Tak jo, dík za odpovědi. :) Takže, když to hraješ poctivě, plníš zakázky a vedlejší úkoly a příběh odkládáš, aby ti vydržel co nejdýl, tak tě za to potrestaj. Ideální hráč podle CD Projekt Red je ten, co odmítá pomoct komukoli, koho potká a jede jenom hlavní mise. :D
Diskuze
@Eleanor (27.05.2018 00:25): Je na to případně mod.
@Eleanor (27.05.2018 00:25): to je genialni polsky design odmeny za ukoly. Jses pres dostaned houvno,pardon. A bugly to nemas, proste to tak je..
Potřebuju poradit od těch, co hráli New game +: stávalo se vám, že když jste překračovali dovedností level, který hrajete o docela dost (např. potřeba 70, ale vy máte už 77), přibývaly vám i za hlavní questy třeba jen 2 nebo 3 body? Ptám se proto, abych věděla, že to není bug, protože dokud se můj dovednostní level tolik nelišil, přibývaly body normálně, třeba vedlejší úkol - 250 bodů, ale teď, i když hraju hlavní, přibývá to po dvou bodech a zdá se, že už asi do konce hry ani nedosáhnu na další level. :-/
@kuler91 (26.05.2018 13:33): hmmm .. to jsem nemel videt :(
@Paul (26.05.2018 16:06): Jj to chápu .. u nás má TV využití z 90 % obyčejné vysílání, filmy. Takže 4 k ani HDR fakt neužívím :) ...
Každopádně, kdybych to chtěl čistě na hraní, tak bych non HDR 4K taky už nekupoval, ale to bych zase potřeboval alespoň 1080/1080 ti atd a kvůli rozlišení to kupovat nehodlám.
Každopádně, kdybych to chtěl čistě na hraní, tak bych non HDR 4K taky už nekupoval, ale to bych zase potřeboval alespoň 1080/1080 ti atd a kvůli rozlišení to kupovat nehodlám.
@Paul (26.05.2018 16:06): ona se da poridit televize bez 4k aby mela HDR ?
edit: aha vlastne rikas ze neda, poradne sem si neprecet ten konec:)
edit: aha vlastne rikas ze neda, poradne sem si neprecet ten konec:)
@kuler91 (26.05.2018 15:06): no docela mě ta cena překvapila. 4K bych klidně oželel, ale HDR bych už v nový TV chtěl. Ale tak snad než ta plazma zaklepe bačkorama, tak už to tam dodaj.
@Paul (26.05.2018 14:10): Mám tu starší 910, ale měl by to být stejný panel. Každopádně jsem to měl před rokem za 30. Když vidím, jak lidi kupují ty 4k Ledky, tak se mi chce brečet, když jr možné pořídit tohle za tyhle peníze.
@kuler91 (26.05.2018 13:33): hrozně bych jí chtěl vidět vedle svý plazmy, jakej je tam rozdíl. Všechny lcd/ledky co jsem viděl byly zatím horší, ale od oledek si slibuju víc. Tys jí kupoval teď někdy na tom czc?
Tak jsem si dneska chvilku pustil W3 na své OLedce a to je prostě pastva pro oči ... se nedá s tím IPSkem vůbec srovnávat :) ... Jako těch 60 stable, max setting je prostě super proti těm konzolkám :)
Pokud někdo kouká po TV a obejde se stejně jako já bez 4 k, a HDR, tak mají super OLEDKu na czc za 24 k.
https://www.czc.cz/lg-55eg9a7v-139cm/213941/produkt
Když člověk dřepí 2-3 m od gauče, tak si myslím, že 4k stejně těžko postřehne.
Pokud někdo kouká po TV a obejde se stejně jako já bez 4 k, a HDR, tak mají super OLEDKu na czc za 24 k.
https://www.czc.cz/lg-55eg9a7v-139cm/213941/produkt
Když člověk dřepí 2-3 m od gauče, tak si myslím, že 4k stejně těžko postřehne.
@AlieN (25.05.2018 12:09): jj, diky ... mam to v zalozkach
@ntz (25.05.2018 11:38): O Ghost mode uz jsem se psal, mas ho zmineny i v te diskuzi co jsi linkoval. Lektvary do podoby predchozich dilu vraci zas Enhanced Alchemy mod. Coz jsem treba nepouzival, protoze porad vytvaret lektvary je otravne a vedlo to v predchozich dilech k tomu ze jsem je skoro nepouzival. A jinak hledej.
A ty Decoctions - jsou to boosty postavy, zalezi proste na buildu. Muzes mit par oblibenych ktere pijes a vydrzi ti, nebo treba taky build kdy je ti jedno co do sebe nalijes, hlavne aby jsi byl permanentne priotraveny a mel bonusy z toho.
A ty Decoctions - jsou to boosty postavy, zalezi proste na buildu. Muzes mit par oblibenych ktere pijes a vydrzi ti, nebo treba taky build kdy je ti jedno co do sebe nalijes, hlavne aby jsi byl permanentne priotraveny a mel bonusy z toho.
@AlieN (25.05.2018 11:13): supr, ja nic nerikam ... pokud v odpovedi na sve `rants' dostanu doporuceni na nejakej mod, tak budu jedine rad ... ohledaval jsem zde odkaz, tech modu jsou tam samozrejme mraky, ale musim se priznat ze tam nenachazim mody, ktere by adresovaly to, na co jsem prskal ... jako nerikam, ze witcher je (uplne - haha, neberte to doslova) spatnej .. proste rikam, ze minimalne bez modu, kdyz mas ve druhy pulce hry uz peknou radku "nekonecnejch" lektvaru, tak se z toho stane docela nudna behacka po mape, ktera mi pripomina diablo, pac na kazdy mytine zije nejaka stvura a ty se tak maximalne muzes bavit tim ze si reknes - no, mam 15 decoctions, tak tedka budu chvili nez me to omrzi pouzivat ten ze zaby, pak, az me to prestane bavit, tak budu pouzivat ten ze slimaka ....
to s tim AC a KC:D jsem myslel jako priklad a pouze jsem z toho vyzobaval jednotlivosti
to s tim AC a KC:D jsem myslel jako priklad a pouze jsem z toho vyzobaval jednotlivosti
@ntz (25.05.2018 10:39): To pozor, me netriggeruje Witcher, me triggeruje KC:D a AC :D
Prolez si diskuzi vic do hloubky, taky jsem se tu na hodne veci nanadaval dost. Byt to beru vlastne jen jako detaily v jinak skvele hre.
Hlavne jsem to tedy ale, misto opakovaneho stezovani si, chvili po prvnim dohrani opravdu rozjel znovu - s tim ze jsem to, co me napoprve prislo nedotazene, upravoval temi mody.
Prolez si diskuzi vic do hloubky, taky jsem se tu na hodne veci nanadaval dost. Byt to beru vlastne jen jako detaily v jinak skvele hre.
Hlavne jsem to tedy ale, misto opakovaneho stezovani si, chvili po prvnim dohrani opravdu rozjel znovu - s tim ze jsem to, co me napoprve prislo nedotazene, upravoval temi mody.
@Jab (25.05.2018 10:44): tys ten koment upravil, lol :P ..
jabe, kdyz vydrzis, zlate prasatko urcite uvidis !!!
jabe, kdyz vydrzis, zlate prasatko urcite uvidis !!!
@Jab (25.05.2018 10:44): Jabe, tvl klid ... nalad si trosku mir do duse a prestan se rozcilovat .. ja si nemyslim, ze bych delal nejake herni uplakankovstvi, proste jen sdilim sve myslenky ... pokud te to vytaci, tak to je mi lito, ale ja s tim nic neudelam, s tim neco musis udelat ty sam .. (kyselo je moc kysely, bramborak je moc bramborovej a v diskusi se moc diskutuje)
@ntz (25.05.2018 10:39): Kritiku W3 tu nikdo nebere osobně. Otravné je jen to tvoje herní uplakánkovství, kdy se musíš s každou herní bolístkou svěřit. Proč si to nešetříš na ten koment?
Zítra budeš mít výročí, kdy si s ním poprvé hrozil:
http://dbher.cz/hp288447
A tady bylo těsně před napsáním:
http://dbher.cz/hp289998
Tady plánuješ už dokonce nové projití:
http://dbher.cz/hp293166
A tady zase znova plánuješ koment:
http://dbher.cz/hp293452
Zítra budeš mít výročí, kdy si s ním poprvé hrozil:
http://dbher.cz/hp288447
A tady bylo těsně před napsáním:
http://dbher.cz/hp289998
Tady plánuješ už dokonce nové projití:
http://dbher.cz/hp293166
A tady zase znova plánuješ koment:
http://dbher.cz/hp293452
@Jab (25.05.2018 06:51): zacinam se bat, ze to zase nedosmazim tak jako loni a predloni
@Charllize (25.05.2018 09:37): jj, vzdycky na zacatku me to prvnich 40 hodin desne bavi a pak prijde pad do hlubin a celej ten witcher mi zacne pripominat diablo s hezci grafikou, ale s pokazenejma mechanismama (pac me diablo me nikdy neprestalo bavit)
@AlieN (25.05.2018 09:39): to je jak kdybych vam sahal na kule vosou prilepenou na klaciku .. :D, vy jste strasne nepratelsky pokud vam nekdo sahne na witchera, LOL
@Charllize (25.05.2018 09:37): jj, vzdycky na zacatku me to prvnich 40 hodin desne bavi a pak prijde pad do hlubin a celej ten witcher mi zacne pripominat diablo s hezci grafikou, ale s pokazenejma mechanismama (pac me diablo me nikdy neprestalo bavit)
@AlieN (25.05.2018 09:39): to je jak kdybych vam sahal na kule vosou prilepenou na klaciku .. :D, vy jste strasne nepratelsky pokud vam nekdo sahne na witchera, LOL
@ntz (25.05.2018 03:56): Ehh... tak nějak začínám souhlasit s Jabem, blábolíš.
V KC:D je ekonomika mnohem rozbitější než ve Witcherovi - tam si nejsilnější věci koupíš skoro hned, a pak už jen sbíráš desítky tisíc (dokud tě to nepřestane bavit a nezačneš nechávat zbroje padlých válet se na zemi, protože... meh, proč se obtěžovat)
A v Assasins Creed je arkádovost oproti Witcherovi dotažená na úplně jiný level, to se přece ani nedá srovnávat. I když předměty v něm nemůžeš sbírat vůbec, takže tenhle problém fakt nemá, pravda. Taky nemá snad žádný jiný prvek který by ho řadil do RPG žánru (poslední díly jsem nehrál, možná jsou zajímavější)
Ad lektvary - hrál jsi předchozí díly Witchera? Tam je používání lektvarů o dost víc hardcore, má to něco do sebe, ale také jejich používání je mnohem omezenější. To se také dá upravit mody.
Obecně je ta hra v základu dosti snadná, i na nejtěžší obtížnost... jenže pak čtu hromady komentářů které mluví o pravém opaku... a pořád je těžší než KC:D (vybíjet desítky donekonečna se respawnujících stráží? Heh, žádný problém, nedej bože když sednu na koně, pak často i zapomenou jak útočit) nebo AC (tam se v soubojích snad ani nedá umřít, nevím)
V KC:D je ekonomika mnohem rozbitější než ve Witcherovi - tam si nejsilnější věci koupíš skoro hned, a pak už jen sbíráš desítky tisíc (dokud tě to nepřestane bavit a nezačneš nechávat zbroje padlých válet se na zemi, protože... meh, proč se obtěžovat)
A v Assasins Creed je arkádovost oproti Witcherovi dotažená na úplně jiný level, to se přece ani nedá srovnávat. I když předměty v něm nemůžeš sbírat vůbec, takže tenhle problém fakt nemá, pravda. Taky nemá snad žádný jiný prvek který by ho řadil do RPG žánru (poslední díly jsem nehrál, možná jsou zajímavější)
Ad lektvary - hrál jsi předchozí díly Witchera? Tam je používání lektvarů o dost víc hardcore, má to něco do sebe, ale také jejich používání je mnohem omezenější. To se také dá upravit mody.
Obecně je ta hra v základu dosti snadná, i na nejtěžší obtížnost... jenže pak čtu hromady komentářů které mluví o pravém opaku... a pořád je těžší než KC:D (vybíjet desítky donekonečna se respawnujících stráží? Heh, žádný problém, nedej bože když sednu na koně, pak často i zapomenou jak útočit) nebo AC (tam se v soubojích snad ani nedá umřít, nevím)
@Jab (25.05.2018 06:51): tak sice pise podivne ale ma docela pravdu...me ta hra taky po nejakych 50 hodinach spis stvala. Zachranila to v te dobe fajn grafika a dobra narace, jinak to moc zabava nebyla.
@ntz (25.05.2018 03:56): A nemůžeš se jen připomenout, místo toho věčného kafrání, až to dohraješ? Napiš ten koment, já ti pravděpodobně fláknu mínus (třebas za srovnání s AC, které je úplná hovadina) a bude hotovo. Místo toho jen fňukáš, co ti ta zlá hra ještě udělala. A je to čím dál tím větší bizár.
@AlieN (25.05.2018 01:09)
@Red (24.05.2018 23:07)
^^ ale dyk prave tu hru delaji pravidla ... kdyz muzes syslovat veci, tak je syslujes, kdyz nemuzes, tak to nedelas ... pak ale kdyz se kouknes na to gameplay, kde ty veci syslovat nemuzes (a tento priklad se syslenim by se dal v duchu teto logiky pouzit na spoustu jinejch mechanismu), tak ti to v konecnym dusledku vzdycky pripada mene divne, nez kdyz je sysleni nastaveno nerealisticky ...
urcite bych zaklinace bral mnohem mnohem vic hardcore ... libil by se mi takovej KC:D zaklinac ...
co me napr. taky stve je, ze vlastne jakekoliv takticke a strategicke planovani ohledne lektvaru a magickejch predmetu je uplne zabito tim, ze vsechny lektvary jsou vlastne nekonecne ... libilo by se mi, kdyby to bylo vyresene nejak jinak, ze by ty lektvary normalne pouzivanim dochazely a bylo by nutne je vyrobit znovu a tudiz by bylo nutne planovat co kdy vzit a co kdy setrit ...
vyradim se na nem v tom komentari ... me witcher docela bavi vzdycky prvnich cca 48 hodin, pak me zacne stvat .. ja ho jeste nikdy nedohral do konce .. proste na me je desne arkadovej ...
pokud bych to mel s necim srovnat, tak bych ho asi srovnaval s assasin creed, ktery bych hodnotil podstatne vyse nez witchera .. kdyz tak o tom premejslim, tak AC ma minimalne dva prvky, ktere me na ty hre ukrutansky bavi - jsou to ty historicke popisky budov, umeni, predmetu, frakci apod a ty puzzle mezihry ... wicther totiz v podstate nic takhle navic nema diky vyse uvedene arkadovitosti ... tam se akorat beha z jednoho konce mapy na druhej a krosi se nepratele a obcas se cuci na cutsceny ... to je totiz celej obsah zaklinacovo gameplay ...
@Red (24.05.2018 23:07)
^^ ale dyk prave tu hru delaji pravidla ... kdyz muzes syslovat veci, tak je syslujes, kdyz nemuzes, tak to nedelas ... pak ale kdyz se kouknes na to gameplay, kde ty veci syslovat nemuzes (a tento priklad se syslenim by se dal v duchu teto logiky pouzit na spoustu jinejch mechanismu), tak ti to v konecnym dusledku vzdycky pripada mene divne, nez kdyz je sysleni nastaveno nerealisticky ...
urcite bych zaklinace bral mnohem mnohem vic hardcore ... libil by se mi takovej KC:D zaklinac ...
co me napr. taky stve je, ze vlastne jakekoliv takticke a strategicke planovani ohledne lektvaru a magickejch predmetu je uplne zabito tim, ze vsechny lektvary jsou vlastne nekonecne ... libilo by se mi, kdyby to bylo vyresene nejak jinak, ze by ty lektvary normalne pouzivanim dochazely a bylo by nutne je vyrobit znovu a tudiz by bylo nutne planovat co kdy vzit a co kdy setrit ...
vyradim se na nem v tom komentari ... me witcher docela bavi vzdycky prvnich cca 48 hodin, pak me zacne stvat .. ja ho jeste nikdy nedohral do konce .. proste na me je desne arkadovej ...
pokud bych to mel s necim srovnat, tak bych ho asi srovnaval s assasin creed, ktery bych hodnotil podstatne vyse nez witchera .. kdyz tak o tom premejslim, tak AC ma minimalne dva prvky, ktere me na ty hre ukrutansky bavi - jsou to ty historicke popisky budov, umeni, predmetu, frakci apod a ty puzzle mezihry ... wicther totiz v podstate nic takhle navic nema diky vyse uvedene arkadovitosti ... tam se akorat beha z jednoho konce mapy na druhej a krosi se nepratele a obcas se cuci na cutsceny ... to je totiz celej obsah zaklinacovo gameplay ...
@ntz (24.05.2018 19:18): Ach to dávné nadávání na inflaci mečů +1 v Baldurs Gate... problémy staré jako RPG žánr samotný :))
V Zaklínači je to taky dost nahovno, ekonomika a ceny v něm nefungují... no, resp spíš je to všechno "absurdně nerealistické, leč celkem hratelné". Peníze jsem utrácecl jen za nakupování drahých materiálů na crafting a na runová vylepšení, jinak jsou zbytečné.
Dalo by se to vyřešit lépe, hlavně tedy za mě tím aby se opravdu kvalitní meče nedaly koupit vůbec, prostě ty legendárky hráč musí najít či vybojovat, a pak mu i adekvátně dlouho vydrží.
Váhu alchymistických ingrediencí pidávají mody, i s upravením váhových limitů - (ne)omezení ve vanille na to co hráč unese... je prostě úlitba ne dost hardcore hráčům.
A sám ji chápu a vítám, protože když mě hra chytne, tak jsem hoarder, chci zachránit a zpeněžit skoro všechno, což je při drastickém omezení váhou jednak strašně nudný oser, a jednak s tím hra o to méně počítá a ekonomiku to rozbije ještě víc.
Třeba žádný váhový limit v Pillars of Eternity 2, které aktuálně hraju - ano, je to oproti Baldurs Gate arkádový prvek jak prase, ale... prostě je to úleva.
V Zaklínači je to taky dost nahovno, ekonomika a ceny v něm nefungují... no, resp spíš je to všechno "absurdně nerealistické, leč celkem hratelné". Peníze jsem utrácecl jen za nakupování drahých materiálů na crafting a na runová vylepšení, jinak jsou zbytečné.
Dalo by se to vyřešit lépe, hlavně tedy za mě tím aby se opravdu kvalitní meče nedaly koupit vůbec, prostě ty legendárky hráč musí najít či vybojovat, a pak mu i adekvátně dlouho vydrží.
Váhu alchymistických ingrediencí pidávají mody, i s upravením váhových limitů - (ne)omezení ve vanille na to co hráč unese... je prostě úlitba ne dost hardcore hráčům.
A sám ji chápu a vítám, protože když mě hra chytne, tak jsem hoarder, chci zachránit a zpeněžit skoro všechno, což je při drastickém omezení váhou jednak strašně nudný oser, a jednak s tím hra o to méně počítá a ekonomiku to rozbije ještě víc.
Třeba žádný váhový limit v Pillars of Eternity 2, které aktuálně hraju - ano, je to oproti Baldurs Gate arkádový prvek jak prase, ale... prostě je to úleva.
@ntz (24.05.2018 19:18):
Tvoje výtky chápu, jen musí být vždy nějaký balanc mezi realismem a hratelností a ten balanc samozřejmě vidí každý jinde. Proto by bylo záhodno kdyby byla možnost více customizace, od automatického sbírání po třeba zrušení všeho junku.
BTW v Bělosadě/Velenu je ekonomika docela logická i bez argumentací typu že je to fantasy. Bojiště plných mečů a brnění a obyvatelstvo umírající hladem...je jasné že cena zbraní poklesne.
Chápu, že rozbité pádlo v pokladničce nebo že ti správně na zádech nevisí 90 mečů může rozladit. Pro mě bylo mnohem otravnější realistické řešení v Zaklínači jedničce, kde jsem byl nucen přenášet zbraně k obchodníkovi jako kočka koťata. Pro nás sběrače by tohle řešení v zaklínačovi trojce bylo katastrofální, ono i tady stačí ve Skellige se projet lodí po úkrytech pašeráků a jseš natotata přeplněn. Ve dvojce jsem si už radši váhu předmětů modem zrušil. Myslím že je to opravdu jeden z mála přežitků bez kterých se v RPG obejdu.
Zbraně by mělo být především možné vylepšovat víc. Když dostanu slavně Ostří Zimy nebo si vybojuju alternativní zaklínačský meč tak mě dost mrzí ho potom někde obratem prodat. Třeba kdyby ty lektvary z různých potvor spíš vylepšovaly trvalé atributy (brnění/poškození) zbraní a zbrojí fungovalo by to lépe. Stejně tak by zbraně mohly mít unikátní vlastnosti jako mají lektvary.
Levely předmětů a nepřátel naprostý souhlas. Ale vybalancovávat bych to nechtěl.
Tvoje výtky chápu, jen musí být vždy nějaký balanc mezi realismem a hratelností a ten balanc samozřejmě vidí každý jinde. Proto by bylo záhodno kdyby byla možnost více customizace, od automatického sbírání po třeba zrušení všeho junku.
BTW v Bělosadě/Velenu je ekonomika docela logická i bez argumentací typu že je to fantasy. Bojiště plných mečů a brnění a obyvatelstvo umírající hladem...je jasné že cena zbraní poklesne.
Chápu, že rozbité pádlo v pokladničce nebo že ti správně na zádech nevisí 90 mečů může rozladit. Pro mě bylo mnohem otravnější realistické řešení v Zaklínači jedničce, kde jsem byl nucen přenášet zbraně k obchodníkovi jako kočka koťata. Pro nás sběrače by tohle řešení v zaklínačovi trojce bylo katastrofální, ono i tady stačí ve Skellige se projet lodí po úkrytech pašeráků a jseš natotata přeplněn. Ve dvojce jsem si už radši váhu předmětů modem zrušil. Myslím že je to opravdu jeden z mála přežitků bez kterých se v RPG obejdu.
Zbraně by mělo být především možné vylepšovat víc. Když dostanu slavně Ostří Zimy nebo si vybojuju alternativní zaklínačský meč tak mě dost mrzí ho potom někde obratem prodat. Třeba kdyby ty lektvary z různých potvor spíš vylepšovaly trvalé atributy (brnění/poškození) zbraní a zbrojí fungovalo by to lépe. Stejně tak by zbraně mohly mít unikátní vlastnosti jako mají lektvary.
Levely předmětů a nepřátel naprostý souhlas. Ale vybalancovávat bych to nechtěl.
Btw dal jsem si přestávku cca za půlkou hry od Numenery. Není to vůbec důležité, ale plánuji o tom kafrat na DH do zemdlení jako vy dva tragédi zde. ;)
@ntz (24.05.2018 19:18): Divím se, že ti tohle zjištění trvalo tak dlouho .-) Po stránce boje a systému předmětů (zbraně a herní ekonomika) je pro mě W3 slušný propadák. Co se příběhu týče z velké části taky. Ale nádherný svět a audiovizuální stránka to zase zachraňuje (a v kombinaci s tím je ten zbytek ok).
uz se mi to nechce vypisovat tady ... dal jsem posledni koment v diskusi zde
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788?tab=posts
muzete si ho precist .. w3 hraju abych mohl napsat koment ... hra to je fajn, ale prvotni nadseni me opousti a ja pevne doufam, ze po dohrani bude moje hodnoceni zacinat 9kou ...
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788?tab=posts
muzete si ho precist .. w3 hraju abych mohl napsat koment ... hra to je fajn, ale prvotni nadseni me opousti a ja pevne doufam, ze po dohrani bude moje hodnoceni zacinat 9kou ...
@Eleanor (komentář): to - davam ze strasne spoilujes .... nemyslim tim, ze tam mas hodnekrat pouzitej tag spoiler ale myslim tim to, ze bys ho mela mit pouzitej vickrat
@Zoltan (20.05.2018 20:11): ja uz taky planuju pristi walkthrough .... zkusim ale asi nejakej mod .. me tam stve ta obtiznost
@Paul (20.05.2018 19:47): Také dvakrát, příští hraní chci prolézt opravdu každý kout a nikam nespěchat :)
A super, tu knížku si asi uložím :)
A super, tu knížku si asi uložím :)
Tohle už tu někdo postnul? Kompilace zajímavých easy to miss detailů
https://drive.google.com/file/d/1xoNQLKsIHBOhcN29u2wCV1tM5DLohAQF/view
@Zoltan (19.05.2018 21:44): jo, už to mám za sebou dvakrát, takže další dohrání (a přečtení) trilogie bych viděl tak na 2021 :)
https://drive.google.com/file/d/1xoNQLKsIHBOhcN29u2wCV1tM5DLohAQF/view
@Zoltan (19.05.2018 21:44): jo, už to mám za sebou dvakrát, takže další dohrání (a přečtení) trilogie bych viděl tak na 2021 :)
@Paul (19.05.2018 21:33): To to uteklo, ještě si pamatuju jak jsem se nemohl dočkat až mi hra přijde :)
Nejdůležitější je každopádně vytrvat a počkat co nejdéle s dalším hraním :D
Nejdůležitější je každopádně vytrvat a počkat co nejdéle s dalším hraním :D
Třetí narozky dneska. Peklo jak to letí. Tak tady pár gifů pro připomenutí :)
http://i.imgur.com/bsF5Gwm.gif
http://i.imgur.com/b8KuBCW.gif
http://i.imgur.com/2kyeCjr.gif
https://c1.staticflickr.com/5/4680/39065801502_c6811bffb0_o.gif
https://gfycat.com/altruisticfeminineantelope
http://i.imgur.com/bsF5Gwm.gif
http://i.imgur.com/b8KuBCW.gif
http://i.imgur.com/2kyeCjr.gif
https://c1.staticflickr.com/5/4680/39065801502_c6811bffb0_o.gif
https://gfycat.com/altruisticfeminineantelope
@Tarhiel (16.05.2018 13:24): problem nastal ve chvili kdy si nepoznal ze si z ntz delam srandu. Ostatne proto byl v mem prvnim prispevku na konci ten smajlik.
@Hydr0gen (16.05.2018 11:10): :D ... nechytej za slovo ... mluvim o geraltovi v ich forme kdyz za nej smahnu
@Charllize (16.05.2018 00:10): Reagoval som na Tvoju poznámku o tom, že vraj je úplne normálne nedávať spoiler tagy pri starej hre, to nie je navážanie, podráždene reaguješ Ty.
Iste, občas sa stane, že niekto zabudne, ale vo všeobecnosti to považujem za základnú slušnosť, nespoilovať podstatné časti hry.
Pri diskusií vidím ten problém, že sa nedajú upraviť (aspoň ospoilertagovať) moje staršie príspevky, ak už niekto po mne niečo napísal - hodilo by sa to ako fičúra.
Iste, občas sa stane, že niekto zabudne, ale vo všeobecnosti to považujem za základnú slušnosť, nespoilovať podstatné časti hry.
Pri diskusií vidím ten problém, že sa nedajú upraviť (aspoň ospoilertagovať) moje staršie príspevky, ak už niekto po mne niečo napísal - hodilo by sa to ako fičúra.
@ntz (16.05.2018 09:28): ...and in the game...!
@Charllize (16.05.2018 01:08): to neni pravda, ta bloncka si ho umyla pred tim, nez spolu drocili, navic ono to tam neni explicitne receny, ale koc v bordelu si te podle me umejou vzdycky taky ...
@ntz (16.05.2018 00:19): geralt se koupal naposled na zacatku hry, hadry, ani ty modni mu nepomuzou. Smrdi jak pes po desti .
@Charllize (16.05.2018 00:10): bez modnich hadru to jde dost tezko
@ntz (16.05.2018 00:08): hraj a nediskutuj..
@Tarhiel (16.05.2018 00:10): a pouzivaji?..ne..Obcas..A vubec co se navazis do mne..ja nic bez spoileru nenapsal:)
@Tarhiel (16.05.2018 00:10): a pouzivaji?..ne..Obcas..A vubec co se navazis do mne..ja nic bez spoileru nenapsal:)
@Charllize (16.05.2018 00:02): To by si nemohol diskutovať nikdy o ničom.
Tie spoiler tagy sú tu na to, aby sa používali.
Tie spoiler tagy sú tu na to, aby sa používali.
@Charllize (16.05.2018 00:02): tvl, to je matros tady :D
ja si to nemyslim ... akorat o ty hre diskutuju einsteine, tak kde to mam asi delat, tak jak tady jini lide diskutovali jak se dostanou tam ci onam a jak ja jsem diskutoval kde lze ziskat nejaky modni hadry atd ..
tvl, to je matros tady :D <------ povazoval jsem to za tak dulezity, ze jsem to musel rict jeste jednou, LOL
ja si to nemyslim ... akorat o ty hre diskutuju einsteine, tak kde to mam asi delat, tak jak tady jini lide diskutovali jak se dostanou tam ci onam a jak ja jsem diskutoval kde lze ziskat nejaky modni hadry atd ..
tvl, to je matros tady :D <------ povazoval jsem to za tak dulezity, ze jsem to musel rict jeste jednou, LOL
@Tarhiel (15.05.2018 23:58): jak vidis. Proste kdyz mi vadi spoilery, nachodim na fora o dane hre..myslet si ze vsichni jsou tak ohleduplny a striktne dodrzujici nepsane pravidlo je hovadina.
@Charllize (15.05.2018 23:56): To nie je dôvod ich nedávať ;)
A W3 nie je stará hra.
A W3 nie je stará hra.
@HolyMeatball (15.05.2018 23:43): pokud mu vadi spoilery tak urcite, navic u hry ktera je nekolik let stara, kazdej ji hral a se spoiler tagem si nikdo uz hlavu nedela.
Se ví, jen debil může chtít kecat o hře, kterou ještě nehrál/nedohrál. :D