@Isair (19.11.2024 21:59): On je trochu problém v tom, že ty cykly ti třeba zpomalí tvůj pohyb, ale vnitřně hra běží o něco rychleji, ať si to nastavíš jakkoliv. U některých her pomůže zpomalit vnitřní chod programu zpomalení až takové, že by pro tebe pohyb byl zoufale pomalý a frustrující. Zrovna jsem to zažil v Dark Sunu 2, kdy jsem musel cykly hodně zpomalit časově omezený úkol běžící nehratelně rychle, ale za cenu, že jsem koukal na trhanou slideshow při pohybu vlastních postav.
@Phoenix (19.11.2024 23:16): Jo, šlo to na starých strojích v některých triggerovat, já si takhle v EoB 1 nějakým způsobem namnožil šílenou armádu Kenku v šestém levelu a vyleveloval jsem si tam postavy na devátý level, což byl asi max (dle manuálu, na další postup už tam nebyla tabulka). Tehdy jsem nepřišel na to, jak se tam vlastně donekonečna berou. Když jsem hru hrál později, našel jsem díky zrychlenému respawnu to míst, vycházeli tam viditelně v pravidelných intervalech přímo ze zdi. U Lands of Lore byl při mém posledním hraní docela frustrující finální hrad, kde se množily potvory před očima a byly při tom dost pekelně tuhé, kdy každý souboj byl tak trochu s odřenýma ušima.
@Phoenix (19.11.2024 23:16): Jo, šlo to na starých strojích v některých triggerovat, já si takhle v EoB 1 nějakým způsobem namnožil šílenou armádu Kenku v šestém levelu a vyleveloval jsem si tam postavy na devátý level, což byl asi max (dle manuálu, na další postup už tam nebyla tabulka). Tehdy jsem nepřišel na to, jak se tam vlastně donekonečna berou. Když jsem hru hrál později, našel jsem díky zrychlenému respawnu to míst, vycházeli tam viditelně v pravidelných intervalech přímo ze zdi. U Lands of Lore byl při mém posledním hraní docela frustrující finální hrad, kde se množily potvory před očima a byly při tom dost pekelně tuhé, kdy každý souboj byl tak trochu s odřenýma ušima.