Používáte někdo ten mod na quicksave? Funguje to v pohodě? Rozmístění autosavů je natolik nesmyslné, že se musím uchýlit k takové srabárně :(
Diskuze
Kokos Bodkin, prerobte tie save ukladania, práve som prišiel o prácičku, vymyzavam save čo nepotrebujem a PRÁSK 3 hodky v prdeli. Kedze si nemôžem save nazvať bolo by krásne mať polozku SEJVOVICA, kde bi boli len pripadne save. Ta hra ma nerozčuluje ,ale mal som tristo a idem zas na rande z Terezou ,,,
PS: Takze zas 18 ...
PS: Takze zas 18 ...
@Charllize (16.02.2018 20:23): Skús si predstaviť virtuálny herný svet s kompletne nasimulovanými sociálnymi a ekonomickými interakciami. Postavy prepojené v partnerských zväzkoch a vzťahoch, ktoré si budujú nie podľa skriptu, ale na základe dopredu vygenerovanej vlastnej osobnosti. Manželstvá, bitky, obchodné partnerstvá.. Organický svet, kompletne nasimulovaný, v ktorom sa prechádzaš so svojou vytvorenou postavou. Každý playthrough unikát! Presne o toto sa Bethesda už pár rokov pokúša so svojim systémom Radiant Story. Nebolo by to zaujímavejšie, než naskriptovaná situácia "sedlak seka drivi a pak si jde lehnout"? :-)
Tolik "*" v Praze, to musí být smrad.
PS: Našiel niekto ľulkovec Zlomocny v prirode?
PS: Našiel niekto ľulkovec Zlomocny v prirode?
@Paul (16.02.2018 20:03): Nejlepší na tom je, že moji trollbu bere jako bug. Úplně mi to vehnalo slzy štěstí do očí.
@kuler91 (16.02.2018 20:10): No, snad jsme to pořešili, aby to nebylo možné vymaxovat. Imo naprosto důležité je u něj se naučit komba a mastr strajky, s tím se pak člověk cítí jako pan šermíř. Podle mého je tenhle cvičný bernard jen průměr, aby měl hráč šanci.
Je to možné, dobrý equip je dobrý equip. Dobrý skill postavy je taky fajn, ale dobrý skill hráče je ještě lepší. A když máš před sebou dva chlapy v plátech co do tebe sekaj mečem, tak vytáhneš kladivo a padla.
@kuler91 (16.02.2018 20:10): No, snad jsme to pořešili, aby to nebylo možné vymaxovat. Imo naprosto důležité je u něj se naučit komba a mastr strajky, s tím se pak člověk cítí jako pan šermíř. Podle mého je tenhle cvičný bernard jen průměr, aby měl hráč šanci.
Je to možné, dobrý equip je dobrý equip. Dobrý skill postavy je taky fajn, ale dobrý skill hráče je ještě lepší. A když máš před sebou dva chlapy v plátech co do tebe sekaj mečem, tak vytáhneš kladivo a padla.
@Paul (16.02.2018 20:03): to je pravda. Ale moc nevim k cemu to je dobre. To ze pet kilaku od tebe sedlak seka drivi a pak si jde lehnout je jaksi jedno. A nemuzu si pomoct ale trochu mi to cele zavani nemohoucnosti to vyresit jinak. Protoze nechapu proc je treba simulovat 2000 lidi najednou i v mistech kam dorazim za 40 hodin hrani. Ale kdo vi, jsou lide jako Valcik kteri v tom vidi budoucnost herniho prumyslu, tak treba jednou WH budou uznani jako prukopnici:) Asi nejspis by hraci na konzolich misto te megalomanske simulace NPC ktera urcite zere plno vykonu ocenily kdyby jim nedoskakovali objekty a textury pet metru od obliceje, ale to by asi holt chtelo specialni konzole peci, ktere se nedostalo.
Možná díky Bernardovi začínám combatu přicházet na chuť, takže dávám hře další šanci :) ... Ted se s ním mydlím asi půl hodiny a mám radost z toho, že nabývám skill jak postavy, tak můj :D
Bodkin: pls info, můžu se teoreticky na tom treninku "vytrenovat" až na maximální skill ? Jinak existujou ve hře různé druhy skillu protivníků .. jestli teoreticky můžu brát Bernarda fakt za mistra a nic lepšího ve hře není ? Je možné ve hře utáhnout i 2 lepší soupěře naráz ? Nemyslím trapné lapky, ale nějaký lepší kalibr ...
Bodkin: pls info, můžu se teoreticky na tom treninku "vytrenovat" až na maximální skill ? Jinak existujou ve hře různé druhy skillu protivníků .. jestli teoreticky můžu brát Bernarda fakt za mistra a nic lepšího ve hře není ? Je možné ve hře utáhnout i 2 lepší soupěře naráz ? Nemyslím trapné lapky, ale nějaký lepší kalibr ...
@Gordon (16.02.2018 19:18): ja jedu jednu linii, stojim si za svym, takze je to konzistenti nikdy nekoncici prace a kdykoliv jsem ochoten zastupovat Bethesdu. Takze tvoje zminka o Skyrimu je jen zrnko pisku v pousti :)
@cvv (16.02.2018 18:59): hah, polygon.
@Charllize (16.02.2018 18:41): Už ses z tý narážky na Skyrim dost vyklepal?
@Luďa (16.02.2018 16:33): Bůh ví, cos ožralej vyváděl.
@Garret (16.02.2018 18:40): no tak je asi normální, na yt to maj lidi taky. teda ta technická stránka je větší bída, než jsem čekal. během deseti minut mi to třikrát zamrzlo asi na 5sec... dejavu ala Witcher 3, který se stal taky slušně hratelný až s patchem 1.10?
Zdaleka nejbizarnější recenze, jakou jsem zatím četl. Autor, mainstreamový kazuální herní novinář, na KCD nejvíc nenávidí příběh, scénář, postavy a neexistující reaktivitu světa. Prý tvá rozhodnutí na svět nemají žádný vliv. Na druhé straně se mu docela líbí souboje. Totální surrealismus.
https://www.polygon.com/2018/2/16/170077 ... iverance-impressions
https://www.polygon.com/2018/2/16/170077 ... iverance-impressions
@Charllize (16.02.2018 18:44): nemluví, protože ty nemají 2000 autonomních NPC :(
@Paul (16.02.2018 18:42): tak hry jako horizon nebo ff15 mluvi dost o opaku:) i kdyz to tam s tou simulaci bude asi tristnejsi:)
@Charllize (16.02.2018 18:41): poskytli co mohli, ale z hovna jako tabletovej deset let starej amd jaguar bič neupleteš, pokud chceš detailní AI simulaci :(
@Paul (16.02.2018 18:37): herni stroje potrebuji peci. Ty pracovni snesou hrubou praci. Maji rezervy. Bohuzel wh tu peci moc neposkytla:)
Znamemu se na pc cutsceny loaduji i 30 vterin a to ma hodne aktualni sestavu.
Znamemu se na pc cutsceny loaduji i 30 vterin a to ma hodne aktualni sestavu.
včera jsem to na chvíli pustil - ingame animace běží ve 30fps jen mně, nebo je to normální?
porovnání konzolovek digital foundry
https://www.youtube.com/watch?v=DyVU82BOYWI
díky bohu špageťákovi za ty stroje na práci, protože na těch "herních" je to teda....ugh.
tvle ten úvodní loading...na PC je za cca 2 vteřiny...na PS4 za dvě minuty.. :D
https://www.youtube.com/watch?v=DyVU82BOYWI
díky bohu špageťákovi za ty stroje na práci, protože na těch "herních" je to teda....ugh.
tvle ten úvodní loading...na PC je za cca 2 vteřiny...na PS4 za dvě minuty.. :D
@valcik (16.02.2018 17:59): tak vypocetni vykon pc je na to vhodnejsi, vsak tezba kryptomen tomu odpovida. Jsou a byli to holt stroje na praci.
O Todda se neboj TES 6 bude bomba:)
O Todda se neboj TES 6 bude bomba:)
@Marcusss (16.02.2018 18:06): tak nějak to asi bude. Každopádně já chvíli počkám na patche a pak přispěji svou korunkou na autory. Není kam spěchat.
@Rapier (16.02.2018 17:57): Osobně mi nepřijde, že by mělo KCD v základě víc bugů než [libovolné openworld rpg od Bethesdy]. Je to spíš v tom co ty bugy způsobují a kde ta hra pokulhává. V [libovolné openworld hře od Bethesdy] tě sice bug může zaseknout, ale load tě obvykle nehodí daleko do minulosti, smrt tě tolik nefrustruje atd. To je možná ta zásadní věc, v [libovolné openworld hře od Bethesdy] jsou bugy otravné, ale v zásadě je samotné hraní pořád zábava. V KCD ty bugy dokážou být hlavně frustrující, vytrhávající z imerze a některé z herních mechanik dokážou působit dost neohrabaně. Otravu dokáže většina lidí překousnout.... frustraci už ne.
@Charllize (16.02.2018 17:44): Systém je dobrý, akurát potrebuje viac výpočtového výkonu. Programátori z WH museli časť AI dokonca osekať, aby neupražili čipy v konzolách ako pukance.. Ale zato majú v rukách výbornú technológiu, ktorú môžu rozvinúť v nasledujúcich projektoch! Je to holt budúcnosť, Todd sa buď pridá alebo zmešká vlak a skončí pri lineárnych strieľačkách. :P
@Marcusss (16.02.2018 16:59): tak jistě. Kritizovat KDC je vlastizrada. :) Nejdokonalejší RPG jsou papírové RPG (alá Shadowrun, apod.) kde si svět a chovaní uděláš přesně takové jako chceš Ty.
Z jiného soudku: známého, hardcore RPD pařana, Skyrimistu jsem stejně nepřesvědčil. Dle jeho slov je to nejzabugovanější hra v historii! Říká, že pár měsíců ta hra bude dobrá a, že i Skyrim měl méně bugů než KDC.
Z jiného soudku: známého, hardcore RPD pařana, Skyrimistu jsem stejně nepřesvědčil. Dle jeho slov je to nejzabugovanější hra v historii! Říká, že pár měsíců ta hra bude dobrá a, že i Skyrim měl méně bugů než KDC.
@Luďa (16.02.2018 17:33): tak posunulo ale tak v mezich zakona. Proc menit neco co funguje. Navic nemusis mit obavu dalsi dil TES bude neco jako ve sve dobe Oblivion. Zjeveni..hehe:) a jestli tim posunem myslis nekonecne cekani nez se houfy npc presunou, tak moc teda nevim:)
@Marcusss (16.02.2018 17:32): Neotravuj furt s tím fanbojem, jestli chceš vidět, jaký jsem "fanboj" běž na RPGCodex a podívej se, jak zodpovědně tam spoustu věcí na KCD hejtíme. Tady to tak nevypadá, protože tady vlezu jednou za čas.
A není to whataboutism dát věci trochu do perspektivy.
A není to whataboutism dát věci trochu do perspektivy.
Bodkine, zrychlete to čekání, to je hrozný :/ (a když alt-tabnu tak je to ještě pomalejší, snad to není nějak provázáno s frameratem...
@Charllize (16.02.2018 17:29): Ale to by nebylo KDC, ale jenom další Bethesďácký RPG, který se od oblivionu nikam neposunulo. :)
@cvv (16.02.2018 17:28): Lol, tohle je "whataboutism" použitý jako omluva vlastního nekritického fanbojovství....:D
@valcik (16.02.2018 17:22): tak bylo by fajn kdyby neco takoveho fungovalo ve velkem meritku. Ale tady jde o cas co stravis cekanim nez se posune cas. A mam dojem ze pri takove komplexni simulaci by to cekani bylo neunosne. Proto si myslim ze z tohohle pohledu je lepsi to co ma creation.
@Charllize (16.02.2018 17:18): A jinde jsou jiní? Myslíš, že Poláci ti na forech nevyhlašovali válku, kdyžs jim hejtil Zaklínače? A v Německu mají německé hry taky podezřele vyšší skóre než jinde. Ve skutečnosti jsme na tom ještě dobře, aspoň se s tím naším cynismem a švejkováním nebereme tak vážně. To naše národovectví je takové uprděné. Se podívej na Ameriku a to jejich otravné hvězdopružné vlastenectví, to je jiné kafe.
@ugraugra (16.02.2018 15:20): ´Tobě to vadí? :D Hele, co se ti na tom konci napsalo do logu? To by mě fakt zajímalo.
@Charllize (16.02.2018 17:12): Mne pripadá systém v KC:D pokročilejší, pretože sa odohráva v reálnom čase a môže mať zaujímavé následky. Neviem, do akej miery je simulovaná ekonomika, ale použijem hypotetický príklad:
- ak by v celom KC:D pestoval obilie len jeden farmár, ktorého zabiješ, prestane do mlynov prúdiť dodávka obilia, z mlynov k pekárom dodávka múky, a od pekárov do obchodu dodávka pečiva. Bez ohľadu na to, v ktorej časti mapy sa nachádza tvoja postava a akú vykonáva činnosť, by sa po určitej dobe mal vo všetkých obchodoch s pečivom prejaviť nedostatok tovaru, nech sú mlyny a pekárne v ktorejkoľvek časti mapy.
Keď vyrobíš rovnaký ekonomický systém v Creation engine, zlikviduješ jediného farmára a postavíš sa k obchodu s pečivom v tej istej bunke kde farmár zahynul, nedostatok pečiva sa prejaví len v prípade, ak sú mlyny aj pekári v tej istej bunke kde čakáš. Ak bude ale mlyn alebo pekár v inej bunke, môže tam tvoja postava stáť aj pol roka a chleba bude stále dosť, pretože mlyny a pekári sa dozvedia že im došli suroviny až vtedy, keď navštíviš map cell v ktorej sa nachádzajú.
- ak by v celom KC:D pestoval obilie len jeden farmár, ktorého zabiješ, prestane do mlynov prúdiť dodávka obilia, z mlynov k pekárom dodávka múky, a od pekárov do obchodu dodávka pečiva. Bez ohľadu na to, v ktorej časti mapy sa nachádza tvoja postava a akú vykonáva činnosť, by sa po určitej dobe mal vo všetkých obchodoch s pečivom prejaviť nedostatok tovaru, nech sú mlyny a pekárne v ktorejkoľvek časti mapy.
Keď vyrobíš rovnaký ekonomický systém v Creation engine, zlikviduješ jediného farmára a postavíš sa k obchodu s pečivom v tej istej bunke kde farmár zahynul, nedostatok pečiva sa prejaví len v prípade, ak sú mlyny aj pekári v tej istej bunke kde čakáš. Ak bude ale mlyn alebo pekár v inej bunke, môže tam tvoja postava stáť aj pol roka a chleba bude stále dosť, pretože mlyny a pekári sa dozvedia že im došli suroviny až vtedy, keď navštíviš map cell v ktorej sa nachádzajú.
Doufám, že hlavní úkoly na mě vždy počkají, že? Třeba skončí jeden hlavní úkol slovy, že musíme co nejrychleji někam vyrazit. Můžu mezitím strávit několik dní poflakováním a vedlejšími úkoly, než přijmu nový hlavní úkol, ve kterém teda musím okamžitě vyrazit? :-)
Nebo když se řekne: "sraz při východu slunce", může to být východ slunce za týden, nebo to musí být hned ten zítřejší? :-)
Nebo když se řekne: "sraz při východu slunce", může to být východ slunce za týden, nebo to musí být hned ten zítřejší? :-)
@Marcusss (16.02.2018 16:59): naprosty souhlas. Presne tohle mi leze uz dlouhou dobu na nervy. Cechackovani a zlate ceske rucicky a deset piv navrch.
@valcik (16.02.2018 17:04): jasne. Pokud ty npc nejsou v dohledu hrace. Pak absolvuji cestu po svych. Kcd asi zadne celly nema tak nejde, protoze mi to prijde jako lepsi reseni.
@Marcusss (16.02.2018 16:59): Tohle je tradiční česká narace. Jak ten malý český člověk "proti všem" přece jen zvítězil a uspěl. Už jen mýtus výstavby Národního divadla z příspěvků "obyčejných lidí" a proti vůli Němců a Rakušáků. Učili nás to aj na základce, hovadina je to samozřejmě stále. Příspěvky tvořily mizivou část. Většina peněz měla logický původ - půjčky od bank (vlastněnými často židovskými rodinami :)). Další významnou částkou přispěla třebas císařská rodina. Korunní princ Rudolf byl přítomen na obou premiérách. Když při druhém otevření sdělili, že se bude hrát Libuše, tak už jen lakonicky odvětil: "Zase?".
To, o čem píšeš, tu bylo i u Mafie, Posla smrti a dalších her. Holt v tomhle chování máme dlouhou tradici.
To, o čem píšeš, tu bylo i u Mafie, Posla smrti a dalších her. Holt v tomhle chování máme dlouhou tradici.
Já teda zatím luk skoro nevzal do ruky, ale fakt je archery takhle broukn?
https://youtu.be/vnxIg_Xp4dI
To vypadá, že cizí šípy tě sotva škrábnou, ale ty zloducha zastřelíš jednou, dvěma ranami.
https://youtu.be/vnxIg_Xp4dI
To vypadá, že cizí šípy tě sotva škrábnou, ale ty zloducha zastřelíš jednou, dvěma ranami.
@Charllize (16.02.2018 16:59): Rozdiel je v tom, že Radiant AI simuluje správanie postáv iba v map cell, ktorá je momentálne aktívna. Keď ju opustíš, hodnoty sa uložia do globálnych premenných a po vstupe do novej map cell sa cez ne nastaví východiskový stav NPC v aktívnej bunke. V skratke - NPC sú aktívne iba v malej oblasti, kde sa práve nachádzaš a v ostatných oblastiach "spia" až kým tam nevstúpiš.
KC:D simuluje celý herný svet súčasne, nie len jednu malú oblasť.
KC:D simuluje celý herný svet súčasne, nie len jednu malú oblasť.
Jen pro jistotu, já se tu hru nesnažím nesnášet. Naopak, včera jsem si ji opravdu užil a chci ji hrát dál. Nasrala mě v noci kvůli tomu boji který mi přišel fakt nefunkční (např proto, že mi přijde, že když někoho bodnu do hlavy, tak by neměl dál bojovat... natož když ho bodnu pětkát), ale do té doby jsem si tu hru užíval.
Jen nehodlám k té hře být absolutně nekritický jako, přijde mi, hromady českých fanoušků, kteří se pomalu chovají, jakoby jakákoli forma kritiky KCD byla vlastizrada.
Jen nehodlám k té hře být absolutně nekritický jako, přijde mi, hromady českých fanoušků, kteří se pomalu chovají, jakoby jakákoli forma kritiky KCD byla vlastizrada.
@Gordon (16.02.2018 16:51): a jakej v tom je rozdil? V kcd jsou po posunuti casu npc nekde kde by meli byt a ve skyrimu taky. Mozna ty teleportace daj vic prace nez kdyz tam lozej doopravdy. Navic si nejsem uplne jistej jestli to tak je. Vzhledem k tomu ze se stava ze ty npc obcas chcipnou diky necemu na co po ceste narazily.
@Luďa (16.02.2018 16:53): hmm. To bude duvod vubec nepouzivat chlast. Kdo stoji o nahodnou teleportaci.
@Luďa (16.02.2018 16:53): hmm. To bude duvod vubec nepouzivat chlast. Kdo stoji o nahodnou teleportaci.
@Luďa (16.02.2018 16:53): Presne tak. Ozral ses a probudil nekde v p.. :)
@Guldy (16.02.2018 16:41): Jo takhle. Jakože se ožeru a nevím kde skončím? Tak to je super. :D Ale nevypadá to ze začátku jako normální věc.
@Charllize (16.02.2018 16:44): Protože se tam teleportuje... :D
@Guldy (16.02.2018 16:41): ...
...
...
...promiň, ale to je ale blbost...:/
Jedna věc je dneska, kde můžeš pár kiláků v opilosti odkráčet po udržovaných cestách nebo nasednout na vlak a probudit se v Budapešti... ale v nebezpečných lesích bez osvětlení a všeho? :/
Možná kdyby po probuzení Jindra řekl něco jako "Kde to doprdele jsem a jak jsem se sem dostal!?", tak možná, ale i tak...:/
Mi to přijde jako featura, která někoho strašně pobavila jako vtipný nápad a dalo se to do hry, aniž by si pak někdo uvědomil, že vtipné nápady nejsou často moc dobré nápady...
...
...
...promiň, ale to je ale blbost...:/
Jedna věc je dneska, kde můžeš pár kiláků v opilosti odkráčet po udržovaných cestách nebo nasednout na vlak a probudit se v Budapešti... ale v nebezpečných lesích bez osvětlení a všeho? :/
Možná kdyby po probuzení Jindra řekl něco jako "Kde to doprdele jsem a jak jsem se sem dostal!?", tak možná, ale i tak...:/
Mi to přijde jako featura, která někoho strašně pobavila jako vtipný nápad a dalo se to do hry, aniž by si pak někdo uvědomil, že vtipné nápady nejsou často moc dobré nápady...
@Gordon (16.02.2018 16:43): nope. Kdyz ma npc dojit z bodu a do bodu b za dve hodiny a posunes cas o hodinu najdes ho v puli cesty.
@Guldy (16.02.2018 15:46): Ta výše odměny mi přijde přestřelená vzhledem k tomu, že maximum do té doby bylo asi 150 zlatých za quest :D Přišel pozdě? No já okamžitě co mi to zadalo tu úlohu, tak jsem zmlátil borce, nasedl na koně a sprintoval na místo. Asi jsem holt neměl ztrácet čas s atentátníkem. Každopádně tam mohl padnout nějaký monolog "kurva, přišel jsem pozdě". Takhle to fakt vypadalo spíš jako bug.
@Charllize (16.02.2018 16:41): Ne, tam se jen náhodně teleportují podle toho jakou mají v daný čas mít roli.
@Luďa (16.02.2018 16:33): To neni bug, to je by design. Kdyz se opijes a dostanes do bezvedomi, nekam te to pak portne.
@Gordon (16.02.2018 16:37): ve skyrimu je to uplne to samy. Jen rychlejsi:)Jen to zjednodusuje ze kazde mesto je zvlast tak tech npc neni tolik.