@ugraugra (komentář): + za dovolenou!! :) Co na to přítelkyně, že jsi vzal volno v práci, aby jsi mohl hrát? ;)
Diskuze
Tak prvni nesplneny quest, alel beru to jako fail autoru, Talmbersky zavod, absolutne nechapu proc se mi neukazujou checkpointy na kompasu a mape...takze lukostrelba a tenhle zavod, fakt podle me stupidita.
@Thorar (20.02.2018 16:55): Jo ale ta hra prostě na začátku nekomunikuje dobře, že jsi nýmand. Viděl jsem už IKS streamů a videí kde prostě týpek na běhl do hry s tím, že to tam začne všechno řezat jako obvykle, dostal na držku od Kuneše - anebo ještě horší, boxuje se s ním patnáct minut - a řekl "to je strašná blbost, kdo to programoval". Což je dost škoda, protože ty videa a streamy dnes sledujou miliony lidí.
Prostě sakra práce, proč tam neudělali ten výběr obtížnosti. Stačilo by levně udělat pár základních změn a vyřešilo by to velkou většinu všech herních problémů, ohledně kterých teď lidí brečí na fórech.
Prostě sakra práce, proč tam neudělali ten výběr obtížnosti. Stačilo by levně udělat pár základních změn a vyřešilo by to velkou většinu všech herních problémů, ohledně kterých teď lidí brečí na fórech.
Po druhém rozehrání jsem Kuneše sám zmlátil, i když jsem už přestával věřit, že to vůbec jde.
Jinak, vsadím se, že takového koně nemáte!
Jinak, vsadím se, že takového koně nemáte!
Kuneš má hráči ukázat že nic neumí a dostane na budku od každýho, protože je to nýmand, je to pěknej tutorial na to, že to prostě nebudeš mít jednoduchý a musíš se učit, snažit :-)
Na Kunese tu nadava dost lidi vtip je v tom ze se s nim prat ani nemusite :)
@Bodkin (20.02.2018 15:08): To zní rozumně, dík
@ugraugra (20.02.2018 14:18): Ty nejlepší.
@Stanley (20.02.2018 14:34): Když jsem dostával na držku a začal krvácet, tak jsem se nebál, že vykrvácím dřív než ho dorubu, protože se nemůžeš fačovat v boji.
@Stanley (20.02.2018 14:34): Když jsem dostával na držku a začal krvácet, tak jsem se nebál, že vykrvácím dřív než ho dorubu, protože se nemůžeš fačovat v boji.
@cvv (20.02.2018 13:48): absurdní. Smejki se k tomu vyjádřil přesně, škoda že to neposlal tomu writerovi
https://twitter.com/MadSmejki/status/965928751182811137
Token characters. You're asking for an extreme contrivance in form of highly improbable (1 in 100 years improbable) token characters. You're asking for an insultingly worse version of Tom Cruise samurai (and that was inspired by true stories).
Thanks, but no thanks.
https://twitter.com/MadSmejki/status/965928751182811137
Token characters. You're asking for an extreme contrivance in form of highly improbable (1 in 100 years improbable) token characters. You're asking for an insultingly worse version of Tom Cruise samurai (and that was inspired by true stories).
Thanks, but no thanks.
@Bodkin (14:17): Teď zrovna bych se přiklonil na stranu Sprintera, podle toho, co psal ugraugra a cvv. Měl bys nějaký pádný argument pro Thickblooded?
Jinak kolega zabil – "... vůbec se mi nedařilo zmlátit Kuneše. Tak jsem přestal hrát na touchpadu a šel si pro myš."
Jinak kolega zabil – "... vůbec se mi nedařilo zmlátit Kuneše. Tak jsem přestal hrát na touchpadu a šel si pro myš."
@Stanley (20.02.2018 13:59): Sprinter je super na pobíhání po městech, ta stamina většinou na doběhnutí do cíle stačí a jsi tam rychleji.
@ugraugra (20.02.2018 14:09): tak to je fakt hloupý.
@Bodkin (20.02.2018 14:17): Hele, jaké questy jsi dělal ty?
@Stanley (20.02.2018 13:59): Thickblooded.
@Stanley (20.02.2018 13:59): Hodí se všechny. Sprinter se hodí, když chceš dohnat zloděje (takové ty mini-eventy, kdy ve vesnici honí NPCčko další zlodějské NPCčko), nebo nepřítele, který začne zdrhat z boje. Ale zase ti to ubere staminu, která je dost důležitá a pořád mi chyběla (věčně jsem někam utíkal). Ten thickblooded se dá nahradit obvazy a asi bych ho nebral.
@Paul (20.02.2018 13:46): ne
@Paul (20.02.2018 13:46): ne
Jaký jste vybrali první perk u vitality? Jsou tam Marathon Man, Sprinter a Thickblooded. Vyplatí se Sprinter? Nebo mám jít do Thickblooded?
@Paul (20.02.2018 13:46): ty jo běžte si to rozebírat do soukromé diskuze. pak se někdo z vás upíše nebo na ten spoiler omylem klikne a jenom pokazíte zážitek.
Ty vole tak Eurogamer šel ještě mnohem dál než pobláznění Polygon nebo Kotaku. Tomu už nestačilo napsat, že Vávra je zloduch, ten to vzal od podlahy a vylil kyblík průjmu na samotnou hru. KCD prý glorifikuje nerovnost, sexismus a bigotnost. Nemám slov.
http://www.eurogamer.net/articles/2018-0 ... e-deliverance-review
http://www.eurogamer.net/articles/2018-0 ... e-deliverance-review
@ugraugra (20.02.2018 13:34): no teď nevim jak moc do detailu jsi šel takže se mi nechce klikat :)
Prostě, je satisfakčně vyřešená storylajna pomsty? Stačí ano/ne :)
Prostě, je satisfakčně vyřešená storylajna pomsty? Stačí ano/ne :)
@Paul (20.02.2018 13:12): Tak psal jsi bez spoilerů, takže ti nemůžu napsat nic bližšího :D Ale tak dobrá. Pozor, spoilery - hlavní quest je pomsta rodičů a získání meče a nedokončíš ani jedno. Ale nekončí to nějakým mega cliffhanger okamžikem, ale prostě je vidět, že se počítá s pokračováním, kde se tyhle dvě věci budou pořád řešit a vyřeší se pravděpodobně až na konci.
@Paul (20.02.2018 13:12): Jo aha, no tak jestli se neukončí lajna "pomsta rodičů", tak to by bylo dost blbý, to zas jo :D
@ugraugra (20.02.2018 12:55): to je hrozně neurčitý. Např. u Mankind Divided taky spousta debilů brečela jak ta hra není ukončená, protože si dovolila ponechat nějakou plotlinu otevřenou. Ale její hlavní konflikt (na začátku hry se stane terror attack, na konci jensen zajme jejího strůjce) tam vyřešenej je, a konec je uspokojivej.
Takže v Kingdom Come jde o pomstu rodičů. Je tahle plotline vyřešena, s tím že jinak je tam prostor pro další plotliny a pokračování, nebo Henry za celou hru, ani na konci, tu pomstu nemá a je tam cliffhanger jak vrata i na tohle?
@cvv (20.02.2018 13:07): no právě, o to mi jde. Na otevřených plotlajnách není nic špatnýho pokud je ta hlavní (pomsta) satisfakčně vyřešená.
Takže v Kingdom Come jde o pomstu rodičů. Je tahle plotline vyřešena, s tím že jinak je tam prostor pro další plotliny a pokračování, nebo Henry za celou hru, ani na konci, tu pomstu nemá a je tam cliffhanger jak vrata i na tohle?
@cvv (20.02.2018 13:07): no právě, o to mi jde. Na otevřených plotlajnách není nic špatnýho pokud je ta hlavní (pomsta) satisfakčně vyřešená.
@Paul (20.02.2018 12:30): Jestli lidi zas nepřeháněj. Počítám, že některé příběhové linky se ukončí, jiné zůstanou otevřené s tím, že bude pokračování.
@Paul (20.02.2018 12:30): ukončené to rozhodně není.
https://www.reddit.com/r/pcgaming/commen ... nding_to_be_sold_as/
wtf? Bez spoilerů, je má to uspokojivej, ukončenej závěr příběhu?
wtf? Bez spoilerů, je má to uspokojivej, ukončenej závěr příběhu?
@Guldy (20.02.2018 11:59): lol cože, tak to je zajímavý bug. No já se k tomu po nějaké době vrátil a vyhrál jsem to bez problémů, což jsem se dost divil, ale evidentně jsem měl jiný luk, čímž se to vysvětluje.
@Walome (20.02.2018 11:19): To sis mě s někým spletl :(
@ugraugra (17.02.2018 20:27): Vem si nejakej jinej luk, s nekterymi to nejde, vime o tom, u nas jsme to uz opravili.
@ugraugra (20.02.2018 11:53): deti jsou ve hrach pro dospele spis zbytecnost. Ve Skyrimu se to snazily rozvest a nakonec to byla otrava docela.
@Charllize (20.02.2018 11:51): Ale tak působí to divně. Když se hra ohání tím, že je realistická a najednou tam prostě vidíš jen rodiny bez jediného dítěte. A nějaké vtipné questy s děckama by se určitě taky daly vymyslet.
@ugraugra (20.02.2018 11:39): to jsem cekal :) Takze to nevadi.
@Charllize (20.02.2018 11:36): Nedají se zabíjet :(
Cemu presne vadi to kdyz ve hre nejsou deti?
@ugraugra (komentář): Dobrej komentar, ta sejvovice je evidentne hrozna pizdovina, to nam bylo jasny uz predem. Zlatej Ishar 1 a sejvovani za 1000 zlatych,:)
@ugraugra (20.02.2018 11:09): jojo ty tam chyběj, mohly by tam být i zajímavé questy. Ale holt situace je taková, jaká je. Buďme rádi, že tam jsou ženy v domácnosti a nikdo není nadšen z uprchlíků. K tomu až se dostane Shoggot, tak bude triggered jak hovado :)
@Terien (20.02.2018 10:25): Hajzlíky tam samozřejmě jsou. Venku kadibudky a uvnitř hradů jsou hezky na chodbě, ničím nezakryté - tak jak to prý skutečně bylo - abyste se mohli bavit s kolemjdoucími poddanými.
Ale štve mě, že tam nejsou děti :)
Ale štve mě, že tam nejsou děti :)
Musím se přiznat, že jsem předevčírem v KCD celý večer houbařil. :D Jižní svahy pod Ratajemi úplně obsypané bedlami, i pár praváků se najde :)
@Terien (20.02.2018 10:25): njn, takové problémy řešíme jen my, hráči her .. :D jiní to moc nepochopí.
@Terien (20.02.2018 10:25): jojo taky si připadám směšně když se kochám vesničkou a přitom by stačilo vyjít před dům :)
@HELLER (20.02.2018 08:43): pardon že vám do toho vstupuju ale věděli jste že abyste šli do lesa nemusíte zapínat hru? :D
...a co ty hajzlíky? už konečně někdo přidal do rpg i vyprazďnování? :)
...a co ty hajzlíky? už konečně někdo přidal do rpg i vyprazďnování? :)
No já to mám jen na starém Crucialu MX100 a frčí to celkem v klidu :)
Doporučím snížit hlavně nastavení světla a fyziky, a vypnout prioritu pro první procesorové jádro, které je nonstop vytížené na 100% a ostatní si jen tak pobrukují.
Doporučím snížit hlavně nastavení světla a fyziky, a vypnout prioritu pro první procesorové jádro, které je nonstop vytížené na 100% a ostatní si jen tak pobrukují.
No les je hlavním tahákem hry mi tak přijde .. :)
jsou tam bugy, optimalizace hodně vázne, ale ten LES ! :P
edit: ve městech se to fakt nechutně trhá .. na dobré mašině s dobrým diskem Samsung 960 EVO na "pouze" high detaily se to trhá, až mě to odrazuje hrát ... ale pak se člověk zajde uklidnit do lesa :D na houby. Stejně mě to mrzí, že to tak aktuálně je, tato situace.
jsou tam bugy, optimalizace hodně vázne, ale ten LES ! :P
edit: ve městech se to fakt nechutně trhá .. na dobré mašině s dobrým diskem Samsung 960 EVO na "pouze" high detaily se to trhá, až mě to odrazuje hrát ... ale pak se člověk zajde uklidnit do lesa :D na houby. Stejně mě to mrzí, že to tak aktuálně je, tato situace.
Po pravdě- o hře jsem měl pochybnosti, a tak se mi hned nechtělo dávat 1600 kč/novou hru (raději starší, odladěnou a za polovic). Tím jazýčkem na vahách, který rozhodl pro předobjednávku bylo první video ze hry, kdy se hlavní hrdina prodíral lesem.
@StriderCZ (20.02.2018 07:49): copak kadibudky!
V diskuzích, které tak různě pročítám, několik lidí uvádí zlepšení doskakování textur (při hraní na konzoli) když používá externí SSD disk. Nad externím diskem jsem už uvažoval (hlavně kvůli zkrácení loadingů ve Skyrimu), a tak bych mně zajímalo, zda někdo z Vás má zkušenosti s hraním na XOX,XOS a XOX,XOS + SSD a podobně.
Jinak hra mně pochopitelně taky uchvátila
KC:D je jednou z her které herním pojetím navazuje na "stará dobrá RPG" a podle mně se velice blíží definici kvalitního RPG, který jsem objevil v úvodu hry GODS z Levelu blahé paměti:
Zamyslete se, co je podle vás znakem kvalitní počítačové "hry na hrdiny". Tabulky se statistikami? Záplava questů? Medovina tekoucí proudem? Ženské postavy s naddimenzovaným poprsím? Tohle všechno mnoho současných RPG nabízí, ale nic z toho nedělá dobrou hru. Pudlovo jádro ale dřímá někde jinde, ve zdánlivě banálním detailu- rozhlížení se. Pořádné erpégéčko totiž poznáte ve chvíli, kdy se vám v něm chce rozhlížet. Vylézt na kopec a rozhlédnout se. A když není kopec, tak na nejbližší věž, střechu stodoly, stožár plachetnice, nebo otevřít mapu a kochat se neprobádanými oblastmi., kde možná číhají nepřátelé o dvacet úrovní silnější, ale VY se tam jednou dostanete, to dá rozum. Ale nejde jen o technickou možnost rozhlédnutí se, ať už kamerou v pohledu první, nebo třetí osoby, izometricky, nebo z ptačí perspektivy. Důležitá je ta chuť a chuť se rozhlížet nevykřeše ani sebelepší engine, když do něj autoři nenasypou poctivý virtuální svět.
Text (mírně upraven): Lukáš Grygar, Level 135, úvod recenze GODS, Lands of Infinity
Prostě to rozhlížení se, to že velice rád zpomalím herní tempo, kdy musím používat mozek a říkat si: co bych sakra asi tak udělal. Nenastane situace: Pán jeskyně tě pověří veledůležitým úkolem: Dones mi "úkolový předmět" (a ať chceš, nebo nechceš- má nad rukojetí píčinec, udělal jsem ti značku na mapě, na vstupních dveřích, přihodil jsem satelitního odměření vzdálenosti s přesností na milimetry, směrovku na kompasu a klidně tři, čtyři roky počkám, než mi ji přineseš.
Takovéto- jedu autem a vzpomínám na momenty ze hry- třeba ve vesničce nad Talmberkem v kopci u lesa (stejně to máme u nás na Valachách) jsem objevil nádherný výhled na krajinu.
Ukázal jsem ho Alešovi (od nás z práce, hry nehraje) a říká dobrý... a pak koukal s obdivem, bo se Jindřich zvednul z kadibudky a šel si dál po svých....
A to se ještě nemám žádnou knihu ke čtení...
Jinak hra mně pochopitelně taky uchvátila
KC:D je jednou z her které herním pojetím navazuje na "stará dobrá RPG" a podle mně se velice blíží definici kvalitního RPG, který jsem objevil v úvodu hry GODS z Levelu blahé paměti:
Zamyslete se, co je podle vás znakem kvalitní počítačové "hry na hrdiny". Tabulky se statistikami? Záplava questů? Medovina tekoucí proudem? Ženské postavy s naddimenzovaným poprsím? Tohle všechno mnoho současných RPG nabízí, ale nic z toho nedělá dobrou hru. Pudlovo jádro ale dřímá někde jinde, ve zdánlivě banálním detailu- rozhlížení se. Pořádné erpégéčko totiž poznáte ve chvíli, kdy se vám v něm chce rozhlížet. Vylézt na kopec a rozhlédnout se. A když není kopec, tak na nejbližší věž, střechu stodoly, stožár plachetnice, nebo otevřít mapu a kochat se neprobádanými oblastmi., kde možná číhají nepřátelé o dvacet úrovní silnější, ale VY se tam jednou dostanete, to dá rozum. Ale nejde jen o technickou možnost rozhlédnutí se, ať už kamerou v pohledu první, nebo třetí osoby, izometricky, nebo z ptačí perspektivy. Důležitá je ta chuť a chuť se rozhlížet nevykřeše ani sebelepší engine, když do něj autoři nenasypou poctivý virtuální svět.
Text (mírně upraven): Lukáš Grygar, Level 135, úvod recenze GODS, Lands of Infinity
Prostě to rozhlížení se, to že velice rád zpomalím herní tempo, kdy musím používat mozek a říkat si: co bych sakra asi tak udělal. Nenastane situace: Pán jeskyně tě pověří veledůležitým úkolem: Dones mi "úkolový předmět" (a ať chceš, nebo nechceš- má nad rukojetí píčinec, udělal jsem ti značku na mapě, na vstupních dveřích, přihodil jsem satelitního odměření vzdálenosti s přesností na milimetry, směrovku na kompasu a klidně tři, čtyři roky počkám, než mi ji přineseš.
Takovéto- jedu autem a vzpomínám na momenty ze hry- třeba ve vesničce nad Talmberkem v kopci u lesa (stejně to máme u nás na Valachách) jsem objevil nádherný výhled na krajinu.
Ukázal jsem ho Alešovi (od nás z práce, hry nehraje) a říká dobrý... a pak koukal s obdivem, bo se Jindřich zvednul z kadibudky a šel si dál po svých....
A to se ještě nemám žádnou knihu ke čtení...
@lseling (20.02.2018 06:54): ja jednoho ano! A brzy dalsiho. A bez rodiny jeste vic.
@cvv (20.02.2018 00:10): A kolik znáš pupkatých třicátníků - tátů od rodin - co hrajou hry o příšerkách a trpaslících?
Já si za včerejšek stihl užít bugnutý Slavíky, dvakrát mě při tréninku z Bernardem obvinili ze zločinu, jednou jsem z kolbiště odstartoval na oběžnou dráhu a následným pádem se zabil, a nakonec jsem ztratil (jen) půl hodinu hraní, když jsem se sekl v místnosti, protože Jindra nedokázal projít dveřmi, kterými pár sekund před tím vešel. A pořád čekám na nějakej pořádnej souboj, protože AI je nejen vypatlaný, ale i neschopný.
V životě jsem se líp nebavil.
V životě jsem se líp nebavil.
Právě jsem půl hodiny v kuse reálného času běhal po převážně prázdném lese a se šíleně roztřeseným lukem naháněl titěrné, agilní zajíce. V životě jsem se líp nebavil. Jak tahle hra může mít takové prodeje a takové recenze od spolků typu IGN absolutně nechápu. Buď se konečně mění mentalita a tátům od rodin se konečně rozbřesklo, že pařit furt hry o příšerkách a trpajzlících je u pupkatých třicátníků dost trapné, anebo jde prostě o nějakou černou labuť a příští realistické hry od Warhorse se prodá tři sta kopií a šmytec.
Ohledne savu jsem si zvykl, nemam uz zadny problem, naopak se mi to libi, buzd se zajedu vyspat do knajpy a nebo do sve postele, nebo vypiju sejvovici, nebudte uplakany masla.