@ntz (03.07.2019 13:41): V singlu ano, to je featura. :) Ale opět, dá se vypnout.
Diskuze
@H34D (03.07.2019 12:04): nevim, jestli je to bug nebo featura, ale ty muzes takhle bez loadovani ten boj opakovat nekonecnekrat, pokud nejsi spokojen s vysledkem pokud se nepletu (alespon teda boj proti AI)
@ntz (03.07.2019 11:51): @H34D (03.07.2019 12:04): Aha nevšiml jsem si nějakýho klikátka s nesouhlasem a odkazem na taktickou mapu. Mrknu se znovu. A jo chápu, že na mulťák je to přínos. O tom žádná.
@Cobot (03.07.2019 10:13): Říká se tomu quick combat, je to super věc do multiplayeru pro ušetření času, vždycky máš možnost nabídku výsledku daného boje přijmout nebo odmítnout. V singlu, kdy si chceš užít každé bitvy, je asi lepší to v menu úplně vypnout.
@Cobot (03.07.2019 10:13): kdyz se te to pta jestli souhlasis s vysledkem, tak muzes dat ze nesouhlasis a ten boj si muzes vybojovat na takticke mape .. takhle je to se vsema bojema
Včera jsem dostal chuť projet si jednu, dvě mapy a tak si z gogu stáhnul instalačku complete. Dal do toho HD mod a začal hrát. Nevim proč, ale dobývání města a souboje s AI hrdinou nefungují. Nespustí se změna prostředí. Boj proběhne jen jako s čímkoliv jniným na mapě a jen oznámí výsledek. Je to zřejmě asi nějaká vychytávka HD modu ke zrychlení hry. Nevíte jak to vypnout? Vanila normálně jede takže to musí být něco v tom HD modu.
Nechápu, že je to defaultně zapnuté. Je to dost velkej zásah do hratelnosti. Sice chápu, že to může zdržovat, ale já si to chtěl právě užít.
Nechápu, že je to defaultně zapnuté. Je to dost velkej zásah do hratelnosti. Sice chápu, že to může zdržovat, ale já si to chtěl právě užít.
@H34D (19.05.2019 12:06): Opět super video. Vampýr lordi překvapili, já měl za to, že se můžou oživit jenom pokud při útoku zabijou nějakou jednotku. Ale jak jsme viděli v boji s hydrama, není to tak. Já jsem věděl, že jsou nebezpeční, ale nikdy jsem je neuměl takhle využít.
@H34D (19.05.2019 12:06): doufám že takhle po obědě bude lehce stravitelné :)
@H34D (19.05.2019 12:06): Super, těším se :)
Po více než půl roce jsem pro Vás zase udělal videjko. :) https://www.youtube.com/watch?v=iBLeBb2oulE
@H34D (24.04.2019 21:18): Jojo, to je fajn.
@Jab (24.04.2019 20:31): Berserk, bro. :) https://www.youtube.com/watch?v=D9KoAHvRDXk
@H34D (24.04.2019 20:27): Já bych ji dal na třetí. Fire si imho bezpečně namaže. :)
To nakonec jsem myslel tak, že ji preferuješ nejméně. Ne že bereš všechny 4 magie.
To nakonec jsem myslel tak, že ji preferuješ nejméně. Ne že bereš všechny 4 magie.
@Jab (24.04.2019 20:12): Thorgrim měl slabší armádu, ale o dost silnější kouzla a pointa je v tom, že kdyby měl expertní jinou magii + všechna kouzla, tak by na tom byl o poznání lépe. Ještě jsem zkusil jednu simulaci a to, když Thorgrim jako první zakouzlí Forgetfulness a Ivor se smíří s tím, že první kolo nebude střílet a přesto dá hned mass slow. Dopadlo to pro něj o něco lépe. Dříve jsem psal, že magie vody je ještě čím později tím horší, takže vzít ji nakonec není moc dobré. Podobně proti magii ohně, co tím získáš? Přebiješ jedno kouzlo a to mass curse, ovšem věci jako berserk jsou lepší než cokoli, co může nabídnout voda. All-in-all magie vody je zkrátka nejhorší. :) Neříkám, že nemá pár velmi dobrých věcí, ale ve srovnání čtyř magií je nejhorší. :)
@H34D (24.04.2019 20:01): Tak to je ale aj tvoje (a předpokládám i jiných) preference. Tedy brát earth a water až nakonec. Teď je fér říci, že water je podobně fajn i proti fire (logicky).
Thorgrim prohrál, ale je to jedna expertní magie proti druhé a on měl horší armádu. All-in-all bych řekl, že může za dobrého slunce i tak sehrát víceméně vyrovnanou partii.
Thorgrim prohrál, ale je to jedna expertní magie proti druhé a on měl horší armádu. All-in-all bych řekl, že může za dobrého slunce i tak sehrát víceméně vyrovnanou partii.
@Jab (24.04.2019 18:55): Tak úplně zachráněna není. :) Thorgrim stále boj prohrál a navíc ta sekvence kouzel vychází z mírného risku v tom smyslu, že Thorgrim spoléhal na to, že soupeř taky nemá expert vodu, aby zrušil obě Forgetfulness a že má mass slow, které by bylo pak v bitvě nejničivější. :)
@H34D (24.04.2019 18:45): Coolsies. Vodní magie je zachráněna. :)
Edit: Tak jsem zkoušel ještě jednu variantu, dal jsem přeci jen za Thorgrima jako první Forgetfulness, tím jsem donutil Ivora dispellnout kyklopy, čímž pádem nedal mass slow a druhé kolo, když Thorgrim nahodil mass Prayer, tak jsem šel se vším hned do útoku. Toto se nakonec ukázala jako o dost lepší varianta, kdy bitva byla hodně vyrovnaná až do samého konce a zvítězit mohl kdokoli v závislosti na dobré/špatné morálce a štěstí. Takže Jab na to nakonec kápl. :)
@ntz (24.04.2019 18:27): Záleží na konkrétní bitvě, většinou ten mass Prayer je dobrý, protože ti zvýší rychlost, můžeš jet první s více jednotkama, můžeš jet dál, zvyšuje o něco obranu i útok. V závislosti na armádě je dobré hned za tím kouzlit mass Bless. To by platilo v případě, že by jednotky dávaly více damage, např. kdyby Ivor neměl útok/obranu 8/19, ale naopak 19/8, tak bych za Thorgrima asi radši kouzlil ten mass Bless, popř. klidně expertní klonování na wyverny. Jenže s tak vysokou obranou je pak lepší to jednoduše probourat útočnými kouzly a to je za vodu jen Ice Bolt, který v tomto konkrétním případě dával 270.
@ntz (24.04.2019 18:27): Záleží na konkrétní bitvě, většinou ten mass Prayer je dobrý, protože ti zvýší rychlost, můžeš jet první s více jednotkama, můžeš jet dál, zvyšuje o něco obranu i útok. V závislosti na armádě je dobré hned za tím kouzlit mass Bless. To by platilo v případě, že by jednotky dávaly více damage, např. kdyby Ivor neměl útok/obranu 8/19, ale naopak 19/8, tak bych za Thorgrima asi radši kouzlil ten mass Bless, popř. klidně expertní klonování na wyverny. Jenže s tak vysokou obranou je pak lepší to jednoduše probourat útočnými kouzly a to je za vodu jen Ice Bolt, který v tomto konkrétním případě dával 270.
@H34D (24.04.2019 17:13): a jaka je podle tebe prosim nejlepsi sekvence rekneme pro prvni 4 kola pro kouzleni s vodou ?
@Jab (24.04.2019 10:44): Forgetfulness je sice teoreticky super, ale problémem v reálné bitvě je to, že ti stačí základní dispell, abys to kouzlo smázl ze svého nejsilnějšího střeleckého oddílu. V praxi by teda Thorgrim vyřadil z boje pouze elfy, pokud by Ivor neudělal chybu a nekouzlil by dřív než by střílel. Já jsem v simulaci rozestavěl u Ivora v rámci taktiky jednotky defenzivně u střelců, takže mi pak jako nejlepší krok přišlo v prvním kole hodit frost ring, který vzal 4 jednotkám 170, v druhém kole to byl pak mass prayer. V té bitvě je velký problém těch 19 obrany u Ivora, to dělá tu bitvu nevyhratelnou pro Thorgrima bez pořádných útočných kouzel a to právě voda nenabízí.
@ntz (24.04.2019 14:02): Pokud přišel na řadu s kouzly jako druhý (což asi jo), tak je celkem zbytečné. Resp. bych se na něj vykvajznul.
tam nepomohlo zjevne ani Prayer :P
@H34D (24.04.2019 10:26): Jo. To je docela zajímavé, že to s touhle kombinací nevyhraje. Kór když má všechna kouzla vody.
Forgetfulness si zkoušel (a počkat si na Ivora, ať si to sám přejde)? Ten by mohl udělat rozdíl. Ti kyklopové jsou tam celkem velký bonus.
Forgetfulness si zkoušel (a počkat si na Ivora, ať si to sám přejde)? Ten by mohl udělat rozdíl. Ti kyklopové jsou tam celkem velký bonus.
Mám tady vhodný příklad k naší diskusi o magii vody. Zrovna včera dva hráči z ligy hráli poměrně vyrovnaný zápas, kde však nedošlo k bitvě a já jsem pak testoval, jak by bitva dopadla. Základní rozestavení je takové http://heroes3.cz/__big_data/hry_screenshoty/7445.jpg - již na první pohled je vidět převaha levé strany v čele s Ivorem, ale jedna zajímavá věc - hráč na pravo má expert magii vody a knihu vody. Troufám si říct, že kdyby měl expert magii + knihu jakékoli jiné magie, mohl by boj i vyhrát, anebo by prohra byla natolik těsná, že by se mu vyplatilo ke konci utéct, doplnit si manu a pokračovat ve hře. Bohužel zrovna voda je opravdu nejslabší a boj dopadl takto http://heroes3.cz/__big_data/hry_screenshoty/7447.jpg + http://heroes3.cz/__big_data/hry_screenshoty/7449.jpg tedy jednoznačnou výhrou Ivora, kdy pro Thorgrima nemělo smysl dále pokračovat, i kdyby stihl z bitvy utéct.
@Dan9K (03.04.2019 03:11): Neboj, náš čas přijde. :)
@Dan9K (03.04.2019 03:11): Neboj, náš čas přijde. :)
ty vole Vojtěchu, já ty tvoje džouky žeru; Freddie Mercury, zkusit šušn, ptáci...takový ty džouky, který taky pořád dělám a nikdo se jim nesměje :-)
@Jab (02.04.2019 15:20): Jabe, beru zpatky ... diky za support ..
https://pasteboard.co/I8hknyM.png
kdyz to pustim pomoci HD_Launcher.exe tak to funguje jak ma ... viz screenshot .. pokud to pustim naprimo, tak mi vyleze ten druhej launcher ..
vyreseno, jeste jednou diky
https://pasteboard.co/I8hknyM.png
kdyz to pustim pomoci HD_Launcher.exe tak to funguje jak ma ... viz screenshot .. pokud to pustim naprimo, tak mi vyleze ten druhej launcher ..
vyreseno, jeste jednou diky
@Jab (02.04.2019 15:20): ja to tak delam ... to je proste neprelozenej text ve hre .. sak to mam anglicky, akorat NECO neni prelozene .. je to nejaky rozbity ... pohled na chicken scratches me uplne vyvadi z rovnovahy
https://pasteboard.co/I8heldQ.png
Jabe, mam to up-to-date, mozna zbrklej jsem, ale nejsem uplnej vocas .. zkoumal jsem to nekolikrat a ze vsech stran ..
HotA_Settings.ini vypada takto:
[Global Settings]
Language=0
Download Test Updates=false
AutoUpdate=false
Activate Test Updates=false
[Version]
Main Version=1.5.4
Test Version=0
Need Lng Update=false
Need Test Update=false
Update Incomplete=false
[Game Settings]
Enable Bckgr Sounds=true
Battle Speed=2
https://pasteboard.co/I8heldQ.png
Jabe, mam to up-to-date, mozna zbrklej jsem, ale nejsem uplnej vocas .. zkoumal jsem to nekolikrat a ze vsech stran ..
HotA_Settings.ini vypada takto:
[Global Settings]
Language=0
Download Test Updates=false
AutoUpdate=false
Activate Test Updates=false
[Version]
Main Version=1.5.4
Test Version=0
Need Lng Update=false
Need Test Update=false
Update Incomplete=false
[Game Settings]
Enable Bckgr Sounds=true
Battle Speed=2
@ntz (02.04.2019 15:05): Najdi si ten HD exe soubor v adresáři s hrou a spouštěj to jen přes něj. A změn v něm nastavení. Vedle jazyka si nastav i rozlišení atp. To není bug. Jen se ti dík tvé zbrklosti povedlo přeskočit to menu s nastavením. :P
tak jsem naistaloval HotA 1.5.4 a mam tam misto nekterejch textu `chicken scratches'
https://pasteboard.co/I8h0fRl.png
to je normalni nebo nejakej bug jen u me ? diky
edit: ps navic tam nevidim v tom lan to lobby
https://pasteboard.co/I8h0fRl.png
to je normalni nebo nejakej bug jen u me ? diky
edit: ps navic tam nevidim v tom lan to lobby
@ntz (02.04.2019 09:55): Ty bugy atp. jsou už v HotA opraveny.
@Jab (01.04.2019 13:15): hmmmm ... to je fakt hustej dokument, diky nemu se potvrdilo nekolik mych podezreni ...
@H34D (02.04.2019 07:10): Recht. Ale na nejtěžší obtížnost přichází třebas na té Free-for-All mapě potíže i v singlu. Pokud rychle nedobudeš alespoň jeden Castle (a čistíš si tedy jen své území), tak tam třebas s Infernem doslova živoříš. Asi měsíc jsem trávil odrážením dobyvatelů, než jsem díky farmení demonů mohl vytáhnout ven. Bylo to dosti frustrující. Krom toho jsem i dlouho poté neměl dost velkou armádu na to, abych cizí hrdiny pomlátil a sebral jim artefakty dříve, než mi utečou. I v tomhle jsem tak tahal za kratší konec.
@Jab (01.04.2019 16:56): Ta moje někdejší strategie s mass curse byla založena taky na tom, že nikdo úmyslně nebral vodu, takže to nemohl přebít. :) Celkově bych řekl, že v Heroes je spoustu dobrých věcí (např. i ten Bless, Prayer a Klonování), jenže klíčem k vítězství nad živým soupeřem je nespokojit se s dobrými věcmi, ale jít jen po těch nejlepších. Týká se to nejen skillů hrdiny, kouzel, ale i pohybu po mapě. Zejména v posledním roce jsem se naučil, že někdy i hodně lákavé objekty na mapě musím přeskočit, protože musím co nejrychleji získat to nejlepší na mapě, abych získal převahu. Chápu ale, že tohle už se netýká nějakého pohodového hraní singleplayer scénářů. Taky mě kdysi bavilo si v klídečku vyčistit celou mapu a namaxovat hrdinu vším možným.
Tak zařízeno. Spell Research už funguje. Z nějakého důvodu se mi přestaly updatovat HotA verze. Reinstall novou verzí to zařídil.
Už jsem si upravil Free to All mapu do HotA. Vrátil se Galthran, přístupné jsou všechny artefakty a všechna města mají onen spell research. Až to rozjedu, tak to bude rachot. :)
Už jsem si upravil Free to All mapu do HotA. Vrátil se Galthran, přístupné jsou všechny artefakty a všechna města mají onen spell research. Až to rozjedu, tak to bude rachot. :)
@Jab (01.04.2019 20:12): Ja neznasam aj teleporty, napr. bezne si modifikujem mapy tak, ze z nich vymazem vsetky teleporty a idem hrat.
Ugh. Má být nějaký magic globe v Mage Guild (pro ten research). Vím, jak má vypadat. Ale nemám jej ani na starých mapách a scénářích a ani v těch nových z HotA.
@ntz (01.04.2019 20:03): Moje nejoblíbenější je Free for All. I právě z toho důvodu, že tam voda není. :)
@ntz (01.04.2019 20:03): Moje nejoblíbenější je Free for All. I právě z toho důvodu, že tam voda není. :)
du si zahrat singla ... jakou mate radi mapu ? driv me nabavily, ale tedka preferuju mapy s vodou, idealne M/L (mapu ze zakladniho setu HoMM3 Complete)
Mně se nedaří ten spell research. Ještě jsem nepřišel na to, jak jej provést. :/
Já třeba armageddon fakt nerad, asi kvůli Homam 1. To bylo strašný, jak tam nebyly žádný dovednosti a armageddon bylo snad jen jedno ze tří kouzel na pátém levlu, tak ho vlastnil úplně každý hrdina počítače, i když měl jen jednoho sprajta. Zakouzlil armageddon a já zaplakal. To byla největší debilita Heroes 1 a od tý doby armageddon nesnášim :-)
@ntz (01.04.2019 16:41): Onlajn jde hrát i normální HoMaM 3. Ale HotA má vše důležité. Obsahuje už HD mod a opravuje řadu bugů a disbalanců.
http://h3hota.com/en/documentation
@H34D (01.04.2019 15:58): Btw i v těch hradech, kde Sacrifice a Armageddon mají, je šance na jejich objevení jen nějakých 20%. Pak už je s menší šancí mají jen dva hrady. Dvakrát se mi teď nepovedlo na Free-for-all mapě dostat Prayer a to tam jsou 4 Hrady, 4 Ramparty a 2 Tower. A ano, furt to bolí. Smrk...
Anyway, kde jsem to... Jo curse je také fajn (vtipně jej nedostane stronghold). Ale... S expertním blessem jej "vyblessuješ" v bonus. A navíc se, podobně jako bless, opravdu šikne jen na některé armády. Berserk je cool, blind taky. Ale na blind ani tolik není třebas ta fire magie. Opět ale v tomhle vše řeší mass cure/dispell. Imho zrovna v tomhle je logicky voda super proti ohnivé magii.
Slow je masakr. Když můžeš většinou jednotek táhnout před oponentem... To se opravdu může mass bless/curse bodnout.
http://h3hota.com/en/documentation
@H34D (01.04.2019 15:58): Btw i v těch hradech, kde Sacrifice a Armageddon mají, je šance na jejich objevení jen nějakých 20%. Pak už je s menší šancí mají jen dva hrady. Dvakrát se mi teď nepovedlo na Free-for-all mapě dostat Prayer a to tam jsou 4 Hrady, 4 Ramparty a 2 Tower. A ano, furt to bolí. Smrk...
Anyway, kde jsem to... Jo curse je také fajn (vtipně jej nedostane stronghold). Ale... S expertním blessem jej "vyblessuješ" v bonus. A navíc se, podobně jako bless, opravdu šikne jen na některé armády. Berserk je cool, blind taky. Ale na blind ani tolik není třebas ta fire magie. Opět ale v tomhle vše řeší mass cure/dispell. Imho zrovna v tomhle je logicky voda super proti ohnivé magii.
Slow je masakr. Když můžeš většinou jednotek táhnout před oponentem... To se opravdu může mass bless/curse bodnout.
jeste se zeptam na tupou vec, sorry, ja to fakt neznam ... to HotA (mam stazeno vcera HotA_1.5.4_setup.exe) proste nejakym zpusobem `narovnava' tu vanilla disbalanci a je vyzadovano pro hrani online ? Ja bych si strasne rad s nekym HoMM zahral, ale muzu zhruba po-ct 22:00-01:00 max ...
@H34D (01.04.2019 15:58): +1. Moc pěkný příspěvek u Tyris je prostě fakt, že tu +1 rychlost přetavuje na další damage svých jezdců. To se hodí a i bych pak souhlasil, že je tím lepší jak Sorsha. U ní mám vždy pocit, že je skvělá až v pozdějších částech hry, kdy člověk má expertní taktiku a slušný počet křižáků. V mulťáku se tak na ni nelze spolehnout.
Water mám rád i kvůli dobývání hradů, kdy se šikne teleport (třebas hyder či kerberů) či forgetfulness. Občas se hodí i srandy s klonováním (archandělé...). Samozřejmě v těch hradech, kde bless dává nejvíce, ji na might hrdinech obvykle nedostaneš. Fire třebas naopak nedostane (logicky) Tazar.
@ntz (01.04.2019 16:13): Častěji se neléčí a nedispelluje. Jen se na slow sesílá haste a na curse bless. Ale je to dobrá poznámka. Expertní cure se může nouzově hodit. Bohužel tím už reaguješ na kouzlo soupeře a tím přicházíš o iniciativu.
Water mám rád i kvůli dobývání hradů, kdy se šikne teleport (třebas hyder či kerberů) či forgetfulness. Občas se hodí i srandy s klonováním (archandělé...). Samozřejmě v těch hradech, kde bless dává nejvíce, ji na might hrdinech obvykle nedostaneš. Fire třebas naopak nedostane (logicky) Tazar.
@ntz (01.04.2019 16:13): Častěji se neléčí a nedispelluje. Jen se na slow sesílá haste a na curse bless. Ale je to dobrá poznámka. Expertní cure se může nouzově hodit. Bohužel tím už reaguješ na kouzlo soupeře a tím přicházíš o iniciativu.
@H34D (01.04.2019 15:58): tvl o.O ... diky !!! to bylo vycerpavajici ...
ja mel vzdycky za to, ze se zeme krizi se vzduchem, takze si typicky beres jedno nebo druhy (kvul mass slow Vs mass haste) pricemz ze je vzduch trosku lepsi ...
taky jsem si myslel ze voda je dobra, pac tam je par dobrejch kouzel aka Prayer, Frost Ring a to leceni
ja mel vzdycky za to, ze se zeme krizi se vzduchem, takze si typicky beres jedno nebo druhy (kvul mass slow Vs mass haste) pricemz ze je vzduch trosku lepsi ...
taky jsem si myslel ze voda je dobra, pac tam je par dobrejch kouzel aka Prayer, Frost Ring a to leceni
@Jab (31.03.2019 18:48): Jó, tak posty z roku 2010, to je podpásovka :D Artilery je docela špatný skill, resp. má využití jen na těžkých a chudých mapách a to ještě v případě, že ho má člověk v začátcích hry. Zvýšení damage není tak značné, aby to hru ovlivnilo např. ve 4. týdnu. Trošku lépe jsou na tom hrdinové se specializací na balistu (+ kanon v HotA), ale i tak je třeba velký rozdíl mezi Gurnisonem za Stronghold a tím hrdinou za Fortress (vypadlo mi jméno), protože k balistě je třeba velká útočná síla hrdiny. Gurnison je schopen s balistou už od začátku hry dávat šlupky. Každopádně je to vlastnost, kterou bych dobrovolně nikdy nebral. Obzvláště, když v HotA vylepšili Resistence tak, že se to stal v pozdějších fázích hry jeden z nejlepších skillů. K těm hrdinům, Alkin je hodně dobrý, a to i za jiné rasy. Začíná s Offense/Armorer a je to Beastmaster, kterým padají nejlepší skilly a prakticky zaručeně magie země. Sorsha tak dobrá není, ale pořád je určitě spíš lepší. Knight je horší v tom, že se jim občas nabízí kraviny. Třeba Tyris je lepší volba, má taktiku a Championi jsou klíčovější jednotka než Crusader. Na chudé mapy je taky zajímavější Valeska na začátek, nebo Orrin na delší hry, ale jen na chudších mapách, kde střelci hrajou prim.
Co se týče magií, překvapuje mě, že Daník ve videiích nenarazil na Blind a Berserk, protože jsou to samozřejmě super kouzla. :)
Z magií je prostě nejdůležitější mass slow, později town portal a imploze, o magii země by měl usilovat hráč vždy a to co nejdřív. Hra vám musí nabídnout magii nejpozději každé 4 levely, proto do 4 levelu je rozumné odmítnout i vzduch, třebaže jej později budete chtít taky. Voda je podle mě nejhorší. Říká se to těžko, protože mass Bless je super a Prayer taky, ale jde o to, že v každé fázi hry existují ještě o něco lepší věci. Prayer je dobrý za Loynise, protože ho člověk má hned. Pokud Prayer získáte např. až ve 4. týdnu, už nemusí být tak dobrý, může být lepší castit třeba chain lightning, nebo implozi, berserka, pokud je na expertu apod. Bless taky nechci podcenit, ale manipulace s rychlostí jednotek, tedy slow/haste je ve většině případů užitečnější. V boji s neutrály vždy, protože cílem počáteční fáze by mělo být s co nejmenší armádou zabít co nejsilnější potvory a na to je zmiňovaný mass slow nejlepší. V pozdější fázi hry opět platí, že většinou je lepší hodit jednu implozi, meteority nebo chain, než castit mass bless. Vodě chybí nějaké další silné kouzlo, už dávno jsem měl představu, že by meteor shower předělali na blizzard a změnili to z magie země na vodu. Anebo když vzduch má let, tak voda mohla mít dimenzní bránu. Vodu toleruju jen u Ciele za Conflux, protože jednotky Confluxu mají velký rozptyl damage a bless tedy přidá více než u jiných měst.
Oheň je většinou taková divoká karta, myslím, že zrovna moje poslední video ukázalo na konci sílu Sacrifice. Jinak za jistých okolností může být berserk nejlepší kouzlo, protože když zasáhne všechny zbývající jednotky na bojišti, může soupeři vzít tah a tím pádem i možnost kouzlit v daném kole. Navíc k němu nepotřebujete spell power. Armageddon asi nemá smysl komentovat, ale můj takový oblíbený favorit, který v lize obvykle nikdo moc nehrál je mass curse. Zdá se mi, že dokáže ovlivnit bitvu víc než mass bless a když není mass slow, dokáže i zlepšit boj s neutrály, protože při boji s neutrály je pro vás lepší minimalizovat škody, které dostanete, než maximalizovat škody, které rozdáte. Za mě tedy pořadí magií 1. Země, 2. Vzduch, 3. Oheň, 4. Voda. :)
Co se týče magií, překvapuje mě, že Daník ve videiích nenarazil na Blind a Berserk, protože jsou to samozřejmě super kouzla. :)
Z magií je prostě nejdůležitější mass slow, později town portal a imploze, o magii země by měl usilovat hráč vždy a to co nejdřív. Hra vám musí nabídnout magii nejpozději každé 4 levely, proto do 4 levelu je rozumné odmítnout i vzduch, třebaže jej později budete chtít taky. Voda je podle mě nejhorší. Říká se to těžko, protože mass Bless je super a Prayer taky, ale jde o to, že v každé fázi hry existují ještě o něco lepší věci. Prayer je dobrý za Loynise, protože ho člověk má hned. Pokud Prayer získáte např. až ve 4. týdnu, už nemusí být tak dobrý, může být lepší castit třeba chain lightning, nebo implozi, berserka, pokud je na expertu apod. Bless taky nechci podcenit, ale manipulace s rychlostí jednotek, tedy slow/haste je ve většině případů užitečnější. V boji s neutrály vždy, protože cílem počáteční fáze by mělo být s co nejmenší armádou zabít co nejsilnější potvory a na to je zmiňovaný mass slow nejlepší. V pozdější fázi hry opět platí, že většinou je lepší hodit jednu implozi, meteority nebo chain, než castit mass bless. Vodě chybí nějaké další silné kouzlo, už dávno jsem měl představu, že by meteor shower předělali na blizzard a změnili to z magie země na vodu. Anebo když vzduch má let, tak voda mohla mít dimenzní bránu. Vodu toleruju jen u Ciele za Conflux, protože jednotky Confluxu mají velký rozptyl damage a bless tedy přidá více než u jiných měst.
Oheň je většinou taková divoká karta, myslím, že zrovna moje poslední video ukázalo na konci sílu Sacrifice. Jinak za jistých okolností může být berserk nejlepší kouzlo, protože když zasáhne všechny zbývající jednotky na bojišti, může soupeři vzít tah a tím pádem i možnost kouzlit v daném kole. Navíc k němu nepotřebujete spell power. Armageddon asi nemá smysl komentovat, ale můj takový oblíbený favorit, který v lize obvykle nikdo moc nehrál je mass curse. Zdá se mi, že dokáže ovlivnit bitvu víc než mass bless a když není mass slow, dokáže i zlepšit boj s neutrály, protože při boji s neutrály je pro vás lepší minimalizovat škody, které dostanete, než maximalizovat škody, které rozdáte. Za mě tedy pořadí magií 1. Země, 2. Vzduch, 3. Oheň, 4. Voda. :)
https://docs.google.com/open?id=0B29K9wq ... YzUtYmJiODdiOTgzOGRm
Kdyby si někdo chtěl ale hodně o HoMaM 3 pročíst. :)
Kdyby si někdo chtěl ale hodně o HoMaM 3 pročíst. :)
Nejradsi hraju za "hodny" hrady, predevsim pak za Rampart, ale casto hravam i Castle, trochu min Tower, ktera byla silna ve dvojce, ale ve trojce ma trosku problemy na malych mapach s hodne souperi.
Mam rad i neutraly, specialne Conflux a Stronghold, ale spatne se mi hraje za Fortress, i kdyz je to jinak docela sympaticky hrad, skoro za ne nehraju.
Ze zlych jsem obcas daval Dungeon, ale Inferno a Necropolis nedavam prakticky nikdy.
Mam rad i neutraly, specialne Conflux a Stronghold, ale spatne se mi hraje za Fortress, i kdyz je to jinak docela sympaticky hrad, skoro za ne nehraju.
Ze zlych jsem obcas daval Dungeon, ale Inferno a Necropolis nedavam prakticky nikdy.
Ja hraju v podstate jenom par hradu pravidelne (ty nad carou), ty ostatni skoro nikdy nehraju, moje poradi je:
Castle
Rampart
Fortress (yep, fortress me fakt bavi a vim, ze ji lide nemaji moc radi, jab ji ma dokonce na prvnim miste)
Tower
Stronghold
-------
Necropolis
Dungeon (nelibi se mi ten hrad, ze to je cely tmavy)
Inferno (fuj, nelibi se mi ti dablove)
Conflux (tenhle hrad jsem hral asi 1x v zivote ze jsem si ho vybral do single scenario)
Castle
Rampart
Fortress (yep, fortress me fakt bavi a vim, ze ji lide nemaji moc radi, jab ji ma dokonce na prvnim miste)
Tower
Stronghold
-------
Necropolis
Dungeon (nelibi se mi ten hrad, ze to je cely tmavy)
Inferno (fuj, nelibi se mi ti dablove)
Conflux (tenhle hrad jsem hral asi 1x v zivote ze jsem si ho vybral do single scenario)
Moje pořadí oblíbenosti hradů by asi btw bylo:
1)Fortress
2)Necropolis
3)Stronghold
4)Castle
5)Dungeon
6)Inferno
7)Rampart
8)Tower
9)Conflux
Jak to poskládat silou úplně nevím (byť Nekropole by byla asi první a Conflux druhý). Za několik hradů hraji jen výjimečně.
P. S. Kdysi jsem viděl světové statistiky, kde nejlepší hrdina ve hře na multiplayer byl Damacon. Inu... Smysl to dává.
P. P. S. Aha, zde to bylo.
1)Fortress
2)Necropolis
3)Stronghold
4)Castle
5)Dungeon
6)Inferno
7)Rampart
8)Tower
9)Conflux
Jak to poskládat silou úplně nevím (byť Nekropole by byla asi první a Conflux druhý). Za několik hradů hraji jen výjimečně.
P. S. Kdysi jsem viděl světové statistiky, kde nejlepší hrdina ve hře na multiplayer byl Damacon. Inu... Smysl to dává.
P. P. S. Aha, zde to bylo.
Mě trošku překvapuje, že jsem v žádném H34Dově videu neviděl použití Blind nebo Berserker. To jsou moje hrozně používaná kouzla a myslel jsem si, že jsou skvělá :-)
@H34D (31.03.2019 08:41): Tak to doufám, že ta videa dřív nebo později aktualizuješ. :-)