@David_Cravford (16.01.2019 12:59): Ty se rád čteš, co? :)
Diskuze
Já osobně to nechápu.
Povim vám, že interakce hlavní postavy v pětce v porovnání třeba s watch dogs 2, je mizerná. A nyní to hlavní:
Singleplayer V je docela nudnej po dohrání. Já zas nechápu lidi, co nechápou to "halo" kolem SA. San Andreas má tunu interiérů, máte tam mraky podniků, nespočet garáží, baráky si můžete kupovat, tunu úprav pro auta, komplexnost kterou SA má se rockstaru do žádného GTA už nepodařilo dodat. V SA i chůze se počítá do statistik, jízda na kole..cokoliv co v té hře hráč dělá, má smysl.
Rádia jsou absolutně nepřekonatelný. Dvouhodinové WCTR má špičkovej scénář a super moderátory tam jsou. Je tam ukázková hudba. Žádné rádio z pětky se nevyrovná tomu, co má SA. Mapa se dnes může zdát prázdná, ale mě to tak nepřijde. Ta ucelenost té mapy je opět nepokořitelná:
Ze začátku jste chudý a nemůžete si nic dovolit. Mapu máte zamčenou a postupně to odemykáte průběhem. Lepší auta, lepší zacházení se zbraněmi, lepší řízení všeho možného. Každé to město je samo o sobě charakterní a podle toho se odvíjej charakterní mise. Když jsem pak jel do San Fiera poprvé s Truthem a CJ "chlape, jak to že jsem tady nikdy nebyl?" tak jsem měl pocit, že objevuju skutečně něco nového. Nebo když vás Tempenny vysadil na venkově, nemáte žádný zbraně. Stojíte uprostřed nicoty a říkáte si, co to je za díru?
A pak do las venturas. A mezi tim poušť, venkov.. CJ navíc není jen gangster, ale taky týpek co v pár misích zničí výrobnu drog a pomůže civilistům svým způsobem. Vedlejší postavy jsou neuvěřitelně komplexní. Woozie, Cezar, Truth, ti dva pošahaný britové, Zero. A nejlepší je, že ty postavy mají i camea v rádiích, kam volaj :)
SA je absolutní vrchol série pro mě osobně. Nostalgie, komplexnost, příběh, paleta postav, lokace. V může mít engine vymakanej, top grafiku...ale nemá žádný interiéry, nemůžu kupovat garáže (tedy ani auta a tunit je), NPC jsou dost nevýrazný a chovaj se jak idioti. Ale v tom špatným slova smyslu. Chybí mi helikoptéra, která v SA říkala vtipný hlášky.
V nyní hraju hodně, ale to jen kvůli traineru, což není dílem rockstarů, ale fanoušků a nebýt traineru, tak nemam důvod se vracet do singleplayeru a online mě nějak nezajímá. San Andreas mi přijde i nejvíc "alive", právě díky scénáři, rádiím atd atd atd. Pětka má sice internet, NPC víc reagují, ale rádia jsou absolutně odpojený od toho dění. V Radio X z SA, i Sage komentovala dění ve městě, to snad každej moderátor. V pětce vám hulákaj, ať tancuujete.
Víte, jak na nic je, když jedete kolem burger shotu, cluckin bell a zjistíte, že je to zavřený? Proč? V SA jsem se mohl přežrat, dokud jsem se nepozvracel. V pětce musim mít ubraný životy, abych mohl něco jíst.
Mapa pětky je malá, protože máte možnost hrát za tři charaktery a mapu máte okamžitě odemčenou. Luxusní auta jezdí všude kolem a neměl jsem extra velkej pocit toho, že se vyvíjí hra průběhem o proti SA. 100% dát pětce mi přijde dost přehnané, protože hra je zjednodušená a dost osekaná. V SA když jsem to plnil na 100%, dal jsem do toho pot, krev a nervy. A opět ucelenost:
V SA musíte stříkat grafity (souvisí to s gangem a tim tématem hry), pak sbírat mušle (pro zvýšení kapacity, protože je to první hra, kde se hlavní postava potápí, takže logické collectibles) a pak sbírat podkovu, což má asi znázorňovat štěstí pro hazard v LV. Pro mě je SA nejlepší hrou, hraju to přes 10 let a pořád tam něco objevuju.
Vedlejší úkoly nejsou tak snadné. Zero, BMX challenge, bike challenge, letecká škola atd atd atd. Všechno po hráči chce aby se trošku snažil, přemýšlel a taktizoval.
" oblíbit si Franklina jenom proto, že se chce vyhrabat ze svého životního septiku? To mi nepřijde jako dostatečná omluva za to, že se chová a mluví jako nevyspělej puberťák."
Franklin je sympatickej a každej tam s nim vyjebával. Když jsem dělal misi, kde máte odvézt ty auta v náklaďáku pro Devona (nebo jak se jmenoval), tak tam byla tuna scriptů s poldama. Vůbec mě ta mise nebavila. Bylo to dlouhý, otravný. Předvídatelný. A když jsem pak zjistil, že nedostanu za to žádnou odměnu, byl jsem nasranej jako Franklin. Navíc Majkl se občas choval jako vůl a do toho připočíst magora Trevora...nedivim se, že Franklin byl pořád v rage modu.
A psal jsi, že se postavy chovaj logicky. Mě nepřišlo logický, že když mi black ops chtěj rozstřílet rodinu, tak hnedka po té misi jdu s Lesterem na heist, místo toho abych šel zabít Devona. Misím chybí ucelenost a něco co by na to navazovalo pořádně.
A taky: za tu herní dobu potkáš nespočet postav, které ti daj telefonní číslo. Když chci s nima vyrazit, furt jsou nedostupný. Přijde mi, že jsme hráli každej jinou hru... a co teprve cheaty? Ty ze SA si vytíraj zadek s celou sérií.
Povim vám, že interakce hlavní postavy v pětce v porovnání třeba s watch dogs 2, je mizerná. A nyní to hlavní:
Singleplayer V je docela nudnej po dohrání. Já zas nechápu lidi, co nechápou to "halo" kolem SA. San Andreas má tunu interiérů, máte tam mraky podniků, nespočet garáží, baráky si můžete kupovat, tunu úprav pro auta, komplexnost kterou SA má se rockstaru do žádného GTA už nepodařilo dodat. V SA i chůze se počítá do statistik, jízda na kole..cokoliv co v té hře hráč dělá, má smysl.
Rádia jsou absolutně nepřekonatelný. Dvouhodinové WCTR má špičkovej scénář a super moderátory tam jsou. Je tam ukázková hudba. Žádné rádio z pětky se nevyrovná tomu, co má SA. Mapa se dnes může zdát prázdná, ale mě to tak nepřijde. Ta ucelenost té mapy je opět nepokořitelná:
Ze začátku jste chudý a nemůžete si nic dovolit. Mapu máte zamčenou a postupně to odemykáte průběhem. Lepší auta, lepší zacházení se zbraněmi, lepší řízení všeho možného. Každé to město je samo o sobě charakterní a podle toho se odvíjej charakterní mise. Když jsem pak jel do San Fiera poprvé s Truthem a CJ "chlape, jak to že jsem tady nikdy nebyl?" tak jsem měl pocit, že objevuju skutečně něco nového. Nebo když vás Tempenny vysadil na venkově, nemáte žádný zbraně. Stojíte uprostřed nicoty a říkáte si, co to je za díru?
A pak do las venturas. A mezi tim poušť, venkov.. CJ navíc není jen gangster, ale taky týpek co v pár misích zničí výrobnu drog a pomůže civilistům svým způsobem. Vedlejší postavy jsou neuvěřitelně komplexní. Woozie, Cezar, Truth, ti dva pošahaný britové, Zero. A nejlepší je, že ty postavy mají i camea v rádiích, kam volaj :)
SA je absolutní vrchol série pro mě osobně. Nostalgie, komplexnost, příběh, paleta postav, lokace. V může mít engine vymakanej, top grafiku...ale nemá žádný interiéry, nemůžu kupovat garáže (tedy ani auta a tunit je), NPC jsou dost nevýrazný a chovaj se jak idioti. Ale v tom špatným slova smyslu. Chybí mi helikoptéra, která v SA říkala vtipný hlášky.
V nyní hraju hodně, ale to jen kvůli traineru, což není dílem rockstarů, ale fanoušků a nebýt traineru, tak nemam důvod se vracet do singleplayeru a online mě nějak nezajímá. San Andreas mi přijde i nejvíc "alive", právě díky scénáři, rádiím atd atd atd. Pětka má sice internet, NPC víc reagují, ale rádia jsou absolutně odpojený od toho dění. V Radio X z SA, i Sage komentovala dění ve městě, to snad každej moderátor. V pětce vám hulákaj, ať tancuujete.
Víte, jak na nic je, když jedete kolem burger shotu, cluckin bell a zjistíte, že je to zavřený? Proč? V SA jsem se mohl přežrat, dokud jsem se nepozvracel. V pětce musim mít ubraný životy, abych mohl něco jíst.
Mapa pětky je malá, protože máte možnost hrát za tři charaktery a mapu máte okamžitě odemčenou. Luxusní auta jezdí všude kolem a neměl jsem extra velkej pocit toho, že se vyvíjí hra průběhem o proti SA. 100% dát pětce mi přijde dost přehnané, protože hra je zjednodušená a dost osekaná. V SA když jsem to plnil na 100%, dal jsem do toho pot, krev a nervy. A opět ucelenost:
V SA musíte stříkat grafity (souvisí to s gangem a tim tématem hry), pak sbírat mušle (pro zvýšení kapacity, protože je to první hra, kde se hlavní postava potápí, takže logické collectibles) a pak sbírat podkovu, což má asi znázorňovat štěstí pro hazard v LV. Pro mě je SA nejlepší hrou, hraju to přes 10 let a pořád tam něco objevuju.
Vedlejší úkoly nejsou tak snadné. Zero, BMX challenge, bike challenge, letecká škola atd atd atd. Všechno po hráči chce aby se trošku snažil, přemýšlel a taktizoval.
" oblíbit si Franklina jenom proto, že se chce vyhrabat ze svého životního septiku? To mi nepřijde jako dostatečná omluva za to, že se chová a mluví jako nevyspělej puberťák."
Franklin je sympatickej a každej tam s nim vyjebával. Když jsem dělal misi, kde máte odvézt ty auta v náklaďáku pro Devona (nebo jak se jmenoval), tak tam byla tuna scriptů s poldama. Vůbec mě ta mise nebavila. Bylo to dlouhý, otravný. Předvídatelný. A když jsem pak zjistil, že nedostanu za to žádnou odměnu, byl jsem nasranej jako Franklin. Navíc Majkl se občas choval jako vůl a do toho připočíst magora Trevora...nedivim se, že Franklin byl pořád v rage modu.
A psal jsi, že se postavy chovaj logicky. Mě nepřišlo logický, že když mi black ops chtěj rozstřílet rodinu, tak hnedka po té misi jdu s Lesterem na heist, místo toho abych šel zabít Devona. Misím chybí ucelenost a něco co by na to navazovalo pořádně.
A taky: za tu herní dobu potkáš nespočet postav, které ti daj telefonní číslo. Když chci s nima vyrazit, furt jsou nedostupný. Přijde mi, že jsme hráli každej jinou hru... a co teprve cheaty? Ty ze SA si vytíraj zadek s celou sérií.
@rikuhahl (16.01.2019 11:18): Hele mě třeba SA nikdy nebavilo. Právě u tohoto dílu jsem nikdy nepochopil tu obrovskou vlnu zájmu a nostalgie. Ano, SA přišlo s obrovským světem, desítkami nových aktivit a zajímavým (ale pro mě nudným) systémem zabíraní území a verbování vlastní crew. Tehdy šlo určitě o podobný převrat jako přechod GTÁček do 3D, ale za mě je SA uspokojivě překonáno právě pátým dílem :) Vice City jsem miloval a strávil jsem v něm mnohonásobně více času než v pětce. Nedávno jsem se k němu vrátil a bylo to pro mě nehratelný. A není to tím, že bych dal tolik na efekt, grafiku nebo širokou paletu možností a automaticky odsuzoval cokoliv starého. V komentáři zmiňovaný Metal Gear Solid je toho důkazem. Jedničku miluju i bez těch realistických filmečků, fultonů a 1st person pohledu :)
Ale tohle všechno je prostě děsně subjektivní. Chtěl jsem tím jen říct, že já osobně chápu, proč je kolem GTA V takový halo :)
Ale tohle všechno je prostě děsně subjektivní. Chtěl jsem tím jen říct, že já osobně chápu, proč je kolem GTA V takový halo :)
@rikuhahl (16.01.2019 11:18): Nah, SA a obzvlášť VC jsou výrazně lepší než pětka. Po té by bez multiplayeru dávno neštěkl pes, singl kampaň je docela krátká a nudná - postavy fajn, ale nevyužívá toho prostředí zdaleka tak moc jako starší díly, ani nemá ten uvolněný feeling kdy se chceš prostě se vším vyblbnout.
Trochu nechápu, co na tý pětce lidi viděj, jako je to lepší než čtyřka a trojka, ale VC a SA jsou pro mě nepřekonatelný, ale je možný, že už jsem na novoty starej a utápim se v nostalgii :)
@David_Cravford (16.01.2019 10:53): O rádiu v SA nevím, bo jsem ho hrál naposledy před mnoha lety.
Co se týče misí, tak se asi patřilo napsat, že nejoriginálnější z dílů, které jsem hrál (tedy GTA I, II, Vice City, San Andreas a kousek IV). Uznávám, dost jsem to zobecnil :)
S Michaelem souhlasím, to je perfektní postava a taky za něj hraju nejradši. Ale oblíbit si Franklina jenom proto, že se chce vyhrabat ze svého životního septiku? To mi nepřijde jako dostatečná omluva za to, že se chová a mluví jako nevyspělej puberťák.
Co se týče misí, tak se asi patřilo napsat, že nejoriginálnější z dílů, které jsem hrál (tedy GTA I, II, Vice City, San Andreas a kousek IV). Uznávám, dost jsem to zobecnil :)
S Michaelem souhlasím, to je perfektní postava a taky za něj hraju nejradši. Ale oblíbit si Franklina jenom proto, že se chce vyhrabat ze svého životního septiku? To mi nepřijde jako dostatečná omluva za to, že se chová a mluví jako nevyspělej puberťák.
"Zajímavostí je, že pokud posloucháte rádio, dozvídáte se v podobě zpravodajství i o věcech, které jste provedli v předchozích misích. " Ale tohle bylo v San Andreas, Vice City Stories a Liberty City Stories. Mám i pocit, že SA to mělo nejpropracovanější ze všech rádií. Když týpek uváděl reportáž, tak za nim šlo slyšet NPC jak mluví a troubí v autech a ruch města. Taky se mi líbilo, že v SA to bylo propojený s humorem, že například za výpadek elektřiny v Las Venturas můžou alieni, co chlastali elektřinu.
"O odstavec výše jsem naťuknul mise, tak se k nim teď vrátím. Každá z nich je klenot, originál. Ano, většinou se bude hlavně střílet a řídit, ale ta omáčka okolo je to, co z GTA V dělá nejlepší díl série."
S tim taky nesouhlasim. Vice City Stories mě příběhem moc nebavilo, ale originalita misí je podle mě nepřekonatelná. Hrát za robota, co má hacknout safe a má v ruce robertek, štětku je pro mě nezapomenutelná. Z GTA V si nevybavuju ani jednu misi, která by u mě zlidověla. I LCS, které mělo jednodušší mise, tak ve svým principu už neopakovatelné.
A mě Franklin naopak přišel s Majklem nezajímavější. Za Majkla hraju doteď, když se chci vyblbnout a jeho charakter i příběh mi připomíná oblíbenej seriál Ray Donovan. Franklin je pro změnu týpek, co chce lepší život a vypadnout z té žumpy, kde žije, takže někdo s kym můžu soucítit.
"O odstavec výše jsem naťuknul mise, tak se k nim teď vrátím. Každá z nich je klenot, originál. Ano, většinou se bude hlavně střílet a řídit, ale ta omáčka okolo je to, co z GTA V dělá nejlepší díl série."
S tim taky nesouhlasim. Vice City Stories mě příběhem moc nebavilo, ale originalita misí je podle mě nepřekonatelná. Hrát za robota, co má hacknout safe a má v ruce robertek, štětku je pro mě nezapomenutelná. Z GTA V si nevybavuju ani jednu misi, která by u mě zlidověla. I LCS, které mělo jednodušší mise, tak ve svým principu už neopakovatelné.
A mě Franklin naopak přišel s Majklem nezajímavější. Za Majkla hraju doteď, když se chci vyblbnout a jeho charakter i příběh mi připomíná oblíbenej seriál Ray Donovan. Franklin je pro změnu týpek, co chce lepší život a vypadnout z té žumpy, kde žije, takže někdo s kym můžu soucítit.
@SilentWolf (16.01.2019 07:18): vždycky mě potěší, když mě někdo nezná!
@Walome (16.01.2019 07:09): mě asi taky, protože jsem ti totéž myslím psal jak jsi brblal o hipsterech u Zero Dawn. :D Ale jestli tě to zahřeje, tak jsi nejlepší hipster, jakého neznám.
@mattesak (komentář): jo, tenhle dialog mi taky utkvel.
Vyřešeno, chtělo to abych to zapl jako správce.
@themacs (14.01.2019 15:46): Hej, zkusil jsem to s internetovým a to jde. Ale offline ne. Nyní to po mě chce internetové připojení, když kliknu na offline mod (lol ok). ten social club je fakt porod.
@David_Cravford (14.01.2019 14:58): Zkus to spouštět normálně přes launcher.
@Gordon (14.01.2019 14:54): Zapnul jsem hru přes invidii. Respektive jsem klikl pravým tlačítkem myší a klikl, ať se to spustí skrz tu gt 1050. A zkoušel jsem i integrovanou, ale furt mě to nepustí do hry a háže to samé. Teď instaluju další uptade, uvidim co potom.
@David_Cravford (14.01.2019 14:28): Jak jako že si manuálně nastavil nVidii? Že ses hrabal v interním nastavení ovladačů? Zkus to nahodit zpět na tu integrovanou, nebo jak si to měl...
Koupil jsem si novej notebook, 16 gb ram, core i7, gt 1050 a nainstaloval jsem normálně GTA V. Hra se mi sekala chvíli, usoudil jsem, že musim nastavit manuálně nvidii pro to.
Od té doby mi hra nejde spustit;
Samozřejmě v offline modu. Nemám absolutně náladu neustále stahovat uptady, které mě nezajímaj. Jenže mě to furt hází do okna. Zapnu hru, po dvou vteřinách černá obrazovka a nabídne mi to, jestli nechci "safe mode" nebo "retry". V obou případech nastane to stejný.
Koupil jsem si GTA V a stejně si asi nezahraju. Fakt podělaný tohle a už mě to nebaví. VŠECHNO MUSÍ MÍT PŘIPOJENÍ K INTERNETU, já chci hrát offline mod. Nevíte nějaký rady co s tim?
Od té doby mi hra nejde spustit;
Samozřejmě v offline modu. Nemám absolutně náladu neustále stahovat uptady, které mě nezajímaj. Jenže mě to furt hází do okna. Zapnu hru, po dvou vteřinách černá obrazovka a nabídne mi to, jestli nechci "safe mode" nebo "retry". V obou případech nastane to stejný.
Koupil jsem si GTA V a stejně si asi nezahraju. Fakt podělaný tohle a už mě to nebaví. VŠECHNO MUSÍ MÍT PŘIPOJENÍ K INTERNETU, já chci hrát offline mod. Nevíte nějaký rady co s tim?
@Kwoky (05.01.2019 19:22): Jo, to je pravda, tohle mě prudilo mnohem víc než hra samotná. Teda ona tak špatná určitě není, ale řekl bych, že o tolik nepřijdeš. Já se k ní sice ještě chystám vrátit, ale moc se mi do toho nechce.
@Ronik (05.01.2019 19:27): Díky za tipy.
Už jsem to odinstaloval. Raději zatím budu hrát něco jiného, co mě nebude tak prudit.
Už jsem to odinstaloval. Raději zatím budu hrát něco jiného, co mě nebude tak prudit.
@Kwoky (05.01.2019 19:22): Myslím, že jsem s tím taky měl problémy. Zkus to nastavit a pak pustit benchmark, mělo by se to uložit.
Pády na Win 10 jsem vyřešil buďto vypnutím Xbox overlaye nebo nastavením kompatibility na Win 7, jedno z toho určitě zabralo :)
Pády na Win 10 jsem vyřešil buďto vypnutím Xbox overlaye nebo nastavením kompatibility na Win 7, jedno z toho určitě zabralo :)
@Chuck (05.01.2019 19:00): Po každém prdu to chce restart hry a když to znovu naskočí, tak mám v menu všechno na Low a 800x600.
@Kwoky (05.01.2019 18:40): A nepotvrzují se tam po úpravě nastavení změny?
@Kwoky (05.01.2019 18:40): A počkej až zapneš online, to je pak půlka hraní na půlku loadování.
@Kwoky (05.01.2019 18:40): Tak to máš asi smůlu. Mě PC verze snad nikdy nespadla a šlape pořád jako hodinky. Narozdíl od 4ky.
Už jsem taky majitel PC verze GTA 5. A řeknu vám, zatím jsem zklamaný. Instalace zabrala asi tři hodiny. Menu je na hranici použitelnosti, nastavení se mi neukládá a hra mi po první misi spadla. Vyladěné...
@Gordon (21.12.2018 23:47): No, to jsem si myslel :-D
@Korbitch (21.12.2018 22:06): Si psal, že ji nemáš... :-D Tak hlavně že to jede.
@Gordon (21.12.2018 18:40): Já už vim. Já mám aktivovanou češtinu a on byl update. Takže deaktivace.
@Korbitch (21.12.2018 18:31): Tak zkus ten safe mod, třeba si konfig neumí poradit s novou kartou.
@Gordon (21.12.2018 18:23): Nezkoušel. Já to vyloženě nemusim hrát, jen jsem chtěl vyzkoušet novou kartu. Spíš se ptám, co se s tim děje.
@Korbitch (21.12.2018 18:20): A zkoušels to v tom safe modu?
Má někdo podobný problém při spouštění? Během načítání mi to spadne a pak to nabídne social club v safe modu nebo retry. Už tři dny. Soubory ověřený, češtinu nemám a vůbec netušim...
@Ross (21.12.2018 08:17): Nesouvisí.
Po dlouhé době hraju GTA příběh a poprvé i Online. V online se dají dělat úkoly například pro Lamara, ale i další (aspoň podle mapy), tyto úkoly souvisí s příběhem?
@Gordon (26.11.2018 00:00): Neměl jsi ale ultra detaily se vším na max. Jasně, že 8 GB ti stačí na velmi vysoké detaily.
@Chuck (26.11.2018 11:08): Já jsem na tom podobně jako ty, můj PC už odbíjí 6. rokem, i5-4670, GTX960 a 8GB RAM a u GTAčka mi ty RAMky opravdu nejednou dělaly problém i když jsem vše povypínal na pozadí co šlo ... často mi to vyhodilu chybu nedostatek RAM a shodilo hru, no pak jsem si trochu zvětší pagefile na SSDčku a od té doby mám klid ... nicméně co chci říct, taky jsem uvažoval o dalších 8GB navíc, ale uvědomil jsem si, že stejně na nic jiného než na GTA to nepotřebuju tak k čemu by to bylo, vyhozené peníze za DDR3jky ... akorát že já hraju jen GTA Online, SP jsem hrál málo ... a přijde mi, že Online je trochu více náročnější (i když by nemělo, když je po městě méně aut a NPCček, ale přijde mi to tak ...)
@Bursoft (26.11.2018 10:44): Já to přidání RAM nechci výhradně kvůli téhle hře, ale celkově, ovšem je fakt, že 6 let starý HW už má to nejlepší za sebou. :-/ Představa nové desky, CPU a RAM mě trochu děsí, a to i přesto, že jsem výslednou cenu ještě nepočítal. :-)
@Chuck (26.11.2018 10:11): Na 16 GB RAM bych se vyprdnul s dnešníma cenama, u DDR3 vyhozené peníze, GTA V určitě nepotřebuje nějaký velký množství RAM. Když jsem měl půjčenou GF1070 od bráchy, tak jsem tu hru hrál na max detaily na 60 FPS, bez jedinýho seknutí a to mám 8 GB RAM. A u náročnějších her bych řekl, že problém už bude fakt pomalejší sestava (pomalé DDR3, starý CPU)..
@marwel (26.11.2018 09:45): Až to půjde, zkusím, nicméně upgrade ve větším zatím bohužel nehrozí, proto ta investice do RAM.
@Chuck (25.11.2018 20:50): Zkus tam nahodit nejaky overlay, treba Afterburner a koukni, jak hra pracuje s tvym HW, jak ho vytezuje v situacich kdy se ti to seka. Alespon tim zjistis, jestli nahodou neni koupe tech ddr3 ramek tak trochu zbytecna investice a neni lepsi upgradovat ve vetsim.
@Gordon (26.11.2018 00:00): To mně ze začátku taky.
@Chuck (25.11.2018 20:50): Mě to jelo na 8 GB RAM jak z praku jak na RX 580, tak na GTX 760.
@marwel (25.11.2018 15:13)@CrocoRay (25.11.2018 15:48): Já to spíš taky vidím víc na tu RAM než CPU, ale pracuji na zdvojnásobení, tj. 16 GB, akorát to je o něco složitější, když to chci přidat k relativně staré základní desce. Ale vyjít by to naštěstí mělo!
@M.a.t.t. (25.11.2018 15:57): A já tak doufal, že najdu lepší Mafii! :-)
@M.a.t.t. (25.11.2018 15:57): A já tak doufal, že najdu lepší Mafii! :-)
@Bursoft (25.11.2018 16:39): Ano, máš opět pravdu, ale i tak se nedá říct, že by to byla pravda na 100%. Brucie nebo jak se jmenoval byla hrozně ujetá postava. Ho se nedalo brát vážně. Stejně tak i určití teplouši, kde jeden byl drsný vrahoun a obávaný voják a nechal se přeoperovat. Já teplouše moc nemusím, ale bez nich by v GTA IV nebyla ta pravá sranda, takže oni tu tak trochu patřili, i když pořád nevím, jak to mám vzít, že drsný vrahoun a obávaný voják je najednou ženská, co se nechce nechat ani uhodit :-D
Jinak co se týče hlavního hrdiny, tak to je subjektivní. Právěže spousta hráčů ho měla ráda a já si ho také oblíbil. Hodně lidí mrzelo, že není v pětce a za vinu je to kladeno dabérovi, který chtěl více peněz a proto nepodepsal s RockStary smlouvu a o Nickovi se tam tedy jen zmínilo v pár misích, ale reálně tam nebyl narozdíl od jiných postav.
A můj názor je, že s Trevorem by si Niko docela dobře poradil. Trevora mám rád, ale chtěl bych ho vidět tak nějak proti Nikovi.
Jinak co se týče hlavního hrdiny, tak to je subjektivní. Právěže spousta hráčů ho měla ráda a já si ho také oblíbil. Hodně lidí mrzelo, že není v pětce a za vinu je to kladeno dabérovi, který chtěl více peněz a proto nepodepsal s RockStary smlouvu a o Nickovi se tam tedy jen zmínilo v pár misích, ale reálně tam nebyl narozdíl od jiných postav.
A můj názor je, že s Trevorem by si Niko docela dobře poradil. Trevora mám rád, ale chtěl bych ho vidět tak nějak proti Nikovi.
Nejlepší GTA postava je stejně Phil Cassidy ;)
@mvp23 (25.11.2018 17:05): Trevor byl fakt osina v zadku, docela jsem s michalem soucítil jeho nenávist k němu.
@Bursoft (25.11.2018 16:39): Vidíš, otázka názoru... Mně právě přišel Belič skvělý a postavy z V naopak hrozný. Trevor nebyl špatný nápad, ale už to bylo dost přes čáru. Jak tam za každou cenu a hlavně nelogicky neustále vyšiloval... To už bylo fakt trapný a křečovitý.
V se příběhu jednoznačně nejvíc věnuje, ale to neznamená, že je nejlepší.
V se příběhu jednoznačně nejvíc věnuje, ale to neznamená, že je nejlepší.
@CrocoRay (25.11.2018 13:22): Popravdě GTA IV jsem nedohrál a ani si to moc nepamatuju, ale vím, že to jelo vážnou notu. Možná proto to neměl nikdo moc rád + hrozně nesympatická hlavní postava tu hru docela zabila. Ale jinak si nemyslím, že by GTA V bylo vážnější než 3, VC, SA.. taky se tam mísí šílené a vážné momenty.
Anisi nemyslím, že jenom Trevorovi mise jsou crazy, stačí Michaelovi mise s rodinou třeba (shození baráku ze skály, tetování Lazlowa). Pravda je, že Trevor je over-the-top v rámci celého děje a jako jedinej se opravdu chová jako psychopat, ale zase je to trošku něco novýho i v rámci série..
Anisi nemyslím, že jenom Trevorovi mise jsou crazy, stačí Michaelovi mise s rodinou třeba (shození baráku ze skály, tetování Lazlowa). Pravda je, že Trevor je over-the-top v rámci celého děje a jako jedinej se opravdu chová jako psychopat, ale zase je to trošku něco novýho i v rámci série..
@M.a.t.t. (25.11.2018 15:57): pro mě zůstavá nejlepším příběhem ten z San Andreas, ten z GTA V mi přijde dost hloupej.
@Chuck (25.11.2018 13:09): Grand Theft Auto V má rozhodne najlepší príbeh v rámci celej série. S Mafiou ako takou nemá skutočne veľa spoločné a je to vlastne taká paródia a satira na americký sen. No veľmi dobre napísaná satira s postavami, ku ktorým sa dá vytvoriť určitý vzťah.