechces hrat na min/max postavu tak je to jedno a jde to stridat dle libosti, dohrajes to tak jako tak.min/Max se dlouhobe vyplati ale zabrani ti uplne hrat za nektere vocation. Je samo rozdil kdyz mas fightera z 4k zivotu nebo kdyz ma 6k.Levelovani postavy aby za neco stala je pomerne slozitej a dlouhej proces a pokud te hra moc nebere nevenoval bych tomu pozornost, jak jsem psal, dohrajes to i tak. V nejhorsim ty tezke potvory ptobehnes a obtiznost hard budes ignorovat.
BBI je tak od levelu 50 ale podivat se tam muzes, nic tim nezkasis, je to separatni cast hry. Jen je tam asi vic treba mit aspon trochu dobre udelannou postavu. Preci jen ta obtiznost oproti zakladni hre tam je o hodne vyssi.
Dotaz:

1) Má cenu měnit vocation? Hraju základního fightera a šel bych do nějakých těch mixů, jak moc se to celé rozbije a zhorší, když to bude levelovat jiné věci? Vyplatí se to?

2) Když půjdu rovnou do toho DLCčka, rozhasí se mi nějak to hraní základní hry? Tam jsem sotva přitáhl do hlavního města a šel do Dungu dolů pod Pawn guild.
Tak to chodi s amaterskymi preklady. Ja se uz naucil na cestinu necekat, anglicky umim docela dobre (ale radsi bych hral cesky) takze na to kaslu. jen v pripade ze si danou hru chci zahrat znovu a cestina uz je, tak ji pouziju. Navic me dost stve pristup prekladatelu co se za posledni leta vytvoril, nebudu to rozebirat, ale nemam to proste rad.
Práve to skúšam, preinštalovať v starom save, inak mám ich niekoľko v rôznych častiach, pawn je ryšavá kúzelníčka a postava obojručák, meč, mystik ...
Tak zacatkem pristiho tydne by mela byt PS4 verze venku. Jelikoz to bude jen portnuta PC verze na konzole neocekavam zadne veci navic, takze muzu byt jen prekvapen a treba to nejak preci jen jeste nakonec vylepsily. Doufam ze opravi spatne zobrazeni HDR u zdroju svetel a PS4 udrzi 60 fps ( mela by) . Zase se do toho pustim, uz je to dele nez rok co jsem to hral, takze se tesim.
Práve sa stým hrám:
ddda.sav sa volá váš starý save, ten spakujte rar/zip a ideme na to.
@Nikdykde (03.07.2017 09:44): Nejlépe? Asi shodit z mostu ve Fortress of Remembrance :) Pokud jde o "farming", tak nejrychlejší je (wtf CAPCOM?) combo Blast Arrows + 4xCQ + Tenfold Flurry (Death a Daimon jsou IMO jediní nepřátelé, kde to má smysl používat, protože v obou případech to jinak po x-té docela zdržuje).

Jinak je z mých zkušeností asi nejlepší Skull/Brain Splitter + Leap Attack (nutná 100% Sleep resist). Jinak i Great Cannon + Ruinous Sigil. Jako Sorcerer (meh) je asi ok Focused Bolt (Holy - s mou nízkou magií nic moc) a Gicel (taky nic moc, ale jako "finisher" ok). V menších prostorech potom Ricochet Hunter.

V zásadě ale u druhé sekce nejde moc spoléhat na zabití během jednoho boje (tedy neoznačil bych to jako "farming"). Death má standarně pevný počet životů, které se neregenerují - takže když během prvního boje ubereš jeden "hp bar", až se objeví někdy znovu, tak bude mít už o jednu "tečku" méně - dokud ho nezabiješ, potom se objeví po čase zase v "plném zdraví".

Jinak je tu menší záludnost - pokud je Death na mapě, kde je hráč a hráč uloží a potom nahraje hru (nebo možná stačí nahrát hru), tak se Death plně uzdraví. Tedy pravidlo č. 1 pro smrt - nikdy neukládat a nenahrávat (pokud tedy člověk plánuje "normálně" ji zabít).