@Solidor (08.11.2018 14:37): Ted jsem cetl, ze se misto FF7 remake dela na Kingdom Hearts 3, takze to jen tak brzy asi nebude.
Diskuze
Hlavní zprávou je, že Tabata odchází z Luminous Productions a potažmo tedy SE. Nepřeji mu nic špatného, ale je to dobře.
@Charllize (08.11.2018 11:48): Tak bude FF VII Remake, kde mi kupodivu připadá epizodní vydávání jako dobrý nápad.
@Charllize (08.11.2018 11:48): Tak bude FF VII Remake, kde mi kupodivu připadá epizodní vydávání jako dobrý nápad.
@SilentWolf (08.11.2018 11:36): nebo klasiku ATB, ktera te serii svedci nejlip, dle meho. Mnozi asi budou nesouhlasit, ale kdyby jeste vylepsily soubojak z FF 13 a FF13-2 bylo by to idealni. Nepostarda prehlednost a pusobi akcne, coz by v dnesni dobe nejspis proslo. No necham se prekvapit, jen doufam ze serii na dlouhe leta nezariznou jako to udelal Bethesda z TES...
@Charllize (08.11.2018 11:33): hlavně tahové souboje. Ten real-time působí jen kolize v animacích je to prostě clusterfuck. Přitom by bylo tak hezké mít možnost naplánovat si vlastní link-striky apod. A pak se jen kochat animacemi bez toho aniž by celou obrazovku zabírala prdel nějakého tvora apod.
@SilentWolf (08.11.2018 11:27): ja to dohral pri vydani a od te doby jsem na to nesahnul, ale jeste to dam jednou cele, preci jen tam toho noveho nacpali docela dost. jen jsem cekal az tazvane skonci a bude to vsechno.
Jsem zvedav jak budou postupovat v pripade FF 16, tipuji ze se vrati ke klasictejsimu konceptu. Snad jim doslo ze tyhle hokus pokusy nikam moc nevedou. Muzou tomu prispet i dobre prodeje Dragon Questu 11, ktery jede po starem a nic spatneho se nestalo.
PS: i kdyz verim ze jsou schopni udelat FF 15 - 2, to ne ze ne:)
Jsem zvedav jak budou postupovat v pripade FF 16, tipuji ze se vrati ke klasictejsimu konceptu. Snad jim doslo ze tyhle hokus pokusy nikam moc nevedou. Muzou tomu prispet i dobre prodeje Dragon Questu 11, ktery jede po starem a nic spatneho se nestalo.
PS: i kdyz verim ze jsou schopni udelat FF 15 - 2, to ne ze ne:)
@Charllize (08.11.2018 11:26): tak tak. Ale je pravda, že jsem se podíval na ten můj (vygooglený) gif pár příspěvků níž a kouzlo to stále má. Pravděpodobně bych si ty DLC zahrál, jen pro ty animace během soubojů.
Ale stále je fail všech failů dávat v DLCčkách alternativní konce celé hry.. :D ta hra působí roztrhaně už v základu. Natož nějaké fan fikce.
Ale stále je fail všech failů dávat v DLCčkách alternativní konce celé hry.. :D ta hra působí roztrhaně už v základu. Natož nějaké fan fikce.
@SilentWolf (08.11.2018 11:10): i to si mohly odpustit. Ardyn je sice fajn, ale ta hra uz nic nepotrebuje, jen uzavrit a jit dal..
DLC odpískány. Vyjde už jen jedno- Ardyn.
Skvělý nápad ztrácet čas alternativními konci v DLC... občas je opravdu nechápu. A údajně se taková věc plánuje ještě jednou. To už prostě není ani hra. :-D
@Solidor (18.06.2018 20:57): To vis, pres 100GB dat pro FF 15 si o vlastni studio rika:)
( zvlastni je ze na PC jsou z FF 15 dost spokojeny, hmm )
( zvlastni je ze na PC jsou z FF 15 dost spokojeny, hmm )
@Charllize (18.06.2018 20:13): Možná se SE přecenil, když chtěl vytvářet tolik velkých RPG zároveň, ale to nic nemění na tom, že zatím jediná Tabatova slušná hra je Crisis Core.
A oni mu daj vlastní studio :)
A oni mu daj vlastní studio :)
@Solidor (18.06.2018 15:03): Versus/FF15 byl problemovy projekt od zacatku, a nejsem si uplne jisty jestli by to pod vedenim Nomury dopadlo lip. Tabata nebude diletant a vzasade to vzkriseni versus vzal odpovedne, jen se to holt nekde v procesu pokakalo. Za mne meli udelat uplne novou hru a versusem se vubec nezabyvat, to by mozna zvladl dobre i Tabata. Ono tohle prehazovani hry z autora na autora nikdy nebyva moc dobry napad.
Episode Prompto zatím baví hodně.
https://i.imgur.com/0FJz7aJ.gif
Když ty animace fungují, tak je to fakt eye-candy.
https://i.imgur.com/0FJz7aJ.gif
Když ty animace fungují, tak je to fakt eye-candy.
@Charllize (18.06.2018 11:37): Další díl FF snad dopadne lépe, když už na něm nebude dělat Tabata. Až Nomura dodělá KHIII, tak se snad dočkáme pořádného FF.
Za sebe říkám, že patnáctka dopadla špatně. Hrál jsem jí hned po vydání a bylo hrozně vidět, jak ze třetí třetiny hry vyškrtali tvůrci hromadu věcí.
Za sebe říkám, že patnáctka dopadla špatně. Hrál jsem jí hned po vydání a bylo hrozně vidět, jak ze třetí třetiny hry vyškrtali tvůrci hromadu věcí.
@SilentWolf (18.06.2018 10:59): ty pribehova dlc mely byt zakomponovana do hry a ne aby byly nekde v menu bokem. Pusobilo by to lip.
Pak mame comrades coz je lite verze monster huntera s energetickym podtextem a nejakou doplnujici mini story. Holt kdyz ten multak na zacatku slibily nejak ho udelat museli :)
A jo presne, misto chystani dalsich zbytecnych dlc kteryma se snazi zachranit nezachranitelne by mely kutit sesnactku. Ale kdo vi. Treba veskere ff sily momentalne davaji do remaku ff7.
Pak mame comrades coz je lite verze monster huntera s energetickym podtextem a nejakou doplnujici mini story. Holt kdyz ten multak na zacatku slibily nejak ho udelat museli :)
A jo presne, misto chystani dalsich zbytecnych dlc kteryma se snazi zachranit nezachranitelne by mely kutit sesnactku. Ale kdo vi. Treba veskere ff sily momentalne davaji do remaku ff7.
@Charllize (18.06.2018 10:42): Ty dvě poslední věty hoď do diskuze k W3, kde úvodem hoď odkaz na začátek příspěvku zde. A zde naopak po větě o komornějším zasazení hoď odkaz do diskuze k W3, kde budou ty dvě poslední věty umístěny. Pořádek musí být! :D
Příběh je fajn - píšu že se mi ta pohádkovost pro změnu líbila a uvítal jsem to po všech těch špinavých hardcore záležitostech. O to větší dopad pak mají takové ty události jako oslepnutí.
A rozšiřovat mají základní hru a ne přidávat obsah formou menších kapitolek. To je jak "Kup si colu a pod víčkem najdeš, co se stalo v jedné kapitole z jiného pohledu, pokud se prodá dost coca-col, tak se mrkneme na reddit co lidi chtějí, a zakomponujeme další střípky". Bylo by škoda, kdyby to 15 skončilo, když jsem do série zrovna nasedl. :D Mají dělat už na dalším díle, pokud ho chtějí stihnout na PS5.
edit: a ta nová edice udělala z poslední kapitoly bossfest - je tam tak 6 bossfigtů po sobě. Nevím, zda zrovna tohle hře chybělo, ale měly alespoň zajímavý prvek kdy každého ze tří nových porazí jeden z bros a prohlásí u toho něco "hlubokého" o povinnostech a přátelství apod.. zatímco jim pomocí QTE dáváte čočku to se mi docela líbilo.
Příběh je fajn - píšu že se mi ta pohádkovost pro změnu líbila a uvítal jsem to po všech těch špinavých hardcore záležitostech. O to větší dopad pak mají takové ty události jako oslepnutí.
A rozšiřovat mají základní hru a ne přidávat obsah formou menších kapitolek. To je jak "Kup si colu a pod víčkem najdeš, co se stalo v jedné kapitole z jiného pohledu, pokud se prodá dost coca-col, tak se mrkneme na reddit co lidi chtějí, a zakomponujeme další střípky". Bylo by škoda, kdyby to 15 skončilo, když jsem do série zrovna nasedl. :D Mají dělat už na dalším díle, pokud ho chtějí stihnout na PS5.
edit: a ta nová edice udělala z poslední kapitoly bossfest - je tam tak 6 bossfigtů po sobě. Nevím, zda zrovna tohle hře chybělo, ale měly alespoň zajímavý prvek kdy každého ze tří nových porazí jeden z bros a prohlásí u toho něco "hlubokého" o povinnostech a přátelství apod.. zatímco jim pomocí QTE dáváte čočku to se mi docela líbilo.
@SilentWolf (18.06.2018 10:30): ten pribeh je vicemene ok. Snesl by rozsirit ale nemuzu rict ze by me nebavil. Dungeony jsou jednou nahore a jednou dole. Ty lepsi jsou ty co jsou nepovinne. Po dohrani se skoro u vsech otevre dalsi cast ktera teprve da pocitit co je opruz. Me by to nevadilo ale to by ten soubojak musel byt vic prehledny a smysluplny. O rozsireni zaveru si myslim ze je zbytecny. Rozsirovat mely jine casti sveta a ne konec.
Ja tomu dal 90 ale z cisteho fandovstvi k serii a ze to je fakt moc pekny. Kdybych to bral vic kriticky vic jak 80 by to nebylo. Na druhou stranu si myslim ze i kdyz ten svet je paradni hre by prospelo komornejsi zasazeni jako tomu byvalo u serie zvykem. Podobne jako u zaklinace, tam si myslim to same. Bez urazky.
Ja tomu dal 90 ale z cisteho fandovstvi k serii a ze to je fakt moc pekny. Kdybych to bral vic kriticky vic jak 80 by to nebylo. Na druhou stranu si myslim ze i kdyz ten svet je paradni hre by prospelo komornejsi zasazeni jako tomu byvalo u serie zvykem. Podobne jako u zaklinace, tam si myslim to same. Bez urazky.
@Charllize (18.06.2018 10:20): hlavně jsem si pořád myslel, že tak na prd je vše jako daň za tak obří svět, ale prd... jak je tam v jedné kapitole ta vlaková zastávka - tam jsem poznal, že oni si s tím nechtějí ani vyhrát. Nacpali tam zase dva questy - jeden chytit 4 slepice a druhý nafotit 4 fotky. A ty lokace.. naprosto absurdně ošklivé dungeony. :D
Kapitola 13 je kapitola sama o sobě a štvala mě i přesto, že ji údajně fixnuli. :D
Nicméně ještě jeden postesk směrem k příběhu - bylo fajn po dlouhé době hrát něco, kde je hromada patosu a jen prostě zachraňuji království. Byla to příjemná změna a tenhle tón bych uvítal ještě někdy. Jenže musí k tomu být i dobrá hra. Což mě pořád štve nejvíc. Já bych tam tak rád zůstal těch 60+ hodin protože je to hezké. Ale nebaví to. Jedinou odměnou by mohlo být posbírání všech receptů.. :D
Kapitola 13 je kapitola sama o sobě a štvala mě i přesto, že ji údajně fixnuli. :D
Nicméně ještě jeden postesk směrem k příběhu - bylo fajn po dlouhé době hrát něco, kde je hromada patosu a jen prostě zachraňuji království. Byla to příjemná změna a tenhle tón bych uvítal ještě někdy. Jenže musí k tomu být i dobrá hra. Což mě pořád štve nejvíc. Já bych tam tak rád zůstal těch 60+ hodin protože je to hezké. Ale nebaví to. Jedinou odměnou by mohlo být posbírání všech receptů.. :D
@SilentWolf (18.06.2018 10:13): je to promarnena sance. A ackoliv se snazily po vydani zuby nehty to vylepsit stejne se to moc nedarilo. Hra nabobtnala jednou tolik v gigabajtech po vydani a stejne to tak uplne nepomohlo.
Ono stacilo pridat ATB a ty souboje by dostaly hned lepsi nadech. O nedodelanem ,,druhem,, kontinentu radsi nemluvit. Uz jsem doufal ze po pridani ovladatelneho clunu pujde dojet na nejake nove mista ale je tam jen na rybareni a koukani se na velrybu..achjo
Ono stacilo pridat ATB a ty souboje by dostaly hned lepsi nadech. O nedodelanem ,,druhem,, kontinentu radsi nemluvit. Uz jsem doufal ze po pridani ovladatelneho clunu pujde dojet na nejake nove mista ale je tam jen na rybareni a koukani se na velrybu..achjo
@Charllize (18.06.2018 09:58): Ještě mi tu tak perfektně seděl ten design a výtvarný styl (oblečení, postavy, svět, monstra) a hodně jsem si oblíbil i ty postavy. Achjo. Ještě jednou zmíním Ignise-je nejlepší! a pak ty vzpomínky nechám spát.. :D
Je to velká škoda. Tehdy jsem záviděl všem to demo. Vypadalo to neskutečně. Megalomanství se jim nevyplatilo - a jak krásně by působily tahové souboje, kde bych mohl vybrat, co za link strike chci udělat - protože ty byly fakt eye candy. Proto mě sralo, že většinou selhala kamera, nebo se animace odehrával uvnitř nějakých jiných textur. Nevím no, těžko se mi z toho světa odchází ale vedlejší obsah by se mi ještě hůř hrál. Protože promrhaný potenciál z toho prýští na každém kroku.
Je to velká škoda. Tehdy jsem záviděl všem to demo. Vypadalo to neskutečně. Megalomanství se jim nevyplatilo - a jak krásně by působily tahové souboje, kde bych mohl vybrat, co za link strike chci udělat - protože ty byly fakt eye candy. Proto mě sralo, že většinou selhala kamera, nebo se animace odehrával uvnitř nějakých jiných textur. Nevím no, těžko se mi z toho světa odchází ale vedlejší obsah by se mi ještě hůř hrál. Protože promrhaný potenciál z toho prýští na každém kroku.
@SilentWolf (18.06.2018 07:26): jo jo, to mohla byt tak skvela hra. Dam ji jeste sanci nekdy casem. Prvne sem dojel jen pribeh a tak pulku veci kolem. Takze tam toho mam jeste dost nevideneho. Patche a dlc toho taky dost pridaly..
Tak dohráno - další rest za mnou. Trochu mě mrzí, že kvůli mě hra poskočila z 8 na 79% ale nejde jinak. Hlavní úkoly tu jsou jako ty horší vedlejší úkoly jiných her a vedlejší úkoly tu jsou jako collectibles jiných her. Svět je krásný, až skoro zamrzí, že je to simulátor obcházení kilometru pletiva nebo kilometrové hledání schodů na silnici, na kterou se nejde dostat skokem..i když má Noctis warpovací schopnost. Dungeony jsou autisticky udělané prázdné komplexy. Dialogy mi přišly podobné, jako v jiných japonských hrách - takže nejvážnější momentky se řeší tichem a citoslovci a kraviny se komentují o sto šest (což je ale zrovna tady dobře).
Nejemotivnější na příběhu o záchraně světa byl v podstatě jen osud jednoho z 'bros' - bez toho bych šel s hodnocením možná až k 60% protože hlavní postavy to zachraňují. Ať už jde o Ignisovo vaření a rozumné hlášky, Promptovy humorné hlášky a focení a i ten Gladio se nakonec dal. Je to rozhodně vrchol hry a když si asistují v soubojích je radost na to pohledět - v tom 1 případu z 99 kdy se zrovna podaří úhel kamery a postavy a nepřátelé nejsou v sobě v jednom blobu - tahové by to bylo určitě lepší.
Posledního bosse jsem nějak glitchnul a zabil minutovým držením dvou tlačítek.
Příběh, svět, postavy - vše je takové, že bych si to hrozně rád zahrál znovu a lépe. Tak snad u 16ky.
edit: komentář bude - až budu doma. Dneska si ještě asi dám ty DLCčka. Minimálně Ignise - ten mi přišel top.
Nejemotivnější na příběhu o záchraně světa byl v podstatě jen osud jednoho z 'bros' - bez toho bych šel s hodnocením možná až k 60% protože hlavní postavy to zachraňují. Ať už jde o Ignisovo vaření a rozumné hlášky, Promptovy humorné hlášky a focení a i ten Gladio se nakonec dal. Je to rozhodně vrchol hry a když si asistují v soubojích je radost na to pohledět - v tom 1 případu z 99 kdy se zrovna podaří úhel kamery a postavy a nepřátelé nejsou v sobě v jednom blobu - tahové by to bylo určitě lepší.
Posledního bosse jsem nějak glitchnul a zabil minutovým držením dvou tlačítek.
Příběh, svět, postavy - vše je takové, že bych si to hrozně rád zahrál znovu a lépe. Tak snad u 16ky.
edit: komentář bude - až budu doma. Dneska si ještě asi dám ty DLCčka. Minimálně Ignise - ten mi přišel top.
@Charllize (19.04.2018 22:12): Třeba to bylo jednoduší než se zdá. Ale šílenost to tedy je.
Jinak s FF XV počkám na nové PC (a FF XV bude také jedním z hlavních důvodů jeho stavby), tak doufám, že to bude desítková záležitost :).
Jinak s FF XV počkám na nové PC (a FF XV bude také jedním z hlavních důvodů jeho stavby), tak doufám, že to bude desítková záležitost :).
Ja uz zacnu byt k tomu SE skepticky jako Solidor, asi vazne prichazeji o rozum :) Prevest celou FF 15 to chibi stylizace pro mobily a tablety to je tak osmy level z deseti totalniho silenstvi.
https://games.tiscali.cz/recenze/final-f ... ition-recenze-312039
https://games.tiscali.cz/recenze/final-f ... ition-recenze-312039
tak dle predpokladu, dalsi ctyri epizody DLC na ceste..achjo...ze se na to uz nevykaslou, hru nechaji chcipnout a sily soustredi na remake FF7 a novou FF 16:)
https://www.dualshockers.com/final-fantasy-xv-dlc-new-finale-announcements/
https://www.dualshockers.com/final-fantasy-xv-dlc-new-finale-announcements/
Souhlasím, já třeba začínal na RPG od Bioware ale když jsem pak přičichl k Japonské tvorbě celkově tak od té doby skoro nejsem schopen hrát něco jiného. Je sice pravda že občas příběhy jsou lehce klišé ale zase ti Japonci to klišé umí zvládat neskutečně dobře a když se k tomu přidá jejich práce s postavami ze které by se západní tvůrci měli co učit tak se vždy jedná o hodně kvalitní zážitek.
Také dost mích oblíbených postav či momentů je právě z Japonských her a co se týče Bioware RPG tak tam si pamatuji jen kostru a nic víc, ty jejich bezpáteřní charaktery a rádoby epický příběh v některých hrách meh,
Navíc ještě musím zmínit jejich práce s hudbou to je úplně jiný level u JPN her a i celkově výpravnost příběhu a postav kdy na vše je dostatek času a hráč může všechny protagonisty poznat do hloubky. Jako doufám že tuto tvorbu zkusí více hráčů no.
Také dost mích oblíbených postav či momentů je právě z Japonských her a co se týče Bioware RPG tak tam si pamatuji jen kostru a nic víc, ty jejich bezpáteřní charaktery a rádoby epický příběh v některých hrách meh,
Navíc ještě musím zmínit jejich práce s hudbou to je úplně jiný level u JPN her a i celkově výpravnost příběhu a postav kdy na vše je dostatek času a hráč může všechny protagonisty poznat do hloubky. Jako doufám že tuto tvorbu zkusí více hráčů no.
@Ringo (07.03.2018 23:52): NES. Ale mluvím obecně o NES hrách, nejen o "RPG" :) Později jsem se dostal k Famicomu, kde bylo možné hrát i SNES hry.
@SilentWolf (07.03.2018 23:39): Když se na to dívím zpětně, tak musím konstatovat, že DA2 se mi v mnoha ohledech líbí nejvíc z trilogie. Mimochodem, věděli jste o tom, že DA2 má kompletní Japonský dabing?? Nejenom to, ale dokonce i hodně kvalitní, což nechápu, vzhledem k tomu, že DA se neprodávalo a Jap kvalita předabování je většinou.... diskutabilní.
@SilentWolf (07.03.2018 23:39): Když se na to dívím zpětně, tak musím konstatovat, že DA2 se mi v mnoha ohledech líbí nejvíc z trilogie. Mimochodem, věděli jste o tom, že DA2 má kompletní Japonský dabing?? Nejenom to, ale dokonce i hodně kvalitní, což nechápu, vzhledem k tomu, že DA se neprodávalo a Jap kvalita předabování je většinou.... diskutabilní.
@pajmič (07.03.2018 23:10): NES nebo SNES? Na NESu toho ještě moc nebylo, tak začínaly první Final Fantasy a Dragon Questy, vesměs s jednoduchým příběhem, takovým v podstatě v západním stylu.
S příchodem SNESu a hrou Final Fantasy IV přišly výpravné RPG, které neměly na PC obdobu. Snad jen ukecaná Ultima VII, Dark Sun a později Albion se tomu mohl rovnat, pokud chci pojmout éru SNESu (1991 - 1996).
Uvedu příklady, Final Fantasy 4, Final Fantasy 6, Chronotrigger, Tales of Phantasia, Star Ocean, Rudra No Hiho, Romancing SaGa 3, Lufia 2, Seiken Densetsu 3, Earthbound, Secret of Mana.
Ano, u některých příbězích tam lze říci, že byly naivní, takové trochu dětský laděné jak Narnie nebo Harry Potter. Ale co se týče stylu výpravností, toho, jak ten příběh uměl chytit, živost jednotlivých postav, oproti tomu byly PC taháním šachových figurek po šachovnici (což jim nevyčítám, byl to prostě takový styl gameplaye a někdy člověk nemá zrovna chuť hrát něco, kde má postavy svázané s nějakou historii, psychologii a rozhodnutími do budoucna).
Tohle píšu z pohledu hráče, který prakticky žádnou konzoili nezažil v jejím věku, ale dostla se k těm hrám díky emulátorům, koupil jsem si až PS2. Do roku 2000 jsem byl ryzí zatvrzelý PCčkář, nadšený hráč dungeonů a tahových strategií a pár izometrických RPG. O to nadšenější jsem sice asi konvertita do jRPG, protože to byl tehdy pro mě životní objev v tom roce 2000, všechny ty SNESovky a PS1 hry, ale jsem za to moc rád, že to ke mně dorazilo :-)
S příchodem SNESu a hrou Final Fantasy IV přišly výpravné RPG, které neměly na PC obdobu. Snad jen ukecaná Ultima VII, Dark Sun a později Albion se tomu mohl rovnat, pokud chci pojmout éru SNESu (1991 - 1996).
Uvedu příklady, Final Fantasy 4, Final Fantasy 6, Chronotrigger, Tales of Phantasia, Star Ocean, Rudra No Hiho, Romancing SaGa 3, Lufia 2, Seiken Densetsu 3, Earthbound, Secret of Mana.
Ano, u některých příbězích tam lze říci, že byly naivní, takové trochu dětský laděné jak Narnie nebo Harry Potter. Ale co se týče stylu výpravností, toho, jak ten příběh uměl chytit, živost jednotlivých postav, oproti tomu byly PC taháním šachových figurek po šachovnici (což jim nevyčítám, byl to prostě takový styl gameplaye a někdy člověk nemá zrovna chuť hrát něco, kde má postavy svázané s nějakou historii, psychologii a rozhodnutími do budoucna).
Tohle píšu z pohledu hráče, který prakticky žádnou konzoili nezažil v jejím věku, ale dostla se k těm hrám díky emulátorům, koupil jsem si až PS2. Do roku 2000 jsem byl ryzí zatvrzelý PCčkář, nadšený hráč dungeonů a tahových strategií a pár izometrických RPG. O to nadšenější jsem sice asi konvertita do jRPG, protože to byl tehdy pro mě životní objev v tom roce 2000, všechny ty SNESovky a PS1 hry, ale jsem za to moc rád, že to ke mně dorazilo :-)
@Charllize (07.03.2018 22:28): Souhlas, po desetiletém hraní na PC jsem okusil pak japonské RPG a od té doby jsem chycen. Fakticky jsem ke konzolím utekl díky úpadku RPG žánru na konci milénia :-) Zhruba od roku 2000, když už novější RPG, tak až na malinkaté výjimky už hraji jen ty japonské. Na PC si občas zahraji stařešinu z první poloviny 90. let a nějkaý ten dungeonek, ty neomrzí nikdy :-)
BTW SNESovky mám obecně nejraději, byť nejlepší jRPG a možná RPG celkově pro mě navždy zůstane Final Fantasy VII :-) Ale objektivně, nevím nevím jestli ji zrovna SNESový Chronotrigger v pár ohledech nepředčí :-)
BTW SNESovky mám obecně nejraději, byť nejlepší jRPG a možná RPG celkově pro mě navždy zůstane Final Fantasy VII :-) Ale objektivně, nevím nevím jestli ji zrovna SNESový Chronotrigger v pár ohledech nepředčí :-)
@pajmič (07.03.2018 23:37): DA 2 je taky můj nejoblíbenější díl série. S tím, že jednička mi tehdy nějak nadvakrát nesedla - to už radši KOTORy a následně Mass Effect. A to říkám navzdory tomu, že mě fantasy zasazení láká víc.
@Charllize (07.03.2018 23:21): Hry na nintendo (NES) samozřejmě neposuzuju podle příběhu :D Ale byla to první platforma, ke které jsem se dostal a přirozeně jsem na ni hrál mnoho Japan her :)
O prvním Dragon Age mi prosím ani nemluv :D Oni jsou obecně Bioware hry obecně dost klišoidní, co se páteře příběhu týká. Většinou to ale zazdí charakterama a stylem vyprávění. Když nad tím tak přemýšlím...Dragon Age 2 měl dobrý námět. Uprchlík, rodina, bohatství, přežití, takový komorní, osobní. Paradoxně takový Japonský....aby ne, když se BW inspirovalo u Japonský hry...sakra nevzpomenu si na název.
O prvním Dragon Age mi prosím ani nemluv :D Oni jsou obecně Bioware hry obecně dost klišoidní, co se páteře příběhu týká. Většinou to ale zazdí charakterama a stylem vyprávění. Když nad tím tak přemýšlím...Dragon Age 2 měl dobrý námět. Uprchlík, rodina, bohatství, přežití, takový komorní, osobní. Paradoxně takový Japonský....aby ne, když se BW inspirovalo u Japonský hry...sakra nevzpomenu si na název.
@pajmič (07.03.2018 23:10): Nintendo neni zrovna vhodna platforma na posouzeni pribehu, i kdyz par klenotu se tam najde taky a chapu tvuj nazor, to je presne nintendo, kreativnost a ujetost. Valkyria Chronicles neni taky zrovna dobry priklad pro story. Samozrejme povazovat pribehy Xenogears nebo FF 7 za naivni je nesmysl, ale to pak uz je o tom jak to ma kdo nastavene a v pocatecnimu pristupu ke hram obecne. Ono je to taky v tom kdy se k tem hram clovek dostal, kolik mu bylo a tak podobne, pac preference se vekem meni, mozna prave kvuli tomu je tolik neshod mezi hraci kvuli konkretnim vecem :)
ja mam Bioware taky rad, ale proste kdyby ses me zeptal o cem presne byla treba prvni Dragon Age, tak bych vyblil nejakou zakladni kostru a tot vse, zato o FF7 muzu mluvit hodiny...cim to je zejo:)
Jde o to ze pro tebe jsou opravdovy hry ty zapadni a ty japonsky jsou takovy fajn blbustky, coz je casty pristup, a vlastne z principu tvojeho herniho zamereni odmitas k tomu pristupovat jinak. Ale co vis, treba se to jednou zmeni:)
ja mam Bioware taky rad, ale proste kdyby ses me zeptal o cem presne byla treba prvni Dragon Age, tak bych vyblil nejakou zakladni kostru a tot vse, zato o FF7 muzu mluvit hodiny...cim to je zejo:)
Jde o to ze pro tebe jsou opravdovy hry ty zapadni a ty japonsky jsou takovy fajn blbustky, coz je casty pristup, a vlastne z principu tvojeho herniho zamereni odmitas k tomu pristupovat jinak. Ale co vis, treba se to jednou zmeni:)
@Charllize (07.03.2018 22:28): Máš to špatně, chlape. Já vyrůstal na Nintendu, což bys věděl, kdyby si zavítal na můj profil :) O Bioware jsem se dozvěděl až někdy v roce 2000, tedy v době, kdy jsem si začal všímat těch logos před menu :D Já nikdy Japanese hry nehrál pro story, ale většinou pro jejich ujetost a kreativnímu přístupu k designu a hratelnosti. Ideální příklad je Valkira chronicles. Dobrý nápady, design hratelnost, ale story naivní, emo mišmaš. Totéž metal gear, resident evil a spol.
AHA! Ted mě to trklo! D4 měl dobrý příběh, leč bohužel nedokončený. Joo to byla trhlá a kreativní ptákovina :)
AHA! Ted mě to trklo! D4 měl dobrý příběh, leč bohužel nedokončený. Joo to byla trhlá a kreativní ptákovina :)
@Charllize (07.03.2018 22:44): jo.. po tom jsem pokukoval. Ale teď bude Valkyria 4, navíc to FF XV si chci určitě zahrát.. a ještě dojedu Personu 5. Kdybych ale volil nějakou novou JRPG hru, Berseria mě zaujala nejvíc.
@SilentWolf (07.03.2018 22:34): Si zkus zahrat Tales of Berseria, je to super. Samozrejme stylizace je japonska, ale ne infantilni a postavy maji hloubku cerneho more. Viz Solidoruv komentar. :)
@Charllize (07.03.2018 22:28): j la bych do toho rad pronikl protoze..
Lady: Are you crying?
Dante: It's only the rain.
Lady: But the rain already stopped.
Dante: Devils never cry.
..ve me zustane navzdy. Ale tech her co me na pohled zaujmou je malo... :/ nejde o grafiku, ale stylizaci. Snad aspon to nove DMC bude navrat ke trojce.
Lady: Are you crying?
Dante: It's only the rain.
Lady: But the rain already stopped.
Dante: Devils never cry.
..ve me zustane navzdy. Ale tech her co me na pohled zaujmou je malo... :/ nejde o grafiku, ale stylizaci. Snad aspon to nove DMC bude navrat ke trojce.
@pajmič (07.03.2018 22:15): japonsky hry maji vetsinove lepsi pribehy nez ty zapadni, muzu to posoudit protoze jsem tech her z obou stran hral fakt hodne. Nejlepsi vzpominky na postavy, pribehy, rozhovory mam prave z japonskejch her, z tech zapadnich mi utkvelo v pameti maloco. Samo s lidma co jsou odkojeni hrama od Bioware a PC obecne se holt shodnout nemuzu. Je to skoda, opomijet stranu zapadajiciho slunce, clovek tak o dost prichazi.
@pajmič (07.03.2018 22:15): boy band mi nevadi. Kdyz se podivam napric FF serii, tak je to jeste dobre.
A ja jinak zadny FF nehral, jen me vzdy lakaly ty hry a slysel jsem na to samou chvalu. Ted uz jsou na PC skoro vsechy dily (plus mam PS4) a bohuzel neni cas.
Tak aspon ta XV.
Libi se mi treba ze ac tam moc nejsou interakce s partou, tak aspon ta hra odvadi skvele to, ze popisuje jejich charakter a vztah mezi sebou celym gameplayem at uz se jedna o hlasky nebo samotne link striky.
Takze na jednu stranu jsem byl nastvany, kdyz se v random hotelu po 30h spustila cutscena s Promptem, ktera byla super. Nastvany na to ze byla za 30h jen jedina..ale na druhou stranu, odvadi to skvelou praci v popisovani tech charakteru pres samotny gameplay.
Coz je asi nejvetsi plus hry z me strany - link striky, foceni, vareni. Vse dokresluje charaktery.
A ja jinak zadny FF nehral, jen me vzdy lakaly ty hry a slysel jsem na to samou chvalu. Ted uz jsou na PC skoro vsechy dily (plus mam PS4) a bohuzel neni cas.
Tak aspon ta XV.
Libi se mi treba ze ac tam moc nejsou interakce s partou, tak aspon ta hra odvadi skvele to, ze popisuje jejich charakter a vztah mezi sebou celym gameplayem at uz se jedna o hlasky nebo samotne link striky.
Takze na jednu stranu jsem byl nastvany, kdyz se v random hotelu po 30h spustila cutscena s Promptem, ktera byla super. Nastvany na to ze byla za 30h jen jedina..ale na druhou stranu, odvadi to skvelou praci v popisovani tech charakteru pres samotny gameplay.
Coz je asi nejvetsi plus hry z me strany - link striky, foceni, vareni. Vse dokresluje charaktery.
@SilentWolf (07.03.2018 21:58): Tak to pak ano, ale jaká FF hra měla kdy dobrý příběh? Nebo kterákoliv AAA japan hra? Leda nějaké Vizuální novely. Ten road trip s kamarádama je pěkný koncept. Jen to trochu kazí fakt, že protagonisti vypadají jako homosexuální kei pop emo skupina :)
@pajmič (07.03.2018 21:54): to mas nejaky rozbity nebo co. ja mam pomerne starsi pocitac a na low/medium mi to jelo pekne, samo 30 fps ale v pohode. Kazdej ma jinej pohled na to jak neco vypada, ale me FF 15 prijde o dost hezci nez hry co jsi jmenoval.
https://www.youtube.com/watch?v=Y-VvWtmY4YE
https://www.youtube.com/watch?v=Y-VvWtmY4YE
@pajmič (07.03.2018 21:54): pribeh je meh. Hra je dobra. Co se tyka road tripu s bandou.
Link striky jsou skvely prvek diky kteremu me moc bavily i ty obycejne lovy.
Link striky jsou skvely prvek diky kteremu me moc bavily i ty obycejne lovy.
@SilentWolf (07.03.2018 20:35): 80% je pro tebe "meh"? no to snad ne :D
Jinak jsem vyzkoušel to demo. Udržet to na 60 je skoro nemožný, hlavně při kombatu. Při jízdě po krajině se to trhá. Prostě dle očekávání, blbý. Nehledě na to, že ta hra je poměrně....hnusně vypadající i na "high" nastavení. Když jsem poprvé uzřel něco, co má být údajně vodní plocha málem jsem poprskal monitor :D Co naplat. Witcher, Horizion, GTA V, Far Cry, sakra, i to Kingdom Come nastavily latku trochu vysoko.
Docela škoda, protože kombat není vůbec zlej....
Jinak jsem vyzkoušel to demo. Udržet to na 60 je skoro nemožný, hlavně při kombatu. Při jízdě po krajině se to trhá. Prostě dle očekávání, blbý. Nehledě na to, že ta hra je poměrně....hnusně vypadající i na "high" nastavení. Když jsem poprvé uzřel něco, co má být údajně vodní plocha málem jsem poprskal monitor :D Co naplat. Witcher, Horizion, GTA V, Far Cry, sakra, i to Kingdom Come nastavily latku trochu vysoko.
Docela škoda, protože kombat není vůbec zlej....
@Marcusss (07.03.2018 21:16): prave ten konec ma ted ta royal edice vylepsit, i kdyz mi to porad prijde malo. Pridanim rozlehle lokace nakonec a k tomu serii bossu neni uplne to co bych si predtavoval. Chtelo by komplet predelat cestu vlakem s tim ze by ten kontinet byl cely pristupny a ne jen linearni koridor s jednim dungeonem, ziskal by se tim i prostor na lepsi rozlozeni pribehu a jeho zdetailneni.
@SilentWolf (07.03.2018 20:35): Tak to jsi skončil předtím, než se to celé začalo srát.
@Charllize (07.03.2018 20:30): to vidime podobne. Me se na tom libi hromada drobnosti. Ale celek je takovy meh.. proste 80% hra. Ale skoncil jsem pred odjezdem do toho vodniho mesta. A PC verzi urcite planuju.
@SilentWolf (07.03.2018 20:17): Za mne je FF15 promarnena sance, mohla to byt hra desetileti, ten potencial tam je tak velkej ze skoda mluvit jak je nevyuzit. A tom ze to mohlo byt skutecne neco svedci i fakt ze to co tam je, tak je dost dobre.
A mam dojem ze at se budou snazit sebevic tak to takove jake mohlo byt nebude uz nikdy. Ale verim ze pristi FF bude uz ten pomyslnej meznik herni historie, patnactka k nemu nemela daleko, v SE na to maji:) (jsem optimista)
A mam dojem ze at se budou snazit sebevic tak to takove jake mohlo byt nebude uz nikdy. Ale verim ze pristi FF bude uz ten pomyslnej meznik herni historie, patnactka k nemu nemela daleko, v SE na to maji:) (jsem optimista)
@Charllize (07.03.2018 20:14): ale maji davat do kupy ten zaklad. Ne pridavat balicky. Ale aspon se na to vic tesim :-D bude to asi bohate na obsah.
@SilentWolf (07.03.2018 19:20): Jo dalsi naloz DLC je na ceste, je to hruza, S tim me taky dost stvou. Kdyby ty DLC aspon za neco staly, ale nejaky minipribehy postav hratelne samostatne me moc nebrou, kdyby to byla soucast hry to by byla jina.
Ale ocenuju snahu SE tu hru dat dokupy, po neprilis vydarenem urychlenem vydani. je treba vtipne ze na PS4 mela hra pri vydani 47GB a ted bez DLC ma skoro 80GB, coz je pomalu jednou tolik. Skoda ze to tak nebylo hned, ta hra je ted po vsech tech patchich o dost lepsi.
Ale ocenuju snahu SE tu hru dat dokupy, po neprilis vydarenem urychlenem vydani. je treba vtipne ze na PS4 mela hra pri vydani 47GB a ted bez DLC ma skoro 80GB, coz je pomalu jednou tolik. Skoda ze to tak nebylo hned, ta hra je ted po vsech tech patchich o dost lepsi.
@pajmič (07.03.2018 19:16): tak marketing nulovy. :-D neni se cemu divit. Otazkou ted zustava jestli do toho jit, nebo pockat az bude po druhe serii DLC a vyjde "completely complet edition".
Kdo vi, kdy tem pridavkum bude konec.
Kdo vi, kdy tem pridavkum bude konec.
@Charllize (07.03.2018 15:03): Pravda, to demo mi ušlo. Upřímně jsem ani nevěděl, že ta hra na PC už vyšla, za což se lehce stydím. Tak díky.