Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tvurcum urcite nemuzu uprit smysl pro humor. Pokrocile nastaveni grafiky... rozmozani pohybu.. popisek: "nastaveni na jake strane barikady stojis v hadkach na internetu" :)
Skoro 350 tisíc na steamu, mám takovej pocit, že se na milion dostanou docela brzo :)
Vy jste hrozní spameři.. Člověk tu hledá svůj poslední příspěvěk aby viděl o co přišel, ale po 5ti minutách už mě to fakt přestává bavit -_-
Zas jsem mel jeden zajimavej ukol, sejit se s frajerem po setmeni a pry kdyz tam nebude uz bude nahore. No nebyl tam, tak jsem vysplhal asi deset pater leseni a taky tam nebyl.. slez jsem teda dolu spustila se animace pry at lezu nahoru.. nasrat.
@Shimargh (17.02.2018 20:17): Musíš přepínat mezi nepřáteli, je tam na to tlačítko. Pokud ale zmáčkneš krytí, tak je asi jedno, koho máš v zaměřovači a vykryješ kohokoliv. Ty souboje jsou podle mě jedna z mála věcí, která ve hře funguje, ale chce to trochu vyskillovat Jindru. Já jsem zrovna dal 1vs3 bez jediného škrábance, musíš se prostě ten systém naučit :-)
To je zajímavé, jak poslední dva dny je KCD v prodejích na Steamu vždycky celý den druhá za PUBG a večer skočí na první místo.
@ugraugra (17.02.2018 20:27): V tomhle ti moc neporadím, sice jsem nakoukal pár videí ze hry (včetně toho tipu na soutěž v lukostřelbě). ale zatím se stále pohybuji ve Skalici, sbírám kytky, pročítám encyklopedii (manuál), kreslím mapku, píšu poznámky....

a užívám si pověstného klidu před bouří....
@Shimargh (17.02.2018 20:18): KC:D je poctivé PRG a tak trochu simulace života ve středověku. Když ti něco nejde, zkus popřenýšlet, co by jsi udělal ve skutečném životě, kdyby ti něco nešlo. Kdyby jsi se zúčastnil nějaké soutěže, kterou chceš za každou cenu vyhrát, kdyby ti o něco šlo tak, že tak trochu porušíš nepsaná pravidla. Třeba kdyby si hrál poker zkusil by si znervóznit soupeře?
@ugraugra (17.02.2018 18:41): A co me teda velmi stve, souboj proti dvoum ci vice nepratelum, naprosot nezvladnute, hlavni postava si vsima jen jednoho, pokud druhy ci treti strili tak je to hell...skacu, rusim zacileni, beham jak tydyt a sekam a sekam, jizda na koni, to je kapitola sama pro sebe, nrkolikrat jsme ho prevratil na bok a nebo zasekl v krovi a nemohli jsme ani jeden vylezt :D....chce to jeste hodne patchu nez to bude uplne v richtigu...
@Luďa (17.02.2018 18:35): No ale jak? Zmizi zamerovaci tecka a na luku neni nic co by mi pomohlo odhadnout smer letu sipu..soutez trefovani polen na rece je snad jeste horsi nez zajici, mecem mi to jde, pestmi taky, ale lukostrelba je uplne mizerna, driv se zranim nez neco trefim, heh....jinak tato hra, nebo spise simulace je jako zjeveni z neves, splneny sen o kterem jsem ani nevedel, ze ho mam...
@ugraugra (17.02.2018 18:41): A škoda. Líbí se mi, jak je to třeba v druhý Mafii, kde se cutscéna pauzne a máš tam na výběr pokračovat nebo přeskočit. Savy jsou mi jedno, ale pauza by měla být okamžitě k dispozici.
@Charllize (17.02.2018 17:40): Ale tak já Skyrim zas tak úplně nehejtuju, ve skutečnosti mám k Bethesdě vcelku respekt, že pořád sázejí na malý tým a relativně tradiční RPG mechanismy, i když by si mohli klidně dovolit najmout 1000 lidí a udělat filmovou akční adventuru ála Witcher 3. Ačkoli jsem zvědav, s čím přijdou v TES6, Howard cosi povídal, že čekají, až budou nové technologie, což doufám že znamená "čekáme na nové next gen konzole s podstatně větší RAM, abychom mohli posunout Radiant AI na další level" a ne "čekáme na nový typ face capturingu, abychom mohli dělat to co Naughty Dog".
@Shimargh (17.02.2018 18:29): Musíš mířit. :D

Zkoušel někdo, jestli funguje pauza v cutscénách? Sice to už hraju od vydání, ale ještě jsem neměl koule to vyzkoušet. :D Teď jsem potřeboval pauznout v cutscéně, ale bál jsem se, že bych ji stisknutím pauzovacího tlačítka přeskočil, jako to většina her takhle debilně dělá.
Nasel jste nekdo ve Skalici pod holubnikem ty prachy jak rikal Kunes? Nasel jsem jich nekolik a pod dvouma byly naky pytle s hadrama, prachy zadny a jeste, umite se nekdo trefit lukem docile? Nalovu z 50ti vystrelu jsem a to jeste omylem trefil jen jednoho, wtf? je na to naka rada? :D
@Charllize (17.02.2018 17:40): Od Bethesdy je opravdu skvělé, že umožňuje vydávat aktualizovaný UNOFFICIAL patch...
Skyrim miluji, je sice v základu plochý, co se týče herních mechanismů. ale dá se nastavit tak, že se dá hrát hardcore RPG stylem, nejen jako walking simulator.

@cvv (17.02.2018 17:36): a uvedomujes si vstricnost bethesdy a to ze ten engine dokaze ustat vsechen ten modersky balast a jeste to pak vypada super? A blba hra to neni ani nahodou. A vrele ti doporucuju se se mnou na tohle tema nebavit:)
@StriderCZ (17.02.2018 17:31): Hlavně Vávra říkal, jaké drastické kompromisy asi museli dělat třeba s texturama a AI, aby se jim to všechno vlezlo do toho 5GB RAMu na konzolích.

Moc rád bych věděl, jak by KCD vypadalo, kdyby se šilo na míru pécéčkům s minimálně 16 (nebo 32) GB RAM.
@kuler91 (17.02.2018 15:23): Truhly - musíš kurzorem najít místo, kde to "svítí" a potom začít zámek otáčet, přičemž musíš ten kurzor udržet na stejném místě v zámku. Čím těžší truhla, tím musíš být preciznější.

Alchymie - napravo máš knihu s recepty, stačí si najít recept, který chceš a pak lze vyskládat suroviny na stůl (pokud je máš) a začít. Recepty máš na začátku 2-3 a zbytek si musíš koupit u ostatních alchymistů.
@Charllize (17.02.2018 17:21): Vegetace je oproti KCD komická, ale jinak to vypadá moc pěkně. Už před rokem, když jsem chvíli hrál vymóděný Skyrim, než jsem si uvědomil, jak blbá je to hra, jsem si říkal, že je neuvěřitelné, jak skvostně dokázali neplacení amatéři přetexturovat třeba Whiterun.
@valcik (17.02.2018 17:29): to je pravda, lesy v KCD vypadaji hodne realne. Ja jen tak pro jistotu, pac i tak ten Skyrim na videu vypada moc hezky.



@StriderCZ (17.02.2018 17:31): tak samozrejme modifikace prinaseji mnoho uskali, ale jelikoz jsem pred lety dost modoval, myslim si ze to mozne je. Ale asi u toho nastavovani clovek stravi mladi a vlastne to nebude mit ani cas hrat.
bethesda to nejspis takhle neudela proto ze by s tim mely moc prace a zas tolik lidi by si to v tehle kvalite nezahralo, urcite ne na konzolich.
@Charllize (17.02.2018 17:21): Několik.dotazů- máš jistotu, že se takový Skyrim dá hrát a dohrát až do konce? Pokud je to tak strašně easy, proč Betheda nevydala Skyrim special edici v takhle? Poslouchal jsem spoustu rozhovorů s vývojáři KC:D. Třeba, že Jejich engin prostě neumí přestat počítat světla v domech i když nejdou vidět (Skyrim to má jednodušší,že?). Prostě není to jen o grafice, je to i o hloubce.
@Charllize (17.02.2018 16:53): terazky se snazim dostat pivo a nejako vzdycky kdyz se chcu s nou pobavit tak proste vsechny jadra vyrazej na 100% a chvili se nic nedeje. Ono teda koukam ze KCD bezi na pozadi a obcas to tam proste skoci...

eh, premyslim jestli mi to stoji za ty prachy, bo nove CPU = nova deska = nove ramky = proc ne rovnou novy zdroj a bednu a uz zas nehraju tolik co driv... no. minimalne tentokrat ty prachy asi jeste obetuju.


@kuler91 (17.02.2018 17:01): no chtel jsem byt optimista, vetsinou ja zatez tak na 2/3 :D