Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (27.07.2019 00:31): píšu to naposledy - týpek má GOLD SET pro lambo a porazí ho mustangy. V tom videu si tedy vzal mustanga a stejně mu ostatní natrhli prdel i když zatáčky řežou skrz terén, co jeho zpomalí.
To není žádnej catch up systém, to je bullshit systém. A nejsem ožralej do bezvědomí, já třeba vůbec nepiju takže ti píšu střízlivej a hraju to tak. Můžem dělat teorie, že týpek z toho videa opilej byl..ale cmon man :)
Na video už dneska koukat nebudu, mám v sobě 8 piv a chystám se do postele, každopádně je jasný, že ve hře je catch up systém, to už jsem i zmiňoval níž.

Nicméně i přes to není problém umělý inteligenci ujet a i si udělat slušnej náskok, za předpokladu že máš aspoň minimální požadovanej gear na danou obtížnost, nejsi ožralej do bezvědomí a nepoužíváš úplně šitoidní auto.
@USER47 (27.07.2019 00:20): Byl to konec závodu, měl jsem několika vteřinový násko...víš co to je jedno, spíš mi vysvětli jak těžké muscle auto je v zatáčkách rychlejší než lambo týpka :)

https://www.youtube.com/watch?v=0I2IOh2d0MI

DVA MĚSÍCE staré video, takže to není žádná beta. opět, co vidím já? přepálenou akceleraci AIčka. můžeš mi tedy vysvětlit, jak může bejt muscle kára rychlejší než lambo? :D - ehm, na rovince? muscle káry na rovince, a týpek s lambem na sedmém? :) Lol, tak on má gold set u toho lamba, tak to asi hovoří za vše :)))))
Kontrolní body nemusíš projíždět přesně ani ty, je tam tolerance, stačí když jsi poblíž.

Ohledně toho smarta, asi mluvíš o "The Sleeper" závodě. Je tam Abarth 500, kterej je celkem nabušenej (od toho i název a cutscéna celýho závodu), nicméně stále nic co by se nedalo pohodlně smáznout libovolným autem. Samozřejmě pokud si vezmeš pomalý a těžkopádný muscle car (Mustang) a budeš driftovat skrz zatáčky, moc úspěchu nesklidíš.
@USER47 (27.07.2019 00:06): ten moment, kdy jsem s mustangem měl asi 3 vteřinovej náskok a malinko jsem najel do driftů, kde mě předjelo auto o velikosti Smarta, to jsem chtěl třísknout ovladačem o zem.

Ty auta maj prostě masivní grip v zatáčkách a jezdí jako formule. A naprosto pochybuju že lidi z jiných forech, redditu atd jsou natolik neschopný.
https://www.youtube.com/watch?v=JU0FNVeXgEw - jestliže ti tohle přijde neschopnost hráče, kde AI definitivně JEDE MIMO KONTROLNÍ BOD, kterej ty musíš projet a evidentně po terénu, kterej tobě odebere grip, jede jako naprostej frajer..... :)
je to tam až brutálně moc evidentní. - nadále, je vidět jak se hráč vysekal na začátku toho videa. vidíš tu přepálenou akceleraci toho AI? to je naprosto šílený.
AI samozřejmě v zatáčkách brzdí taky. Pokud nejsi schopnej vyhrát ani na nejnižší obtížnost, kde je AI nastavená tak, aby člověk vyhrál i poslepu, tak bude chyba u tebe. Na normální obtížnost fakt nejde nevyhrát, nezávisle na autě či gearu.

Na powerboats si kup Frauscher Demon. AI zpomaluje na vlnách o dost víc než hráč.
@USER47 (26.07.2019 16:49): Já z principu používám brzdy v zatáčkách, protože když nebudu brzdit, rozsekám auto o cokoliv co je poblíž.

Hraju na normální obtížnost některé závody a nepřijdu si nijak neschopnej. AI nebrzdí prostě v zatáčkách, jezdí mimo CP a dělaj chaos na trati. Nemám vymaxované žádné auto úplně do mrtě, ale nějaké vylepšení mám - ale jak mám vyhrát závod proti počítači, kterej jezdí nelidsky?
A jak mi potom pomůžou jiné geary u aut, když stejně budu muset brzdit v zatáčkách? Ale oni v nich prostě nebrzdí.

A co se týče lodí, používám trimming, ale když skáčeš na vlnách, tak ti to loď zpomalí. Nepřijde mi, že by rychlost u AI byla pomalejší. VŽDYCKY když jsou vlny, tak mě předjedou, je to pořád v týhle části. Nejvtipnější je, když se nějaká loď vyseká a vůbec neztratí rychlost a hned mi je v patách.
btw: co se lodi tyce, ve hre neni jedinej zavod, kde bys musel jakkoli brzdit, at uz v powerboats, tak i v jet spring discipline.

Pokud mas problem s lodema, pouzivas trimming (potahnutim packy gamepadu k sobe pro zvednuti cumaku)?
To uz je pak neschopnosti hrace:). Ja obvykle s vymaxovanejma autama ani nehraju, protoze pokud zrovna nebojuju o vteriny v Summitu, tak jezdim s gearem a icon points optimalizovanejma na loot/finance/XP, a stejne nemam problem vyhrat jakejkoli zavod na ace obtiznost.

A pokud clovek vezme vymaxovanej Huracan s nitro chemist gearem, tak vsechny soupere rozdrti o 15 sekund ci vic, zatacky nezatacky.

Pokud te predjizdej v zatackach, drz cistsi stopu a vyhni se oversteeru, pokud auto odpovida pozadovanymu levelu dany obtiznosti, nemel bys mit vetsi problemy.

Zalezi samozrejme i na aute, s Golfem nebo vintage Cadillacem se proti modernim Ferrari a Lamborghini bojuje blbe
@USER47 (26.07.2019 15:08): Mě jsou gold a podobné geary k ničemu, když se s tim nedá jezdit.
U driftů není problém, tam to udržím v pohodě. Ale co se týče závodů na lodi a v autech, kde AI má speed boosty, a já NEMŮŽU brzdit v zatáčce, protože mě tam vždy předjedou. Tam mi nepomůže žádnej gear, když oni sami si automaticky vytuní auto.

Viděl jsem video, kde měl cápek vymaxované auto a bojoval o sedmé místo a neměl šanci ostatní dohnat. To asi hovoří za vše.
Co se tyce driftu, zkusim pozdeji nahrat nejakej test mezi stock autem a vymaxovanym autem, jakej to udela rozdil ve vyslednym score. Obecne ti gear v tomhle pripade moc nepomuze se samotnym drzenim aktivniho comba apod, ale dovoli ti dosahnout vyssiho score pokud jedes bezchybne (protoze to zvysuje hodnotu maximalniho moznyho multiplikatoru). Tech nejvyssich score 500k+ dosahnes jen tehdy, kdy das celou trat (2 minuty, vetsinou tak dve kola) bez jediny kolize ci jinyho preruseni komba.

Jinak tento a dalsi tyden muzes vyhrat v summitu vymaxovanej gear na power boat. Je to silver a gold odmena, to znamena ze ji dosahnes snadno i se zavrenejma ocima, pokud se zucastnis, jediny obtizny jsou obcas platinum umisteni...

Plus pristi tyden je platinum odmena exkluzivni modifikovana verze Lanceru Evo, kterou jinak nez pres summit neziskas.

https://thecrew-game.ubisoft.com/the-cre ... -16/new-live-summits
Tak radši se vyhnu samotným závodům, protože člověk nemůže ani používat brzdy. To, že AI udělá na trati bordel a jede mimo kontrolní body, je taky solidní frajeřina.
AI řeže zatáčky nerealistickým způsobem a já při zatočení přicházím o rychlost :D je fascinující, že současné AAA závodní tituly jsou tak rozbitý.
@USER47 (23.07.2019 18:15): Já mám radši, když je můj drift o skillů, protože takto můžu grindovat dvě staletí a doufat, že mi něco spadne. I když, prý u ikon to má jít snadno, doufám.
Bohužel, forza ani crew nesplňují o tom, mít skill, ale co nadělám. Věřím, že až budu mít gold set pro drifty, půjde to snadno.
AI mi ale pořád přijde úplně šílená a do ideálů je to pořád daleko. Jsem prostě náročnější v tomhle :) takhle si furt přijdu, jako kdyby mě ignorovala a já nebyl vůbec na trati. I na easy se mi stalo, že jsem malinko najel mustangem do driftu v poslední zatáčce a vidím malého křápa, co vypadá jak smart, jak rychlostí formule projede kolem mě. Jsem chtěl hodit ovladačem o zem :D

Je ale jinak fajn, že se o to tak starají. Já nyní co vypustil drifty, s tím že časem to nějak dám, tak si hru užívám za doprovodu Ambientního rádia (proč to forza nemá!) Aktivit tam je jak nasráno, i když pár lokací je tak nějak nevyužitých (Chicago je docela bez závodů). Jinak se mi to ale prostě hraje opravdu skvostně a zatím bych to viděl na 85%.

Plno, fakt plno prvků, detailů a věcí se mi tam líbí. Ten byt, customizace postavy, aut. Na Payback to nemá, ale vyvažuje to hratelností, u Paybacku bych se asi nervoval a nebavil se tak dobře. Ještě ale co mi chybí, tak práce a nastavení s kamerou. Je pěkný, se moct rozhlížet v autě kolem sebe, ale chtěl bych i nahoru, dolů - přidat funkčnost zrcátkům a možnost vzdálit ten pohled zevnitř auta, abych to viděl celé před sebou, takto mi to přijde lehce nalepené.

edit: jinak jedu skoro pořád v autech, takže na lodě a letadla nasedávám raritně, ale baví mě vše co hra nabízí. Takže mi to přijde pestřejší než forza. Líbí se mi i, že eventy jsou tak nějak oddělené a maj svůj specifický charakter (drifty maj vlastní tratě pro blbnutí apod.) zatímco u forzy se vše odehrává tak nějak všude a rychlej se mapa okouká.
Drift je i na Ace celkem v pohodě, ale ber v úvahu, že je to v podstatě RPG, takže záleží na bodech nacpanejch do jednotlivejch drift perků v menu postavy, i na gearu samotnýho auta. Aby bylo člověk úspěšnej na nejvyšší obtížnost, chce to co nejvíc bodů právě v percích zvyšující combo multiplikátor a speed multiplikátor. Pak je score okolo 500k za závod v pohodě dosažitelný.

Naštěstí nedávno přidali rekalibraci perků na výbavě, takže si to můžeš nakonfigurovat celkem snadno. Vymaxovanej gear je taky součástí summit odměn, v jednom ze summitů byl právě plnej zlatej drift set.

S AI taky udělali od launche taky celkem dost, konkrétně ten otravnej rubber banding byl hodně ztlumenej, ačkoli jsou oponenti furt podezřele rychlý v zatáčkách a v provozu a naopak pomalý na rovinkách.

I tak jsou tam ale zajímavý závody, především proto jak tam přidali tři prdele eventů do street race a hypercars odehrávající se na krásnejch meziměstskejch tratích.
Třeba:
https://www.youtube.com/watch?v=EgoM1DMXi60
(trochu šit framerate kvůli nahrávání, testoval jsem fps impact radeon relive)

Nepočítal jsem to, ale myslím, že teď už tam asi bude víc závodů než v jedničce i pokud nepočítám letadla a lodě.
Chvíli jsem si the crew 2 užíval, ale stejnej nával frustrace ze stupidní AI (vtipný jak řežou zatáčky nereálným způsobem) a jak jeden z nich musí bejt v čele pelotonu, s forzou si tyhle dvě AI můžou podat ruce.
Víc mě však frustrují samotné drifty, které maj tak ale nechutnej jízdní model. Nepamatuju si, kdy jsem se setkal s něčim takovým, mám pocit, že jezdím na ledu. A je sranda, když se skill chain zboří tím, že sejmu malou dopravní značku bez ohledu na to, jak dobrej ten drift je.
Ty skore na nejtěžší jsou bullshit, protože i ty drifty obsahují rovinky a stačí vteřina abych jel rovně a celej skill chain se zruší. Pak je úplně jedno, jakej tuning nastavím a jak moc ty auta vylepším, když se s tím nedá ani pořádně řídit.

Jinak hra je dost zabugovaná (mizející auta přede mnou, nebo být kompletně bez dopravy, mizející auta v dálce když jedu rychle). Celkově nechápu ani proč je hra neustále online. Na tak masivní mapu, může hráč narazit jen na sedm dalších hráčů, což mi přijde docela wtf na tak masivní mapu :D
stejně pořád hraju sám, protože ostatní jsou furt afk, takže by hra mohla být v pohodě singleplayer záležitost. Jinak rádia, interiéry aut (a pohyby mého cápka) jsou super, graficky slabší ale to mě netrápí. Pořád mi hra přijde hezká. Potěšil mě výborný vizuální tuning aut, používání nitra. Místy jsou určitý detaily dotáhnuté k dokonalosti, líp než u forzy (vypnutí nudných keců, přeskočení cut scén, fast travel zadarmo) i eventy mi přijdou dobrý (zdrhačka před tou "explozí") a mimo to, co jsem vytkl, mě to prostě baví.

edit: aha, tak hráč musí grindovat a doufat, že mu přistanou speciální části pro to auto aby se mu zvyšovalo skore. Tak tohle je fakt mazec, to jsem si myslel, že to je o skillu :D
Ona to byla trochu divočina, člověk musel otvírat specifický porty v nastavení routeru a obecně dělat věci, který by od moderní hry neočekával...
Nezkoušel jsem, ale žádný velký nářky na tenhle problém jsem v poslední době na fórech nezaznamenal. Můžeš zkusit trial a pokud jsi na PC, klidně to s tebou někdy otestuju.
Jak je tu vyřešený to ježdění s přáteli? V jedničce se spojit byl nadlidský výkon...
Summit mě docela chytil. Chytře vymyšlená aktivita, která nutí člověka se v průběhu týdne vracet a vylepšovat o setinky rekordy i v disciplínách, jaký by normálně moc nehrál, aby se udržel v top 3000.

Chtělo by to zatrhnout pár exploitů, ale jakožto v zásadě jediná endgame aktivita by to mohlo hře vdechnout trochu života. Pokud už není pozdě.
A už jste zkoušeli demolition derby? Ta hra je tragedie od začátku dokonce... :D
Tak jde o to, jakej level auta člověk má. S autem 50 levelů nad úrovní základního obtížnostního levelu by dávalo smysl je rozsekat.
@USER47 (27.09.2018 01:00): Vyzkoušel jsem ty nově přidaný závody na základní obtížnost. Sorry ale dát jim půl minuty v závodu kterej trvá tři minuty prostě není zábava a jestli budou zábavný jen ty nejvyšší obtížnosti, tak to fakt není výmluva.
Jestli opravili catch up, tak by to mohlo trochu zlepšit hratelnost vyšších obtížností. Zkoušel jsi hard či tu novou nejtěžší?
@USER47 (26.09.2018 22:41): Jojo, opravili catchup... Takže jsem zkusil tři závody a všechny tři jsem vyhrál o víc jak půl minuty ... Ach jo :/ A vznášedla stejný jako lodě. Mlátí se to tam hlava nehlava. Grafika u mě pořád stejně rozplizlá, takže to zase zkusím v zimě až bude mulťák. Tohle je prostě špatný :(
@Paul (16.08.2018 18:47): pokud by se takhle rozhodli, znamená to že vůbec neposlouchali reakce hráčů a vyhodili by tak ze hry něco dost zásadního co jim prodává hru a zvyšuje hodnocení.
To by bylo šílené, ale máš pravdu že ne nemožné.

Nicméně všímám si dost toho, že všechny ty odstraněné věci nejsou ve dvojce zásadní pro hraní. V jedničce jo, tams měl třeba na tý základně poměrně dost využívaný skokanský můstek, kde řada z nás vylepšovala auta. U dvojky to ale má nulovej význam.
Jako ta beta byla něco tak neskutečně genericky nudnýho, že bych to nehrál ani zadara. A to jednička byla ještě v rámci mezí docela fajn (v mém případě teda jen na jeden velký road trip napříč Státy... potom jsem to už nezapl, ale to je tím, že já závodní hry zrovna nevyhledávám).
@Nikdykde (16.08.2018 17:41): mě to přijde fakt bizarní. Pokud je nutná optimalizace, tak proč neosekat nějaký generický budovy? Proč osekat samý landmarks jako (z redditu)

No Ferry Building in San Francisco, no military bases, no airport, no Willis Tower in Chicago, no Windsor or Ambassador bridge in Detroit, no America Park, no Madison Square Park, no USPS building, no Bryant Park, no Yankee Stadium in New York, cut down Defence District in Washington DC, no Sebring International Raceway, no Shoreline Fair, no Proving Grounds (great PvP track)... the list goes on :(

Třeba ten Amusement park, co konkrétně na něm může být tak náročnýho, že ho kvůli optimalizaci museli dát pryč, když v první hře byl bez problému? To že bys nad ním mohl letět a proto ho museli dát pryč mi nedává smysl.

Mě spíš přijde, že třeba jak tu mapu předělávali kvůli tý vodě, tak tam už pak do dne vydání nestihli dát spoustu těch landmarks zpět, stejně jako nestihli multiplayer. A nebo si řekli, že prostě nejsou potřeba, "v Crew 2 se budeme soustředit víc na závodění a lodě a letadýlka než na exploraci, tak to nikomu chybět nebude."
@Nikdykde (16.08.2018 10:41): že ty lokace museli odstranit kvůli letadlům je domněnka, nejsem úplně přesvědčen, že to skutečně bylo kvůli nim, ikdyž možné to samozřejmě je (protože proč by to jinak odstraňovali). Ale osobně bych tedy letadla i lodě obětoval s radostí, pokud by to znamenalo detailnější, zajímavější a živější svět, resp. ideálně úplně novou mapu. Tak snad v té trojce, popř. nějakém pořádném datadisku dvojky.
@Paul (16.08.2018 10:20): nojo, ale to je cena prostě za to, že tam dali letadla. To ti prostě narostou nároky a něco to někde odnést musí. Moc lidí si neuvědomuje, že co ta hra má vypracováno do šířky, má nyní nově i do výšky; taková herní mapa se i jinak skládá. To jednička neměla.

Autoři Frozy Horizon to řeší jinak, nemaj letadla a jejich mapy jsou proti té v Crew 2 vlastně maličké. Je ale pravda, že o to promyšlenější a dělají teda skutečně dobrý, nicméně nevýhoda je, že mi po 200 hodinách už trochu lezou stejná zákoutí krkem, ale dá se to léčit že si člověk přejde na dvojku a hraje tu. Nebo jedničku.
Kdyby Iwory to dělali stejně, tak Crew 1 je jen Miami a okolí, Crew 2 NY a okolí, Crew 3 L.A: a okolí apod.

Pokud teda měli jít směrem co říkáš, neměli tam dávat žádný letadla, nebo mapu o třetinu zmenšit a udělat ji potom detajlnější. V tomhle je nejspíš teda doběhla snaha o velikášství. Jenže taky jen do jisté míry, protože zase – ve dvojce využívají oproti jedničce lépe okolí, řeky i bažiny.

Taky je fakt, že možná mohli dát tam někam do pozadí kus třeba tý kanady, jako úplný low modely, jenom na efekt, takhle si každý všímá toho že tam něco chybí. Ale to je jak s těma modelama řidičů. Nebo nepochopitelý fakt, že nejlepší grafika je u The Crew 2 na XOX a ne na PC. Nebo proč to prezentují jako on-line hru, když to ejště ani MP nemá. Tomuhle taky nerozumím.

Mně osobně ty místa zase tolik nechybí, oceňuju lepší model jízdy a nakonec se mi začala líbit i letadla a lodě. Jedničku mám pořád nainstalovanou a sem tam si v ní zajezdím, takže v tomhle problém nemám.
A stejně to mám vlastně i s Forzama, tam jsou taky velký rozdíly mezi díly, jak se postupně učili co a jak mají udělat. A když mne začne štvát austrálie, přeskočím do slunné Francie.
@Nikdykde (16.08.2018 10:07): ty místa tomu světu dodávaly atmosféru a radost z prozkoumávání. Koukni na můj koment ke Crew 2, tenhle aspekt jsem si na první hře užíval. Většinou by sequely měly fungovat tak, že stávající kvalitní aspekty vylepšují/rozšiřují, tzn. téměř každý fanoušek Crew 1 by uvítal, kdyby dvojka měla ještě detailnější svět, s více zajímavými, unikátními místy jako byl např. ten amusement park nebo základna Vandenberg, ne oholenou mapu.
Crew 1 mi přišlo optimalizované bez problému, pod 60fps jsem se tam nedostal a na konzolích hra jela také bez problému.
z čeho se jako mají probrat?
Že vymazali místa, který nemají pro hratelnost žádný význam a tím si jen vylepšili optimalizaci titulu?
Jde to hrát jen myší odkaz :D

Ale nejvíc mě na tom šokovalo: So I'm a Day 1 player with over 3500 hours spent in game to this day... Vážně? 3500 hodin? Co tam sakra dělá? :D
"Zdá se mi to, nebo 99% oprav jsou věci aby se ta hra dala vůbec hrát místo nějakých vylepšení?"

To byl hlavní účel tohohle patche. Včera měli Ivory Tower livestream, kde o tom mluvili trochu víc, vylepšení a další fixy chystaj, ale tohle měl bejt vyloženě rychlej fix převářně technickejch věcí a exploitů.

btw: potvrdili, že později opravěj světla, tak už to snad půjde hrát i v noci. Prý už to testujou, zatím to asi není úplně tam kde by chtěli, ale snad by to mělo být celkem brzo.
Zdá se mi to, nebo 99% oprav jsou věci aby se ta hra dala vůbec hrát místo nějakých vylepšení? Líbí se mi že polovina hráčů si nahrabala Icon 5000+ a teď to začínají řešit... Takže už nikdy nebude šance je dohnat, protože omezujou bodový ohodnocení. Takže podvodníci budou už navždycky nedostižný, co se týká Icon levelů...
THE CREW 2 – PATCH 1.0.3 NOTES
CONTROLS
Driving wheels
[Fixed] Game freeze when driving wheel 'Thrustmaster T500RS’ is connected
FEATURES
Photo-quests
[Fixed] Photo Quest checklist is not validated while playing with specific resolutions
Livery Editor
[Fixed] Inaccurate livery preview images in "Top 100" and "Latest" categories.
Video Sharing
[Fixed] Xbox One - The title does not display any messaging when attempting to SHARE a game clip to YouTube while the 'You can share outside of Xbox Live' privilege is set to 'Block'.
GAMEPLAY
AI
[Fixed] Traffic issues when free-driving with friends over bridges.
Exploits
[Fixed] Entering / leaving pause menu is “banking” dynamic freestyle followers even if the max cap is reached.
[Fixed] Players can gain very high amount of points while playing scoring events in coop.
Favorite Vehicles
[Fixed] Players are unable to set a Favorite when a Rewards Program vehicle is showed in the House.
Weather
[Fixed] Time of day gets offset in certain circumstances while playing in coop.
PROGRESSION
Icon levels
[Balancing] Increased fame needed per iconic level.
[Fixed] Players reported an error 3_db2db69_261 when trying to redeem Icon rewards.
[Fixed] Players reported an error 3_db2db69_77 when trying to redeem reward with a full inventory.
Loot Rate
[Balancing] Increased Epic drop rate (Purple) in Hard difficulty mode
TECHNICAL
Compatibility
[Fixed] Players are unable to play with processors with latest instruction set being SSE4.
[Fixed] Players are unable to play The Crew 2 while having a setup with both AMD & NVidia video cards (integrated/dedicated)
Stability
[Fixed] Some players with old-gen CPUs are reporting crashes on specific vehicle engines audio rending.
[Fixed] Rare crash report when frame-rate is extremely low.
[Fixed] Rare crash report when interacting with a dynamic element on the map.
And other stability improvement fixes.
UI
Notifications
[Fixed] Reward Program's pop-up is prompting even after unlocking all entitled vehicles.
[Fixed] Xbox One - The title is displaying in-game invites even if the "Others can communicate with Voice, Text, or Invites" privilege is set to Block.
[Fixed] Missing in-game notification for newly received content from special event & customer support agents.
Pilot menu
[Fixed] Time spent in suspended mode is added to Player total gameplay time.
@tomi2k9 (10.07.2018 17:31): to jak auto poskakuje je daný synchronizací s nějakým hráčem poblíž, taky mne to štve, ale zase to není ten problém jako v GTA V, kde ti občas zmizí TVOJE auto když vystoupíš a přejdeš jen o kousek dál nebo ti stačí se na špatným místě otočit. Je to fičura hry, někdy to zablbne ale to je celý.

K jedničce vycházely přídavky celý roky, s prvním datadiskem byl obří patch grafiky (v zásadě celý to předělali), po prvním roce změnili fyziku aut a zrušili kolize, vůbec toho tam měnili hodně a ke dvojce, která je venku dva týdny jsou oznámený teprve základní rozšíření a povíme si za dva roky, kolik je tam nakonec skutečně aut a dalších vehiklů. Já jsem sledoval ty jejich prezentace už rok zpět a teda bude jich víc. Už jenom to co pak přijde s multiplayerem v zimě...

Mimochodem to je i důvod, pro ještě tu hru ani nehejtuju ani nehodnotím. Tohle není singl hra, která by měla bejt vydána celá, ale pouze základ hry, do který se spousta věcí bude přidávat. Nazývají to hra jako služba, teda to znamená že to vychází postupně. Stejně vycházejí i další hry, Forza Motosport nebo Forza horizon, kdy taky eventy a další auta a další rozšíření vyšla až za nějaký čas.