Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (04.04.2019 17:39): když tam máš uvedený den, do kdy máš úkol splnit, tak je to ještě dobré. Mě více štvaly úkoly, kde není jasně vidět, že jsou časově omezené, a pak se po nějaké době nečekaně objeví hláška úkol nesplněn. :/
Ha, objevil jsem nedostatek ve writingu: na hráče se zbytečně časově naléhá. V tak pomalé hře krapet na škodu. Výborně to měl Morrowind, kde se přímo hráčovi říká, že má dělat i něco jiného a že nemusí všechno hned teď.
@BINGMAN (04.04.2019 16:16): Právě ne, spíše jsem si prošel mapu a tak, plnil nějaké vedlejší úkoly - vlastně jsme zatím skoro nic nevylepšoval. Ale zajdu.

Jinak jsem tedy velmi spokojen, od KCD jsem nic nečekal ani se netěšil, ale na novém PC a po roce od vydání je to opravdu dobré RPG. Nicméně myslím, že nejvíce potěší příznivce starších RP her, jak zde třeba ukazuje hodnocení DJ a Stridera :). Jako moderní RPG bych totiž KCD zatím neoznačil.
@BINGMAN (04.04.2019 15:57): Já očividně netrénoval za 20h boj, kterému se v RPG snažím vyhnout, a pak to tedy byla výzva. On snad vydržel i čtyři střely lukem do hlavy, a jediná taktika byla držet stále Q a bodat a bodat! Už jsem měla ale chutě hru odinstalovat. Naštěstí je ovšem 90 procent hry zatím nebojové a více explorativní.
Tedy, Prcek je na fázi hry (kdy člověk prakticky neměl obtížnější souboj) docela obstojný boss. Trval asi 20x až 30x pokusů, a ani taktika s lukem nebyla moc efektivní.
@musa (03.04.2019 21:34): Já jsem nepsal lepší, ale zkušený. Hraju efektivně a k provádění činností ve hře musím mít motivaci stejně jako v reálném životě. Taky jsem kdysi vášnivě v TES4 nebo G3 sbíral kytičky, ale časem jsem zjistil, že je to ztráta času. Život je krátký. Radši sbírám věnce.
@Walome (03.04.2019 22:10): já ty reakce níže třeba nechápu jako vztahovačné výkřiky, ale reakci na hloupou poznámku v duchu "moc mě to nebavilo, takže jsem zkušenej". Každopádně i citlivé duše potřebují přístav :).
@musa (03.04.2019 22:08): žeby? Tenhle trend tady sleduju dlouhodobě, kdy každý slovíčko se někoho dotkne a každej se točí kolem jedný blbý hlášky půl dne... ale jo, možná si to jen představuju :)
Je až s podivem, jak velká koncentrace outlocitných a vztahovačných duší na této databázi je :-o
@GodOfTheSick (03.04.2019 20:10): Á pán je lepší hráč, to sis pěkně naběhl. Já třeba kytky a sbíral a bavilo mě to. Ve hře jsem nebyl po 50ti hodinách ani v půlce páč jsem si ji užíval, prolízal mapu a nespěchal. Holt jsem ubohý lůzr, který na mistry tvého kalibru nemá.
Asi je to dost subjektivní záležitost, ale při prvním dohrání (jel jsem téměř výhradně hlavní příběhovou linii) jsem měl nahráno přes 50 hodin. Při druhém (dosud nedokončeném) dohrání, kdy se zaměřuji hlavně na vedlejší úkoly (nikoli grind) mám nahráno přes 100 hodin. A stále nemám pocit, že jsem hru vytěžil. Asi jste lepší hráči :).
@Aaron_Hill (03.04.2019 19:54): Ale to asi dal. Na tři vedlejšáky jsem se úmyslně vybod a mapa mi žádný nový quest neukazovala. Možná to tam ještě někde schované je, ale je mi to fuk. Déle bych už u hry asi stejně nevydržel.

@GodOfTheSick (03.04.2019 20:10): No, asi tak. To mě vede ještě k jedné výtce a to, že už za cca 10 hodin jsem měl nejlepší zbroj a zbraň (resp. jsem to do konce hry už nevyměnil) a hromadu peněz, které se mi už jenom hromadily
I se všema vedlejšákama nemá KCD víc jak 50 hodin. Vyšší numera způsobují jenom aktivity a zdlouhavé řešení činností, které zkušení hráči ignorují. Zde např. obírání mrtvol, prodej harampádí, páčení truhel, okrádání, sběr květinek, smlouvání nebo alchymie. Za celou hru jsem neuvařil ani jeden lektvar, nikoho neokradl atd., ale někdo tím určitě zabil pár hodin navíc.
Já vám ti nevím, včera jsem to po 40 hodinách dohrál a jsem za to docela rád. Soubojový systém mě dost bavil, ale při boji s více nepřáteli umí "lock-on" dost pozlobit. I tak jsem zanedlouho byl v podstatě bůh války, který nemá konkurenci. Zasazení je boží a hlavně kvůli němu jsem hru hrál, protože jinak bych to asi zabalil už dřív. Osudy všech postav mi byly ukradené, přestože mi nebyly nesympatické. Jindřich je jako postava neuchopitelná. Možná je to neumná kombinace definovaného charakteru s minulostí a hráčovy svobody rozhodování, možná je to stylem, jak je jeho postava napsaná. Nevím. Vím však, že v mých očích to byl jen panák, ne živá postava. Questy jsou někdy dobré, velmi často jsou však zaplněný nudnou vatou typu "dones tohle sem a tohle zase tam". A cápek, který vymslel quest v klášteře, by měl dostat řemdihem. Nápad dobrý: ukázat život v klášteře. Ale vzít ty nejnudnější herní mechaniky a nacpat je do jednoho questu... No, nadšený ze hry nejsem, ale středověk a mečování zatím nikdo neudělal tak hezky, takže přimhouřím oko a jsem zvědavý na pokračování.
pff ... ja jsem kvuli rodinne atmosfere musel kc:d odlozit a dohrani mam jako dlouhodobej projekt na tento rok :D .. loni se mi podarilo dat od cca brezna do ledna letosniho roku zaklinace .. jinak souhlasim s G (@Gordon (02.04.2019 21:14)) .. to tempo je zabavne nejvic ... zatim jsem jeste ve hre nikoho nezabil, (krom kraliku na lovu a kdyz nepocitam udani onech dvou nestastniku z ty patalie se zrzkem + toho zbyvajiciho banditu u nalezu haku - u obou jsem ale pouze asistoval)

ve fronte mam jeste zaklinace 2, kteryho jsem kdysi rozehral, ale nedohral
@Gordon (02.04.2019 21:14):
Jára Cimrman, Vražda v salonním kupé.
I když jak tak koukám, tak si ten výrok moje paměť tak trochu modifikovala:
O švédském spisovateli Augustu Strindbergovi se dočteme, že byl přistižen, jak
vyfukuje kouř z dýmky do umyvadla s vodou, zkoušeje, zda touto cestou nevznikne
zlato. A my si říkáme: Hle, jak podivínský nápad se zrodil v tak geniálním mozku!
Ale není správnější říci: Nebyl to Strindberg, kdo experimentálně zjistil, že vypouštěním tabákového dýmu do vody zlato nevznikne? Někdo to totiž vyzkoušet musel.
Někdo musel slepou uličku lidského poznání ohledat a ohlásit světu: Tudy ne, přátelé!
Dá se říci, že pravým pionýrem slepých uliček byl Jára Cimrman.
@StriderCZ (02.04.2019 21:09): Jo, souhlas. Celkově se mi hra moc líbí, to pomalé tempo je pro mě pěkně odpočinkové. Nejvíc momentálně asi oceňuji hlavně strukturu questů a to, že i přes RPG prvky se vůbec nepotřebuji dívat na své staty, prostě to hraju, jako kdybych v tý hře doopravdy byl. Fakt stroj času... :-)

Odkud máš ten výrok?

Mimochodem Tereza je pořád z nějakého důvodu od krve a bláta.
@Gordon (02.04.2019 21:00): Já v KC:D stále vidím prvního Zaklínače- jakožto příslib počátku skvělé herní série.
Procházka lesem, kterou jsem viděl na youtube byla tím impulzem, který rozhodl si hru koupit v předobjednávce.
A nelitoval jsem, i když jsem na XOXu musel nějakou chvíli čekat na opravný patch.
Celkově jsem ve hře strávil 230 hodin. Teď už jen čekám na poslední DLC a vrátím se k ní na PC, opět v hardcore režimu, tentokrát ale se všemi negativnímu perky.

U některých herních mechanismů jsem si vzpomněl na výrok: Ne přátelé, tudy cesta nevede. Avšak sousta jiných mne velice mile překvapila.
Tak lesy jsou parádní i bez spadaných šišek. Při lovu s ptáčkem jsem si uvařil bedli. :-D
Mimochodem ti králíci mohli na těch dvacet šípu u hlavy alespoň nějak reagovat...
Pobavilo mě, když jsem ho vzbudil ráno a on mlel že je pořád tma.
Bug při rozhovoru s paní Štěpánkou jsem měl i při druhém rozehrání.
Ty denní režimy NPCček mi nepřijdou tak revoluční, obzvlášť, když vidím mlynáře (Pešek?) celý den nosit pytle a pak ho jen vidím se opírat, Tereza pro změnu ani neuvaří, jen zametá bahno do trávy před mlýnem a po zbytek dne jen sedí na terase.

Mimochodem Ambient lesa je dokonalý, taky hudba při rozbřesku je pěkná.
Technicky je ta hra Broken, ale až na ten bug při rozhovoru to všechno jsou prkotiny, které nijak nenarušují hraní.

Jindra je prase co si zamaže helmu pět vteřin po tom, co vyjde z lázní.