Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (10.10.2018 16:44): Taky neříkám, že konkuruje. Steam je pořád napřed, i když vnitřnosti má už letitý. Jen podotýkám, jak u všech storů strašně dlouho trvá, než se něco vylepší. Takovej Steam chat až letos konečně dohnal dobu.

@Nikdykde (10.10.2018 17:16): To je jeden z těch problémů. Když jsem třeba potřeboval nastavit mikrák ve hře, musel jsem se hrabat v úplně jiný aplikaci. U Steamu to prostě nastavíš přes overlay.
Aha, no on není MS store sám o sobě, komunita a služby se skrývají v Xbox Live.
Kde na rozdíl od Steamu fungujou skutečný komunity a trollové jsou vzácností.
@valcik (10.10.2018 15:12): "No – after raising some questions about company finances and other issues, Feargus de-ownered me (which I didn’t have a choice in) and then told, “but don’t worry, we’ll still allow you to work on Tyranny for us,” and my response was, “that’s okay, you can work on it by yourself.”

Before this seems unusual, de-ownering was actually a common threat tossed around, so it wasn’t specific to me – if any owner raised objections to events going on, the response was often, “you don’t sound like you want to be an owner anymore” and never addressed the actual issues being brought up.

Not surprisingly, this shift in being de-ownered coincided with taking place shortly before the first royalty payments from Eternity came in, which meant that the surviving owners got a much larger share with me de-ownered (I don’t mind that, as I didn’t want royalty payments from Eternity, but I don’t think the other owners deserved royalties, either, except maybe a set amount for Darren for the Backer portal work he put in – the team deserved all of it). It was a good business decision, but not good ethics."


Je fér říct, že byl odejit.
Avellone se netrhol, oni ho vyhodili.

MS jede dobře a na Xbox nás samozřejmě RPG zajímají a vychází to z každýho průzkumu co tam udělaj a proto je Spencer se snaží zařídit. Navíc Spencer jasně říká – platforma je PC/Xbox.
Že to začíná být vidět teprve nyní a pomalu je logická, začali teprve před dvěma lety a projekty se vyrábí pomaleji.

Co se týká MS storu, vypadá sice blbě, ale služby fungujou dobře, jakýkoliv problémy nebo refundy řeší efektivně a v těhle službách obecně jsou lepší a ochotnější než Steam.


Co se týká odkupu těhle firem, včetně Obsidianu, pod Spencerem dělaj už nyní v divizi Xbox i bejvalý zaměstnanci BioWare a právě i Obsidianu. Mají toho společného víc, než si kdokoliv myslí a jak už před rokem říkalo vedení Obsidianu, hledají někoho s kým se spojit, nebo kdo je koupí. To technické a finanční zázemí potřebují a mylsím, že nás čekají docela zajímavé projekty. Ninja Theory si taky nestěžují a autoři Forzy Horizonu se taky vyjadřují kladně o vztahu s novým vlastníkem.
@Jab (10.10.2018 10:21): +mnoho!!!
Taky si myslím, že by tohle mohlo Obsidianu ze všeho nejvíc prospět. Třeba po čase vydají zas něco, co nebude duchovní následovník Baldur's Gate.
@Paul (10.10.2018 13:13): No tak v tomto som pesimista aj ja, tiež sa bojím, že ak prejdú pod MS, bude začiatok ich konca. A o pár rokov budeme čítať, ako Obsidian Entertainment bol rozpustený, lebo im neprinášal taký zisk, aký chceli.

Ono asi Avellone niečo tušil (že už nebudú chcieť ostať nezávislí), keď sa pred nejakou dobou trhol a išiel robiť na vlastnú päsť.
@Redfield (10.10.2018 12:48): jo, některý věci se zlepšily. Obecně přítomnost např. Forzy na PC bylo něco nemyslitelného dokud tam nebyl Spencer. Ale ještě to prostě chce ten krůček navíc k opuštění toho otřesnýho Storu, nebo jeho kompletního předělání do funkční podoby..ale za 3 roky se na něm prakticky nic nezlepšilo :/
@Paul (10.10.2018 11:51): Ne, že bych byl nějakej oddanej fanoušek MS, ale od tý doby, co přešla herní divize pod Spencera, se to docela zlepšilo. Začali brát PC jako herní platformu, podporujou zpětnou kompatibilitu, cross-play a třeba Gears of War přežilo odkoupení dobře (ale MS Store je pořád tragédie, to zase jo)... není to jako před dávnými lety, kdy se kasali, že budou podporovat PC a vylezly z toho chujoviny jako Age of Empire Online.

Asi pořád lepší než aby Obsidian věčně žebral na figu na IE-like cRPG nebo je asimiloval někdo jako EA...
Nekutí nakonec oni ten Baldurs Gate 3 ? :D

Každopádně já jsem ze všech pohřebných značek jednoznačně pro KOTOR 3!
@Jab (10.10.2018 10:21): zabugovaný byly hry, který dělali na cizích enginech (a měli na ně málo času), zatímco hry, jež dělali na vlastním Onyx engine (South Park, Dungeon Siege 3) byly technicky zvládnuty nejlépe. Ono je problém, že byli nucení pro každou hru vyvíjet na jiném engine - to máš Aurora (KOTOR), Electron (NWN2), Unreal 3 (Alpha Protocol), Gamebryo (New Vegas), Onyx, Unity (Pillars). Pokaždé se učit nový engine, toolset, pipeline asi nebude úplně snadné.
Ale taky doufám, že co píšeš (dostanou kvalitní engine a zázemí, budou moci vyvíjet kvalitní AAA hry) bude pravda, jen nejsem moc optimista, vzhledem k ubohému track recordu Microsoftu (Ensemble, Lionhead, Bungie, Rare, Platinum..).
@Jab (10.10.2018 10:21): Jo, takova pekna hra na Kinect bude to prave. Viz Rare.

MS v zachvatu konzolove sebezachovy zkupuje kde co, myslim ze brzy se vytribi zrno od plev a budem radi kdyz tam obsidiani vypoti jedno solidnejsi rpg, ktere mimochodem na xboxu nikoho moc nezajimaji. A ze by MS s nimi chtel ozivit svoji PC scenu kde by na ty jejich spektakly byl prostor mi taky neprijde jako pravdepodobna vec. MS je hlavne xbox a ne PC.
Osobně to vidím jen a jen pozitivně. Obsidian jsou naprosto leví na vytváření vlastních enginů. Kvality jsou schopni jen tehdy, když jim někdo zajistí technické a programové zázemí. Toho se přes MS dočkají a mohou se soustředit na příběh a lore světů. Což je tak jediné (a pro mě je to extrémně důležité), co jim jde. Že nebudou další izometrické připomínky IE her... No konečně. :)
@Charllize (10.10.2018 09:59): To by bylo dost hloupý, zdaleka nejúspěšnější hra Obsidianu bylo New Vegas, takže pokud v MS nejsou úplně vymaštění (což, uznávám, je big if), tak je nechají udělat hru tohoto stylu (a ne DS3, což byl jeden z jejich největších propadáků).
Ale asi nikdo nečeká, že by Obsidian do budoucna dělal víc 2D Pillars-like her.
Tak to pod kridly mainstreamoveho herniho giganta budou tak maximalne delat neco ve stylu Dungeon Siege 3 a pak je rozpusti mezi dalsi studia, jak to tak byva. To ze by delali HC rpg pro menisnu jako dosud mi neprijde prilis pravdepodobny.
@Tarhiel (09.10.2018 22:58): Přesný prodeje neznáme, ale víme že Pillars 2 hrála na steamu v době vydání polovina lidí co hrála jedničku, a má na steamu 2500 recenzí, z čehož se dá odhadovat cca 120 000 prodaných kopií, což není dost na uživení takovýho studia.
Tak Ferga už omrzelo paycheck to paycheck a vypadá to že se zaprodali microsoftu. Pokud to bude znamenat, že jejich další hry budou jen na windows storu...blicísmajlík

Ale chápu to, Pillars 2 se moc neprodávaj, a lepší se zaprodat než zavřít krám.
@Jab (22.09.2018 11:24): Projekty tohto druhu aj tak najčastejšie slúžia na prezentáciu ich autorov. Preto sa skoro nikdy nedokončia. Modderi ale môžu ukázať svoje zručnosti pred prípadným zamestnávateľom, získať skúsenosti a veľa sa naučiť. Svoje opodstatnenie teda majú.

F:NV s vhodne zvolenými grafickými módmi aj tak vyzerá lepšie. A ak tam nepridajú kompatibilitu so Sawyerovym patchom, osobne nemám dôvod to vyskúšať.
@Bragi (22.09.2018 09:26): Btw je to jeden z nejzbytečnějších total conversion modů. Grafika vypadá o deset procent lépe. To opravdu nestojí za tu námahu, kór když po cestě budou dělat tuny kompromisů. :)
@Bragi (18.09.2018 22:08): zdá se, že hodně už je hotovo. Dokonce přemluvili dialogy, aby neporušovali práva. Fallout 3 remake na tomhle narazil a znamenalo to konec projektu. Na druhou stranu. Nejspíše to zdaleka není dodělané. Vím, že už vydali mod na F4, který se blíží systému perků z FNV. Taky sem tam vypustí nějakou zbraň z FNV. Též shánějí lidí. Já na to čas nemám i když by mě to bavilo:)
Nedávno jsem na YouTube viděl ukázky z Fallout 2 v NV. Dělají to snad nějací Rusáci. To bych si fakt zahrál.
@Jab (28.08.2018 16:49): New Vegas to snad dělá už automaticky, ne?

Já chtěl vždycky vyzkoušet Project Nevada, ale jak si přečtu co to všechno potřebuje, tak to prostě vzdám... Škoda, nějaké ty mody by tomu rozhodně prospěly :/
@Shoggot (28.08.2018 11:35): Jo, ten mám taky. :)

Pak z modů ještě:
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/56312/
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/37908
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/35794
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/40040
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/51664/
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/52037/
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/37884
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/42666/

Nevím teď, zda některý z nich obsahuje ten 4GB patch (aby si to vzalo až 4GB RAM) nebo je ten třeba doinstalovat odjinud.
Už jsem nahrál ten svůj konec. Jsou tam spoilery nečekaně btw. ;) Je to taková dominance NCR za cenu několika obětí. Trochu líto mi je třebas Tabithy. Ta se dala i "nezabít". A Hanlon se dá ukecat, pokud je Caesar tuhej. Ale to dělá jen miniaturní rozdíl.

Viz https://www.youtube.com/watch?v=hDe-dg3B4wo

Btw mám tam několik modů, s kterými F:NV vypadá a hraje se báječně. Jen ztratil onu ponurou atmosféru, což je docela zásadní mínus. Hra je s mody místy příliš barevná.
tak zjistil sem reseni: staci napsat text do konzole a potvrdit... JENZE JAK TU KONZOLI ZAPNOUT? Kdyz stisknu klavesu pod ESC vedle 1 tak to hru jen pauzne a zmizi mi popisky kde je zdravi a munice... ale zadny text psat nemuzu....
mam za ukol se v prubehu boje postarat o Legata v jeho hnizde za prehradou, sem proti Legii i RNK a kdyz chci prekrocit samotny konec prehrady ze strany u toho tabora legata, tak jakoby neviditelna zed me resetuje na zacatek prehrady coz me znemozni dokoncit ukol... zkousel sem to projeit nekolikrat ale vzdy se hra nacte a vrati me na zacatek :( ... wtf? nejaky bug ci co?