@Gordon (23.10.2018 16:26): Sis nikdy nezkoušel potřít oční bulvy křenem? To pak prohlídneš jako sviň, ani tma tě nezastaví!
Diskuze
@Bodkin (23.10.2018 16:20): "Lektvar na noční vidění" The fuck?!
@SavageCZ (23.10.2018 16:06): Zkus se napít lektvaru na noční vidění, to by ho mělo resetovat.
Kurňáá, v menu není nastavení Gamma? Najednou mám hru tak příšerně přesvětlenou, že to vypadá jako by se Jindrův příběh odehrával na Slunci.Někdo má stejné potíže?
@Zx Atari 500 (23.10.2018 13:25): Jakožto člověk, kterého nezajímalo story KCD a znudilo mě to z W3, tak ty hry jsou úplně o něčem jiném.
@Walome (23.10.2018 13:36): Wut? V době vydání nic jim podobnějšího neexistovalo, tak s čím jiným jsi to chtěl srovnávat?
A jasně, KCD je vhodnější srovnávat se Skyrimem než s W3. S tím se imo srovnává jen proto že je to openworld hra "z východu", mimo systém hlavních producentů. A tedy taky wishfull thinking fanoušků KCD že by mohl být taky tak dobrou hrou.
A jasně, KCD je vhodnější srovnávat se Skyrimem než s W3. S tím se imo srovnává jen proto že je to openworld hra "z východu", mimo systém hlavních producentů. A tedy taky wishfull thinking fanoušků KCD že by mohl být taky tak dobrou hrou.
@Zx Atari 500 (23.10.2018 13:25): lidi porovnávaj kdejaký nesouvisející věci - však nemusíme jít daleko - Mafie se porovnávala s GTA III, přitom to jsou úplně jiné hry.
@Bodkin (23.10.2018 13:21): Jn kdyz musis, tak musis... :)) A kdyz uz nemuzes, vousaty drab te popozene remdichem :)
@Walome (23.10.2018 13:23): Tak ja to beru jako konkurenty. Mozna se pletu, coz je dost mozny, neb jsem to nehral, ale tak vsude to porovnavaj :)
@Walome (23.10.2018 13:23): Tak ja to beru jako konkurenty. Mozna se pletu, coz je dost mozny, neb jsem to nehral, ale tak vsude to porovnavaj :)
@Zx Atari 500 (23.10.2018 13:19): tak jako W3 je lineární rubačka, kdežto KCD je vesměs simulace středověku zaměřená na dialogy. Dyť to jsou dvě nesrovnatelný hry.
@Zx Atari 500 (23.10.2018 13:19): 100 %! Narozdíl od Witchera 3 jsem to dohrál už několikrát!
Docela bych rad videl Bodkinovo hodnoceni KCD, kdyz Witcher 3 obdrzel 55% :D
@ajne (23.10.2018 12:05): čekám až budou všechny DLC venku za nějakou normální cenu, pak je vezmu najednou. Kupovat je za plný po jednom, to nedělám prakticky nikdy.
@Gordon (23.10.2018 12:07): to je trapný i jako vtip. :)))))
@Gordon (23.10.2018 12:07): to je trapný i jako vtip. :)))))
@Paul (23.10.2018 11:57): Ty bys snad odpustil i vrahovi. :))))
@Jab (23.10.2018 09:44): Tak taky si uvedli termín, a jestli nestíhali poladit... Nicméně to by mne ani tak netrápilo, mám rád hry od Bethesdy, takže na dolaďování za běhu jsem celkem zvyklý :-) Co mne trápí víc, že samotná KC:D je výborná hra, ale ty DLC očividně stojí za .... Když vezmu, že za ty dva mizerné přídavky jsem dal pětikilo, což je jinak u mne cena, kterou dávám za kompletní hry (nekupuji jako novinky, ale až ve slevách), tak už mne to začíná trochu žrát. Mno, u posledního DLC si počkám, jestli vůbec za něco bude stát, a až pak případně koupím, doteď jsem zrovna tady prostě koupil když vyšel, protože se mi hra líbí a chtěl jsem podpořit autory. Ale zase odsud pocuď, nebudu jim cpát peníze za braky.
Tak on si Honza Srp z bonuswebu udělal takovej svůj píseček, je to spíš blog než web :D taky mi to tam nepasovalo, na druhou stranu je Vávra hodně arogantní v diskuzi s fanoušky / zákazníky na jeho profilu. Jasně, je to osobní profil, ale tak má ho veřejnej, mohl by aspoň uznat, že má máslo na hlavě - ale to on prostě neudělá.
Nicméně co já vím, tak tam jen postoval svého jaguára a že by se nějak chlubil, to mi nepřišlo.
Nicméně co já vím, tak tam jen postoval svého jaguára a že by se nějak chlubil, to mi nepřišlo.
@Jab (23.10.2018 09:44): imho nic - jen ten bug prostě proklouzl a nevěděli o něm.
@Jab (23.10.2018 08:02): do recenze bych to taky nedával. Vávrovi nijak nezazlívám, že se po letech odolávání řečem skeptiků chce pochlubit že mu to i něco vyneslo.
@Jab (23.10.2018 08:02): do recenze bych to taky nedával. Vávrovi nijak nezazlívám, že se po letech odolávání řečem skeptiků chce pochlubit že mu to i něco vyneslo.
To údajné množství bugů mě u tak krátkého DLC překvapuje. U základní hry šlo pochopit, že vydání bylo urychleno potřebou "monetizace". Co autory ale tlačilo u tohohle přídavku...?
@StriderCZ (23.10.2018 07:06): Jó, taková stoupající tendence by byla obzvlášť pěkná. Bohužel zatím začínám být trochu skeptický, koupil jsem si druhé DLC - Ptáčka hned po vydání a ještě jsem si to neodehrál (rozjel jsem KC:D odznova, takže tam ještě nejsem), ale co čtu názory a recenzi, tak i druhý DLC stojí pěkně za h... Začíná mne trochu ovládat skepticismus.
@AlieN (23.10.2018 08:37): na tom hc modu mi vadí zrušení fast travelu. On tedy moc fast stejně není, ale tak aspoň člověk mohl dělat něco jinýho.
A ty DLC... no chtěl jsem je koupit aspoň ve slevě a dát si za nějakou dobu nový průchod s HC modem... ale teď nějak nevím.
@Jab (23.10.2018 08:02): Tak on si za to může sám - agresivní komunikace a kritika je jeho hlavní doména, takže bez podobné reakce to nejde. Nic proti, měl jsem jeho styl docela rád, dokud se ještě zdálo že svým slovům dostojí.
Bohužel pak tedy dokázal že je úplně stejný jako ti které kritizuje, což je dost smutné.
O kus níž tu někdo srovnával se skromnými lidmi z CDP a nic není trefnější, aby Vávra držel hubu a makal aby se zlepšilo to co hráče nejvíc sere, tak mu nikdo nic nevyčítá.
Bohužel pak tedy dokázal že je úplně stejný jako ti které kritizuje, což je dost smutné.
O kus níž tu někdo srovnával se skromnými lidmi z CDP a nic není trefnější, aby Vávra držel hubu a makal aby se zlepšilo to co hráče nejvíc sere, tak mu nikdo nic nevyčítá.
https://bonusweb.idnes.cz/recenze-dlc-ki ... 37_bw-pc-recenze_srp
Oukej. Btw trochu už mě otravuje, když se v tolika článcích o KCD řeší přímo Vávra a jeho sociální sítě.
Oukej. Btw trochu už mě otravuje, když se v tolika článcích o KCD řeší přímo Vávra a jeho sociální sítě.
@ajne (23.10.2018 06:20): Vyhýbat se srovnání se Zaklínačem nemusíš.... já "kritiku" od kiwizaka (kiwizačky) tak nějak nepochopil... Já osobně bych v KC:D rád viděl Zaklínače 1 (technické chyby, začátek úspěšné herní série)
@kiwizak (22.10.2018 15:47): Jasně, chápu jak je to myšleno. :-) Ale to je přirozený stav, když se testují pneumatiky na auto, tak se také určí ty nejlepší a ostatní se srovnávají vůči jim. A podobně jsem si já určil, že Zaklínač je ten top. A pokud jde o míru zábavy a hodin, které jsem s KD:C strávil, tak se dost blíží tomu, jak jsem si užil Zaklínače. Tak je to myšleno, opravdu se nesnažím hry stavět vůči sobě, protože obě mají jiný přístup k hernímu světu a stylu hry. Příště se takovému srovnání vyhnu :-)
@ajne (22.10.2018 14:31): No, já spíš myslela něco jiného. Mám pocit, že v každém druhém komentáři čtu, jak někdo něco srovnává se Zaklínačem, i když je to, jak i ty sám píšeš, z trochu jiného soudku. Já sama bych tohle prostě nesrovnávala, copak se to dá? Kdybych např. napsala, že na Mass Effect to nemá (klidně jen z hlediska zábavy při hraní), taky by to přece bylo irelevantní.
Ale je to jen detail, osobní pohled. Pěknej den. :)
Ale je to jen detail, osobní pohled. Pěknej den. :)
@kiwizak (22.10.2018 12:33): Díky, však je to osobní názor. Prostě když to vezmu kolem a kolem, Zaklínače jsem si užil víc (jasně, obě hry míří někam jinam, ale mluvím obecně o zábavě při hraní). Ale Zaklínač u mne nasadil laťku hodně vysoko, takže to, že mu KC:D přišlapuje paty berte jako pochvalu.
@ajne (komentář): Za komentář jsem ti plusko dala, protože se mi líbí (a i s ním souhlasím). Jak jsem se ale přečetla "na Zaklínače to nemá"... -_-
@StriderCZ (21.10.2018 06:59): no tak asi pockam, stejne je her az az. Alw je to skoda, zacal jsem hned v den vydani. Nebo budu hrat dal a verit, ze se mi tentokrat bugy vyhnou :) ale jelikoz ve ctvrtek vychazi RDR2, tak KCD asi pocka.
Kluci z Vortexu doporučují DLC nehrát a počkat až na opravný patch.... to je fakt síla...
Takže počkám...nerad...ale počkám.
Jen jsem zvědavým, zda WH vydá nějaké oficiální vyjádření k tomuhle průseru, včetně termínu, kdy bude DLC hratelné...
Takže počkám...nerad...ale počkám.
Jen jsem zvědavým, zda WH vydá nějaké oficiální vyjádření k tomuhle průseru, včetně termínu, kdy bude DLC hratelné...
@ntz (20.10.2018 17:20): Nechapu, proc nekdo dobrovolne hraje starsi patch, ale pokud jsi spokojen a nemas tam "velke bugy", tak fajn. O prolinajicich hadrech vime. Nicmene to ma treba i Blizzard v Battle for Azeroth (nemuzeme rozporovat jejich pracovni silu, uroven a rozpocty).
@Garret (20.10.2018 17:43): Samozrejme, kazda hra ma bugy. A kazda hra bude mit nejaky bugy. Reknu to jeste jinak: neexistuje a nebude existovat hra, ktera by nemela bugy. To je bez pochyb a nemusi o tom byt vubec diskuse. Pak jde o miru a zavaznost. To, ze ja jsem nenarazil na zadny bugy (jak jsem psal nize), neznamena, ze tam nejaky/zadny nekde jinde nebyly.
@Paul (20.10.2018 18:10): no jo, to tak u bugů bejvá, že někdo je má a někdo ne. a vzhledem k tomu, že to v tom patchi je přímo adresovali, taxem určitě nebyl sám. prakticky do patche 1.10 byl pro mě W3 nehratelnej
@Garret (20.10.2018 17:43): tohle je nějakej bizár co působí jakoby byl způsoben corruptlou instalací nebo driverama. Rozhodně to neměl každej. Já to nikdy neviděl a nikdo z mých irl přátel co to hráli taky ne :)
Ale pamatuju žes tyhle kraviny řešil.
Ale pamatuju žes tyhle kraviny řešil.
@Guldy (20.10.2018 15:28): hraju verzi 1.6_HD_(21801) (vim ze neni nejnovejsi) a tech glitchu tam par je .. zejm co se tyce vrstev obleceni a zbroje tak je tam neverending story s prolinajicima se nekterejma kombinacema hadru ...
taky, coz me stve, tam porad nefunguje nejake omezeni v tech kombinacich zbroji ... v popiscich je napsano, ze na holy telo si (napr.) krouzky vzit nemuzu (a nebo zeleznou helmu na palici jen tak) a jde to uplne v pohode i mem patchi ...
+ par dalsich veci .. nicmene zadne velke bugy, co by me znemoznovaly hrat tu hru tam fakt nejsou a na bugy ve storylajne jsem take nenarazil na zadne ...
ps. jeste me tam stve to broken vyjednavani, ktere pusobi uplne pitome .. proste pokud mas ten konkretni skill vetsi (mecik, srdicko, pusa ...), tak je to vzdy pass .. nezazil jsem snad ani jednou, ze by tomu tak nebylo .. pokud ho mas mensi, tak vzdy fail
taky, coz me stve, tam porad nefunguje nejake omezeni v tech kombinacich zbroji ... v popiscich je napsano, ze na holy telo si (napr.) krouzky vzit nemuzu (a nebo zeleznou helmu na palici jen tak) a jde to uplne v pohode i mem patchi ...
+ par dalsich veci .. nicmene zadne velke bugy, co by me znemoznovaly hrat tu hru tam fakt nejsou a na bugy ve storylajne jsem take nenarazil na zadne ...
ps. jeste me tam stve to broken vyjednavani, ktere pusobi uplne pitome .. proste pokud mas ten konkretni skill vetsi (mecik, srdicko, pusa ...), tak je to vzdy pass .. nezazil jsem snad ani jednou, ze by tomu tak nebylo .. pokud ho mas mensi, tak vzdy fail
@Garret (20.10.2018 16:16): To bylo ale kdysi a ojedinele na konzoli, uplne jina platforma a technologie, ne? Ja jsem zminoval hru po vydani na Steamu.
@Guldy (20.10.2018 15:28): jen mi tam mizely baráky a pop-upovali nepřátelé metr odemě. jinak pohoda... patch 1.10 to všechno opravil. bodejť by ne, když měl asi 18GB
@Jab (20.10.2018 15:26): ano, je to muj obrovskej pytel, kterej odkladam kvuli tomu, ze k tomu pristupuju zodpovedne a napsat ten koment bude strasne vycerpavajici ... ale jak sis' mohl vsimnout, nijak vyznamne v diskusi nebitchuju .. sleduju ji, to jo, ale nenadavam tam na witchera :D
to stejne kcd
to stejne kcd
@Garret (20.10.2018 14:57): Witchera 3 jsem dohral za prvnich deset dni od vydani, herni doba 120 hodin cisteho casu. Bugu tam moc nebylo - resp. jsem skoro na nic nenarazil. Nejhorsi problem byl, ze pouze na jedny graficky karte, kterou jsem mel zrovna ja, crashoval combat, a to se opravilo asi az po roce. Takze opravdu nevim, v cem byl Witcher zabugovanej. Ono i to KCD, ktery jsem po vydani na Steamu na patchi 1.2.5 dohral, nemelo zadny bugy. :D A to myslim vazne, ja jsem tam nemel nic.
@ntz (20.10.2018 15:22): Měl by si příklad z tebe a tvého komentu k Witcherovi 3, viď? :)
@Guardian (20.10.2018 14:39): guardiane, vis co udelej, napis treba na kc:d nejakou recenzi a tam se rozepis, bitchujes tady jak mala hoe ... jsem zvedavej, jakej bude mit tvuj koment hodnoceni ... chapu, ze neni zadna povinnost, aby se ti to ci ono libilo a nebo nelibilo, ale moc nechapu co tady predvadis ...
Asi jsem hrál jiný TWs, protože stejně jako Guardian..u jedničky byly pekelný ty pětiminutový loadingy, ale jinak jsem to dohrál dva týdny po vydání bez problému. Trojku měsíc po vydání, prakticky bez patchů, určitě bych neřekl že byl moc zabugovanej.
@Guldy (20.10.2018 14:43): W3 byl ještě zabugovanější než KCD, když vyšel, ale CDP to s každým patchem zlepšovali, což se o WH říct nedá.
@Guldy (20.10.2018 14:43): Hrál jsem první verzi hned po vydání a nenarazil jsem na nic, co by mi bránilo dohrát nějaký quest. Nejhorší na W1 bylo, že se opravdu dlouho načítal a padal, ale to se pak vyřešilo. Podívej se na metacritic, jaké má recenze od hráčů i od recenzentů. Je tam zvlášť ta původní hra a rozšířená edice, která už byla komplet vyhlazená.
Každopádně už ten fakt, že poměrně brzo vydali rozšířenou edici, která vše napravovala a byla zdarma (já si ji teda koupil znovu) + poskytovala rozšíření, ukazuje na zcela odlišný přístup.
Každopádně už ten fakt, že poměrně brzo vydali rozšířenou edici, která vše napravovala a byla zdarma (já si ji teda koupil znovu) + poskytovala rozšíření, ukazuje na zcela odlišný přístup.
@Guardian (20.10.2018 14:39): A jaky mel teda W1 hodnoceni? :) Po vydani byl neskutecne zabugovanej. Ja jsem ho odehral naplno az v Extended Edition, ktera vysla ROK po vydani.
@ntz (20.10.2018 14:20): 81% mi přijde na produkt od někoho, kdo třepe z rukávu moudra, kudy chodí a píše sáhodlouhé články o tom, co je na ostatních hrách blbě, jako zatraceně málo. Se podívej, jaká hodnocení měl Witcher 1, který teda měl znatelně menší rozpočet. Nebo i Witcher 2, který byl dělán víceméně v době, kdy studio stálo na pokraji krachu a nedotoval je žádný hodný miliardář zbohatnuvší na zmrdstvech nejtěžšího kalibru (teď rýpu a jsem off-topic, já vím, ale nemůžu si pomoct).
"Pro mě" mi přijde jako zbytečná výplň textu. Jelikož to píšu já a nepřikládám sem čísla, kterými bych své tvrzení podpořil, je asi evidentní, že vyslovuji svůj názor. O kterém si ovšem myslím, že se shoduje s názorem velké části hráčů.
"Pro mě" mi přijde jako zbytečná výplň textu. Jelikož to píšu já a nepřikládám sem čísla, kterými bych své tvrzení podpořil, je asi evidentní, že vyslovuji svůj názor. O kterém si ovšem myslím, že se shoduje s názorem velké části hráčů.
@Guardian (20.10.2018 14:13): prosim, zkus priste k temhle generickejm stejtmentum pripojovat treba `pro me', nebo `z meho pohledu', atd ...
jinak je to vcelku usmevne vzhledem k tomu, ze tady knouras o hre s hodnocenim 81%
jinak je to vcelku usmevne vzhledem k tomu, ze tady knouras o hre s hodnocenim 81%
@Paul (20.10.2018 13:42): Hodnotím kvalitu. Je mi celkem jedno, jestli v tom byl špatný úmysl, nebo je to jen neschopnost. Tu auru někoho, kdo to bude dělat jinak a líp než ostatní, prostě Vávra ztratil. A je to škoda. Kdyby ty produkty byly lepší, mohla tu začít růst další studia. Takhle nepochybně taky porostou, ale ne v takové míře.
@Gordon (16.10.2018 19:05): amen
ps. me se kcd libi .. v podstate me ale v poslednich letech dlouhe hry spise odrazujou ... idealni herni doba mi pripada 10-15 hodin, ja osobne mam ale v otevrenejch svetech tu herni dobu protazenejsi nez prumer ...
ps. me se kcd libi .. v podstate me ale v poslednich letech dlouhe hry spise odrazujou ... idealni herni doba mi pripada 10-15 hodin, ja osobne mam ale v otevrenejch svetech tu herni dobu protazenejsi nez prumer ...
@Guardian (20.10.2018 11:27): ač souhlasím že CDP dělají téměř všechno dobře (posílání dopisů pirátům a dočasné zavření gogu - za obojí se omluvili - budiž výjimkou potvrzující pravidlo), nepřijde mi že jsi k WH úplně fér. KCD sice nemá úplně uzavřený děj, ale nazývat to demem bez konce je trochu silný kafe i jako hyperbola :)
Jasně, WH dělají chyby, ty DLC jsou zatím slabší než se čekalo, ale špatný úmysly v tom nejsou, come on.
Nicméně pokud si WH chtějí reputaci napravit, další DLC se měly bugů vyvarovat a být krapet substantivnější (a nebo levnější).
Jasně, WH dělají chyby, ty DLC jsou zatím slabší než se čekalo, ale špatný úmysly v tom nejsou, come on.
Nicméně pokud si WH chtějí reputaci napravit, další DLC se měly bugů vyvarovat a být krapet substantivnější (a nebo levnější).