Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (16.02.2018 10:47): Měli několik desítek tisíc podporovatelů a stěžuje si jich kolik, pár desítek? Přijde mi to jako úplně marginální problém, který se běžně stává v každém eshopu. Z tohoto důvodu by spíš na KS měli být zrušeny odměny, aby si ho lidi nepletli z eshopem a uvědomili si jeho pravý smysl.
@Marcusss (16.02.2018 10:07): Toto bola cast ked ma hra po dlhsej dobe pustila zo serie cutscen, takze som par tyzdnov kaslal na main quest a siel expit a plnit nejake postranne. Prvy suboj s tymito dvoma banditmi "na ferovku" skoncil loadingom.
Nicmenej vyriesit sa to da aj inym sposobom, minimalne jedneho omracit v spanku, pripadne rano pred tym ako budu jest im nieco prilej do gulasa ;-)
To ze by si nevedel ze su tu oni to som nejak nepochopil, vsak uhliari ti uplne presne povedia kde sa nachadzaju, kde maju tabor. V noci tam spia a cez den strajdaju po ceste medzi dvoma uhliarskymi tabormi. A pokecat s nimi mozes aj bez toho aby na teba zautocili a je ti jasne, ze hladaju Zrzka.

Subojak je v tejto hre fantasticky, skvely balanc medzi skusenostami postavy a hraca. Na zaciatku nemas moc sanci ani proti jednemu banditovi, vsak Jindra hovno vie. Ale ak trocha potrenujes (sila,vitalita aj pri pastnych subojoch, obratnost pri strelbe na zajace) plus prihodis zopar perkov, najdes lepsiu vybavu a aj ty sam potrenujes, budes to citit a banditov das.
Ja som najskor v Ratajoch vykradol co sa dalo, vo vybave mam aj zopar kusov platoveho brnenia. Spolu s lepsimi statmi a perkami uz oboch banditov dam na ferovku. Ked som uz ten tazkoodenec, najskor im blokujem zopar serii svihov (zobral som nejaky perk co mi zerie menej staminy pri bloku), nech im klesne stamina a potom skusam kombo toho kratkeho meca (tiez perk)...
@Walome (16.02.2018 10:47): jako jediný co, tak je to asi ta kovová krabička, to je fakt blbý... ale že není manuál a ty věci jsou nebo nejsou vysvětlený ve hře, což by měla být i podstata, nebo making of, který se vlastně teprve dotáčí, budou tam záběry z vydání, čtení prvních recenzí, atd. v tom fakt nevidím problém, ba naopak :)
Jo a ještě jedna věc:
- Po tom co se Jindra s Ptáčem poprali si náhodná NPC dál klidně seděly v hospodě, i když by měla být zavřená (celá dějová pointa) a já je nemohl vyhnat.
- Na to, že je v Rataji povinnost v noci chodit s pochodní na to většina NPC zvysoka sere...
Já bych chtěl přidat pár věcí z úvodu:
Šel jsem zmlátit Kuneše. Dostal jsem.
Šel jsem zaházet Němci dům hnojem, ale kámoši mi nepomohli s Kunešem. Bez peněz jsem se odhodlal ke zlodějině - ale ouha! Místní obchodníci poznají kradenou ředkev na pohled. Naštěstí se nějakou záhadou nepočítají jiné věci za kradené, takže jsem si koupil dýku charisma +5, kterou se ale nemůžu vybavit. Popojedu v příběhu a dost mě sere, jak mi mezi animačkama střídaj košili - potrhaná od Kuneše, náhle čištá.

Hra je to jinak zajímavá, ale Vávru podle dostihla karma.

...a ten ksicht mě furt se*e!
@Guldy (16.02.2018 09:23): Ne, vyhnout se tomu nemůžu:
- aniž bych lhal uhlířům, že jsem se s nimi už vypořádal
- aniž bych na ně zaútočil předtím než s nimi promluvím (a tím si potvrdil, že jsou to zabijáci - poznat to totiž nejde, jelikož až do začátku boje jsou oba jen v košilích a beze zbraně)
- aniž bych je (se stejným problémem jako výše) podřezal ve spánku jako nějakej špinavej hrdlořez
- headshot lukem se mi v během boje proti nim i párkrát povedl... nezdálo se, že by jim nějak vadil...:(

To prostředí té vaší hry je fakt super, fakt si užívám roleplay a chci dál roleplayovat... při noční hlídce na ochozu jsem si ji i celou odchodil, ale některé ty featury (a bugy) ten zážitek dost rozbíjí = save systém, neviditelná brašna, králíci ignorující že kolem nich lítají šípy, herní den-noc cyklus který ignoruje dějový den-noc cyklus, příběhové díry, zřetelně nedokončené dialogy, souboják který se snaží působit reálně ale je ve hře která z nějakého důvodu pořád funguje na zvyšování statů, magické lektvary na vidění ve tmě...

Některé "vtipné" věci co jsem zažil při včerejším hraní:
- Promluvením s žebrákem na nádvoří jsem náhle přeskočil celý dialog mezi ním a strážným kterého jsem doprovázel
- Po kostkách se tím samým strážným se nespustila cinemačka postupu času a já nemohl nic dělat.
- Když jsem budil Ptáčka pro lov, tak nadával, že je tma i když bylo viditelně světlo (což jsem dokázal odpustit čistě na základě toho, že je to trochu kokot)
- Při lovu na mě Ptáček mluvil jakobych měl koně.
- Jindra s Ptáčkem se vraceli celou cestu do Rataje zranění pěšky, přestože byli jen kousek od Talmberku a Neuhofské stáje měli po cestě
- Hra mi dějově nedala prostor dát Jindru do pucu, přestože mezi návratem do Rataje a útokem na Neuhof zjevně uběhl nějaký čas... prostě přeskočila v čase (zamýšlené, ale dost proti tomu jak hra fungovala předtím)
@Marcusss (16.02.2018 02:51): Vsem panakum je taky treba nejdriv ubrat staminu, stoji to uplne na stejnem principu jako to ma sam hrac, tzn. nejprve ho "chrani" stamina a pote zivoty. A na bleeding samozrejme NPC trpi a mohou ho dostavat a umirat na nej.

Jestli jsi nekde umrel 20x, muzes zmenit pristup. Moznosti je hodne. Treba se tomu uplne vyhnout, vytahnout luk a strelit jim headshot, stealthem je vyradit v noci..
Soubojový systém je zatím... nevím. Nepřijde mi to nijak geniální, ale ani mi to nevadí. Prostě do někoho mlátím a u toho couvám a doufám, že to dobře dopadne. Animace rukou mi přijdou trochu zvláštní, nedá se říct, že jsem se s tím úplně sžil, ale bojoval jsem asi 4x, takže uvidíme.

Hrozně chci pochválit scénáristu, kterýho napadlo (spoiler z konce úvodu), že odtáhnout dvě mrtvoly dospělých lidí do kopce není žádná prdel. Dokonce bych tu scénu vytěžil ještě trochu víc, ačkoli méně je někdy více a já to zoufalství v Jindrově tváři bez mimiky úplně cítil! Sám jsem musel tahat 40kilovýho psa a nebyla to vůbec prdel, natož člověka.

Líběj se mi i prvky, jako je nemožnost ukrást ukradené věci (tím mizí možnost někoho okrást a pak mu to prodat), líbí se mi, že už jsem nebyl schopný splnit dva questy, protože jsem prostě nevěděl jak. A taky se mi líbí, že ačkoli mi v úvodu byla omezena svoboda pohybu, tak jsem si toho vůbec nevšim.
úvod mám taky za sebou, ale jsou to muka ... nečekal jsem, že se mi to na mojí mašině bude tak divně trhat a propadat FPS ... Zatím počkám, třeba se vydá časem nějaký optimalizační patch nebo ovladače na GF já nevím, teď hlavně dohraju 2 rozehrané hry :D
Ten soubojovej systém je balzámek <3 Naprosto teda netuším, kde sehnat paklíč, nebo proč jsem se nemohl vybavit dýkou, co jsem si v tutoriálu koupil, ale souboje jsou to ono pro hrama unavenýho medvěda :D

(akorát ten zas*anej ksicht mě ani po hodinách nevytáčí ani o Okamuru míň :/ )
@cvv (16.02.2018 01:45): Takže ty hodnotíš hru za to co možná v budoucnu bude? Fanboyovský blábol.
Jednak bugy, které často opraveny naopak nebývají, jednak to že nevíš ani jak vyvrcholí příběh, jestli bude hra dost zábavná až do konce, etc.
TEN "SOUBOJÁK" SE MŮŽE JÍT OMRDAT REZAVOU TRUBKOU!
Potom co už jsem dvacetkrát chcípnul proti těm dvoum lapkům co hledají Zrzka, hlavně proti tomu nesmrtelnému zmrdovi se sekerou, to pro dnešek balím.
Mám pocit, že nepřátele se neunavujou a zranění jim nesnižuje staminu (narozdíl od hráče), a ani nemají následky krvácení jako hráč. Upřímně ten souboják působí snad nejvíc herně co jsem kdy zažil - nepřátelé přežijou hromadu zásahů a hráč skoro nic, čím víc toho hráč schytá tím těžší je dál bojovat (menší stamina a zranění) zatímco protivníky to nijak neovlivní...:(

Jestli tohle je ten Vávrův designérský magnum opus, tak to teda potěš...:/

A to jsem se doteď fakt bavil... tím historickým walking simulátorem...

(A to ani nemluvím o tom jak jsou oba nazí a náhle se na ně teleportuje equip...



@cvv (16.02.2018 01:45): Wow, tady je někdo drsnej fanbój. Bugy jsou zásadní problém (a že jich tam je) a fakt, že možná budou časem opravené je pro recenzi irelevantí. ACG je dobrý recenzent a jeho hodnocení bylo víc než férové.
Proc me hra proboho tresta ze se mi povede neco ukrast (kontrola straznych), chapu kdybych se ovesel zlatem ze budu podezrelej, ale jen proto ze mam kradenou vec hozenou v batohu?!
@cvv (16.02.2018 01:45): A ty snáď s hodnotením nečakáš, až hru dohráš?
Akú výpovednú hodnotu así má tvoje hodnotenie, ak napáliš plný počet hre, ktorá nemá ani 3 dni a ani si ju nedokončil?

Upozorniť na bugy v hre nie je retardovanosť, je to ich povinnosť.
Teprve teď čumim, že KCD tady má 75% a 6 hodnotitelů, Wtf? Vy s hodnocením čekáte, až dohrajete?

Jako...jak jinak si představujete 10/10 hru? A doufám, že tady není nikdo tak retardovaný, aby ála někteří rádoby prestižní recenzenti jako ACG počítal do hodnocení bugy, které budou opravené během pár týdnů.
Mimochodem ve snu bych asi neměl cítit hlad :) a asi by ani nemělo vyskakovat tutorialní okno ohledně mlácení civilistů, když ve snu majznu civilistu :)
Jinak stala se mi včera taková vtipná věc, majznul jsem v lese nějakou ženskou ( omylem ) mečem po hlavě a hra mě za to moc nepochválil, ok ... loadovat jsem nechtěl, jelikož jsem byl v půlce příběhové mise, tak jsem si řekl, že tu nebožačku umlčím a co se nestalo ... naháněl jsem ji cca 5 minut po lese, jelikož NPC radí při úprku sprintujů stejně rychle jako já :D kdykoliv jsem byl kousíček od ní a chtěl napřáhnout mečem, tak v krátkém mezičase odběhla a já máchnul vedle, tohle se opakovalo asi 10x ... tak jsem vytáhnul luk ... jenže na těch 20 metrů je to trochu sportka, takže posledních 5 šípů v prd .... nezbejvalo nic jiného, než ji nechat běžet.
Na jednu stranu mě to strašně sralo, ale na druhou mě to hrozně pobavilo :D .. kdy naposled jsem si něco podobného u nějaké hry mohl říct :D
Ten pocit, když čtu článek na hrej.cz, kterej je ozdrojován z wccftechu, kterej se odkazuje na...můj post na reseteře :)

@Bodkin (15.02.2018 22:37): tak buďme rádi, chci si za pár let vyjet do bitvy po boku Jana Žižky tak koukejte makat :D

Nejhorší je že já to fakt žeru, furt si pročítám dojmy a baví mě to, ale sám to rozjíždět nechci dokud nedohraju ten Elex...vyhýbat se spoilerům je docela dřina, hroznej minefield.
@Bodkin (15.02.2018 22:37): To mě popravdě v dnešní mainstream době taky dost překvapuje ... dneska je to samej přiblblej Assasin, far cry případně nějaké tunelovky od Sony, tohle se dneska už moc nenosí ... :) Jak psal Guldy, tak pro mě je hlavně obrovský překvapení, že po tom jedou Amíci, tam bych to vůbec nečekal.
Dobré to je, jen překopat ten combat ( už s tím nebudu otravovat .... :D )
@Bodkin (15.02.2018 22:37): taky jsem překvapen, že se mi to tak líbí! Ale teď jsem se skoro i dojal, asi to vnímám dost specificky :D a přitom mě tam dost věcí sere. Ale takovým příjemný způsobem. Třeba teď mě hra vrhla do svízelné situace, kdy jsem si nechal v mrtvole x věcí, abych neměl postih ze zátěže, ale pak mě hra přesunula jinam a já o ty věci přišel... a nevadí mi to, protože mi to připomíná ty staré hry, kdy se prostě nikdo s nikým nesral.

Podle mě za to může ten čistý gameplay, kdy na všechni musíš sáhnout, nic nebliká atd.
@Bodkin (15.02.2018 22:37): Jak daleko jsem v hlavni pribehove linii, kdyz ted mam bitvu u Pribyslavice? Dik

Jo a spravte prosim ty souteze lukostrelcu, to me fakt dokaze vzdy nasrat kdyz NPCcka nezacnou strilet a tim vlastne prohraju :(
@Paul (15.02.2018 21:51): Však jsi to psal ty, tak proč bych se zlobil.

A upřímně jsem překvapen, že se to lidem tak líbí. Takhle nějak jsem to nečekal. A rád si čtu, když lidi píšou co se jim líbí nebo sere, ale nemůžu se dívat na žádný stream, pořád při tom očekávám že se tam něco strašlivě posere, horší než sledovat snuff.
Tak za 14 dní by měl vyjít patch 1.04, ten 1.03 patch co se nám stahuje na PS by měl opravit prý dost věcí, teď nám to psal Vávra v diskuzi.

Tak to jsem zvědavý, zkusím bohužel až příští týden :'( To je hrozný, když má člověk kamarády a musí s nima jet na víkend chlastat.
4K úplně ne, stačilo by mi 1440p :)
Mám totiž FHD monitor, ale 24" a byl jsem zvyklý na 22". Na 24" mi to teda přijde v FHD rozlišení trochu vyblité, proto si to vždycky u her které to umí trochu vyskejluju :)
kouknu na PC Gamer a na frontpage osm článků o KCD, taky hezký. Tam maj rádi immersive simy. Něco pro QA a programátory:
https://www.pcgamer.com/the-weirdest-gli ... om-come-deliverance/

@cvv (15.02.2018 21:24): jo je to dost příjemný překvapení. Si pamatuju když jsem skeptickýmu Bodkinovi před půl rokem odpovídal v PM (snad ho nenaštve že to postnu):

"Co jsem tak extrémně nahrubo počítal, vývoj KCD by mohl spolknout kolem 10-15 mega USD, pak když se dá podobná částka na marketing, tak dejme tomu celkovej budget 25. Když se bude prodávat dejme tomu za 50 dolarů (70% k warhorse), tak by muselo prodat kolem 700,000 digi kopií aby se to zaplatilo. Já bych si tipnul že dá i ten mega během první dvou tří měsíců, depending na závěrečný kvalitě samozřejmě :)
Ale fakt bych doporučoval nechodit na steam early access, ať first impression nemá většina lidí zkaženou nedodělanou hrou. A pak být Danem, tak kašlu na ty SJW sračky :)"

...a nakonec je sice plná verze furt tak trochu early access, ale kupodivu to moc nevadí a lidi kupujou a užívaj, a ten mega to nejspíš v tomhle timefrejmu dá. Hah.
Wow kdo by to byl řek, že hra začíná až po třech hodinách gameplaye!