Hmm zajímavé, já si tehda hru užil jako nikdy :D už aby vyšlo pokračování. To je jako když někdo říká, že nejlepší pocit ze střelby je v Destiny 2 .. a zdálo se mi to přehypované :D
Diskuze
@marwel (16.01.2019 06:30): Mam to podobne, je to jako kdyz mas v ruce ukazovatko, kterym ukazujes na ty, kdo ma chcipnout, a ne brutalni megazbran. Ja jsem si nakonec zvyknul a uzil jsem si to:)
@Gordon (15.01.2019 21:21): Zajimava reakce, predpokladam, ze tedy vubec nechapes o cem mluvim. Ok. :D :D
@marwel (15.01.2019 20:19): Ok. :-D
@Gordon (15.01.2019 19:59): Tady vubec nejde o to kde jsem a jakym stylem to hraju, tady jde o pocit ze strelby. To je neco na co si nazor udelas po par minutach hrani. Zklamany jsem proto, protoze Doom tak plose na videu nevypada, Shadow Warrior ano, proto jsem ho ani nezkousel.
@marwel (15.01.2019 19:43): Víš že je to arénová bojovka, která ti těžce plive na jakoukoli realističnost, stejně jako Shadow Warrior? Jako jo, základní brokovnice je na nic a dvouhlavňovka mohla mít silnější zvuk, ale že by byl gunplay celkově na hovno, tak to prrr. Kde si a jakým stylem to hraješ?
Tedy, tak jsem dostal chut si to zahrat a konecne koupil. Ale musim rict, ze tohle jsem necekal. Pocit ze strelby priserny, feedback zadny, pohyb je takovy... divny. Jako dobra, zadny extra zazrak jsem necekal, stale si myslim, ze Ubisoft proste umi ten pocit ze strelby udelat asi nejlepe (Far Cry 2 a vlaste i trojka, Rainbow Six Vegas, sakra i ten Splinter Cell Conviction mel ten pohyb a akci celkove zvladnutou skvele), ale ze to bude horsi nez Doom 3. Jako dam tomu jeste sanci, ale tohle me dost zklamalo. Obzvlast kdyz Quake Champions nebo Rage se hraji dobre.
@Zx Atari 500 (07.01.2019 08:57): No jestli na tomhle pracovali ty 4 mesíce :-D
AI, ktera me bude porazet v FPS vyvinul jiz pred dlouhou dobou vizionar H.S.
@Gordon (06.01.2019 20:38): No zdá se, že se budeme muset nechat překvapit každopádně je to na dobré cestě a do budoucna se máme na co tešit. :-)
@veka (06.01.2019 20:24): Podle mě by na to dnešní počítače ani nebyly stavěny, možná tak za deset let, tyhle věci se většinou dělají přes simulovanou neuronovou síť a už to samo o sobě je docela náročné, ale pamatuji si že se tím nedávno chlubila nějaká RTS, která využívala malou neuronovkovou AI proti hráči v kombinace s normálním AI.
@Gordon (06.01.2019 20:12): Bohužel o tom v článku nepíšou ale mohl by někdo udělat nějaký test ale aby to zase bylo hratelné, když by AL okoukala vše co ty děláš a jak a podle toho na tebe útočila.
@veka (06.01.2019 20:01): Určitě to má ale obrovské nároky na výpočetní výkon.
@Gordon (06.01.2019 16:19): Taky mě to napadlo.:-)
Zajímavost od veky: Teď už to jen implemetovat pro enemáky do her a nebudem si moc stěžovat na tupé AI.
@MarezCZE (27.11.2018 16:19): Not sure if sprites or 3D models.
Mimochodem nepřátele působí tuctovým dojmem.
Mimochodem nepřátele působí tuctovým dojmem.
https://www.youtube.com/watch?v=7ZbmH1c9i9k
I když je to jasně vykradený Doom 2016, tak to chci hrát a hned... :)
I když je to jasně vykradený Doom 2016, tak to chci hrát a hned... :)
https://www.youtube.com/watch?v=7Snw6qjlPSE - heh, heh... původní AJ Doom video je lepší, ale tady to sedne krásně.
@Shoggot (14.08.2018 11:55): To že sem to hrál s tím módem mělo důvod, ta hra je stará na mě už.
Nejlepsi verze Doomu zde:)
https://www.youtube.com/watch?v=VRQCU9RkC4I
Vlastne je to regulerni Doom 3
A nejlepsi atmosferu mela PS1 verze, na jednom disku byli oba dily ale byla tam pridana nova hudba, depresivnejsi a zadumciva, diky ni je atmosfera uplne jinde.
https://www.youtube.com/watch?v=7TYMI6gD19Y
https://www.youtube.com/watch?v=VRQCU9RkC4I
Vlastne je to regulerni Doom 3
A nejlepsi atmosferu mela PS1 verze, na jednom disku byli oba dily ale byla tam pridana nova hudba, depresivnejsi a zadumciva, diky ni je atmosfera uplne jinde.
https://www.youtube.com/watch?v=7TYMI6gD19Y
@7c (11.08.2018 22:08): Hrál, ale se starší vezrí brutal modu. Ta která nemělila ůplně zbraně pozice a podobný chujoviny, pouze vylepšný gunplay a krev, takže kapala třeba i ze strobů, jo a šlo ukazovat prostředníček... :-)
Kdyby udělali jedničku a dvojku v takovémhle kabátku a s pořádným intuitivním editorem tak by to byla pro mě bomba. Myslím že s již hotovými animacemi a grafikou by to byla maličkost jako bonus ke hře a důvod pro takové nooby jako já si hru koupit.
Jinak kontrast mezi původním a novým shadow warriorem hodně velký. Tam jsem se u jedničky už v první ulici minuty toulal jak dál:)
Jinak kontrast mezi původním a novým shadow warriorem hodně velký. Tam jsem se u jedničky už v první ulici minuty toulal jak dál:)
@Gordon (11.08.2018 21:24): Vůbec nemluvím o grafické stránce hry (ta je špičková a takhle nějak jsi představuji "Doom v roce 2018").
Mluvím o hratelnosti (skoro mi přijde, jako bys Doom a Doom 2 nehrál?) - a sbíráním/odemykáním mám na mysli zbraně/runy. S tím Shadow Warriorem souhlas - v zásadě stejný styl hry, řekl bych (přijde mi, že Painkiller s tím přišel jako první, ale těžko říct, už je to dávno a zas tak moc novodobých FPS jsem nehrál).
Na Doom a Doom 2 bylo (kromě obligátního střílení zombie/démonů) zábavné procházení map, objevování cest a čekání, kde se co zajímavého vynoří. U "arénovek" je to v zásadě přijít do očividné arény, která se zamkne "magickými zdmi", teleportuje se několik vln nepřátel, a pokračuje se v cestě. Pozitivum arénového přístupu je, že to je docela svižné, a z technického hlediska se hádám taky lépe optimalizuje výkon.
Mluvím o hratelnosti (skoro mi přijde, jako bys Doom a Doom 2 nehrál?) - a sbíráním/odemykáním mám na mysli zbraně/runy. S tím Shadow Warriorem souhlas - v zásadě stejný styl hry, řekl bych (přijde mi, že Painkiller s tím přišel jako první, ale těžko říct, už je to dávno a zas tak moc novodobých FPS jsem nehrál).
Na Doom a Doom 2 bylo (kromě obligátního střílení zombie/démonů) zábavné procházení map, objevování cest a čekání, kde se co zajímavého vynoří. U "arénovek" je to v zásadě přijít do očividné arény, která se zamkne "magickými zdmi", teleportuje se několik vln nepřátel, a pokračuje se v cestě. Pozitivum arénového přístupu je, že to je docela svižné, a z technického hlediska se hádám taky lépe optimalizuje výkon.
@7c (11.08.2018 17:43): A co by taky měli remasterovat když původní Doomy jsou jen z dnešního pohledu pixelartovky? Jen píšu že to dělají jako kdyby to remasterovali, stejně jako máš Black Mesa k Half-life. V novém Doomovi hned od prvních vteřin kosíš zombíky stejně jako v jedničce a stejně tak se Eternal startuje na Zemi tak jako tomu bylo ve dvojce, stejně jako ve dvojce máš i v eternalu nové enemáky v podobě mini-masterminda a té létající kupy hoven co chrlí lebky. Sice jsem Painkillera nehrál ale mě teda přijde že inspirace je vzata z Brutal modu (fatality) a arénovost pak spíše více podobná Shadow Warriorovi. (který se taky nechal takhle "zremasterovat", schválně jsem to dal do uvozovek abys to nebral doslovně)
Jinak tedy sbíratelné itemy jako kráktodobá nesmrtelnost byly už v původních doomech. Collectibles je ve hrách jen proto aby sis nepřipadal jako ubožák ztrácející život při druhém rozehrání.
Jinak Uncanny valley je ůplně něco jiného, to snad ani nejde použít jako příklad... :-D Holt pixelizaci hra nenabízí... :/
Jinak tedy sbíratelné itemy jako kráktodobá nesmrtelnost byly už v původních doomech. Collectibles je ve hrách jen proto aby sis nepřipadal jako ubožák ztrácející život při druhém rozehrání.
Jinak Uncanny valley je ůplně něco jiného, to snad ani nejde použít jako příklad... :-D Holt pixelizaci hra nenabízí... :/
@Gordon (11.08.2018 12:52): Ani jedna z nových Doom her nic neremasteruje. Audiovisuální stránka je (jako vize starých Doom her v nové grafice) super, ale co se týče hratelnosti, jde v podstatě o variantu na Painkiller - arény, sbírání bonusů (karet či vylepšování schopností splněním určitých kriterií).
Pokud tedy DE radikálně nezmění koncept.
V zásadě mi to nevadí (na Painkilleru - i novém Doomu - mě bavilo právě tohle (odemknout všechny speciální "collectibles"), ale občas mě rušil ten "uncanny valley" pocit, když to vypadá jako Doom, ale není to Doom.
Pokud tedy DE radikálně nezmění koncept.
V zásadě mi to nevadí (na Painkilleru - i novém Doomu - mě bavilo právě tohle (odemknout všechny speciální "collectibles"), ale občas mě rušil ten "uncanny valley" pocit, když to vypadá jako Doom, ale není to Doom.
DOOM je ode dneška součásti Game Passu
@Gordon (11.08.2018 12:52): nevim. Dvojka byla o dost serioznejsi a vaznejsi/desivejsi. Tady to chvilema pripomina overwatch:)
@Bursoft (11.08.2018 09:57): Tu krev jak v brutal modu bych bral.
@Charllize (11.08.2018 10:06): Doom ani nemá být děsivý, má být zábavný, trojka byla přešlap, tohle má v podstatě remasterovat dvojku.
@Charllize (11.08.2018 10:06): Doom ani nemá být děsivý, má být zábavný, trojka byla přešlap, tohle má v podstatě remasterovat dvojku.
Me bohuzel prijde ze tam je jista forma nadsazky a nepusobi to na me moc desive, spis trochu legracne. Zakoncovaky na tom maji svuj podil.
Je to sice brutální řežba, ale svým způsobem hrozně "čistá".. od Dooma bych čekal, že konečně někoho napadne, aby všude stříkaly hektolitry krve a zůstávaly na stěnách/zemích, aby od ní byl zasranej i hráč, zbraně apod... Všechny potvory se vždycky rozprsknout a vypaří, ale nic po nich nezůstává, přijde mi to trochu škoda, když už dělám takovou badass FPSku.. Plus pokud tam nevymyslí aspoň 150 různých animací pro každý monstrum u toho dorážení, tak to začne být rychle ohraný...
heh, když SGtMarkIV udělá lepší ukončovák, než id soft... to otevření levelů jen fajn, ale snad to s tou vertikalitou nepřekombinují. žluté trubky na zachycení - checked. Mirrors Edge goes to Doom. ještě by mohli vydat nějaké DLC, které přidá ten řev lidí na pozadí. takových 5€ bych za něj Toddovi dal. když se nás najde ještě tisíc, tak jsme zaplatili jeden závit ventilku na Toddovo nové Ferrari. ale ty háky, ty mě sejří... vypadá to, jako by DoomGuy nic nevážil, když i ten nejlesserovatější demon se ani nehne z místa, když do něj střelí kotvu a přitáhne se... už se těšim.
@Cobot (11.08.2018 00:32): Hlavně se to snaží imitovat Doom 2 stejně jako novej Doom se snažil co nejvíc napodobit jedničku. Takže tam budou ty mini-mastermindové a létající... kupy hoven? :)
Možná trochu víc barevný a otevřený, ale jsem rád, že jinak je to kopírka minulýho dílu. Vypadá to na stejnej engine a stejný mechaniky.
@Charllize (10.08.2018 19:55): 25 let... a porad se to vraci....
@valcik (10.08.2018 22:42): Dik, ale mam obavu ze jsem na to prilis velky lenoch :)
@Charllize (10.08.2018 19:55): YT videjko len pre prihlásených môžeš linkovať ako vložený prehrávač, ak by si potreboval:
https://www.youtube.com/embed/Wd87p39jcQo
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
https://www.youtube.com/embed/Wd87p39jcQo
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
@Charllize (10.08.2018 19:55): Brutus.
Doom Eternal gameplay + rage + Todler s Pitem a dalsima sasulama z bethesdy:)
https://bonusweb.idnes.cz/doom-eternal-g ... &utm_medium=z-boxiku
PS: odkaz neni primo an YT pac tam chteji prihlaseni, tady to jede bez.
https://bonusweb.idnes.cz/doom-eternal-g ... &utm_medium=z-boxiku
PS: odkaz neni primo an YT pac tam chteji prihlaseni, tady to jede bez.
@kristmeister (12.06.2018 14:11): Tak to doufam, ze bude nahravat hudbu i pro pokracovani:)
@MarezCZE (11.06.2018 20:32): Však tenhle song už byl v posledním díle :)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=84&v=_oVwrpfo_QA
Slyším dobře opět Micka Gordona? Pohlazení pro uši :)
Slyším dobře opět Micka Gordona? Pohlazení pro uši :)
@Cobot (11.06.2018 12:44): Ne, bude to pristi rok, konkretnejsi info se dozvime v srpnu.
Psali někde datum vydání?
Joooo! Opravdu jdou po vzoru jedničky a dvojky a Eternal bude na Zemi, Fuck Yeaaah! :D
Nemužů se dočkat na ty zmenšené verze Mastermindů... :)
Nemužů se dočkat na ty zmenšené verze Mastermindů... :)
@Kwoky (05.02.2018 14:54): Tak v tom byl zakopaný pes!
@valcik (05.02.2018 15:13): Vyhlazovače vždy vypínám jako první. :)
@valcik (05.02.2018 15:13): Vyhlazovače vždy vypínám jako první. :)
@Gordon (05.02.2018 14:34): Aj postprocessing urobí svoje. Základná metóda vyhladzovania hrán spraví z každého pixelu štyri, každú snímku vyrenderuje v dvojnásobnom rozlíšení a spotrebuje viac pamäte.