Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Doomcourier (17.02.2024 22:26): kdo by to byl řekl, že tuhle hru budou hrát lidi, kteří se dnes hlásí na vysokou školu.:-D

A já předpokládal, že to hrajou jen třicátníci čtyřicátníci, kteří to hráli v tom roce 2000, nebo kdy to vyšlo, z nostalgie.:-)
@Tulareanus (18.02.2024 00:52): Je to tak, no dnes s tím googlem a AI je nejdůležitější umět cílový jazyk:) Je to nepoužívané slovíčko v běžné konverzaci, podobně jako (mission) accomplished z RA. Nejedná se o úplně obskurní výrazy, ale člověk si říká, že autoři chtěli dát schválně něco jiného, co by je odlišilo od konkurence. A hle, ono to funguje a když to slovo náhodou někde uslyším tak mi to připomene tu hru.
Já to mám bohužel opačně. Dwindling jsem si musel zadat, co znamená a po přečtení mi rovnou naskočí ta hláška ze hry:)
@Doomcourier (17.02.2024 22:26): No vidíš a určite si si aj rozšíril slovnú zásobu. Ja som napr. predtým než som hral Stronghold nevedel, čo znamená "dwindling". Počítačové hry boli taktiež dôvodom mojej dobrej angličtiny na strednej a vysokej škole. :D
Kdo by to byl řekl, že hraní téhle hry bude mít pozitivní vliv i na reálný život. Dneska jsem psal přijímačky na vysokou a v jedné z otázek byl úkol, ve kterém jsem měl určit, ve které z následujících vět je slovo "Granary" správně užito ve větě. Bez několika propařených večerů bych to fakt nevěděl. Díky Firefly studios
21 z 50 původních levelů za mnou. Pamatoval jsem si to z dětství dobře, gameplayově zlepšení oproti jedničce ve většině herních mechanik. Škoda jen nesmyslné podstaty skirmish kampaně, která trvá in-game nějakých 500 let, neustále opakuje nepřátele a nemá tak možnost dát nějaký příběh. :D
Ahoj, na Humble je tato hra ve velké slevě za 1.59 € Neodolal jsem a koupil si to, tato série mě úplně minula. Prosím, funguje tam normální čeština? Ta stará pro hru co není v HD?

Navíc mám hru španělsky a nejde to dát do angličtiny.
@Fritol (30.10.2018 19:12): Tak těch deset z multiplayeru bylo v podstatě vynucených. Chtěl jsem dát hře šanci ještě v singlu, ale nic se nezměnilo. Hry, ve kterých jsem odehrál jen tu zkušební hodinu či dvě, ani nehodnotím. To bych musel Unrealu napařit deset procent, protože ta série už vůbec není mým šálkem.
@musa (30.10.2018 17:50): Jo, na mě až příliš propracovaná, ale to jsem dopředu nevěděl, jinak bych ji nikdy nehrál.

@Fritol (30.10.2018 17:54): Všude jinde nemusíš řešit spokojenost a až na výjimky těžíš suroviny, které už na mapě jsou. Já měl pořád nespokojené poddané, ať jsem dělal, co jsem dělal a to starání se mě vůbec nebavilo. Já taky nepíšu, že hradby stavět nejdou, jen na to prostě není klid. A nahrál jsem tak dvacet hodin půl na půl multiplayer a single, který jsem si chtěl vyzkoušet. Bohužel mě to nechytlo, mám prostě radši jednodušší strategie.
@Jumas (komentář): "Starat se o lidi" tady funguje jednoduše tak, že postavíš budovu co "těží" suroviny jako všude jinde. Nepřilo mi, že by to vyžadovalo někdy více pozornosti. Víra se řešit taky nemusela. Ukazatel spokojenosti většinou šel držet v kladu jen dostatkem jídla a nepřehánět to s daněmi.

Postavit si hradby, veškere budovy apod šlo bez problému taky, hlavně když sis dal třeba hru 3v3, tak ti dva parťáci to nějak táhli za tebe, když si jim občas hilfnul s materiály nebo k nim poslal armádu aby to tam nepřítel nevymlátil hned.

Sorry, spíš mi příjde, žes tu hru ani pořádně nehrál a hodnotíš tak nějak z toho, co ti zůstalo v hlavě po letech.
Kurňa koupil jsem Stronghold Crusader na Steamu a ono je to španělsky a nemůže najít v options kde se dá změnit jazyk.
@Walome (21.02.2014 12:10): v podstatě jo, protože já většinou často nehrané promazávám. Jen k eStéčku se pořád vracím. A konečně snad dám všech 50 základních křižáckých tažení. Kdysi jsem padal na hubu v nějaké tuším 47 mapě. Zdálo se mi to nehratelný. Tak uvidíme letos, snad to pokořím.
Tak podle sejvů jsem zjistil, že hraju Crusadera už od října roku 2012 :D zajímavý poznatek. Není moc her co mi zůstane na disku takovou dobu.
Jo tak jo, náhle mám z Crusader HD verzi... tak to jsem na to zvědavej :)
To se to hraje o tom svaťáku :-D. Akorát se začínávám dostat k misím které jsou skutečnou výzvou, i když jakmile je dostatek střelců obrana už není problém.
To je pravda. Včera jsem sledoval film Kapitán Amerika a ačkoli jsem čekal hrůzu, bylo to ještě horší. Korunu tomu nasadil dabing, kde Němci mluvili s přízvukem. A jak asi víte, v češtině zní německý přízvuk podobně jako ve hře SWINE.

Každopádně Němci mluvili anglicky s americkými vojáky i mezi sebou...
Je to nezvyk po tom, ako všetky monštrá, rusi, mexičania, nemci, mimozemšťania, elfovia atď. vedia vždy perfektne anglicky, ak nerátame prízvuk. :)
Tulareanus: Vzhledem k tomu že studio je z Velké Británie tak asi jo :-D
Tulareanus, Walome: "Stay away from my lands infidel, stay away!" žádnej Achmed! Ale Caliph! :)

Jinak u S1 jsem si dělával různý mapky s popisky (nastínění příběhu) ale to už je dlouho předlouho, jestli u Crusader to teď nevím, omrknu. A myslím že s těma lidma to jináč nejde. Prostě teprve přicházejí do hradu až pak makají.
Tul: taky mi to připomnělo spíš jeho :)

HH: děláš si vlastní mise? U původního S šla napsat nějaká hláška do úvodu mise, jak "zlý Had se blíží, připrav se" apod... u Crusaderu to nemůžu najít.
A taky by mě zajímalo, jestli by to šlo udělat tak, že by některý lidi už pracovali. Takhle si uděláš vlastní lidi a musíš počkat, než se všichni "narodí" a to se mi nehodí do krámu...
Právě že hodně misí ale počáteční výhody pro hráče se začnou přelévat na stranu nepřítele. Rozuměj, jako že ze začátku máš hodně peněz a žádný strachy :) ale každá mise (ač jde pořád dokola o to samé) je jiná, každý nepřítel se chová jinak, zdroje i poloha hráčů na mapě jiná (mě jako stavitele vždycky bavilo v improvizovaném prostředí mít nedobytný hrad s vodními příkopy a cestičkami). V dalších misích začne přituhovat, málo peněz, hořící budovy... In Fidel! :D Bože, miluju Strongholda ! Jdu trénit.
Jasně, ty už mám projitý. Ale tyhle skrimish mise jsou děsnej vopruz, ale říkal jsem si, že 80 misí je na datáč nějak moc :-D Na druhou stranu dobrej trénink na mulťák.
Jo, těch 40/80 misí je jenom o tom. Ale neboj, rychle přestane stačit najímat arabáče :). Až proti tobě nasadí 3 saladiny a každej dostane po 20k tak to bude už trochu výzva :).
Zahraj si historický kampaně, jsou 4 nebo 5 myslím.
Tak počkat, těch 80 misí je jen o tom, že jsem já a enemák a máme se vzájemně zabít? Protože estli jo, tak to mě neba...

Hlavně si během minuty naverbuju Arabáče a je po bitvě...
To je zajímavý, jak taková "drobnost", jako možnost příchodu nepřítele z více stran, dělá ze hry úplně něco jinýho :-D
máte někdo recept na 33. misi "mystic river"? menší mapka, pozice uprostřed, proti vám na vyvýšených místech 2x král richard, startovací obnos 2k zlatých u vás, 8k každý král.
povedlo se mi maximálně se delší dobu držet a živořit, ale rozhodně ne se zajistit a obrnit - všechna surovinová pole mají v dosahu katapultů na věžích a přesila vojenská a finanční je citelná...
Stávalo se mi to taky, myslím že to taky bylo starší verzí. Teď hrajem 1.2 warchest edici a tam se nám to nestalo nikdy.
Máme s kámošem u SC multiplayer problém (dělá nám to pouze stronghold, jakákoli jiná hra jede bez problémů). Ten problém je, že nám při hraní neustále skáče toto:

http://img375.imageshack.us/img375/2641/problemt.jpg
a to každou minutu. Takhle hrát je samozřejmě otrava, nicméně nemůžeme přijít na to, kde je problém...měl s tím taky někdo tohle trápení?

EDIT: Vyřešeno. Neměl nainstalovaný patch :D