Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak chybka, na pohřeb starýho Cracha jsem se oholil a Yen mě pochválila, že mi vousy sluší:)
@AlieN (13.05.2018 14:41): jj, ten transvestit, ja vim, ale on ma ve skutecnosti pouze jedny jediny hadry kdyz nepocitam ty 3 modely co si vezmes na ve wizime .. myslel jsem fakt nejakej kram, kde maj vyber
hmmm .... 100 zlataku v prdeli za 5 jizd v bordelu + vo dalsich 30 me jeste obrala bordelmama v karte

Je v novigradu nejakej normalni kram s hadrama ?
@ntz (10.05.2018 15:45): "Applying any kind of % based results to damage tests is pointless and misleading. (as you can also notice even the critical damage doesn't appear to follow a % based rule.)

But my original intention with these tests, which was to determine the effectiveness of the Melt Armor skill, appears to indicate that there is a clear benefit to using it against certain enemies"

Co jsem pochopil už při hledání run do mečů, tak u většiny nepřátel to ani nepoznáš, ty štíty mají vysoko třeba magické bytosti, které nemůžeš otrávit či zapálit...řadoví nepřátelé buď nemají štít nebo na tak nízké úrovni že rozdíl opravdu není patrný. Rozhodně to není tak že bys viděl rozdíl mezi týpkem v tunice a týpkem v plátovém brnění. Nedává to úplně smysl, ale tak to je.
@Red (10.05.2018 15:01): dik ... ja uz tohle videl driv .... okay, budu verit ze to funguje ... me se proste zda, ze to nic nedela .... stravil jsem hranim si s tim asi 2 hodiny ... zkousel jsem ruzne typy priser a lidkse protivniky (kteri byli alespon vizualne ve zbroji) ....

taky tam nechapu tu hlasku eg:

Damage dealt by Igni also permanently weakens enemy Armor. Effect scales with Sign intensity up to maximum of N (kde N == 15/30/45/60/75)

aka znamena to ze kdyz mam sign intensity 50%, tak 4tej level Melt Armor ma mit ucinnost 60*0.5 a nebo max ucinnost 50 ?? treba jednoznacnou odpoved na tuhle otazku jsem nevyguglil
muzete mi nekdo rict, jestli jste nekdo nejak exaktne zkoumali jak funguje `melt armor' ? a jestli to vubec funguje ? me se zda, ze to nic nedela
@Flowerpot (03.05.2018 15:38): Já bych stovku dal až GOTY verzi. Vyřešil jsem to tak, že jsem ji připnul BaW. W3 je tak právě s Útěkem ze sfér jediná hra, kde teď to kilo dávám.

Každopádně jsem se díval na hodnocení W3 a z těch cca 435 hodnocení je mimo zelená čísla méně než dvacet (tuším přesně 16). To jen tak něco na DH nepřekoná.
@Drolin (03.05.2018 12:35): Preto si myslím, že je zbytočné vnímať tých 100% ako hodnotenie dokonalosti hry, pretože práve to by bolo to hodnotenie úplne zbytočné. (A nezaslúžil by si ho ani Planescape, vzhľadom na to, ako tam klasická DnD RPG mechanika pôsobí s ohľadom na povahu hry vlastne dosť násilne a mechanicky adaptovaná etc.)

Ale ako hodnotenie pôsobivosti a imerzívnosti zážitku, tak tam som u tretieho Zaklínača o tej stovke nepochyboval ani mikrosekundu.
@Shoggot (03.05.2018 03:12): To já si na komentář zatím netroufl, až tak uznávám W3 :)).

A udělal si dobře, nyní to bude v nejlepší formě. Já bych si hned hru zahrál znovu, nebýt jiných - ta kvalita je tu, pokud jde hráči o atmosféru, svět, rozsah, dialogy, úkoly... obrovská. Určitě jde vyčíst nějaké RP prvky, ekonomiku, rámcový příběh a tak, ale to by pak nemohla žádná hra získat 10/10.
@Drolin (02.05.2018 17:27): Právě jsem si nechal W3 trochu "uzrát" až na teď a vzhledem ke současné konkurenci mi vůbec nepřijde, že je to nějak pozadu, naopak.
Minimálně co se týče herního writingu se vším , co ten obnáší. Tam reálné i domnělé nedostatky nebo snad dokonce chyby blednou a ztrácí se do neviditelna.

Zaslouží si to komentář, který to rozebere doprodobna a ten bude, jen to potrvá. Stejně jako The Age of Decadence si to zaslouží relativně úměrně času k nějakému rozboru, jako práce za hrou, která tak moc bavila a baví.
@Drolin (02.05.2018 17:27): Záleží samozřejmě na preferencích a prioritách hráče .-) Kdyby se zkombinovaly různé prvky všech tří dílů, možná by si to vyšší hodnocení zasloužilo, ale vzhledem k velkému ústupku co se týče podání příběhu oproti W2, nevybalancovanému a vesměs nepovedenému systému boje (a systému předmětů), to u mě paradoxně nejvíc zachraňovala audiovizuální stránka (a s ní související zobrazení světa).
Za chvíli budeme mít 3 leté nározky ... taky vám to připadá jako by to bylo včera ? Si pamatuju ještě tu osudnout noc před vydáním ... lehl jsem si v 21:00 na gaučit a nařídil budík na 24:00 ... spát se mi teda vůbec nechtělo, ale už jsem to nemohl vydržet :D ... Byl docela šok, když jsem se probudil někdy kolem 11:00 - 11:30 a zjistil, že už se můžu připojit do hry ...
Musím si to dát někdy znova sakra ... ale těch 70-80 hodin fakt nemám :(
Jinak mi připadá, že ta hra vůbec nezestárla ... nemůžu říct, že bych W3 combat v dnešní době nějak užíval, ale dá se to :) ... Mám i takovej vnitřní pocit, že na DH W3 už asi jen stěží něco překoná.
@Shoggot (02.05.2018 12:26): tak to tě čeká ještě aspoň jedno dohrání, kde bude Ciri empress. Tenhle konec, ač bittersweet, je zpracován ještě lépe :)

A teď vzhůru na Srdce z Kamene?
Hlavní linie hotová, Ciri se rozhodla být zaklínačkou.

Komentář v nějakém neurčitém čase určitě bude, ostatně, je to prostě nejlepší v tolika úrovních.
Pokud mod, tak při dalším hraní tam dám tenhle od CDP developera
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788

Tohle je pěkná změna :)

Optional package - reduce amount of junk loot
For all OCD players (like me) that feel the need to pick up everything and are tired of it, FCR3 comes with an option to reduce amount of filler loot. All containers with generic low quality, junk loot tables will be empty unless they are connected with quest or Point of Interest.
@Red (30.04.2018 14:41): napriklad kdyz bojujes proti nekomu se stitem tak se parirovani hodi, pac kdyz `vyparirujes' utok a hned ho seknes, tak je odkrytej, jinak mu furt busis do toho stitu
V rubačkách typu zaklínače, kde správně jde projít vše bez zranění, by se nabízelo zásah = smrt a případně tu formuli zmírnit učinkem lektvaru a quenem. Ale tady dostanu od nepřítele mečem, sice zakolísám ale potom biju dál jako by se nic nestalo...
@Red (30.04.2018 14:41): stejne povazuju za neduh, kdyz jsou na nejtezsi obtiznost nepratele "jen" svinsky odolnejsi. Bohuzel to tak maji snad krom vzacnych vyjimek vsechny hry.

Je to zdlouhavejsi, o nic moc zabavnejsi a vetsi vyzva to neni, spis takova zkouska toho, jestli ma hra dostatecne zazivny soubojak aby byl hrac ochotny delat travit v nem treba 5x dele.

Pamatuju ze byl skvely mod do jednicky, ktery hrace vylozene donutil zkusit nejak naslepo vymyslet recept na cernou krev a zabit alghula tak, ze se nechate kousnout apod.. dohral jsem to s tim sice tak do 3 kapitoly jen, ale byl to zazitek.
Určitě jsem nejtěžší úroveň taky čekal těžší. Je fakt že teď si sice pravidelně olejuju (taky by to chtělo nějaký rychlý tlačítko) s nějakým lektvarem, ale motivací je spíš zkrácení souboje. Nepřátelé jsou opravdu v pohodě, stačí nebýt úplně chamtivý a nepokračovat v útoku když se k tobě otočí. Ten lišej byl nepříjemnej spíš v tom, že měl tu lebku a nešlo mu utéct:) Zezačátku v Bělosadě to přitom vypadalo nadějně. Určitě bych chtěl něco co by mě přinutilo třeba parírovat. Jsem se kryl naposledy v tutorialu.

V ovládání určitě tyk spousta věcí. Jak mi dělaj největší problém přízraky, mimo Yrden kdy se mi objeví za zády a jeden shodí quen a druhý mě zabije. Ale když teda stojím v yrdenu s quenem, tak dám dvě rány a už jsem mimo Yrden. A co si vzpomínám na útesech ve Skellige boje s Harypjema jak jsem kvůli tomu taky pořád někam padal a potom jsem nemohl zpátky bo v combat regimu nejde vyskočit...

Ale systém lektvarů jako v minulých dílech nebo váhový omezení by mě jen čistě otravovalo...
Já mody zkoumal dost podrobně (proto se do diskuze o obtížných soubojích moc nezapojuji, neb ta je bez modů prostě velmi lehká a bojový systém nevyvážený) - problém je že ty změny které chceš dost překopávají celý systém hry (logicky, vše je propojené), takže se do nich nedá naskočit v půlce hraní.
Nicméně když začneš novou hru, podívej se po Ghost mode, Enhanced Edition mode a pár dalších.

Nicméně asi žádný mod neotočí hru o 180° jako třeba změna na to že uneseš dohromady 5 věcí a víc ne.
@Jab (30.04.2018 12:03): ptal jsem se jednou predtim a dostal jsem jedinou a pomerne vagni odpoved aka @AlieN (18.04.2018 08:24) (samozrejme ale diky za ni) .. takze neni potreba bejt hned rude kdyz jsem si dovolil zeptat se znova ... mozna by bylo elegantnejsi me na nejakej mod odkazat nez tady kvakat o leporelu a nazyvat `podruhe' `dokolecka' ... ;)

poradte mi do witchera nejakej mod, kterej bude resit:

1) broken shopping system - eg chleba se salamem stoji vic nez mec ... klacek s hrebikama stoji vic nez mec, atd .. hlavne ze geralt muze nest 2 metraky veci ... developeri se snazili, abys nezbohatl, ale ve veci je tak strasne moc veci k lootovani, ze prachy utracet vlastne skoro nepotrebujes ... libilo by se mi, kdyby byl nejak vyzname omezenej inventar a ne ze muzu nest 30 mecu ve svym zebradle (jeden ~a 5 zlataku) a kdyz jich nesu 130, tak jsem jen pretizenej ..

2) to trapny levelovani tech nepratel a gearu ... geralt je kickass uz od zacatku, ale ta hra te proste drzi ve tvym koridoru jak s gearem tak s levelovanim nepratel ,,,