@90210 (23.04.2020 09:41): Díky oboum. Má smysl hrát se čtyřma nebo pěti postavama? Poznal bych to na rychlosti levelingu? A nebo není mezi pěti a šesti žádný praktický rozdíl?
Diskuze
@hanak_v_exilu (22.04.2020 14:03): Nutna neni, ale uvidis jak se ti bude darit, hra neni zrovna jednoducha a ninja, samuraj a bishop budou mozna delsi dobu na prd.
@Dorian (23.04.2020 09:09): Poradny fighter je podle me zaklad, velmi rychle se s prokletym mecem z Arniky stane schopnym zabijakem a v mem pripade byl nejdulezitejsim clenem druziny od zacatku do konce, uplne bez debat. Navic je jeho levelling jednoduchej a velmi rychle se u nej namaxuji klidne 3 staty na 100, takze jsou 3 extra skilly.
Barda jsem hral taky, tady je jeste gadgeteer, kterej je v podstate to samy. Taky uzitecna volba, nastroju je tam halda a je skoda je nevyuzit.
Alchymistu jsem mel nakonec v parte misto priesta, podle me je lepsi, protoze ho neovlivnuje silence a ma super utocna kouzla. Nebylo to tak jako s magem a priestem, ze mag delal damage a priest jen healoval a jinak byl vicemene az na par vyjimek na nic. Tady v boji kouzlili oba a dobre se doplnovali.
Knez je podle me trochu na prd, rozhodne bych vzal spis maga.
S temi povolanimi co tady moc nefunguji souhlasim. Uchazejici je monk, ale je nutny si od zacatku urcit, jestli pojede unarmed, staff nebo neco jinyho. Ja s nim jel hul a dlouhou dobu byl vicemene zbytecnej a vedle fightera v 1. linii delal zanedbatelnou damage. Zlepsil se az mnohem pozdeji ale i tak to nebyla az takova hitparada. Hral jsem to i s rangerem a i kdyz je obcasny instakill s lukem fajn, taky to nebyla nikdy klicova postava, na ktery by to stalo. Klicovej jen bez debat fighter, mage a nekdo, kdo healuje, plus bard/gadgeteer jako support v boji.
@Dorian (23.04.2020 09:09): Poradny fighter je podle me zaklad, velmi rychle se s prokletym mecem z Arniky stane schopnym zabijakem a v mem pripade byl nejdulezitejsim clenem druziny od zacatku do konce, uplne bez debat. Navic je jeho levelling jednoduchej a velmi rychle se u nej namaxuji klidne 3 staty na 100, takze jsou 3 extra skilly.
Barda jsem hral taky, tady je jeste gadgeteer, kterej je v podstate to samy. Taky uzitecna volba, nastroju je tam halda a je skoda je nevyuzit.
Alchymistu jsem mel nakonec v parte misto priesta, podle me je lepsi, protoze ho neovlivnuje silence a ma super utocna kouzla. Nebylo to tak jako s magem a priestem, ze mag delal damage a priest jen healoval a jinak byl vicemene az na par vyjimek na nic. Tady v boji kouzlili oba a dobre se doplnovali.
Knez je podle me trochu na prd, rozhodne bych vzal spis maga.
S temi povolanimi co tady moc nefunguji souhlasim. Uchazejici je monk, ale je nutny si od zacatku urcit, jestli pojede unarmed, staff nebo neco jinyho. Ja s nim jel hul a dlouhou dobu byl vicemene zbytecnej a vedle fightera v 1. linii delal zanedbatelnou damage. Zlepsil se az mnohem pozdeji ale i tak to nebyla az takova hitparada. Hral jsem to i s rangerem a i kdyz je obcasny instakill s lukem fajn, taky to nebyla nikdy klicova postava, na ktery by to stalo. Klicovej jen bez debat fighter, mage a nekdo, kdo healuje, plus bard/gadgeteer jako support v boji.
Wizardry 8 jsou podle mě v množnostech tvorbě party poměrně variabilní i pro začátečníka. Za mě pro jednoduší průchod:
Bojovník - už velmi brzy začne dělat masivní melee damage, ač vlastně nic jiného neumí
Bard (či přesněji bardka, fakt je to lepší varianta) - taktéž může dělat slušné poškození, hudební nástroje jsou užitečné a umí také otvírat zámky (a je variabilnější než zloděj)
Alchymista - umí léčivou i útočnou magii, později se dostane k skvělému kouzlu Tekutý písek
Kněz - nejlepší léčitel, může obléct i střední zbroj
Co mi nikdy moc nefungovalo, ale možná jen proto že jsem lama:
Samuraj, lord - vždycky skončili jako outloukánci a nakonec dělal větší damage i alchymista s jednou speciální holí
Biskup - přijde mi že je strašně snadné aby se ti zasekla nějaká škola magie (Theurgie, Psionika, Alchymie, Čarodějnictví) a tak můžeš třeba přijít o ten Tekutý písek.
Co se společníků týče tak dlouhodoběji jsem bral sebou jen Vi Dominu a i její role v příběhu se pokud vím omezuje jen na Arniku a poslední dvě lokace.
Bojovník - už velmi brzy začne dělat masivní melee damage, ač vlastně nic jiného neumí
Bard (či přesněji bardka, fakt je to lepší varianta) - taktéž může dělat slušné poškození, hudební nástroje jsou užitečné a umí také otvírat zámky (a je variabilnější než zloděj)
Alchymista - umí léčivou i útočnou magii, později se dostane k skvělému kouzlu Tekutý písek
Kněz - nejlepší léčitel, může obléct i střední zbroj
Co mi nikdy moc nefungovalo, ale možná jen proto že jsem lama:
Samuraj, lord - vždycky skončili jako outloukánci a nakonec dělal větší damage i alchymista s jednou speciální holí
Biskup - přijde mi že je strašně snadné aby se ti zasekla nějaká škola magie (Theurgie, Psionika, Alchymie, Čarodějnictví) a tak můžeš třeba přijít o ten Tekutý písek.
Co se společníků týče tak dlouhodoběji jsem bral sebou jen Vi Dominu a i její role v příběhu se pokud vím omezuje jen na Arniku a poslední dvě lokace.
@mazar1234 (23.04.2020 08:21): Přemýšlel jsem i o variantně bojovník, zloděj, valkyrie, mág. Ale na to bych musel hru alespoň trochu znát.
@Charllize (22.04.2020 23:05): To je fakt a Ninja detto, ale tie celkové schopnosti neskôr stoja za to IMO.
Ja napr. chodím vo Wizárdroch kombo Ninja+Samurai+Lord/Valkyria+2x Bishop+ šiesta postava býva podľa nálady, Monk spravidla, do čistého New Game bez importu kľudne aj Gadgeteera, keď už tam je ako novinka tak prečo ho nepoužiť, zlý nie je.
Ja napr. chodím vo Wizárdroch kombo Ninja+Samurai+Lord/Valkyria+2x Bishop+ šiesta postava býva podľa nálady, Monk spravidla, do čistého New Game bez importu kľudne aj Gadgeteera, keď už tam je ako novinka tak prečo ho nepoužiť, zlý nie je.
@hanak_v_exilu (22.04.2020 14:03): samuraj a biskup. Ty nez neco naleveluji to je doba :)
@90210 (22.04.2020 13:57): Toho se právě bojím, že ju budu potřebovat pro příběh a ona bude mezitím zhrzená v hospodě trucovat. Mám bojovníka, ninju, samuraje, valkýrii, biskupa a mága.
@hanak_v_exilu (22.04.2020 12:12): Co mas v parte? Ja jsem ty spolecniky s sebou tahal celou dobu, vetsina je pouzitelna jen ma urcitej usek hry a mivaj dobry hlasky, ale s Vi nebo androidem se da hrat az do konce hry, krome nekolika vyjimek a oba jsou hodne uzitecni, Vi je navic dulezita pro pribeh.
Mám dotaz. Je vhodné sebou tahat ty společníky? Konečně jsem si postavil partu přesně podle svého vkusu a nechci ji zaplevelit dalšíma členama.
@ad142 (23.01.2019 18:07): @Ringo (23.01.2019 18:42): Pauzy podobne masivnim RPG nedelaji dobre, po nejaky dobe uz to chce zase rozjet znovu.
@mazar1234 (23.01.2019 20:04): Nedohral, sestku jsem nehral a ani nebudu a sedmicku nedohral a ani to neplanuju, ale dohrat celou trilogii je bez debat velkej achiev, v ramci cRPG jeden z nejvetsich. Vse podstatny ohledne deje z sestky a sedmicky ale znam, ono toho az tolik neni.
@Richmond (23.01.2019 19:31): Vis co je zvlastni? Ze na netu nikde neni zadny rozhovor s Bradleym o Wizardry. Zajimalo by me jak on sam zamyslel v serii pokracovat. Jeho odchod ze Sir Techu je vubec hodne zajimava kauza, probehl tam soud s jednim z puvodnich autoru Wizardry, je to zajimavy tema. Nasel jsem jen jeden kraticky minipokec se dvema otazkami, kde v odpovedich opet prokazal svuj specificky sloh, ktery se projevil hlavne u sedmicky. Osmicka je v tomto smeru "normalni", ostatne delali to stejni lidi, jako Jagged Alliance 2.
@Ringo (23.01.2019 20:49): 1-3 jsou uplne stejny hry, import tam jde, o dej tam nejde. Ctyrka je ulet, kde import nejde. Petka je svym zpusobem taky ulet, protoze je to opet uplne ta sama hra jako 1-3, ale vydana ve stejny dobe jako Dungeon Master. Kazdopadne uz na ni delal Bradley a sestka je uz uplne jina hra, nesouvisejici s predchozimi Wizardry, coz bylo taky predmetem soudniho sporu, zdrzeni sedmicky a ostatne i osmicky. Import tam samozrejme neni, 6-8 maj svuj svet, na druhou stranu Sir-Tech vydal Wizardry Nemesis, ktery pokud vim s timto svetem zase nemaj vubec nic spolecnyho, coz je obrovska skoda.
@mazar1234 (23.01.2019 20:04): Nedohral, sestku jsem nehral a ani nebudu a sedmicku nedohral a ani to neplanuju, ale dohrat celou trilogii je bez debat velkej achiev, v ramci cRPG jeden z nejvetsich. Vse podstatny ohledne deje z sestky a sedmicky ale znam, ono toho az tolik neni.
@Richmond (23.01.2019 19:31): Vis co je zvlastni? Ze na netu nikde neni zadny rozhovor s Bradleym o Wizardry. Zajimalo by me jak on sam zamyslel v serii pokracovat. Jeho odchod ze Sir Techu je vubec hodne zajimava kauza, probehl tam soud s jednim z puvodnich autoru Wizardry, je to zajimavy tema. Nasel jsem jen jeden kraticky minipokec se dvema otazkami, kde v odpovedich opet prokazal svuj specificky sloh, ktery se projevil hlavne u sedmicky. Osmicka je v tomto smeru "normalni", ostatne delali to stejni lidi, jako Jagged Alliance 2.
@Ringo (23.01.2019 20:49): 1-3 jsou uplne stejny hry, import tam jde, o dej tam nejde. Ctyrka je ulet, kde import nejde. Petka je svym zpusobem taky ulet, protoze je to opet uplne ta sama hra jako 1-3, ale vydana ve stejny dobe jako Dungeon Master. Kazdopadne uz na ni delal Bradley a sestka je uz uplne jina hra, nesouvisejici s predchozimi Wizardry, coz bylo taky predmetem soudniho sporu, zdrzeni sedmicky a ostatne i osmicky. Import tam samozrejme neni, 6-8 maj svuj svet, na druhou stranu Sir-Tech vydal Wizardry Nemesis, ktery pokud vim s timto svetem zase nemaj vubec nic spolecnyho, coz je obrovska skoda.
@Richmond (23.01.2019 22:04): Nakonec je to dobře, aspoň mě nikdy nebude lákat to projet celé sjednou partou, obzvláště díly 1 - 4 bych asi fakt nedal, to je už i na mě moc :-) Šestka je první suprový hratelný díl ze série pro mě. Jediné, kdybych už nevěděl co by, tak mě malinko láká ta pětka, coby takový vrchol té pětidílné série načrtnuté jen čárami :-)
@Ringo (23.01.2019 22:01): 2. a 3. díl si bez importu nezahraješ, je nutno dohrát předchozí díl. Z dnešního (komerčního) hlediska naprostá šílenost :) Čtyřku hraješ za padoucha z prvního dílu, takže veškerá návaznost končí. A pětka už je opět jinde.
@mazar1234 (23.01.2019 21:27): Popravdě teď nevím, jestli se nepletu, tak import mezi Wiz 1, 2, 3 by fungovat měl, jak je to potom, po té čtverce do pětky, netuším, ale jak koukám na úvodní menu Wiz VI, tak tam asi import ze starších dílů fakt není.
@Ringo (23.01.2019 20:49): Práve 6-7-8 je "Cosmic Forge" trilógia a dejovo čo viem nijako nepokračuje v súvislosti s 1-5.
A, že by sa dala importovať vo W6 partia z W5 sa mi nejako nezdá.
Naopak importy v rámci 6-7-8 ti fyzicky menia intro/začiatok hry.
A, že by sa dala importovať vo W6 partia z W5 sa mi nejako nezdá.
Naopak importy v rámci 6-7-8 ti fyzicky menia intro/začiatok hry.
@Richmond (23.01.2019 20:42): Ono v této sérii by nemělo jít jen jako o import nabušené party jako takové, protože samozřejmě na startu dalšího dílu dojde k downgrade, ale mělo by jít o import příběhových reálií dle toho, jak hráč dokončil předchozí díl, ale otázkou je, nakolik tohle hraje roli v dílech 1 - 5, které asi zrovna nějaké odlišné konce nemají a jde jen o prolezení několikapatrového bludiště.
@Ringo (23.01.2019 20:39): Až se k pětce dostanu, tak můžu prubnout import z trojky, pár postav mi ještě po dohrán zbylo :)
@Richmond (23.01.2019 20:25): Ale import z trojky do pětky myslím možný je.
@Ringo (23.01.2019 20:15): No to dost dobře ani nejde :) Tam je první překážkou čtyřka s Werdnou.
@mazar1234 (23.01.2019 20:04): Terno je to jet z partou od prvního dílu :-)
@Richmond (23.01.2019 19:31): Tak já docela často po dohrání hodnocení zvýším, když mě hra jako celek nadchne a něčím navíc překvapí.
Nedohral to s partiou z W6>W7>W8, takže až také terno to nie je :-D
@90210 (22.01.2019 21:14): Gratulace! Není často zvykem, že hráč díky dobře zvládnutému konci hry ještě zvýší hodnocení!
@90210 (22.01.2019 21:14): Good Job, asi někdy opráším ten desetiletý save z polovinz hry :-)
@90210 (22.01.2019 21:14): Super gratulujem :) Mňa síce od konca delia ešte desiatky hodín súbojov, behania a skúmania, ale to je dané tým, že poslednou dobou som sa k hraniu Wiz 8 nejak nedostal. Čo ale samozrejme nič nemení na fakte, že pokračovať budem a hru dohrám, len neviem kedy sa k nemu najbližšie dostanem a budem pokračovať.
@Drolin (23.01.2019 13:34): Určitě ji ještě zkus, ta hra zraje jako víno :-)
@90210 (22.01.2019 21:14): Gratulace, tak ještě nějaké významné RPG (Chrono Trigger, Fate, Ambermoon nebo Final Fantasy VII) a můžeš se považovat za RPG hráče :)). Jinak jsme viděl nějaké screenshoty z konce, a asi to opravdu bude super. Někdy možná osmičku také zkusím znovu.
Tak prave dohrano, vyzkouseny hned 2 konce a hodnoceni zvednuto o 5%. Hra ma jeden z nejlepsich zaveru v RPG, ktery jen potvrdilo to uzasny rozpracovani letmo nastinenyho pribehu sestky a sedmicky. Zajimalo by me jak to Bradley zamyslel dal, pokud vubec nejak, ale IMHO lidi ze Sir Techu udelali takovou fandovskou praci, vybrali vsechny pribehovy momenty z minimalisticky sestky a sedmicky a rozpracovali to do vysledku, ktery myslim musi vic nez potesit vsechny fanousky sestky a sedmicky.
Tak jsem uz splnil uplne vsechno, postaral se o Savant Tower, smiril Umpani s TRangy, vycistil vsechny easter egg dungeony a konecne si to namiril do Ascension Peaku, tedy to jeho nezabarikadovane casti a jak jsem byl v predchozi casti s Rapaxy ukolibanej tim, jak jsem vsechny bez problemu usekal a nikdo mi ani nezkrivil vlasek, tak tady je to opet necekane vytuhlo, az jsem musel prehazet prsteny a trochu si pohrat s rezistencemi, jsem +/- na 22. levelu a mistni osazenstvo je okolo tricitky.
MVP je od zacatku do konce hry dwarf fighter. Bloodlust jsem mu uz sice vzal a ma *light sword*, ale Bloodlust je vubec zvlastni zbran, jeji statistiky jsou docela prumerny, ale performance je nekde uplne jinde. BTW dwarf fighter uz ma na 100 strenght, dexterity i vitality a skor na 100 i speed, ale tu uz asi nedotahnu, ale vsichni clenove druziny jsou uzitecni a je znat, kdyz si clovek dopredu naplanuje development. V minule hre byl priest a monk jeste v polovine hry o nicem, v teto se monk nekdy od tretiny zacal prosazovat a nyni se v damage vyrovna fighterovi, priesta pak nahradil alchymista, coz bych rozhodne vsem doporucil. Sice nema heal all a armor, ale jinak je ve vsem lepsi.
MVP je od zacatku do konce hry dwarf fighter. Bloodlust jsem mu uz sice vzal a ma *light sword*, ale Bloodlust je vubec zvlastni zbran, jeji statistiky jsou docela prumerny, ale performance je nekde uplne jinde. BTW dwarf fighter uz ma na 100 strenght, dexterity i vitality a skor na 100 i speed, ale tu uz asi nedotahnu, ale vsichni clenove druziny jsou uzitecni a je znat, kdyz si clovek dopredu naplanuje development. V minule hre byl priest a monk jeste v polovine hry o nicem, v teto se monk nekdy od tretiny zacal prosazovat a nyni se v damage vyrovna fighterovi, priesta pak nahradil alchymista, coz bych rozhodne vsem doporucil. Sice nema heal all a armor, ale jinak je ve vsem lepsi.
Je to zvlastni, protoze jak byla prvni polovina hry pomerne tezka a hrani bylo vyzvou, tak finalni lokace jsou pro mou nabusenou partu okolo 20. levelu prochazkou ruzovym sadem. Predevsim obavane lokace Rapax Rift a Rapax Castle me v tomto smeru zklamaly, protoze jsem tamejsi osazenstvo vydrtil, anich bych se musel nejak zvlast snazit.
Jinak rozhodl jsem se vsude tahat Vi, i do lokaci kam nechce jit pres teleport a i kdyz ma postihy, tak tech 50-70 damage za kolo da a s extended polearm zezadu dobre doplnuje muj utocny trident monk - fighter - android monk, ktery jeste opet zezadu doplnuje mook ranger s giant swordem pro mooky, lava lord a demon hlidajici Al-Sedexus padli jako svestky behem jednoho kola. Asi bych mel zvysit obtiznost z normal na hard, protoze zaroven uz moc neexpim.
Konec uz je otazkou nekolika hernich posezeni.
Jinak rozhodl jsem se vsude tahat Vi, i do lokaci kam nechce jit pres teleport a i kdyz ma postihy, tak tech 50-70 damage za kolo da a s extended polearm zezadu dobre doplnuje muj utocny trident monk - fighter - android monk, ktery jeste opet zezadu doplnuje mook ranger s giant swordem pro mooky, lava lord a demon hlidajici Al-Sedexus padli jako svestky behem jednoho kola. Asi bych mel zvysit obtiznost z normal na hard, protoze zaroven uz moc neexpim.
Konec uz je otazkou nekolika hernich posezeni.
@Zero (14.01.2019 19:44): Je dobry k nim mit jeste nekoho na psionic kouzla (v mym pripade monk, predevsim mindread a identify), divine pak umi Vi, ale mag a alchymista jsou zarukou, ze ma parta ve vetsich soubojich navrch, ale ted jsem u Rapaxu okolo 20.levelu a nemam absolutne zadnej problem a zacinam mit pocit neporazitelnosti, coz v predchozich fazich hry fakt neslo.
Gadgeteer asi bude dobrej az se shromazdi ty nejlepsi gadgety, ale ja jsem vzal barda, je to v zasade to samy a je to uzitecna postava, protoze vetsinou hraje kouzla jako bless a haste, ktery mag a alchymista neumi a nastroje na ne ma od zacatku, plus ma i heal all a magic screen nastroje, takze je to dalsi support postava, ktera navic strili kusi.
Gadgeteer asi bude dobrej az se shromazdi ty nejlepsi gadgety, ale ja jsem vzal barda, je to v zasade to samy a je to uzitecna postava, protoze vetsinou hraje kouzla jako bless a haste, ktery mag a alchymista neumi a nastroje na ne ma od zacatku, plus ma i heal all a magic screen nastroje, takze je to dalsi support postava, ktera navic strili kusi.
Mág a alchymista v jedné skupině jsou drtící kombinace. Oba mají téměř tolik killů co hlavní ranař - trpasličí bojovník s prokletým mečem. Ten je ovšem bezkonkurenční v ničení jednotlivých nepřátel. Mnich už začal taky stát za to, poté co jsem mu konečně sehnal lepší hůl než "Bo", a teď začal i útočit dvakrát za kolo.
Gadgeteer klasicky v pohodě, občas omnigunem někoho oslepí, jinak dává sice ne až tak velký, ale spolehlivý damage. Jenom kněz/lord se moc nepředvedl. Sice díky jednomu levelu kněze je podstatně lepší v kouzlení než mnich, ale palcátama se moc často netrefuje.
Momentálně jsem v Arnice kolem 9. levelu, mám ji celou prozkoumanou, takže se asi vydám do Tryntonu.
Gadgeteer klasicky v pohodě, občas omnigunem někoho oslepí, jinak dává sice ne až tak velký, ale spolehlivý damage. Jenom kněz/lord se moc nepředvedl. Sice díky jednomu levelu kněze je podstatně lepší v kouzlení než mnich, ale palcátama se moc často netrefuje.
Momentálně jsem v Arnice kolem 9. levelu, mám ji celou prozkoumanou, takže se asi vydám do Tryntonu.
@Zero (11.01.2019 20:57): Truhly by mely byt castecne random a nektere unique veci ve hre obcas nejde najit, protoze "nepadnou".
Nepratele se objevuji celkem logicky podle levelu a lokace se daji kompletne vymlatit a po navratu uz tam tolik nepratel nebyva. Ja jsem prave ziskal Destinae Dominus a zbyva mi uz jen anabaze s Rapaxy a hura za cosmic lordy.
Pokud jsi vzal cokla, tak jsi mu mel dat jmeno Aran nebo nejaky podobny tematicky.:0) Kneze jsem mel pri minulym hrani a vymenil jsem ho za alchymistu, coz mi asi docela ulehcilo hrani, protoze knez je povetsinu hry na prd.
Arnika road okolo 10.levelu je jedno z nejhorsich mist ve hre vubec, naprosto doporucuju po prvnim prichodu do Arniky jit do Tryntonu, kde se na strome da pohodove polevelovat v uzkych koridorech.
Nepratele se objevuji celkem logicky podle levelu a lokace se daji kompletne vymlatit a po navratu uz tam tolik nepratel nebyva. Ja jsem prave ziskal Destinae Dominus a zbyva mi uz jen anabaze s Rapaxy a hura za cosmic lordy.
Pokud jsi vzal cokla, tak jsi mu mel dat jmeno Aran nebo nejaky podobny tematicky.:0) Kneze jsem mel pri minulym hrani a vymenil jsem ho za alchymistu, coz mi asi docela ulehcilo hrani, protoze knez je povetsinu hry na prd.
Arnika road okolo 10.levelu je jedno z nejhorsich mist ve hre vubec, naprosto doporucuju po prvnim prichodu do Arniky jit do Tryntonu, kde se na strome da pohodove polevelovat v uzkych koridorech.
@90210 (11.01.2019 19:23): Ne, na normal. Mám pocit, že ve Wizardry 8 se spousta věcí děje podle nějaké pravděpodobnosti, a člověk třeba většinou potkává ty samé nepřátele a předměty, a pak najednou na něho vybafne něco, co ještě nezažil, ať už jde o nepřátele nebo nějaký předmět v truhle. Ještě jsem ve vrchním patře chrámu potkal nějaké swarming bugs, to se mi taky nestává.
Pokud ve Wiz8 beru do party vlka, tak to musí být jedině kněz nebo lord se jménem Lupus Dei. :-D Jinak prostě hodím, co mě zrovna napadne. U her jako Wizardry nebo Might & Magic na tom nesejde.
Edit: Fíha, nějaký ten level navíc fakt dělá divy. Teď jdu do Northern Wilderness přes Arnika Road na 8. levelu (obvykle tam jsem asi na 7.), a ty počty banditů na 10. levelu jsou brutální. Jakžtakž je dávám, ale asi z toho budu mít přinejmenším u některých postav další level navíc, tak jsem zvědavý, co na mě pak teda vybafne v divočině.
Pokud ve Wiz8 beru do party vlka, tak to musí být jedině kněz nebo lord se jménem Lupus Dei. :-D Jinak prostě hodím, co mě zrovna napadne. U her jako Wizardry nebo Might & Magic na tom nesejde.
Edit: Fíha, nějaký ten level navíc fakt dělá divy. Teď jdu do Northern Wilderness přes Arnika Road na 8. levelu (obvykle tam jsem asi na 7.), a ty počty banditů na 10. levelu jsou brutální. Jakžtakž je dávám, ale asi z toho budu mít přinejmenším u některých postav další level navíc, tak jsem zvědavý, co na mě pak teda vybafne v divočině.
@Drolin (11.01.2019 19:46): náhodou ve Wiz8 by mohl takto pojmenovat nějakýho gadgeetera :)
@Drolin (11.01.2019 19:46): :-D 90210 by se hodil do Captive.
Já tedy poslední roky využívám do RPG nejčastěji jména uživatelů (z DH). Je to pak trochu zajímavější.
Ačkoliv třeba takový 90210 má strašnou, a zcela se nehodící přezdívku do fantasy her (dungeonů).
Já zde mám svoji z Dračího doupěte a Infinity her, takže padne dobře.
Ačkoliv třeba takový 90210 má strašnou, a zcela se nehodící přezdívku do fantasy her (dungeonů).
Já zde mám svoji z Dračího doupěte a Infinity her, takže padne dobře.
Se jmény jsem kdysi taky bojoval, ale pak jsem začal nějak používat jména oblíbených postav z knih. V žádné mé partě od té doby nemůže chybět např. Arutha :-)
@90210 (11.01.2019 19:23): Tak iba "Combat difficulty" tam je, ale niekde som videl moznost respawnu, asi nejaky MOD.
@Zero (11.01.2019 18:15): To se mi nezda, nehrajes na hard? Na normal je to v pohode, monastery jsem kompletne vymlatil a zustalo vymlaceny (0 souboju), i kdyz jsem se tam pozdeji vratil s klicem k pokladu.
@mazar1234 (11.01.2019 18:21): Nejsem ted u kompu, ale imho tam nic takovyho neni.
@Phoenix (11.01.2019 17:37): Me to naopak bavi u vsech RPG, specialne sesticlenny party jsou co se tyce vymysleni jmen super, pouzivam ruzny fantasy derivaty.
@Richmond (11.01.2019 16:23): Kdyby se lord jmenoval paladin, tak bych si ho vzal do party, takhle bohuzel ne.
@mazar1234 (11.01.2019 18:21): Nejsem ted u kompu, ale imho tam nic takovyho neni.
@Phoenix (11.01.2019 17:37): Me to naopak bavi u vsech RPG, specialne sesticlenny party jsou co se tyce vymysleni jmen super, pouzivam ruzny fantasy derivaty.
@Richmond (11.01.2019 16:23): Kdyby se lord jmenoval paladin, tak bych si ho vzal do party, takhle bohuzel ne.
Niekde v menu sa tusim da nastavovat frekvencia respawnu pokial sa dobre pamatam, nie ze by sa mal dat vypnut, ale minimalne ho znizit tam asi je, podobne je tam asi aj option na obtiaznost subojov.
@Richmond (11.01.2019 17:58): Ja zase mam nejaky viac-menej stabilny balicek mien a ten pouzivam vsade dokola.
Zenam davam take uderne zvieracie mena ako. Piranha, Mamba alebo Elfska Mage je vzdy Arwen (paladinka je Piranha, thiefka Mamba a pod), uz vela rokov pouzivam skvele meno pre zenu Ixunomei (z Icewinddale princezna z deviatich pekiel Yxunomei).
Trpazlik je klasicky Gilius (Gilius Thunderhead z Golden Axe), magom davam obligatne Sauron/Morgoth.
Zenam davam take uderne zvieracie mena ako. Piranha, Mamba alebo Elfska Mage je vzdy Arwen (paladinka je Piranha, thiefka Mamba a pod), uz vela rokov pouzivam skvele meno pre zenu Ixunomei (z Icewinddale princezna z deviatich pekiel Yxunomei).
Trpazlik je klasicky Gilius (Gilius Thunderhead z Golden Axe), magom davam obligatne Sauron/Morgoth.
Hm, ten respawn je ale fakt nějaký divný. Ještě jsem ani nespal, a přesto v monastery potkávám víc nepřátel, než jsem zvyklý. Teď na mě vylezly dva žluté slizy (lvl 3) v místě, které jsem před chvílí vyčistil. To se mi nikdy předtím nestalo, a že už jsem si klášterem prošel hodněkrát...
@Phoenix (11.01.2019 17:37): Já mám nějakou webovou stránku, kde se nadefinuju že chci ženskou/trpaslici nebo lesní elfku a pak si z těch stovek jmen nějaké trochu vypadající vyberu.
@Richmond (11.01.2019 17:22): Já to řeším některými profláklými fantasy jmény typu Merlin, Gandalf, Corwin, Sparhawk a podobně. Když nad tím tak přemýšlím, tak asi nejčastěji používám jména z trilogie Elenium.
@Zero (11.01.2019 17:08): Je fůra generátorů fantasy jmen :)
@Drolin (11.01.2019 16:23): Vymýšlení jmen není mou silnou stránkou.
@Zero (11.01.2019 16:02): KDe jsou ty časy, kdy jsem toužil mít v partě Wizardry 1 alespoň jednoho Lorda a ono to nešlo kvůli přehnaným nárokům na minimální hodnoty statistik :)) A nepovedlo se to dokonce i v dalších dvou dílech a nebýt jednoho předmětu, který umožnil reclass, tak jsme ho neměl po celou trilogii. Magoři autoři :)
@Zero (11.01.2019 16:02): Blabla :(
@90210 (11.01.2019 15:36): Dík.
Navnadili jste mě, tak jdu na to.
Moje parta: odkaz
Z kněze udělám na druhém levelu lorda, chtěl jsem, ať má na začátku co nejvyšší piety a ať může hned kouzlit.
Navnadili jste mě, tak jdu na to.
Moje parta: odkaz
Z kněze udělám na druhém levelu lorda, chtěl jsem, ať má na začátku co nejvyšší piety a ať může hned kouzlit.
@Zero (11.01.2019 14:50): Odkaz jsem vygooglil, mozna je to nekde v diskuzi / ne, Wiz8fast staci