Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nikoho nesere ze ty javeliny jsou obslehnuty Power Armory z Fallouta a obleky z Armored Core???
@Gordon (28.11.2018 17:49): Já bych raději hrál za Turiana a masakroval bych pozemštany. FPS, TPS, RTS vůbec nevadí!

Ten koncept "prvního kontaktu" zní na papíře hezky, ale v praxi by to hodně omezovalo celé ME universum, nezapomen, první kontakt se tomu říká z konkrétního důvodu, takže by krom Turianů a meat bags, by v tý hře moc navíc nebylo :)
Tak doufám, že Anthem to správně nakopne, né pro hru samotnou ale pro druhý a lepší díl Andromedy
@Nikdykde (19.11.2018 10:27): Hmm, normálně bys mě nalomil, abych zkusil Inquisition. A to na mě představa hraní nové BioWare hry působí jako představa olizování tyče v trolejbuse (abych citoval Barta Simpsona).
Netriggerujte se vzájemně v diskuzi u hry, která bude pravděpodobně stejně propadák.
@Nikdykde (19.11.2018 10:01): Ale no tak, máš v tý plastový lego makovici mozek? Distributor je ten, kdo má plné právo rozhodovat o tom, jak naloží se svými pěnězi a produktem do něhož investovali. At už se jedná o live service, rozšiřování/kouskování hry nebo nedejbože samotný kreativní proces, EA mělo obsáhlou hru v ME2/ME3, tak toho využili.
Apropo, nikoho tu neobhajuji, na tu jsou tu jiní. Kdyby jsi si přečetl můj komentář kMass Effect 3: From Ashes, nebo četl, co tu pro píšu, uzřel by si, že mě, stejně jako každému normálnímu spoluobčanovi, nepřijde zcela košér jakékoliv porcování produktu, at už jsem za něj zaplatil či ne. Říkej si tomu princip. Mě přijde jako zasraný porkytectví pomlouvat někoho za věc, za kterou je druhý obhajován, tot vše :)
@Jab (19.11.2018 10:04): jenom je vlastním, už jsem se toho potom nikdy ani nedotknul.

Když jsem tu hru dohrál, normálně jsem přelomil stůl. Tahle zkušenost byla právě tím momentem, kdy jsem se naučil od her, jakožto umění nic nečekat a nechtít a nechat to na tvůrcích a od té doby jsem se tak už nikdy nerozčílil a naučil se to brát naprosto otevřeně.

Což mi umožnilo si pak užít jedno z nejlepších RPG poslední dekády, a to Dragon Age Inquisition.

Irituje mne ale ta jistota o kvalitách herních mechanismů u Pajmiče u hry, kteoru nikdo z nás nejenže nehrál, ale v zásadě ani neviděl a je to celý maximálně na úrovní "pan Murray nám předvede svoji revoluční hru o vesmíru".
Já právěže díky zkušenosti s Warframe i Destiny velice dobře vím, jak je těžký něco takovýho, hru tohodle druhu, udělat a po všech stránkách vyladit. Obě dneska vydělávají, ale mají za sebou neskutečnou cestu, Destiny strašlivě stálo, Warframe jsou roky práce a komunikace s komunitou. Systém boje v Andromedě není špatný, ale oproti Warframe (se kterým to HLAVNĚ bude soupeřit o hráče, neb přecijenom je Destiny jen vylepšené FPS), je to veeelice primitivní záležitost. Warframe strašlivě vyrostlo a úplnou náhodou v tuto dobu vychází dvě obří rozšíření, jedno je už venku, to druhé vyjde brzy.

A ano, dá se říct, ale Destiny ti nabízí jen lore a Warframe má jen pár questů – nojo, ale to lore u Destiny je vynikající a ty questy ve Warframe jsou jedny z nejlepších v herní historii obecně, zpracováním, atmosférou. To jsou strašně vysoko nastavené příčky – tady není BioWare na svým RPG, kde kraluje, kde s Inkvizicí nemělo defakto konkurenci, vyjma Zaklínače co vyšel o půlroku později. A ještě i dost díky tomu jak živelně fungujou vztahy postav v tom světě (četl jsem i knihy a je to krásně udělané, funguje to pěkně dohromady)., který ale v Anthem budou absentovat.
Mass Effect je ale ve výsledku chaos, kde jedna věc popírá druhou a paradoxně jediné co mělo nějakou logickou příběhovou linku a komplexnější svět je až nešťastná Andromeda. A autoři toho nejhoršího, co BioWare kdy nabídli nám teď dělají Anthem – no podle mne bude úspěšnej jen v případě, že to nechali autory Inkvizice dodělat, protože ti umí stvořit svět, kde příběhy skutečně fungují a jedna kapitola nepopírá druhou.
@pajmič (18.11.2018 23:08): proč EA politika, takhle to rozřezávalo to vaše legendární BioWare studio, co furt za nic u lidí jako ty nemůže a je zlá EA :D
Jako BioWare tam má poměrně silnou autonomii a vlastní management, ten o tom rozhodoval. EA si jen mnula ruce.

A jaká kvalita DLC u ME3 je jsem už pak nejzjišťoval, jen jsme si je, idiot, pořídil. Po zjištění jaká hrůza to je a co to má za příšerný konec jsem to vyhodil a od té doby u mne žádný ME3 neexistuje.
Takovej strašnej patvar to byl. Odpornost.
@USER47 (18.11.2018 22:30): Pane prase, tady se civilizovaně diskutuje o DLC. Destiny bych si z vlastní vůle nekoupil a protože bylo zadarmo, tak ho hraji a na nic si nestěžuji, za to co jsem dostal. On je ovšem důvod proč to zadarmo dali, že. Jen tu v souvislosti s Anthem vznikla měnší pře o hodnotě hry při launchi.

@Nikdykde (18.11.2018 22:45): Jak řikám ta stará EA DLC politika je nevyhovující, a to, že se ani nemění cena oněch DLC něchápe nikdo. Pokud jde o kvalitu, mass effectích DLC, tak za ty peníze se to převážně vyplatilo. Ovšem takové Dragon Age origins DLC (nepočítam awakening) jsou hnůj extrahovaný z konské díry pěstovanou EA. Nikdy nekoupil.
@pajmič (18.11.2018 22:23): na cenu ME3 to teda nemá, tam ty biowaří body za který se to pořizuje jsou nesmírně drahé. A že to bylo roky, kdy hry byly levnější.
Vůbec hry bez konců = BioWare. Zaplať si a budeš mít i konce!

//nejvíc peněz jsem dal v historii snad za Dragon Age Inkvizici. Tam je taky konec samostatné DLC. Já to kupoval postupně jak to vycházelo...
Huh? Co je to tu za nesmyslný drama? Forsaken bylo poněkud víc než namluvenej panák (kterej má mimochodem namluvený asi tři věty).

Celkově není Destiny 2 hra, která by byla rozsekaná na milion DLC. Rozšíření byly zatím tři a každý přineslo slušnej kus obsahu. A Forsaken navíc přineslo dost zásadní a pozitivně hodnocený změny v gearu.

A pokud už tady blouzníš o tom, jak je D2 strašně drahá, možná sis nevšiml, že zrovna teď je základní hra naprosto zdarma.
@Nikdykde (18.11.2018 22:11): Bungie to posunulo ještě dál, 40doláčů za namluvenýho panáka je tak cool. Přístě to posunou ještě dál ne? Hra uplně bez dabingu, protagonista neschopen pohybu, za pakatel 50 dolarů! :D

Nikdy jsem DLC praktiky EA neobhajoval, narozdíl od tvé maličkosti. A z toho, co jsem hrál, za jejich DLC se vyplatilo těch pár babek dát. Nehledě na to, že v souvislosti s Destiny budou DLCčka Anthem zadara, takže co? Vůbec nic.
@pajmič (18.11.2018 22:14): já si to nepotřebuju obhajovat, kupuju si po zralém uvážení co chci a to taky hraju.
A 100 babek pro mne není mnoho a navíc to ani tolik nestálo. Tolik mne nestála ani AC Odyssey ultimátka, snad akorát nějaká sběratelka, ty stojí od tý stovky euro vejš.
Já vím, koupil jsi si season pass za 100 babek a je ti blbý kritiku, asi si musíš si to nějak obhájit. Ale jsou to tvoje prachy, co mě je do toho.

A přesto už ted má Anthem více fíčur a komplexnější aspekty než Destiny za dva díly a víc jak čtyři roky. K Warframe nepřirovnávám. Jiný formát, jiná praktika, jiný budget při startu.
btw a vyčítat Bungie rozřezávání her na DLC na místě diskuze hry od BioWare, která to snad i vymyslela a která většinu titulů kouskuje tak, že cena letí do nebes (trilogie ME a zejména ME3 a její slavný DLC, že), už je tak trochu na facku. To Bungie je aspoň přehlednější - i když to taky není správné.
@pajmič (18.11.2018 20:56): rád bych tě upozornil, že já jsem narozdíl od tebe ten, kdo zná docela dobře ty hry, o kterých jsi tu psal a psal jsi blbosti. Snažíš se to teď jen otočit, ale to ty jsi tu ten, kdo mele.

A rozřezávání her do kusů nemám rád, ale o tom tu řeč vůbec nebyla. BioWare vstupujou do vod druhu her, kde to není vůbec jednoduchý, vývoje Destiny a Destiny 2 a Warframe za celý ty dlouhý roky je neskutečná a je to hrozně dlouhá cesta (a strašný prachy), kterou urazily. Navíc Anthem nebude titul pro běžný biowaří fandy, ale naopak bude muset umět i přilákat lidi z Desitny a Warframů, jestli se chce zaplatit. Pokud to bude jen rozpracování MP bejvalýho ME3, tak už teď je jasný že to bude mrtvé tak do půl roku. A já říkám, snad ne, snad je tahle tvoje blbost je nenapadla taky.
@Nikdykde (18.11.2018 18:54): Seš zhulenej? Ty mi tady skoro s pýchou vypravíš, jak je hrozně fajn, že Bungie rozštvrtili původní hru do bůhvíkolik DLC a jak konečně zaplatili nějakýho herce za cenu pouhých 40+ éček:D Ale když vidím ty tvoje 90% o obou her, vím odkud vítr vane. Nechám tě onanovat dál.
S Anthem to přímo nesouvisí, ale tento filmeček dělal lead cinematic animator (člověk zodpovědný za cuscény) pro Anthem. Docela mazec, ale ten chlap nakonec dělal několik let u Naughty Dog, takže mě to ani moc nepřekvapuje.
@Nikdykde (18.11.2018 17:33): V původní hře nemluví, nemluvil ani v jedničce. To, že se multimiliardová korporace rozhodla, že v placeném Datadisku pro hru, která vyšla před 2 lety dají panákovi hlas, nedává právo na žádnou kritiku, ba naopak, jen to ukazuje, jak moc je to z análu vytažená nedodělávka. Bungie není DE, ti si mohli tento konfort příběhový impotence ze začátku dovolit.

ME:A má komplexní gameplay, o kterém si může destiny nechat jen zdát. Samotný gunplay se také i bioware zlepšuje titul od titulu, takže tady bych se o to nebál.
@pajmič (18.11.2018 15:51): jenže to bylo tenkrát a pokud chce dnes Anthem prorazit, musí mít právě k tomuhle i ten gunplay Destiny nebo Warframe, pokud by tam mělo být to dnes spíš lehounce nadprůměrné z ME3 nebo ME:A, tak to brzo skončí.

A ta druhá věc, Destiny 2 nemá hluchoněmého protagonistu, s datadiskem Forsakem se dost rozmluví. Což je zvláštní že nevíš, přitom to už srovnáváš (a to Anthem ještě ani nevyšlo). Nejspíš tedy máš jen záíklad Destiny 2 a to je jen cca 20 % tý hry.
@Ria Kon (18.11.2018 12:45): Hele, kdo se na nás přišel podívat! Zdravím, sestro :D
Mimo to, ted hraji Destiny 2. Ta hra je repetetivní, má hluchoněmého panáka (protagonistu), blbý příběh,má trapnou customatizaci, přesto je to zábavný hrát, hlavně díky lootu a dobře zvládnutému gunplayi. Anthem má namluvéného protagonistu, příběh i volby, jak implementované se zatím neví, ale už jen z toho faktu, že ta hra tyto featury má jí dává výhodu nad ostatními looter shooter srandičkama.

@Nikdykde (18.11.2018 14:40): Herně ME3MP není warfarme, ale za to si musel přemýšlet na synergií schopností a spolupracovat. Multák byl pro mass effect opravdu jen featura pro splnění požadavků EA. A nakonec se z toho vyklubal jeden z nechytřeji postavených coop hord mode vůbec. Dost her, včetně Destiny a Warframe, se inspirovalo právě ME3.
Že hratelnost, co se týče ovládání postavy, střílení a schopností bude super - o tom mě ani nemuseli přesvědčovat, jelikož už v ME3 vytvořili velmi zábavný gamplay a v Andromedě byl ještě vyšperkovanější.
Teď se ale opravdu předveli s customizací jednotlivých Javelinů. Dokážu si hravě představit jak v tom utopím desítky hodin. Navíc potvrzení, že vše půjde otevřít in-game bez koupě je další pozitivní stránkou (i když si nedělám iluze o tom, že by to nebyl grind jako třeba v ME).
Teď ať mi ještě ukáží, jak se poprali s repetivností (to by nemělo být těžké, jelikož ME3 MP mě baví do dnes) a HLAVNĚ AŤ UKÁŽÍ, ŽE TA HRA MÁ STORY!
[neexistující příspěvek]: Proto jsem zmínil i lidi, kteří tu hru vysloveně hejtovali. A paradoxně ta jejich ukázka nebyla na onen "wow effect" letos zaměřená, prostě si jen osahat základní mechanismy, ovládání je prý dost intuitivní tozn. přístupné vzhedem k faktu, že je to docela komplexní. Apropo, i Bioware trvdí, že Anthem by se z wow efektu neuživilo, ale z toho, aby to lidi dostali co nejdřív do rukou. Public beta, předpokládám, bude velmi brzo.

Plus komunikace s komunitou, která je doposud taková, jakou jsem u žádného AAA studia prostě nezažil. Snad jim to vydrží i po vydání,

Rede, proč si smazal svůj příspěvěk tak náhle? Nebylo na něm nic špatně. :(