@AlieN (29.05.2018 01:44): Na ja, kdyby každý napsal svoje výtky jako ty, nemáme tenhle rozkošný flame, protože rázem vypadají velmi pochopitelně (očekávání versus zklamání) a nejsou obaleny balastem ve stylu OMG, on je tam čmoud/ženská/buzna, to není realistické.
Diskuze
@Sadako (29.05.2018 00:56): Určitá abstrakce je snad samozřejmá, ale zásadní je tu ovšem ta rozdílná míra oné abstrakce - i Operaci Flashpoint k realismu mnoho chybělo, ale mnohem méně než Call of Duty. A tady to velmi trpí srovnáním s prvním Battlefieldem, který stál uvěřitelností zhruba na půl cesty mezi těmito dvěma hrami, zatímco Battlefield V bude zjevně druhoválečný Quake.
Právě na "remake" prvního dílu se nejeden hráč při oznámení návratu do prostředí Druhé světové začal těšit, mě nevyjímaje, takže z tohoto jsou nepřekvapivě velmi zklamaní a naštvaní. Vůbec se té reakci nedivím, a je bohužel velmi stupidní, že tu vše nesmyslně zamlžuje fakt že se do nadávání na "nerealističnost" zapojilo těch pár misogynů a jimi vytrigrovaní SJW fanatici, kteří z nich hned dělají majoritu nespokojených. Přitom kdyby tam místo ní stejně zběsile pobíhal s tou steampunk rukou bílý chlap, tak je trailerem znechucených lidí skoro stejně.
Právě na "remake" prvního dílu se nejeden hráč při oznámení návratu do prostředí Druhé světové začal těšit, mě nevyjímaje, takže z tohoto jsou nepřekvapivě velmi zklamaní a naštvaní. Vůbec se té reakci nedivím, a je bohužel velmi stupidní, že tu vše nesmyslně zamlžuje fakt že se do nadávání na "nerealističnost" zapojilo těch pár misogynů a jimi vytrigrovaní SJW fanatici, kteří z nich hned dělají majoritu nespokojených. Přitom kdyby tam místo ní stejně zběsile pobíhal s tou steampunk rukou bílý chlap, tak je trailerem znechucených lidí skoro stejně.
[neexistující příspěvek]: Ono je to asi úplně zbytečné, ale zkusím to ještě jinak: Hra je skutečnost zjednodušená natolik, že ji lze simulovat a tedy ji hrát (žít) při plném vědomí této skutečnosti, ovšem aniž by toto narušovalo prožitek z onoho žití.
V různých hrách je úroveň toho zjednodušení různá, většinou dle toho, jak moc velkou část skutečnosti má hráč vlastně žít, jak moc hluboce se má do oné neskutečné skutečnosti ponořit; Pac-man je hra jdoucí na dřeň a nevyžadující téměř nic, na druhém pólu stojí různé survival sandboxy a propracovaná cRPG, nutící hráče virtualizovat co nejvíce pochodů a kroků k zachování vlastní existence a propoutání se s herním světem. To se pochopitelně týká i prvků, se kterými hráč interaguje, jako jsou třeba NPC a způsob, jakým interaguje jeho vlastní avatár. Ovšem zároveň i tato silná virtualizace je ve své podstatě nesmírně osekaná, protože skutečnost hry má být zábavná - a člověk dělá strašnou spoustu nezábavných věcí a navíc hrozně pomalu a neefektivně a reakce, která je naprosto logická a přirozená, by velmi často byla překážkou nejen aktuální zábavy, ale i jejího dalšího pokračování.
Tedy lze předpokládat, že když člověk hraje libovolnou válečnou FPS, jeho postava rozhodně nejedná tak, jak by jednal člověk postavený do této situace, ale tak, aby to bylo pro hráče zábavné, tj. aby mohl vesele střílet po všem, co se hne a netrávit čas paralýzou a umíráním a naopak se vůbec neřeší (vybavím si snad jedinou výjimku, Spec Ops: The Line), co válečný konflikt vyrobí jeho účastníkovi s psychikou, když už přežije první boj.
Ergo, chování mužských postav je úplně stejně 'nerealistické' jako chování těch ženských, je totiž silně redukované za účelem hratelnosti.
V různých hrách je úroveň toho zjednodušení různá, většinou dle toho, jak moc velkou část skutečnosti má hráč vlastně žít, jak moc hluboce se má do oné neskutečné skutečnosti ponořit; Pac-man je hra jdoucí na dřeň a nevyžadující téměř nic, na druhém pólu stojí různé survival sandboxy a propracovaná cRPG, nutící hráče virtualizovat co nejvíce pochodů a kroků k zachování vlastní existence a propoutání se s herním světem. To se pochopitelně týká i prvků, se kterými hráč interaguje, jako jsou třeba NPC a způsob, jakým interaguje jeho vlastní avatár. Ovšem zároveň i tato silná virtualizace je ve své podstatě nesmírně osekaná, protože skutečnost hry má být zábavná - a člověk dělá strašnou spoustu nezábavných věcí a navíc hrozně pomalu a neefektivně a reakce, která je naprosto logická a přirozená, by velmi často byla překážkou nejen aktuální zábavy, ale i jejího dalšího pokračování.
Tedy lze předpokládat, že když člověk hraje libovolnou válečnou FPS, jeho postava rozhodně nejedná tak, jak by jednal člověk postavený do této situace, ale tak, aby to bylo pro hráče zábavné, tj. aby mohl vesele střílet po všem, co se hne a netrávit čas paralýzou a umíráním a naopak se vůbec neřeší (vybavím si snad jedinou výjimku, Spec Ops: The Line), co válečný konflikt vyrobí jeho účastníkovi s psychikou, když už přežije první boj.
Ergo, chování mužských postav je úplně stejně 'nerealistické' jako chování těch ženských, je totiž silně redukované za účelem hratelnosti.
@Coldplaz (28.05.2018 23:31): Jo proč ne.
Pro mě celkem vystihující kus článku z Bonuswebu: Úplně na rovinu říkám, že naprosto vítám to, že hra o druhé světové válce ukazuje, že v ní nebojovali jen bílí muži na evropské půdě. To je paráda. Danému konfliktu se přece neříká světová válka pro nic za nic. Ale velmi pochybuji, že DICE a EA bude zajímat nějaký kontext a nedivil bych se, kdyby invazi handicapovaných černošek s kovovými protézami v Normandii odráželo komando indických Němců v SS turbanech, jimž by kryla záda jednotka katanami vyzbrojených bojovníků ze země vycházejícího slunce. Většině zdejších lidí naopak tohle připadá cool. Mě prostě ne no :)
Pro mě celkem vystihující kus článku z Bonuswebu: Úplně na rovinu říkám, že naprosto vítám to, že hra o druhé světové válce ukazuje, že v ní nebojovali jen bílí muži na evropské půdě. To je paráda. Danému konfliktu se přece neříká světová válka pro nic za nic. Ale velmi pochybuji, že DICE a EA bude zajímat nějaký kontext a nedivil bych se, kdyby invazi handicapovaných černošek s kovovými protézami v Normandii odráželo komando indických Němců v SS turbanech, jimž by kryla záda jednotka katanami vyzbrojených bojovníků ze země vycházejícího slunce. Většině zdejších lidí naopak tohle připadá cool. Mě prostě ne no :)
Ok tak vážne, práve som náhodou narazil na toto video, ktoré dobre a stručne vystihuje ten problém.
[neexistující příspěvek]: WTF to čo je
[neexistující příspěvek]: WTF to čo je
@Coldplaz (28.05.2018 21:48): Nejlépe zapřísáhlá Islámistka.
@Coldplaz (28.05.2018 21:48): nemas tolik chodit na internet a bylo by ti to jedno:)
Ja hlavne dúfam, že bude DLC, kde je hlavná postava pansexuálny genderfluid vegan z Indie.
@SilentWolf (28.05.2018 20:14): Akože prečítal som si túto diskusiu a pozrel si tie linky a v tých linkoch nad tým prioritne vyplakávali, že je tam žena a PRETO je to nerealistické a samozrejme si nezabudli rýpnuť do liberálov, feministiek a podobne. Je to dosť smutné. Nehovoriac o tom, že nejaká odbojárka by tam kľudne aj mohla byť. Ale je to vtipnejšie o to, že sa aj tak jedná o multiplayerovú hru a nie príbehovu (AFAIK).
@Tulareanus (28.05.2018 20:02): Tak já bych řekl, že většině vadí právě to, co píšeš až po té zmínce ženské postavy ve hře z WW II. :D jen holt ta ženská postava je nejvíc na ráně, tak mnozí své veškeré negativní dojmy shrnou jen směrem k tomu. Tak už to holt v komentářích a diskuzích funguje - moc se u nich nepřemýšlí, a to během jejich psaní tak i během jejich čtení dalšími lidmi.
Nechápem ako môže niekto vyplakávať kvôli tomu, že je nejaká ženská v hre z WW II., ktorá vyzerá ako Indiana Jones so Star Warsom na steroidoch.
@Sadako (28.05.2018 15:51): klid. Jim vadi proste ta zenska jako takova. A jelikoz by bylo prilis pres caru si za tim okate stat tak vymysleji duvody proc to je spatne :)
@Cobot (25.05.2018 22:17): Kolik znáte ženskejch co se takhle chovaj?
Co je to za blbou otázku? Kolik znáš chlapů, kteří se chovají jako postava z počítačové hry?
Co je to za blbou otázku? Kolik znáš chlapů, kteří se chovají jako postava z počítačové hry?
@Shoggot (28.05.2018 13:51): Zapoměls na exploze... :( nebo to sestřelení messera pomocí mgčka střílejícího do granátu hozeného nazpět.
Když tam tanky motorky projíždějí domy jak nic, frajer tam běhá s MGčkem a během klouzání se po zemi jak ve Vanquish kosí nějaké roboty, co řvou německy, z nebe padají náhodně auta, všude lítají světélka tracer nábojů od neviditelných duchů a nakonec tam přes V1 raketu asi přiletí Hitler v power armoru osobně z toho udělat kůlničku na dříví (protože co by tam jinak ta raketa dělala vysvětlit nejde)...
A někdo bude říkat, že ženská s kovovým pařátem je tam ta do očí bijící píčovina.
Nic neříká o křehké maskulinitě víc než tohle. To se vždycky ty lidi prokecnou.
A někdo bude říkat, že ženská s kovovým pařátem je tam ta do očí bijící píčovina.
Nic neříká o křehké maskulinitě víc než tohle. To se vždycky ty lidi prokecnou.
@Cobot (25.05.2018 21:02): to není žádnej tón. Já tě přečetl a myslel, že to píšeš sarkasticky a tak jsem něco dodal. Abych se následně dozvěděl, že to fakt myslíš vážně. Čuměl jsem na to s otevřenou pusou.
Ty ses ztotožnil s něčím, co jsem napsal tak nějak obecně (nevím co si teď myslet, protože to vypadá že jsem se nechtě vlastně přesně trefil).
Proboha, je to hra! A jejím cílem není přece realismus.
Navíc v tu samou chvíli se k tomu vyjadřoval šéf DICE a padalo i to, že Battlefieldy nikdy nebyly myšlený vážně. Ty doby nebo boje jsou jen inspirací pro to, vytvořit zajímavou a dobrou bojovou hru. Což se jim daří.
@Charllize (25.05.2018 21:58): jo, ženské tam byly vždycky.
@Gordon (25.05.2018 22:13): bereš vážně reklamní trailer na počítačovou hru, která ústy šéfa vývojářů není braná ani trochu jako historická, pouze historií inspirovaná? Fakt?
@Cobot (25.05.2018 22:34): podle mne ta ženská tam je hlavně proto, že je prostě atraktivní. Ne proto, aby tě to pohoršovalo, ale protože to autorům přišlo zajímavé. U BioWare her jsou transky nebo homosexuálové taky spíš proto, že to prostě autory baví a že to nabízí hromadu zajímavých dialogů a situací. A měli k tomu hromadu nápadů. A činí to jejich hru prostě atraktivní. A buď rád, že se nerozhodli, že to bude crossover s transformers a vedle týhle ženský by tam ještě vystupoval skládací tank.
@Cobot (25.05.2018 22:34): dětští vojáci jsou dobrej námět, ale pro vážnou hru. Nikoliv běžné Battlefieldy, ledaže by udělali nějakou odbočku, která by ukázala lidskou krutost a válku jakou ve skutečnosti je.
Ty ses ztotožnil s něčím, co jsem napsal tak nějak obecně (nevím co si teď myslet, protože to vypadá že jsem se nechtě vlastně přesně trefil).
Proboha, je to hra! A jejím cílem není přece realismus.
Navíc v tu samou chvíli se k tomu vyjadřoval šéf DICE a padalo i to, že Battlefieldy nikdy nebyly myšlený vážně. Ty doby nebo boje jsou jen inspirací pro to, vytvořit zajímavou a dobrou bojovou hru. Což se jim daří.
@Charllize (25.05.2018 21:58): jo, ženské tam byly vždycky.
@Gordon (25.05.2018 22:13): bereš vážně reklamní trailer na počítačovou hru, která ústy šéfa vývojářů není braná ani trochu jako historická, pouze historií inspirovaná? Fakt?
@Cobot (25.05.2018 22:34): podle mne ta ženská tam je hlavně proto, že je prostě atraktivní. Ne proto, aby tě to pohoršovalo, ale protože to autorům přišlo zajímavé. U BioWare her jsou transky nebo homosexuálové taky spíš proto, že to prostě autory baví a že to nabízí hromadu zajímavých dialogů a situací. A měli k tomu hromadu nápadů. A činí to jejich hru prostě atraktivní. A buď rád, že se nerozhodli, že to bude crossover s transformers a vedle týhle ženský by tam ještě vystupoval skládací tank.
@Cobot (25.05.2018 22:34): dětští vojáci jsou dobrej námět, ale pro vážnou hru. Nikoliv běžné Battlefieldy, ledaže by udělali nějakou odbočku, která by ukázala lidskou krutost a válku jakou ve skutečnosti je.
@Korbitch (27.05.2018 11:34): Jediné, co mi přijde zcela mimo, je ten článek.
EA je prostě úplně mimo...
http://www.gamebro.cz/battlefield-5-ma-v ... ji-prodeje-ohrozeni/
http://www.gamebro.cz/battlefield-5-ma-v ... ji-prodeje-ohrozeni/
@Cobot (25.05.2018 22:17): Je to jak říkáš, s tím přírozeným vykreslením a zasazením postavy do pčíběhu. Ripleyová je toho ukázkovym příkladem, stejně tak kupříkladu Ciri z Witchera nebo Jade z BGaE. Nikdo nepláče, protože nemá proč. Tyhle holky nikdy nepůsobily nuceně. Proto si sexisti ani SJW nestěžojou. Jenže dneska je očividně jistější jít někomu z týhle party na ruku, je jedno které, protože se obě strany rozvášněj, vznikne rozpor, tím pádem vznikne kontroverze a z kontroverze je reklama. A jak se řiká, pořád je lepší negativní reklama, než žádná. Takže srát na nějakou logiku nebo kompetentní a symsluplný psaní. To dneska nikoho nezajíma, ne? :)
@pajmič (25.05.2018 21:49): Ale já s tebou souhlasím, to přiložené video je satira, jak jsou za vším automaticky SJW
@Cobot (25.05.2018 22:17): Hele neříkám, že to vadí tobě, ale opravdu existuje segment hráčů, kterým vadí přesně tohle. Popírat to je krapet divné. Apropo k tomu jak nic nikomu nevadí, bylo by dobré se podívat do téhle diskuze na cca rok staré příspěvky, kde si někteří uživatelé stěžovali na politickou korektnost a černocha na obalu. A to i přesto, že měl historický podklad.
@Cobot (25.05.2018 22:17): Hele neříkám, že to vadí tobě, ale opravdu existuje segment hráčů, kterým vadí přesně tohle. Popírat to je krapet divné. Apropo k tomu jak nic nikomu nevadí, bylo by dobré se podívat do téhle diskuze na cca rok staré příspěvky, kde si někteří uživatelé stěžovali na politickou korektnost a černocha na obalu. A to i přesto, že měl historický podklad.
@Charllize (25.05.2018 22:40): Jo souhlas, mě tohle škatulkování taky sere
Nic srát na to, je pátek a já si jdu pro další kus :)
Nic srát na to, je pátek a já si jdu pro další kus :)
@Cobot (25.05.2018 22:34): Jo, jsem byl sexista, ted uz sem starej a moc me to nebavi. nebo co tim myslis? :)
A tohle je presne ono, tohleto skatulkovani lidi jak se stavi k te otazce, co jsou jako zac, co si mysli. kam je zaradime. Jasne, tamhleten by mohl byt sexista, a tamhleten zid..asi je zastrelime...jste uplne vypatlany uz nebo co? :)
A tohle je presne ono, tohleto skatulkovani lidi jak se stavi k te otazce, co jsou jako zac, co si mysli. kam je zaradime. Jasne, tamhleten by mohl byt sexista, a tamhleten zid..asi je zastrelime...jste uplne vypatlany uz nebo co? :)
@Charllize (25.05.2018 22:23): Za mě je to jak jsem psal. Ta ženská je v tom traileru jen proto, že bylo jasné, že to tuhle kontraverzi vyvolá. Jinej důvod k tomu nebyl. Ve hře to bude jen skin stejně jako třeba v Titanfallu. Pokud to bude mít singl kampaň, tak to bude jen epizodka. Kdyby měli koule, tak tam nacpou děti. Žádné statistiky neznám, ale vsadim se, že dětskej vojáků bylo v historii násobně víc než ženskejch. Zapíchnout bajonet vysmaženýmu desetiletýmu vojáčkovi do ledvin nebo mu otevřít lebku pažbou. To zní pěkně co? No a je to dokonce realita. Ale tohle by prodeje zřejmě nezvedlo.
Jinak já Vasquez bral od jakživa jako badass. Zdá se, že jsi sexista a vadí ti nadřadzená ženská role :D
Jinak já Vasquez bral od jakživa jako badass. Zdá se, že jsi sexista a vadí ti nadřadzená ženská role :D
@Cobot (25.05.2018 22:17): ja videl Aliens nekdy v dobe kdy vysli. A jo Vasquez na me pusobila hodne neprirozene (v kladnem slova smyslu), ale nijak zvlast jsem to neresil. Plno chlapu taky leckde pusobi neprirozene a resi to nekdo? Vubec je nejhorsi ze si nekdo mysli ze by se to melo resit. Proc? Chces mi rict ze kdyby tam byl svalovec s hakem misto ruky ze to nekoho pohorsi? No nepohorsi. Naopak by vsichni hykali blahem jak to je desne cool. Jde proste o tu zenskou..
Kdysi to bylo tak ze kdyz nekdo nekde pusobil blbe, tak se reklo ze to je divny..a to bylo vse..dal nic nikdo neresil. Dneska se to resi porad dokola. Jak debilove. A ja to taky uz resim. Bezte nekam:)
Kdysi to bylo tak ze kdyz nekdo nekde pusobil blbe, tak se reklo ze to je divny..a to bylo vse..dal nic nikdo neresil. Dneska se to resi porad dokola. Jak debilove. A ja to taky uz resim. Bezte nekam:)
@Cobot (25.05.2018 22:17): Jo, působí to hrozně nuceně... :) Btw vasquezová je borka... :D
@pajmič (25.05.2018 21:49): "bažvíld", "stádo oveček" Začínáme se pohybovat na akademické půdě :)
@Charllize (25.05.2018 21:58): proč se tady furt někdo snaží předhazovat, že někomu vadí, že je tam ženská? Nejde přeci o to, že tam je ženská. Podle mě jde jen o to jak je ta postava vykreslená. Působí to prostě nepřirozeně. Kolik znáte ženskejch co se takhle chovaj?
Začal jsem projíždět list her na steamu a hned mě do oka praštil Alien Isolation. Řešil někdo mladou Ellen Ripley? Nevim o tom. Když už jsme u těch Aliens. Je tu někdo kdo nemá rád Vasquez? Asi ne co? Vadí někomu Jade z Beyond Good and Evil? Baldurs Gate - Jaheira.. No a to jsem došel jen k "B". Takže závěr? Ženský byly ve hrách vždycky i v akčních hrách. Žádná diskriminace, žádnej problém. Jde prostě jen o to jak se to prezentuje, jak se to uchopí a hlavně jaká je motivace to takhle prezentovat.
@Charllize (25.05.2018 21:58): proč se tady furt někdo snaží předhazovat, že někomu vadí, že je tam ženská? Nejde přeci o to, že tam je ženská. Podle mě jde jen o to jak je ta postava vykreslená. Působí to prostě nepřirozeně. Kolik znáte ženskejch co se takhle chovaj?
Začal jsem projíždět list her na steamu a hned mě do oka praštil Alien Isolation. Řešil někdo mladou Ellen Ripley? Nevim o tom. Když už jsme u těch Aliens. Je tu někdo kdo nemá rád Vasquez? Asi ne co? Vadí někomu Jade z Beyond Good and Evil? Baldurs Gate - Jaheira.. No a to jsem došel jen k "B". Takže závěr? Ženský byly ve hrách vždycky i v akčních hrách. Žádná diskriminace, žádnej problém. Jde prostě jen o to jak se to prezentuje, jak se to uchopí a hlavně jaká je motivace to takhle prezentovat.
@účet smazán (25.05.2018 22:13): Jojo, v ruských liniích tam vždycky při útoku řvala, jsem měl dřív pochybnosti co je to tam za "mladíka". :D
@Gordon (25.05.2018 22:04): Medal of Honor: Underground Mannone Batiste a v CoD 2 byly ruský vojandy v originále.
Jinak ten trailer je prostě dnešní marketing - kontroverze a všichni si o tom povídají, píšou a hádají se, takže to splnilo účel. Lidi vědí, že vyjde Battlefield V.
Jinak ten trailer je prostě dnešní marketing - kontroverze a všichni si o tom povídají, píšou a hádají se, takže to splnilo účel. Lidi vědí, že vyjde Battlefield V.
@Charllize (25.05.2018 22:07): Samozřejmě, může klidně vraždit nácky jako Rambo a narvat Hitlerovi dynamit do análu. Jen říkám že je debilní dát postiženou ženskou do první linie v britských službách, je to nereálná píčovina.
Prostě pokud se něco nějak prezentovalo, ten hejt je naprosto opodstatněný, a není to jen kvůli ženský (to je to nejmenší)je to kvůli celému traileru který je prostě jen maškarní cirkus.
Prostě pokud se něco nějak prezentovalo, ten hejt je naprosto opodstatněný, a není to jen kvůli ženský (to je to nejmenší)je to kvůli celému traileru který je prostě jen maškarní cirkus.
@Gordon (25.05.2018 22:04): zenska muze mit jakoukoliv roli, jedina role v ktere pusobi blbe je curani do musle na panskych zachodcich.
@Charllize (25.05.2018 21:58): Francouzská agentka a členka odboje, Medal of Honor: Allied Assault. Podle mě a za mě není problém že ve hře je ženská, proč by taky? Problém je když má nereálnou roli v něčem co se nějak prezentuje, resp. prezentovalo... :)
@pajmič (25.05.2018 21:49): Tam byla hromada jiných píčovin, jako třeba černoši na straně němčourů.
@pajmič (25.05.2018 21:49): Tam byla hromada jiných píčovin, jako třeba černoši na straně němčourů.
zensky jsou ve hrach odjakziva, problem nestal ve chvili kdy nekdo poukazal na to jakto ze tam jsou a internet zaridil zbytek. Je to k uzoufani otravne jak to dnes rado plno lidi resi a bedlive zkoumaji jakou roli tam ty zenske maji. A je uplne jedno z ktere strany barikady to resi. Oboji stoji za starou backoru. Mam dojem ze zenske byli uz v CoD 2, nejsem si jisty jestli je tam domodovali lidi nebo rovnou, ale to je koneckoncu jedno. Nejak ten svet prestava stat na hodnotach co byvali. Kdyby dali do Medal of Honor 1 zenskou s hakem misto ruky hraci by rvali nadsenim. Nakonec to dopadne jako v te hre gender wars..ne arabasi, nebo korejci...ale pozabijime se genderove..
@Marles (25.05.2018 17:26): Zajímavé, že u bažvíldu 1 si nikdo nestěžoval Patrně se tehdy stádo oveček zaměřilo na Call of Duty: Infinite Warfare a nikdo si tím pádem nevšiml Beduínské dámy s šavlí běhající po poušti kosící Otomany a Helmuty po stovkách.
@Cobot (25.05.2018 21:02): ja ti presne povim kde se vzal ten nadrazenej ton. Nekdy ve chvili kdy mu tady lidi zacli delat to co on tobe a cpat mu ze jeho nazor neni spravny. Je to takovej kolotoc co nejde zastavit, jestli ti prijde ze jsi zrovna naskocil tak se nam nepoblinkej:)
@Nikdykde (25.05.2018 16:33): Nechápu, kde se bere ten nadřazenej tón, vás šířících jediný správný světonázor, nutící každýho stírat a urážet. Snažil jsem se vysvětlit jak já vnímám to proč dochází k rozporuplnejm reakcím na přijetí "jiného" battlefieldu. Nevyjadřoval jsem se, že mám něco proti změnám obecně.
@Marles (25.05.2018 17:26): tohle je už vážně diagnóza.
@Marles (25.05.2018 17:26): tohle je už vážně diagnóza.
Jop, dementní doba. Někdy bych rád viděl, jak by dnes lidi reagovali na změnu žánrů a tónů v Alienech.
@Cobot (25.05.2018 16:28): jo, jsou bohatí.
To znamená, že ti koupili dlouhé vedení. A koukám fakt dlouhý.
Na druhou stranu se to dá omluvit pátkem.
To znamená, že ti koupili dlouhé vedení. A koukám fakt dlouhý.
Na druhou stranu se to dá omluvit pátkem.
@Nikdykde (25.05.2018 15:55): tvl mohl bych se k tobě objednat na nějkou hlubší psychoanalýzu? Evidentě jsi v tomhle oboru mazák a nebo že bys byl spíš Renault?
Do mejch rodičů se neser. Byť tedy nechápu co ten výkřik měl znamenat. Ohledně Batllefieldu nepláču, nekřičím a jsem překvapivě rád, že je mi nad třicet.
Do mejch rodičů se neser. Byť tedy nechápu co ten výkřik měl znamenat. Ohledně Batllefieldu nepláču, nekřičím a jsem překvapivě rád, že je mi nad třicet.
@Nikdykde (25.05.2018 15:55): To co píšeš, nemá hlavu a patu...
A jenom doplním.
JInak vztekání se, že se nějaká herní serie posunula odněkud někam a že je to jiné než chci, a plakání nad tím, že mi tam najednou začaly lézt černošky a ženy a stěžování si na to a následně defenzivní křičení, že aha, já jsem teda neonacista vy neomarxisti, zasraná doba, neznamená, že jsi doopravdy nějaký neonacista.
To znamená jen to, že vlastně chceš jen svoji mámu a doufáš, že tvé okolí ignoruje fakt, že je ti víc jak třicet.
//jinak netuším co a jak myslí DICE, když celou dobu se bavíme o traileru a o střílečkách inspirovaný military prostředím.
JInak vztekání se, že se nějaká herní serie posunula odněkud někam a že je to jiné než chci, a plakání nad tím, že mi tam najednou začaly lézt černošky a ženy a stěžování si na to a následně defenzivní křičení, že aha, já jsem teda neonacista vy neomarxisti, zasraná doba, neznamená, že jsi doopravdy nějaký neonacista.
To znamená jen to, že vlastně chceš jen svoji mámu a doufáš, že tvé okolí ignoruje fakt, že je ti víc jak třicet.
//jinak netuším co a jak myslí DICE, když celou dobu se bavíme o traileru a o střílečkách inspirovaný military prostředím.
@Cobot (25.05.2018 15:17): Podle mne máš bohaté rodiče.
@Nikdykde (25.05.2018 14:24): Mě se fakt líbí s jakou jistotou víš jak to lidi z DICE mysleli.
Batlefield celou dobu jel na "vážně" myšlené notě. Odbočkou k té parodii byla Bad Company (ne v mulťáku) a Heroes o kterých už nikdo nic neví a vznikli jen kvůli TF2. Můžeš mi nějak ukázat třeba reklamní spot nebo něco, kde je 1942, 2, 3 nebo 4 myšlena jako parodie, komedie, tarantinovina, atp? Tvůrci Battlefieldu celou dou jedou na tom, že vytváří válečnou hru. Jestli mainstreem nebo simulátor je buřt. Nicméně je tady plno rozumbradů co najdenou vědí, že to nikdy nebyla válečná hra. Jeden to zkouší přes bugy a druhej tím, že to není dost real a nikdy nebylo.
Pro mě je to celé o tom, že DICE vytvořili produkt který celou dobu prezentovali jako čupr válečnou hru. Těžko se pak můžou divit, že se někomu nelíbí něco co už zavání parodií.
Naopak všichni by drželi hubu, kdyby to byla odbočka od sériie. Třeba něco jako Battlefield Parody. Jenže tak to není. Respektive DICE neřeklo, že najednou začne z vážně míněné hry dělat produkt s jiným zaměřením.
Bohužel tak je to i tima ženskejma, černošskejma náckama, automatickejma zbraněma a nevim čim dalším. Jenže to jsou zas nemoderní názory. Komu vadí ženská v zákopech, tak mu asi nikdy žádná nešáhla na péro, komu vadi černoch se svastikou tak je rasista. Fakt dementní doba.
Batlefield celou dobu jel na "vážně" myšlené notě. Odbočkou k té parodii byla Bad Company (ne v mulťáku) a Heroes o kterých už nikdo nic neví a vznikli jen kvůli TF2. Můžeš mi nějak ukázat třeba reklamní spot nebo něco, kde je 1942, 2, 3 nebo 4 myšlena jako parodie, komedie, tarantinovina, atp? Tvůrci Battlefieldu celou dou jedou na tom, že vytváří válečnou hru. Jestli mainstreem nebo simulátor je buřt. Nicméně je tady plno rozumbradů co najdenou vědí, že to nikdy nebyla válečná hra. Jeden to zkouší přes bugy a druhej tím, že to není dost real a nikdy nebylo.
Pro mě je to celé o tom, že DICE vytvořili produkt který celou dobu prezentovali jako čupr válečnou hru. Těžko se pak můžou divit, že se někomu nelíbí něco co už zavání parodií.
Naopak všichni by drželi hubu, kdyby to byla odbočka od sériie. Třeba něco jako Battlefield Parody. Jenže tak to není. Respektive DICE neřeklo, že najednou začne z vážně míněné hry dělat produkt s jiným zaměřením.
Bohužel tak je to i tima ženskejma, černošskejma náckama, automatickejma zbraněma a nevim čim dalším. Jenže to jsou zas nemoderní názory. Komu vadí ženská v zákopech, tak mu asi nikdy žádná nešáhla na péro, komu vadi černoch se svastikou tak je rasista. Fakt dementní doba.
@Nikdykde (25.05.2018 15:04): S tebou musí být na párty prdel...
Ale to jsem netvrdil, nic o lenosti. Jen to, že ti co vyžadují simulaci armády nebo války, se mají hlásit u služby u Armády ČR, případně pokud nesnáší NATO a EU, tak stále ještě nabírají různé teroristické organizace, rebelové na Donbase a další jim podobní.
A nikoliv to žádat od cirkusu s představou, že na konzoli je něco takového možné.
A nikoliv to žádat od cirkusu s představou, že na konzoli je něco takového možné.
@Charllize (25.05.2018 14:51): Jsem jen líná holota. :(
@Gordon (25.05.2018 14:44): na vojnu s tebou a tkanickou od bot hajzliky surovat ! :)
Tam bys teprve videl co je to bezcenost vlastniho nazoru a jak to vidis.
Tam bys teprve videl co je to bezcenost vlastniho nazoru a jak to vidis.
@Nikdykde (25.05.2018 14:24): Však já se ale nesnažím někomu narvat svůj dojem nebo ho přesvědčit o opaku... Jen píšu jak to vidím já... :DD
@Gordon (25.05.2018 14:01): on neslovíčkaří, jen umí číst. Nikdo taky netvrdí, že se ti to musí líbit a ani že musíš pořád dokazovat že tvůj subjektivní dojem je něco jako pravda, víc než názor.
Paul tu taky napsal, že se prostě mu ten trailer nelíbí a proti tomu taky nikdo nic nepíše, na to má právo, je to jeho názor. Těžko nekomu lze vyvrátit vlastní dojem, který získá.
To, co rozporuju třeba já, jsou argumenty, co padají často na internetu "není to podle pravdy", jsou myšlené naprosto vážně a které jsou odůvodnitelné maximálně u mužů mladších 16. let věku. Nebo navazující, že hry s military tématikou se maj nějak držet reality a že se jí fakt drží, což taky není pravda, jsou to pořád jenom hry a lidi držící se téhle představy nejsou prostě normální (a asi by jim svědčila nějaká vojna, aby pochopili). Jen ArmA se snaží být trochu vážnější, u Battlefieldů občas marketing zachází na tenký led, když blábolil něco o uznání hrdinů té dané doby a války, což teda nevím jak funguje někomu ukázat uznání komerčním produktem, jehož smyslem je aby se party lidí mezi sebou mlátiliv nakresleném světě a kupovali dodatečný obsah.
Naopak když od začátku to ukážou jako ve stylu filmové akce, která se nebrání ani sebeparodii, tak za mne dobrý, protože uměleckou licenci použít samozřejmě můžou (a měli by) a i komedie nebo akční film normálně patří do normálního světa a jako takový přiznaný dílko klidně můžou věnovat i padlým nebo přeživším, to není nic proti ničemu. A já bych navíc takovou hru i ocenil, něco takového si chci i zahrát. FIlmovou přehnanou akci motivovanou výbavou a prostředím 2. sv. války.
Paul tu taky napsal, že se prostě mu ten trailer nelíbí a proti tomu taky nikdo nic nepíše, na to má právo, je to jeho názor. Těžko nekomu lze vyvrátit vlastní dojem, který získá.
To, co rozporuju třeba já, jsou argumenty, co padají často na internetu "není to podle pravdy", jsou myšlené naprosto vážně a které jsou odůvodnitelné maximálně u mužů mladších 16. let věku. Nebo navazující, že hry s military tématikou se maj nějak držet reality a že se jí fakt drží, což taky není pravda, jsou to pořád jenom hry a lidi držící se téhle představy nejsou prostě normální (a asi by jim svědčila nějaká vojna, aby pochopili). Jen ArmA se snaží být trochu vážnější, u Battlefieldů občas marketing zachází na tenký led, když blábolil něco o uznání hrdinů té dané doby a války, což teda nevím jak funguje někomu ukázat uznání komerčním produktem, jehož smyslem je aby se party lidí mezi sebou mlátiliv nakresleném světě a kupovali dodatečný obsah.
Naopak když od začátku to ukážou jako ve stylu filmové akce, která se nebrání ani sebeparodii, tak za mne dobrý, protože uměleckou licenci použít samozřejmě můžou (a měli by) a i komedie nebo akční film normálně patří do normálního světa a jako takový přiznaný dílko klidně můžou věnovat i padlým nebo přeživším, to není nic proti ničemu. A já bych navíc takovou hru i ocenil, něco takového si chci i zahrát. FIlmovou přehnanou akci motivovanou výbavou a prostředím 2. sv. války.
@BINGMAN (25.05.2018 13:59): A já zas říkám že ho tam nevidím... ¯_ツ_/¯
To tvoje slovíčkaření je příšerný, supr že toho necháš.
To tvoje slovíčkaření je příšerný, supr že toho necháš.