@Charllize (16.12.2018 22:29): už tak píšu, že jsem setnul tak 60 banditů kvůli tomu, že mi stáli v cestě questu. Prostě Dragonbornfutter. Vždyť je to simulátor vybíjení banditů ať děláte co děláte. Zabíjet jich dalších 100 kvůli soli, to asi ne.
Ale zní to dobře, to ne že ne, jen by musel být hodně zajímavý souboják. Takhle nejvíc baví průzkum a mini příběhy lokalit (viz slepá hlídka čtoucí prázdnou knihu :-D na Ulfa už budu vždy vzpomínat) , survival prvky jsou ve hrách specifického žanru, který nehraju. Teď vidím že alien píše o Arku, tak to právě nechci.
Ale věřím, že mě občas nějaký dung překvapí a nebudou tam jen škálování bandité. A že tam občas bude něco super i vně ty Deadrické questy. Zas tak pesimisticky to nevidím. Je toho hodně, co jsem při prvním hraní neprozkoumal. Navíc datáč.
@Red (17.12.2018 00:20): však je to skvělá hra. Special Edici budu mít v zelených číslech. A o to víc mě štve vzdálenost nového dílu.
Ale zní to dobře, to ne že ne, jen by musel být hodně zajímavý souboják. Takhle nejvíc baví průzkum a mini příběhy lokalit (viz slepá hlídka čtoucí prázdnou knihu :-D na Ulfa už budu vždy vzpomínat) , survival prvky jsou ve hrách specifického žanru, který nehraju. Teď vidím že alien píše o Arku, tak to právě nechci.
Ale věřím, že mě občas nějaký dung překvapí a nebudou tam jen škálování bandité. A že tam občas bude něco super i vně ty Deadrické questy. Zas tak pesimisticky to nevidím. Je toho hodně, co jsem při prvním hraní neprozkoumal. Navíc datáč.
@Red (17.12.2018 00:20): však je to skvělá hra. Special Edici budu mít v zelených číslech. A o to víc mě štve vzdálenost nového dílu.