@
MarkJude (29.06.2018 07:55): Jsem jenom rád, jestli to opravdu bude takové, jak to popisují (tedy ten letmo parkour, silně vertikální explorace, dynamické dialogy za pochodu, ty oční augmenty, zdemonstrované bojové frajeřinky), tak v 3rdP by to bylo otravné. Nemluvě o tom, že naprosto každý, komu se to taky nezdálo a viděl demo, razantně obrátil notu.
FP je od přírody imerzivnější, u silně cinematických záležitostí, jakou byl TW3, by to mohlo mít opačný účinek, ale jestli to bude ten immersive sim v obřím měřítku, jaký si od toho více méně slibuju, tak by to jinak nešlo. :)
@
Jab (29.06.2018 08:14): Jo, přepínání mezi oběmi perspektivami, aby mohly animace obecně stát za pytel a ojedinělejší gameplay fíčurky nemohly pořádně existovat (viz TES, Bethesdí Fallout, nebo právě ten Bloodlines). Kuš s takovými nápady. :)