Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (21.06.2018 19:49): Myslím že jsem šperhák z někoho vymlátil. Pak jsem celý tábor vyhladil, až na toho, se kterým jsem si předtím dával tréninkový souboj - ten byl veselá chasa, nešlo na něj totiž zaútočit, podobně jako jinde na nezabitelné hlavní npc. Což bylo vtipné, neb on mě se naopak zabít vehementně snažil, utíkal za mnou až ke Zbyškovi, kde mě naštěstí cutscéna odteleportovala pryč. Jinak by za mnou běhal asi dodnes.
Mám na vás blbý dotaz, drazí kolegové: Ohledně zajatí a následného nočního proplížení ven z tábora banditů. Mohu nějak dostat zpět své věci, které má u sebe Eric? Překpodkládám, že někde v bedně nebo u vojáka v kapse bude šperhák, ale opravdu velmi nerad bych přišel zcela o vše, nebot mě to stálo mnoho hodin grindování a pár kilometrů nervů :)
@M.a.t.t. (18.06.2018 12:47): To se mi taky stalo a chlastačku jsem úplně minul. Akorát tam je myslím problém, že je to omezené časem a když přijdeš pozdě, tak máš smůlu. Naštěstí jsem o tom věděl a když mi bliklo - zajít za farářem do hospody nesplněno- hned jsem se k tomu vrátil zpět. Fail to je a vůbec nechápu, vymyslí něco unikátního a pak to neumí prodat.

@Walome (18.06.2018 12:43): Kde?
@GodOfTheSick (18.06.2018 12:37): V súvislosti s tým nie vždy logickým oklieštovaním obsahu, musím zmieniť i quest s farárom, ktorý tu viacerí vychvaľovali ako vrchol celej hry. Vtipné je, že vďaka dostatočne vysokej úrovni presviedčania som tento vrchol akosi minul a dostal som sa k jeho vyskúšaniu až cez dodatočné nahranie jedného zo savov. Na jednej strane je fajn, že investícia do presviedčania sa vyplatila, no že je vďaka tomu výrazne skrátený jeden z najzaujímavejších questov celej hry, je predsa len menší fail.
@Walome (14.06.2018 08:45): Klášter se dá sfouknout během pěti minut, akorát je to těžce nedomyšlené, protože ty tam jdeš najít zločince, on tě otráví a když nepřistoupíš na jeho podmínky, tak se tě pokusí zavraždit. Čili jediná správná a logická reakce je - zabít ho. Sice mě nikdo nevidí, ale okamžitě následuje konec questu a nikdo se mnou nebaví, dveře do kláštera zamčené a nejde se dostat ven, takže jediná možnost byla zmlátit vrchního opata a sebrat mu klíč. Když jsem to zkusil znova, tak mě dokonce začali nahánět strážní se svým kolovrátkem vražda, smrt, zabití a možnost jim vysvětlit situaci chyběla, trapné.


Tohle se mi na KDC nelíbí, když se hráč rozhoduje realisticky, tak o spoustu herního obsahu přijde a hra je kratší, kdežto když hraje za přehnaného dobráka (rozuměj za debila), tak se mu otevře mnohem víc možností.

@Stanley (13.06.2018 17:22):
Taky tam píšou fastest 20 a rushed 29. Já mám splněno 58 úkolů, 7 nesplněno a 5 nedokončeno, takže o nějaký můj průlet nešlo. Ale prostě takové věci jako kradení, bylinky, hromadění peněz, expení...tomu se vyhýbám, páč mě to nebaví.




Epizoda v klášteře je něco mezi "to je vopruz" a "to je boží" (doslova!). Mimochodem bůh je pěknej škrt, za odpustek po mně chce 6500.
První dohrání s minimem vedlejšáků mi zabralo přes 50 hodin a měl jsem pocit, že jsem hrou jen profičel. S druhým si dávám záležet, jen na začátku ve Skalici jsem strávil 7 hodin (kradení, bylinky, hromadění peněz, expení). Teď jsem po úvodní části v Ratajích, na hlavní dějovou linku (zatím) kašlu a dělám jen vedlejšáky s úplně jinak zaměřenou postavou. Překvapilo mě, kolik věcí jsem při prvním hraní minul a jak se vlastně celá hra změní, když nehraju za ctnostného panoše, ale darebáka a lapku.
41 hodin a konec. Pokud tam má být 80 úkolů, tak jsem asi 12 vedlejšáků minul, takže víc jak 50 hodin hrací doby to asi nebude. Když si vezmu, že jsem měl asi po 20 hodinách projitou celou mapu a posledních 10 hodin bylo křečovité natahování a nudné poslíčkování, tak je to dosti slabota. Po šarvátce na Vraníku to příběhově úplně vyšumělo. Zvrat, že můj tata neni můj tata, byl vyloženě trapný a nakonec mi bylo úplně jedno, jak to celé dopadne. Po stránce hratelnosti byl konec taky úplně nezvládnutý, jako postavit závěr na největší slabině hry - nefunkčních hromadných bitkách - , které hru srážejí někam na úroveň nechtěné parodie... To mohli sfouknout krátkou cutscénou a ukončit to trápení se ctí. Takhle to byla úplná fraška.
@Walome (07.06.2018 16:19): Ah fuck, já evidentně taky blbě čtu.
Takže pořád nemá cenu tahat sebou maso, protože ho pak stejně zkažené vyhodím.

Wait, proč bylo třeba zjednodušit páčení? Přece to tam buď jde extra snadno, a nebo to nejde vůbec ať se snažíš jak chceš, bo nemáš skill...
(ta "minihra" mě vlastně bavila, ale těžká fakt není...)
80%, nedal jsem hlavně takové ty detaily kolem vývoje co jsem nikdy nesledoval.

Dobře že změnili to kažení jídla, to jsem také nevěděl, možná by stačilo drasticky zmírnit rychlost jakou se zkazí, ale tak taky dobré.
Ještě pár dalších zbytečných či hloupých mechanik by to chtělo osekat... a nebo ještě lépe ušetřit si tolik potřebný čas při vývoji a vůbec je do hry neplánovat :P