@
SimonEndt (04.04.2019 18:21): Určitě máš pravdu. Je to vágně definováno. Určitě nebylo mým cílem filozofovat nad tím, co je lineár a co je openworld. Když je hra opravdu dobrá je mi to koneckonců úplně jedno. Hry dnes stojí velké peníze a dělají na nich stovky lidí, přesto po sobě pravidelně zanechávají chyby, jako by hru dělali garážisté. Za posledních 20 let se kvůli tomu immersion pořádně kurva nikam neposunulo. I v patnáct let starém Halflife 2 (kterým by asi Metro chtělo být) vše funguje jak po drátkách, člověk se do toho bez problému ponoří místo toho, aby se v jednom kuse vysmíval jeho bugům. Ze dnešního pohledu směšný rozpočet té hry nebudu ani připomínat...
Naúčtovali si velké peníze a podělali to. Prozatím se to ani neobtěžovali zalepit. 4G prostě není dobrý vývojář.
Doufám, že se v budoucnu bude za hry platit nějak progresivnějc, adekvátně tomu, kolik času v nich strávíš. Třeba od kapitoly nebo nějak na bázi předplatného na všechny tituly od ABC, něco, jako má dnes HBO. Až Steamu půjde po krku nějaký velký hráč, možná se dočkáme změny. Studio, které nechá v 60% hry závažný bug, si plné peníze nezaslouží.
Pokud na něj ostatní nenarazili, je to pro ně jenom dobře a logicky tak mají na hru lepší pohled. Mně ojebali.