Otázka ... kdo by na jejich místě neudělal to stejné ? Asi každý, kdo nemá miliardy na účtu ... :)
Diskuze
Bakala je zkušený obchodník. Pokud má správná čísla a analýzy, tak asi cítí že z WH vytěžil maximum, dvojka se neprodá a tak opouští potápějící se bárku. Na první pohled dobrá zpráva, ta může být ve skutečnosti hodně špatná...
@M.a.t.t. (13.02.2019 11:05): Git Gud.
@Jab (13.02.2019 10:14): A možno im niekto povie, že by mali trochu prepracovať súbojový systém. Ok, už mlčím :)
@Jab (13.02.2019 10:14): A černochy. Těch tam bude teď hodně.
Ale jinak to té hře může jen prospět... pokud z toho neudělají exkluzivitu. Hra tím sice bude třeba nedotčená, ale studio jim Češi vypálí :D
Ale jinak to té hře může jen prospět... pokud z toho neudělají exkluzivitu. Hra tím sice bude třeba nedotčená, ale studio jim Češi vypálí :D
A hlavně se snad konečně objeví patch, který do KC:D přidá ty draky.
tak super, aspon ted vime kdo bude delat Darksiders 4 nebo pokracovani Amaluru :)
Tady je na místě blahopřání, tohle je úspěch.
@Paul (13.02.2019 09:33): Jo v pohodě. Navíc byznysu rozumím jak koza náklaďáku. Třebas to má nějak spočítané. Lépe než Bakala, který si to nespočítal a teď to má... Spočítané... :)
@Tarhiel (13.02.2019 08:22): THQ Nordic mi byl historicky sympatickej, ikdyž si to částečně tou stupidní epic exkluzivitou metra posrali (ale jo, to bylo rozhodnutí jejich "autonomní pobočky" deep silver/koch), tak snad nebudou do budoucna dělat kraviny.
@Jab (13.02.2019 08:09): Lars Wingefors je bohatej člověk co místo ferrari kupuje herní studia a starý značky :)
@Jab (13.02.2019 08:09): Lars Wingefors je bohatej člověk co místo ferrari kupuje herní studia a starý značky :)
@Jab (13.02.2019 08:09): Na druhou stranu tech ~40M EUR neni za nakup firmy skoro nic, nedivim se, ze na to meli (plus se to stejne obvykle resi tak, ze si na tu transakci pujcis od banky, kdyz mas cim rucit).
Heh, to jsou věci. Paulovy vzdušné zámky mě jako vždy pobavily :) ale jako jo, taky jsem čekal že tu "nezávislost" si udržej, protože Bakalovi byly nějaký hry buřt.
@Tarhiel (13.02.2019 08:22): na Bakalovi není nic špatně (viz výše) teda kromě faktu, že mu docházej peníze a prodává studia :(
Každopádně kupujte xbony, KCD2 bude exkluzivitka :)
Píše kámoš, že se třeba obnoví Kinect a vyjde KCD: Dance party. Party like in 1403!
A achievmenty by nebyly trofeje ale "beards"
"golden beard"
"platinum beard"
"infinite beard"
@Tarhiel (13.02.2019 08:22): na Bakalovi není nic špatně (viz výše) teda kromě faktu, že mu docházej peníze a prodává studia :(
Každopádně kupujte xbony, KCD2 bude exkluzivitka :)
Píše kámoš, že se třeba obnoví Kinect a vyjde KCD: Dance party. Party like in 1403!
A achievmenty by nebyly trofeje ale "beards"
"golden beard"
"platinum beard"
"infinite beard"
@Paul (13.02.2019 07:37): Stres a zodpovednosť za projekt ako je KCD skráti človeku život aspoň o desať rokov, Hellboy už je na to starý a lenivý. :-)
@Paul (13.02.2019 08:05): Prekvapilo ma to tiež, ale keď čítam, že sa tým zbavili Bakalu, tak je to dobre.
Okrem toho THQNordic sú dosť priateľskí voči hráčom a vážia si svoju fanúšikovskú základňu - viď nedávny patch na Desperados 1, hru, ktorá im už určite nijako nevynáša + nedávno vydaný Titan Quest Anniversary alebo Darkisders III. A sú aktívni na GOG.
Tera som si už istý, že budú pracovať na KCD2 a budú mať za čo.
Okrem toho THQNordic sú dosť priateľskí voči hráčom a vážia si svoju fanúšikovskú základňu - viď nedávny patch na Desperados 1, hru, ktorá im už určite nijako nevynáša + nedávno vydaný Titan Quest Anniversary alebo Darkisders III. A sú aktívni na GOG.
Tera som si už istý, že budú pracovať na KCD2 a budú mať za čo.
@Paul (13.02.2019 08:05): Já Vávrovy sítě nesleduji. Tak nevím. :) Ale i pro něj je to balík. Spíše nevím, kde na to vzal THQ Nordic. Vzpomene si někdo na nějakou jejich veleúspěšnou hru? Spellforce 3 imho nebude úplně...
Oni tedy mají mraky firem pod sebou. Ale skoro vše nakoupili. Ty snad objevili nějakou zlatou žílu...
Oni tedy mají mraky firem pod sebou. Ale skoro vše nakoupili. Ty snad objevili nějakou zlatou žílu...
@Jab (13.02.2019 07:57): tak milionář byl už teď, nijak se netají že si kupuje jaguáry :) Ale o Bakalovi jsem nevěděl, makes sense I guess.
Stejně je to škoda.
Stejně je to škoda.
@Paul (13.02.2019 07:54): Tak i Vávra z toho dostane v přepočtu na naše asi sto čtyřicet mega. A navíc zůstává s Klímou ve vedení. Čili je bohatý a když se mu ve firmě přestane líbit, tak odletí na Bahamy nebo si záleží novou firmu.
A Bakala šel do čerta. Už toho moc nevlastní. Skoro vše rozprodal
A Bakala šel do čerta. Už toho moc nevlastní. Skoro vše rozprodal
@Jab (13.02.2019 07:51): Já měl za to, že Bakala je miliardář pro kterýho jsou tohle všechno drobný, ikdyž jo, že má 70% vím a že bral Warhorse jako investment kterýho se může zbavit taky, ale stejně..
@Paul (13.02.2019 07:37): Economia jde do čerta a Bakala vlastnil ve Warhorse 70%. Ta transakce je logická. Pro manželku (Maláčová) tím zachránil vydavatelství.
What. The. Fuck? THQ Nordic koupil Warhorse. Proč proboha?
http://www.thqnordic-investors.com/en/re ... s/?releaseId=3204543
Tak nějak jsem předpokládal, že si KCD vydělalo na dalších pár let nezávislýho provozu (což si vydělalo, přes 2 mega prodanejch kopií za méně než rok), předpokládal jsem, že si Vávra a spol. bude chtít zachovat nezávislost a časem z Warhorse vybudovat druhej CDP.
Tohle teda není headline co bych čekal že budu dneska ráno číst..
Snad nebudou dělat podobný faily jako s Metrem
”Warhorse Studios is one of the leading independent studios in Europe and I am proud to welcome them to the THQ Nordic group. Kingdom Come: Deliverance, which has now sold over 2 million copies, has been a great success since the release exactly one year ago. I look forward to continue working with the founders who will continue managing the studio under strong creative freedom for many years to come", says Lars Wingefors, CEO of THQ Nordic AB.
http://www.thqnordic-investors.com/en/re ... s/?releaseId=3204543
Tak nějak jsem předpokládal, že si KCD vydělalo na dalších pár let nezávislýho provozu (což si vydělalo, přes 2 mega prodanejch kopií za méně než rok), předpokládal jsem, že si Vávra a spol. bude chtít zachovat nezávislost a časem z Warhorse vybudovat druhej CDP.
Tohle teda není headline co bych čekal že budu dneska ráno číst..
Snad nebudou dělat podobný faily jako s Metrem
”Warhorse Studios is one of the leading independent studios in Europe and I am proud to welcome them to the THQ Nordic group. Kingdom Come: Deliverance, which has now sold over 2 million copies, has been a great success since the release exactly one year ago. I look forward to continue working with the founders who will continue managing the studio under strong creative freedom for many years to come", says Lars Wingefors, CEO of THQ Nordic AB.
Znovu jsem to rozehrál na PS4 a zjistil jsem, že statistiky jsou úplně k prdu, protože počítají do hraní i čas v menu a dokonce počítají i čas, když je konzole se hrou uspaná. Takže jsem hrál 2 hodny, vypnul to a ráno už mi tam svítilo ve statistikách 11 hodin touto herní linií. :D Že to nejde pauznout během cutscén považuju furt za fail, ale jinak mě to zatím baví furt hodně i podruhé na blbém PS4 při 20 FPS a velkým po inu. Na hardcore to už fakt asi budu hrát ale na PC doufám. :)
@Charllize (11.02.2019 20:42): Co já se nahrál Morrowindu a ty tady takhle o mě vypouštíš taková falešná obvinění. Že ti hanba není! :(
Takovejch testeru, tak treba npc budou mit hlavy :)
@Gordon (11.02.2019 22:36): taky bys to mel kousek za mnou. pro tu konzoli :)
@Bodkin (11.02.2019 21:40): To bych v tom musel nejdřív zapařit alespoň těch 30 hodin, to by mi ani nevadilo kvůli tomu jet až do Prahy, od nádraží to máte kousek!
@Gordon (11.02.2019 13:33): Přijď, nemám koho šikanovat.
@Garret (11.02.2019 16:34): Žabužel, Bodkin je jedním z těch pěti přicmrdávačů o kterých hovořil Paul (Smejki?), takže je to bohužel docela pravděpodobné.
@Garret (11.02.2019 16:34): Žabužel, Bodkin je jedním z těch pěti přicmrdávačů o kterých hovořil Paul (Smejki?), takže je to bohužel docela pravděpodobné.
@Jab (11.02.2019 16:44): jen jeste trosku pozitivnejsi pristup k TES a poslu, zatim by to bylo hazeni..vsak vis:)
@Charllize (11.02.2019 13:42): Ještě si mi neposlal ten kód k SE verzi. Takže neinstaluji. :(
@Paul (11.02.2019 12:23): mohla by to být zajímavá zkušenost. a třeba přijde i Bodkin!
@Jab (11.02.2019 13:37): To vis ze jo. A ty budes bruslit na planich Icewindu v nebi. Vedel jsi ze v pekle jsou povoleny mobily a v nebi ne? Je to nerest. Tak uz instaluj Skyrim !
@Charllize (11.02.2019 13:30): Ticho, vrahu! Ty i tvůj spolupachatel Todd přijdete do pekla!
https://youtu.be/-DKCFjm0DvE
https://youtu.be/-DKCFjm0DvE
@Paul (11.02.2019 12:23): Dream Work.
Bethesda hate site v plne sile:) Nejvetsi v CR, rikam to porad !
@SilentWolf (11.02.2019 13:24): :)
Je to jak z učebnice ekonomie od Holmana. Kdo chce hodně stromů, má logicky spotřebovávat hodně papíru. TES je vlastně modelem tohoto... Modelu.
Je to jak z učebnice ekonomie od Holmana. Kdo chce hodně stromů, má logicky spotřebovávat hodně papíru. TES je vlastně modelem tohoto... Modelu.
@SilentWolf (11.02.2019 13:24): :D už se těším až na to budou woke lidi reagovat, jako PETA na zabíjení zvířátek.
@Jab (11.02.2019 13:23): zvlášť když je v 300 stránkové bichli popsaných 6 listů. :/
@Walome (11.02.2019 13:20): Jen je mi vždy trochu líto, kolik na ty krásné TES knihy padlo vyrenderovaných stromů. :(
@Charllize (11.02.2019 12:57): to je moje nejmilejší pasáž u hraní videoher - číst fiktivní knihy.
@SilentWolf (11.02.2019 12:30): kutí jen velmi lehce přeprodukčně.
What per cent of the studio working on DLCs? :)
That's a complicated stuff. There are teams working in parallel and for example DLC1 didn't overlap with DLC3 and DLC4 so these projects could share people. And to make matters more chaotic the designers mostly work on everything at the same time. And animators are working on request->deliver basis so they are also on everything. The same with sound department. And QA is testing everything as well.
I was assigned to DLC1, some tiny work on DLC2 and a lot of work on DLC4 (which is the reason I know next to nothing about DLC3). DLC4 consist of 4 major projects each requiring a feature team. Each of these features is of a different size and nature and so the size and composition of the teams differ wildly. Is it about content ? There will be a bunch of designers, scripters, animators, cinematic people, enviro and char artists. Is it about mechanics and systems? There will be a bunch of scripters and coders. I'm sorta leading one of these content teams. "My" team consists of 1 main designer who is being helped by 5 other designers, 4 core scripters with 3 others helping us with numerous minor stuff. We got 2 enviro artists and 1 character artist. We also need the entire cinematic team which is 6(?) people. Effectively I am almost completely blind to the structure of the other feature teams. Each feature team gets a producer assigned who keeps track of all that shit. So depending on the veiwpoint and specific point in time and some nuances in definitions I'd say the core, who spend most of their time working on DLC4 in its entirety, might be about 55-60 people + internal QA (18 people) + marketing and other support (6 people). + external QA (number unknown) + actors etc.
If we're talking about all the DLCs rest assured that over 90% of Warhorse worked on at least some parts of them.
What per cent of the studio working on DLCs? :)
That's a complicated stuff. There are teams working in parallel and for example DLC1 didn't overlap with DLC3 and DLC4 so these projects could share people. And to make matters more chaotic the designers mostly work on everything at the same time. And animators are working on request->deliver basis so they are also on everything. The same with sound department. And QA is testing everything as well.
I was assigned to DLC1, some tiny work on DLC2 and a lot of work on DLC4 (which is the reason I know next to nothing about DLC3). DLC4 consist of 4 major projects each requiring a feature team. Each of these features is of a different size and nature and so the size and composition of the teams differ wildly. Is it about content ? There will be a bunch of designers, scripters, animators, cinematic people, enviro and char artists. Is it about mechanics and systems? There will be a bunch of scripters and coders. I'm sorta leading one of these content teams. "My" team consists of 1 main designer who is being helped by 5 other designers, 4 core scripters with 3 others helping us with numerous minor stuff. We got 2 enviro artists and 1 character artist. We also need the entire cinematic team which is 6(?) people. Effectively I am almost completely blind to the structure of the other feature teams. Each feature team gets a producer assigned who keeps track of all that shit. So depending on the veiwpoint and specific point in time and some nuances in definitions I'd say the core, who spend most of their time working on DLC4 in its entirety, might be about 55-60 people + internal QA (18 people) + marketing and other support (6 people). + external QA (number unknown) + actors etc.
If we're talking about all the DLCs rest assured that over 90% of Warhorse worked on at least some parts of them.
@StriderCZ (11.02.2019 12:53): TES spojuje mohutne lore, takze si treba v Oblivionu navazes na vsechny dily predtim, diky kniham a podobne. KCD zaklada na historii takze si v tomhle moc vyskakovat nemuzou, takze rozumnejsi bude navazat kde skoncily, aspon nebude treba mit jednicku z dejepisu aby se clovek chytil :)
@Neelixx (11.02.2019 11:21): Podle mne: současné DLC slouží k částečnému profinancování studia a k zajištění práce části Warhorse, zbytek již intenzivně maká na druhém dílu. Který (z logiky věci) bude na první díl navazovat. KC:D není TES, aby každý další díl se odehrával v jiné provincii, 500-5000 let před nebo po posledním dílu.
@SilentWolf (11.02.2019 12:30): Mylsim ,že teraz majú plné ruky sp osledným DLC a potom možno GOTy edíciou so (snáď) češtinou, a potom by aj mohli :)
Kutí se vlastně dvojka?
Pokud někdo chcete placeně odbugovat Woman's Lot, tak máte možnost
https://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 19712&type=3&theater
Takže vydání bych tipnul někdy v květnu/červnu..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 19712&type=3&theater
Takže vydání bych tipnul někdy v květnu/červnu..
@Shoggot (11.02.2019 10:42): déšť je pořád zabugovaný? Zjevně častý problém, a některým dělal ještě horší věci.
@Walome (11.02.2019 11:22): Sice zažil, ale ten příběh je prostě useknutý v půlce.
@Walome (11.02.2019 11:22): Sice zažil, ale ten příběh je prostě useknutý v půlce.
@Neelixx (11.02.2019 11:21): zatím ne. Ale já to jako cliffhanger nevnímal, nějakej šmudla z vesnice toho zažil už tak až až.
Tak jsem to konečně dohrál, zabralo mi to skoro rok a 115 hodin čistý hrací doby. I přes tu zabugovanost mě to dost bavilo...Ale ten konec ..WTF, totální cliffhanger. Dojde to do konce v nějakém DLC, nebo si nechávaj otevřenou zadní uličku pro KCD 2 ? Hrál jsem jen čistou vanillu, bez jakéhokoliv přídavku.
@Shoggot (11.02.2019 10:42): je proste hnusnej.
Lze nějak spravit ten déšť nebo je tak hnusný záměrně? Někdy vypadá celkem OK, jindy je to jako nějaký mesh jen kolem hlavy postavy, takže se kapky furt pohyují v naprosto identické smyčce, hlavně je to vidět, když se člověk pohybuje.