Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mam dotaz ke zdejším vývojářum, pokud se nezdejchli na nějaké ostrovy. ( :) )
Jakpa to je ohledně dabingu českého? Pořád platí to co řekl Vávra? Tedy podle prodejů tak půlrok po vydání?
KCD docela bedlivě sleduju a jestli se ta hra opravdu nakonec povede, tak to budu pokládat za zjevení a malej zázrak. Ani ne tak proto že bych Warhorse nevěřil, ale protože to vypadá že nic složitějšího už si na sebe uplést nemohli.

Povedené beru jako technicky a historicky věrohodné, příběhově/mytologicky vydařené, emotivní RPG, bez nějaké důležité slabé složky (potenciální průser je boj), které zároveň dokáže BAVIT desítky hodin, zakonečné komerčním úspěchem (a logicky vyplývajícím sequelem).

Mimočeši budou k téhle hře z neznámého kdysi existujícího vidlákova, která chce porazit TES a Zaklínače, asi tvrdý, ale já jsem fakt zvědavej!
@Paul (26.01.2018 18:20): tenhle humor jsem nepochopil už když to sdílel Vávra, haha zelí, jůůů. Mimochodem se to ukázalo jako velmi kontraproduktivní, protože pár lidí na fb plácalo, že fyzika stojí za prd :D si asi myslej, že takhle to bude ve výsledné hře vypadat.

Koukám views jak u mě na kanále, no tak uvidíme no :)
@SavageCZ (26.01.2018 16:58): V tej zmeti histórie to nie je, Bol som v práci, takže som si to skrátil. To o šnúrke vedia folklórne súbory a iní "xenofóbny" Slováci. Pekná kniha je napr: https://www.databazeknih.cz/knihy/zabudn ... reckych-bojov-193698
@Paul (26.01.2018 18:20): Možno je to myslené, že v hre nie sú kaleráby, tak sú nahradené kapustou. Je samozrejmé, že pred slniečkarskymi kalerábmi každý normálny zdrhá. :D Dúfam, že to neznamená,že ustúpi, to bych požadoval refund! :D
@SavageCZ (25.01.2018 19:07): Od roku 1543 je obec vystavovaná tureckým nájazdom. Turci obec napadli, vypálili a vyplienili. Okolo 500 mladých ľudí z obce odviedli do večného otroctva. Ako spomienku na túto udalosť nosia dievčatá na krku tú šnúrku, ako spomienku a na večnú pamäť.
Husiti robili výboje až na územie dnešného Slovenska - Považie, vypálili zopár dedín, ale to neznamená, že Vás nenávidíme, máme ďaleko horších nepriateľov. Napríklad obec Sebechleby bojovala z moslimským Turkom cca 150 rokov.
Viete prečo majú dievčatá tie čierne šnúrky?
https://www.youtube.com/watch?v=fVi5TEDGjq0
PS: A v rámci politickej korektnosti prestaňme, nejaký humanitárny slniečkár bombarďák sa osype a nebude snehovou vločkou. :P
Babiš je vlastne neviditeľná ruka trhu, takže vie čo platí!
Nás Slovákov trochu Čehúni serú, to sa viaže na husitské výboje do Považia, ale to neznamená, že si túto hru neužijeme! KCD construction set!
@Paul (25.01.2018 12:32): Ten stealth není zase tak běžný, pravda. On je k tomu taky dost dobrý důvod, protože "stealth" ve valné většine RPG sucks balls. O to víc bodů pro KC pokud se jim to povede vyvážit a propracovat!

Odprosti se od klasického UBISOFT gui, a ti zůstane opravdu gule roustoucí, occhlupení rašící kombat, který nejen vypadá dobře na oko, ale má i tu paradobně "bloodborne" learning curve. Myslím, že by se ti For honor zalíbil.

P.S. Bloodborne se mi také velmi líbí :)
@pajmič (25.01.2018 12:27): tak ta hra je cílená primárně na fanoušky RPG žánru. A díky grafice a světu má možnost nalákat i mainstream hráče který vyloženě po RPG nejedou. Mechaniky co jsem vyjmenoval zas tak fundamentální aspekty všech RPG taky nejsou, Mass Effect i Witcher se bez stealthu atd obejdou. KCD je víc New Vegas-like, a kolik her jako New Vegas od 2010 vyšlo? Moc mě jich nenapadá.

S tím For Honor, já ti nevím. Z té hry jsem viděl dost videí a nikdy mě nezaujala abych si jí chtěl zahrát. Odporné moderní GUI, zaměření na multiplayer..a ani ty souboje mě moc nepřesvědčily. Ale já jsem divnej, mám stejně rád souboje ve Witcherovi jako v Bloodborne.
@Paul (25.01.2018 11:56): Mě hlavně fascinuje co všechno ukázali v jednom videu, všechny předešlé spíše působily tak že na něčem dělají ale ve světě to je tak že například vývojáři codka udělali vlastní mega výzkum a mají o tom spousty videí o druhé světové a nakonec tam němci pálí z olejničky, ruských smaopalů a je to nejstupidnější díl...

Tady naopak mám pocit že všechno co ukazovali fakt do té hry proložily a když vidím to množství featur a smyslu pro detail, tak naprosto chápu proč tam nejsou děti a proč vypustily valstní AI pro koně atd. atd. atd.... Dokonale to vynahrazuje to všechno co hra už má. Tohle bude nejspíš mnohem dodělanější hra než třeba druhá mafia.
@Paul (25.01.2018 11:56): Nemluvil jsem za sebe, Puale. Ale někdo, kdo o takové hře nikdy neslyšel může být prostě neosloven. Apropo, svět je hezký a je to už od pohledu největší tahák celé hry, něco, kde si nikdo neřekne "fuj" ten svět vypadá ošklivě. Co se těch gameplay mechanik týče, vyjmenoval si něco, co jsou fundamentální aspekty rpg žánru. To, že něco takového hra má by tě mohlo uchvátit jen ta předpokladu, že jsi nikdy nehrál žádnou hru/rpg. Jak ty věci budou zpracovány je věc druhá. I co se questů týče, nemůžeme hodnotit, dokud to nedostaneme do ruky.

Mimika xichtů je pro mne něco, co nijak výrazně neovlivní můj zážitek z hraní.
A ten kombat...šálek, ne-šálek. Nevypadá to vizuálně přesvědčivě a když je něco nepřesvědčivé, nemůžu se do toho vžít. Vem si For Honor, která má koncepčně hodně podobné fighty. Ta hra se nesnaží hrát si na nějaký simulátor středověkého šermu, ale už od prvního pohledu je zajímavý technickým provedením. Animace jsou plynulé, údery mají dopad. Už jen z tohoto faktu jsem měl v té hře strach o svou postavu, že dostanu na prdel., jak jsi řekl, soustředit se na přežití. Vizuální a zvuková odezva dělá hodně a co do atmosféry, ta hra funguje už z videa, protože vypadá pěkně, v noci je opravdová tma,má to pěkný hudební podkres adt. ale u soubojů Kingdom Come z ukazovaných videí nemusí mnohé nepřesvědčit.
@pajmič (25.01.2018 11:32): to mě fascinuje, jakej by byl potřeba gimmick abys byl happy, když nestačí krásnej atmosférickej svět, gameplay mechaniky co obsahujou melee, unarmed, ranged, stealth, exploration, dialogy, lockpicking, alchymii, pickpocketing, haggling, do toho příběh se čtyřma hodinama cutscén a questy co jdou plnit různými způsoby a neomezují se na "fetch 10 rat tails". Beru že combat nemusí bejt šálek čaje, krapet toporně působí, ale při samotném hraní se člověk soustředí aby přežil a tolik neřeší jestli náhodou nemá nepřítel nedostatečně rozšklebenej xicht.
Co se týče ukládání, na jednu stranu se mi ten systém líbí a přijde mi dost neotřelej a sympatickej, na druhou bych ale Save and Exit taky uvítal. Ale nebudu to odsuzovat dokud si to nezahraju, třeba těch šnapsů nebude nějakej zásadní nedostatek.
@Luďa (25.01.2018 11:32): Zlatý standard je dnes možnost ukládání toliko mimo souboje. Což i tady budou pravděpodobně ty jediné skutečné překážky. Debilním save systémem nezvyšuješ obtížnost, ale nutíš hráče hrát znovu celý dlouhý úsek, který už hrál. Tohle zvěrstvo je ideální ještě doplnit cutscénami, které nejde odklepnout. :)

@Charllize (25.01.2018 11:36): Imho dost jiný model hry. DS ani další klony btw nehraji. A ani nezkouším hrát. Btw psal jsem, že ukládání by mělo jít jen mimo souboje. Pokud má DS třebas nějaké pasťo skákací úseky, tak chápu, že ani v nich to nepůjde.
Kdybych se na o měl dívat očima nezaujatého pozorovatele, tak se zeptám. "Proč bych si to měl koupit?" nevidím tam nic, co by mne vyhodiho ze židle, chybí tomu tam ten "kůl" element/gimmick, která by mě donutila běžet s dekou a spacákem k supermaketu. Combat vypadá nezáživně a toporně, (hlavně animace, nedostatečná vizuální a zvuková odezva). Plížení noční vesnicí vypadá dost immersive, ale důležité bude, jak zmáknutá je AI v těchto situacích.
Save systém, kde nemůžu ukládat kde chci, ale možnost manuálního uložení tam je, je podle mne vždycky lepší než třeba typický savevování v CoD přes f5. Když si můžete uložit kdy chcete, nikdy nic neriskujete a vo tom to je. Přecejenom hrajete hru a nepíšete knížku ve wordu, kde je ukládání kdy chci asi důležitější. Figurky v člověče nezlob se mají taky save jenom v domečku. :)