tahle hra umí překvapit, a to na různých frontách. Třeba v Hrátkách s čerty na každou ženštinu platí jiný přístup - po dobrém, důrazně, jinak se šprajcnou a nevypadne z nich informace, to oceňuju. Celkově si hru užívám, ale frustrace z některých situací je o to horší, třeba teď. Mám v questu Hnízdo zmijí vše hotovo, jedu tedy podat report Rackovi. V táboře si ještě odskočím na střelnici. Popojdu dva kroky, abych viděl, kolik je soutěžících a střelmistr mě diskvalifikuje za pohyb, začne řvát ať dám pryč tu zbraň (držím luk), přiletí stráž a obviní mě z pokusu o vraždu - to vše asi do deseti vteřin. Nepomůže ani výřečnost na cca 20 a jdu na týden do vězení i když je Racek několik metrů ode mě. Dvě hodiny hraní v háji, pokud se nechci spokojit s brutálním propadem reputace. Jako vážně!!?
Druhá situace: jedu lesem a na cestě se řeže parta Kumánů se zbrojnoši. Seskakuju z koně a naivně leč hrdinně se vrhám na pomoc. Omyl, nejde o stráže, ale o lapky. Což by neměl být zásadní problém, bližší košile než kabát a kumán je společný nepřítel. Což si ve Warhorse evidentně nemyslí, páč panáci zanechali boje a sesypali se hromadně na mě. Zkouším to tedy znovu, stejný výsledek. Dávám se na útěk, otáčím se přes rameno a kulím oči, to se fakt nevidí. Vedle sebe kluše kumán s lapkou, téměř se drží za ruce a svorně nahánějí nejnebezpečnějšího klučinu v kraji. Nějak nechápu, jak na jednu stranu někdo vyprodukuje výtečné questy a zároveň je shopný vyrobit totál fail, jaký se ve hrách jen tak nevidí. V nějaké přednášce Bodkin kdysi vtipně začínal stylem "my jsme v RPG úplný nuly a nic o tom nevíme". Tak tady jsem si na jeho slova vzpomněl, jen mi to už nepřišlo vtipný jak tenkrát.