@
Charllize (17.12.2018 21:12): Zjevně vidíš hloubku her v něčem úplně jiném než já. To co popisuješ dává větší immersivitu v prostředí, větší obtížnost v přežití... ale ten realismus u mě skončí ve chvíli kdy v té mrazivé vánici každých dvacet metrů potkám další hrad nebo jeskyni, většinou plnou banditů, kterých ve hře hráči pobijí víc než je samotných npc ve městech, a budu tam plnit striktně lineární questy od postav, které mají dialogy na úrovni Diabla.
I úkoly které vypadají na první pohled zajímavě, jako třeba nenadálý teleport do mysli dávno mrtvého šíleného císaře ovládané chaotickou deadrou, se stejně zvrhne v to že prostě bezmyšlenkovitě útočím na všechno co vidím, a vítězství je jisté. Nebojový quest jsem zatím splnil jeden - tajně ukrást dokumenty z ložnice jedné pobočnice v Riftu. Což vypadá tak že do té ložnice za jeden roh od královského trůnu vlezu pod dohledem strážných, seberu je ze stolu, a hned v té místnosti jimi tu buchtu začnu vydírat. Realismus level 9000. A když jeden arogantní sráč na stejném místě požaduje abych mu přinesl jeho meč, ani ho nemám možnost ho za jeho aroganci poslat do prdele s tím že si meč nechám.
Je to škoda, ten potenciál by tam byl, ale pořád je to prostě arkádová rubanice, a ani to drsnější přežívání při pobíhání kolem by to nezměnilo. Nutno dodat že rubanice zábavná, a mám pocit že s výrazně vychytanějším poměrem simulace světa / fungující hratelnosti než v KCD (které mělo simulaci světa na výrazně "hlubší" úrovni, ale nebylo dost vyvážené a vychytané aby to skutečně fungovalo, a na dobrou hratelnost pak kvůli té simulaci často prostě rezignovalo).
Ale k té obtížnosti - ta je (na obtížnost expert) ve hře zatím dobrá, level scaling je tu výrazně lepší než v Oblivionu, je vidět že se poučili. Jsou oblasti ve kterých dostávám docela na prdel, což oceňuji. Jen se bojím že to dlouho nevydrží, podobně jak v Morrowindu, kde bylo příliš snadné stát se příliš silným.
Tedy....
Dostával bych, kdyby nepřátelé nebyli úplně blbí, a nedali se ve většině případů prostě ustřílet lukem. Což platí i o @
Gordon (18.12.2018 21:13) - prostě si stoupneš za sloup, a chudák OP nekromant najednou neví co si počít. Postavy prostě často neumí najít si cestu k hráči, a nenapadne je zdrhnout pryč, a tak jen stojí či pobíhají na místě, a chcípají. Aspoň že u těch draků to tak snadno nejde.