@Shoggot (21.03.2019 12:54): VE skutečnosti všechny zajímavý kousky z 2019, Phoenix Point, Control, Sinking City, Outer Worlds... Ale když je už přeprodej klíčů přes HB, tak mě to tak nebolí, jejich taktika funguje a podvolím se...
Diskuze
@Paul (21.03.2019 12:05): Přiznávám, že to trochu lahodí mé "já to říkal" stránce, když spousta hráčů prohlašovala (netvrdím, že ty), že 88% z 0 je pořád 0. No, tak očividně není.
@M.a.t.t. (21.03.2019 13:03): No to je paráda, panečku :)))
@Shoggot (21.03.2019 12:54): Hry od Quantic Dream :)
@Cobot (21.03.2019 12:24): Ne, že tolik nejde o absolutní čísla jako o růst :)
Co dalšího tam má Epic Store za želízka v ohni, krom Metra?
Co dalšího tam má Epic Store za želízka v ohni, krom Metra?
@Shoggot (21.03.2019 12:06): jakože v Číně nebo v korporátním kapitalismu se nelže?
Realitu se stejnak nedozvíme. Uvidíme časem až začnou prosakovat prodeje ostatních uplacených exkluzivek vs steam rok poté.. Samozejmě Pravda to být může. Ono investice do marketingu před vydáním asi nepočítali blbci, takže prodeje oproti minulému dílu museli bejt násobně větší. I nvidia tomu dělala promo.
Já z komentů a recenzí měsíc po vydání vnímám, že to nějaká ultra pecka rozhodně není a ten rok než to opravěj, vydaj DLC a celkově udělaj redux verzi počkám velmi rád.
Realitu se stejnak nedozvíme. Uvidíme časem až začnou prosakovat prodeje ostatních uplacených exkluzivek vs steam rok poté.. Samozejmě Pravda to být může. Ono investice do marketingu před vydáním asi nepočítali blbci, takže prodeje oproti minulému dílu museli bejt násobně větší. I nvidia tomu dělala promo.
Já z komentů a recenzí měsíc po vydání vnímám, že to nějaká ultra pecka rozhodně není a ten rok než to opravěj, vydaj DLC a celkově udělaj redux verzi počkám velmi rád.
@Cobot (21.03.2019 12:02): V korporátním kapitalismu nejsou důležitá čísla, ale dostatečně násobný růst :))
Ono je to totiž uplně jedno. Mně myšlenka, že je to lež přijde absurdní, uplně zbytečný. Tohle se dalo čekat, není to nějaký revoluční vývoj.
Ono je to totiž uplně jedno. Mně myšlenka, že je to lež přijde absurdní, uplně zbytečný. Tohle se dalo čekat, není to nějaký revoluční vývoj.
@BINGMAN (21.03.2019 11:27): trochu mě zaráží, že tohle lidé oslavují jako nějaké "gotcha". Exodus měl nesrovnatelně větší hype a marketing (už jen ty E3 konference), je o 6 let později, na 99% do toho zahrnují i aktivace krabicovek. Dost pravděpodobně by prodeje na Steamu byly mnohem vyšší. Obecně kdyby to číslo prodejů bylo impresivní, tak ho radostně zveřejní.
@Shoggot (21.03.2019 11:50): jo mrdky z marketingu... Ovšem pokud tyhle násobky používali i u LL. Třeba že prodali 2x víc než 2033, tak jak kua vlastně kdo ví kolik toho prodali jako první. Trochu se motáme v kruhu :D
Navíc tahle případná lež Epic absolutně nic nestojí. Oni prostě nemohli říct nic jiného. Umim si předstvit že tahle pozitivní zpráva je i v zajmu 4A Games.
Navíc tahle případná lež Epic absolutně nic nestojí. Oni prostě nemohli říct nic jiného. Umim si předstvit že tahle pozitivní zpráva je i v zajmu 4A Games.
@valcik (21.03.2019 11:39): koukal si chvíli na to video? :-) vypadá to, že naráží na limitaci VRAM, každopádně za veselé hraní bych to neoznačil. záseky jsem začal pozorovat až v Caspian, ve Volze to ještě jelo jako z praku
@Cobot (21.03.2019 11:41): protože takhle to zní víc dramaticky. otázka spíše zní, o kolik prodali méně, než kdyby s tím vyšli i na Steamu. protože Exodus měl slušný hajp a oproti LL vyšel v době, kdy je po podobných hrách celkem hlad.
@Cobot (21.03.2019 11:41): protože takhle to zní víc dramaticky. otázka spíše zní, o kolik prodali méně, než kdyby s tím vyšli i na Steamu. protože Exodus měl slušný hajp a oproti LL vyšel v době, kdy je po podobných hrách celkem hlad.
@Cobot (21.03.2019 11:50): Nie je to tak úderné. :)
@M.a.t.t. (21.03.2019 11:47): +1
Plus to může vypadat blbě ve srovnání s jinými značkami. Marketingově číslo samotné nic neřekne, oproti prodejům třeba Call Of Duty bude vždy vypadat blbě, dělá se tak z toho blbě zpráva a tiskovka. Jednoduchý údaj, že hry na nové platformě se prodalo 2,5x víc než předchozího titulu -> z toho jde udělat tiskovka, kterou média rádi převezmou, udělají z toho hezký titulek, na který klikne víc lidí.
Easy as that.
Plus to může vypadat blbě ve srovnání s jinými značkami. Marketingově číslo samotné nic neřekne, oproti prodejům třeba Call Of Duty bude vždy vypadat blbě, dělá se tak z toho blbě zpráva a tiskovka. Jednoduchý údaj, že hry na nové platformě se prodalo 2,5x víc než předchozího titulu -> z toho jde udělat tiskovka, kterou média rádi převezmou, udělají z toho hezký titulek, na který klikne víc lidí.
Easy as that.
@M.a.t.t. (21.03.2019 11:47): jo myslíš to tak že udělat souvětí např: "Prodali jsme 250000 kopií což je 2,5x víc než LL na steamu" je o tolik složitější?
@Cobot (21.03.2019 11:41): Pretože konkrétne číslo bežným ľudom nenapovie, o koľko menej, či viac kópií sa predalo oproti predošlému dielu.
@valcik (21.03.2019 11:39): Slušný záseky.
@BINGMAN (21.03.2019 11:27): Neumím si představit, že by řekli něco jiného. Jestli to však je pravda ví jen kdo? Ano Epic. Pravda to být může a nebo taky vůbec ne, že. Já mám třeba doma teleportační zařízení. Věříte mi?
btw: proč říkat 2,5krát víc a neříct rovnou číslo?
btw: proč říkat 2,5krát víc a neříct rovnou číslo?
@Garret (19.03.2019 01:09): Na high v 1080p stačí low end mašina. Tady maník veselo hrá na dvojjadre G4560+GTX 1060 3GB, väčšinou sa mu to drží pri 60 FPS a procesor pri tom odpočíva.
https://www.youtube.com/watch?v=eJNsnwBRwuY
https://www.youtube.com/watch?v=eJNsnwBRwuY
@BINGMAN (21.03.2019 11:27): Ovšemže, většině lidí je to uprdele, prostě chtějí hrát.
Ten baron, ten si ale žije :)
https://abload.de/img/412020_20190320173741gnknr.png
a hlavně..
https://abload.de/img/412020_20190320180550a0kyt.png
Btw co jste udělali s druhým baronem na útesu? Není dost možný ověřit jestli byl real nebo fake, tak jsem ho zpinnochioval :)
https://abload.de/img/412020_20190320173741gnknr.png
a hlavně..
https://abload.de/img/412020_20190320180550a0kyt.png
Btw co jste udělali s druhým baronem na útesu? Není dost možný ověřit jestli byl real nebo fake, tak jsem ho zpinnochioval :)
@Garret (20.03.2019 11:52): nainstaluj si ten gf experience, shadowplay nejlepšíí :)
Konečně nahrává i přímo v DSR rozlišení, takže už žádná lowbitrate mazanice kterou youtube aplikuje na 1080p videa, yay.
Konečně nahrává i přímo v DSR rozlišení, takže už žádná lowbitrate mazanice kterou youtube aplikuje na 1080p videa, yay.
@Paul (20.03.2019 11:40): právě že na jiných místech jsou vidět z velké dálky bez problémů, není to plošně všude. nahrávám myslim ve 720p, youtube to procesuje. to tvoje včerejší video bylo taky půl hodiny po zveřejnění ještě stále ve 320p :-)
EDIT: tak to zůstalo ve 480p. whatever.
EDIT: tak to zůstalo ve 480p. whatever.
@Garret (20.03.2019 11:36): hah, to mě taky dneska naštvalo a na týhle mapě, ikdyž jinde. Ale je to zvláštní, u mě ten despawn byl o dost dál, ikdyž pořád otravnej - a ani to není konzistentní, např. jak byli na tom jeřábu, tak jsem je viděl snad z kilometru. Každopádně každá hra, co má rozsáhlý mapy a snajprovky, by se měla jakýhokoliv LoDování nepřátel vyvarovat..
Btw to video se ti ještě procesuje nebo fakt nahráváš v 480p? :)
Btw to video se ti ještě procesuje nebo fakt nahráváš v 480p? :)
pro tohle jsem přestal hrát Ghost Warrior 3. oh well... to množství ústupků začíná nebezpečně bobtnat.
@Paul (19.03.2019 12:03): Tý holce jsem se taky divil, ani ojet jí nešlo :)) Pak mě napadlo, že to má možná základ v knížce asi.
Ta "sidemise" na lodi v kaspiku je slušnej bugfest, nepřátelé warpující skrz zdi i patra jakoby se nechumelilo. A nějak nechápu co má znamenat ta polonahá holka co tam leží na gauči, má otevřený oči, dejchá..a to je všechno. Nulová interakce. Holt nemluvně. Nebo je to taky bug a má tam bejt nějaká možnost interakce?
@Garret (19.03.2019 10:02): Možností ústupků je vždycky několik. Já třeba ubisoftí hry dávám rovnou na vysoký bez vsynce. Teselace tady žere fakt dost... Ono by možná pomohlo, kdyby odstranili už konečně dávno cracknutý Denuvo.
@Korbitch (19.03.2019 05:55): teselaci bych zrovna nevypínal. ale to High nastavení mi oproti Ultra vytěžuje GPU o 50% méně a teplota klesla o 10°. je to nějaký velký špatný...
@Paul (19.03.2019 08:21): mě v Caspianu trochu nakrknul nekonečný respawn, když jdeš poprvé k té dodávce. snad se to nebude opakovat... myslel jsem, že si to tentokrát odpustili.
@Paul (19.03.2019 08:21): mě v Caspianu trochu nakrknul nekonečný respawn, když jdeš poprvé k té dodávce. snad se to nebude opakovat... myslel jsem, že si to tentokrát odpustili.
Jak to tady ctu jsem rad ze v settings na nic nesaham. Vse bezi jak po dratkach, jeste bych neco rozsypal :)
V Caspian jsem teď, a framerate drží, ale jsem zvědav na tajgu, která je prý o 30% náročnější než zbytek hry. Když mi teď GPU jede na 60% tak doufám že tam těch 60 udrží taky. Jinak mě ta Caspian mapa baví, mutanti jsou sice otravní, ale má to tu správnou Mad Max atmošku. Super že zaimplementovali i možnost jezdit autem.
@Korbitch (19.03.2019 05:55): teselace je v Metru využívána fakt hodně, skoro všechny objekty s ní mají detailnější geometrii, proto je docela náročná.
@Korbitch (19.03.2019 05:55): teselace je v Metru využívána fakt hodně, skoro všechny objekty s ní mají detailnější geometrii, proto je docela náročná.
@Garret (19.03.2019 01:09): To je každopádně řešení, ale já tyhle ústupky hrozně nesnáším. Zvlášť, když na to mám HW, na kterým by to mělo běžet jak z praku. Já zase vypnul teselaci a taky ok...
@SimonEndt (18.03.2019 19:15): ne 10-15, ale 15-20. zase z něj nedělej hrdinu
v poušti mi to taky začalo sekat, měl jsem asi 55fps. taxem snížil z Ultra na High a už je to cajk.
v poušti mi to taky začalo sekat, měl jsem asi 55fps. taxem snížil z Ultra na High a už je to cajk.
Jak jsem byl mladší a neměl silný stroj, tak jsem běžně dohrával brutálně sekající se hry a opakovaně. Teď hraji často na 60 fps a jsem ochotný unést i těch 30, ale i tak mi to přijde málo a opravdu sekající se hru už bych nedokázal dohrát.
@H34D (18.03.2019 19:25): takhle jsem hral Vampire: The Masquerade - Bloodlines a dodnes na to vzpominam jako na jednu z nejlepsich her a na nejlepsi herni zazitek.
@StriderCZ (18.03.2019 19:48): :D Tyhle herní zážitky by se měly někam hromadně zapisovat :))
@StriderCZ (18.03.2019 19:48): Když nad tím tak přemýšlím, je hodně her, které jsem hrál při sekání a nízkých fps, ale vlastně jsem žádnou opravdu sekající se hru nedohrál až do konce (většinou jsem je dohrál až později na novějším hardware) až do teď - do Metro Exodus. :) Ó, jaký to milník pro mě. :)
@H34D (18.03.2019 19:25): Když jsem hrál Oblivion na notebooku blahé paměti, tak jsem musel ořezat detaily na absolutní minimum. I tak jsem ale většinu skupinových bojů musel řešit tak, že jsem vyvolat atronacha, zalezl někam do kouta (a koukal se do země) a čekal, až přejde ta největší vřava.
@H34D (komentář): 15-25 fps... Take jsem se temto masochistickym radovankam venoval, ted uz me boli tech 40, ktere jsem kdysi povazoval za luxus. Jsem babovka. :)
Díky i těm, kdo to mysleli ironicky. :) Já jsem hráč ze staré školy, mě trocha sekání nevadí. Nejhorší byl ale souboj s tím medvědoprasetem v tajze, to jsem měl tak 10 fps a ještě se to dejme tomu každých 5 vteřin seklo na 2 vteřiny, takže to jsem fakt nedokázal uhýbat, musel jsem si provizorně snížit obtížnost. Což mi připomíná, že je super featurka si ve hře snížit na jeden boj / jednu pasáž obtížnost a pak ji zase vrátit zpět.
Tyjo, na 10-15 fps jsem naposled dohrál GTA3 a to jsem byl hodně zoufalej :)) H34D ,ani nevím, jestli ocenit ty nervy nebo to sebemrskačství :))
@Garret (18.03.2019 17:41): Proč? Takhle to dohráli na PS4 všichni :P
@Garret (18.03.2019 17:41): lol, přesně to mě taky napadlo, ale nechtěl jsem bejt cynical asshole a postnout to =D
@H34D (komentář): „Herní průmysl se mění a my s ním.“ Rozhodl jsem se, že komentář začnu tímto legendárně známým citátem, který jsem právě vymyslel.
Už za tohle si zasloužíš plus :D
Už za tohle si zasloužíš plus :D
@Garret (14.03.2019 17:35): Ani jedno Metro není stavěný na stealth a je to hrozně znát...
@Paul (14.03.2019 21:53): Díl je to věru povedený, ale stejně bych radši, kdyby si dali ještě klidně půl roku na ty zbytečné nedodělky a bugfixy.
@ještěr (14.03.2019 08:06): Jo to se mi stalo taky, v té tmě to vypadalo jako když tam něco letí/pluje :D byl nejspíš nějaký bug.