@themacs (23.07.2019 11:21): No vzhledem ke svojí sestavě a datu vydání této hry jsem tohle nečekal. Pravda je, že díky vyššímu rozlišení se zvedla i náročnost.
Diskuze
@themacs (08.07.2019 13:37): pětka má otřesnej jízdní model a hlavně retro klasiky (elegy) má přepálenou akceleraci. Sultan RS taky. Nedá se s žádným autem vůbec driftovat, musel jsem to (opět) zamodovat aby to vůbec šlo :D mě jízdní model přijde sice zábavnej, ale hodně gumovej a má daleko do nejlepšího.
@Korbitch (23.07.2019 08:45): Online je znatelně náročnější než Singleplayer :) Takže to je vcelku normální.
Sakra, taky se vám škube online? Připojení mám dobrý, v singlu to jede na plný koule stabilních 60. V online jako dropy, i když jsem už stáhl nastavení o třídu níž. Co to?
@marwel (08.07.2019 09:03): Hmmm, abych pravdu řekl, tak jízdní model je v GTA V pro mě jeden z nejlepších, co jsem kdy zažil ... a podle mě rozhodně není horší než v Mafia II ...
@marwel (08.07.2019 09:03): Víš, že dnes není prvního dubna, že?
@H34D (08.07.2019 07:01): Nooo... Jizdni model mohl byt lepsi (Mafia 2 ma lepsi), gunplay mohl byt take lepsi (zase, Mafia 2 ma lepsi gunplay) a z pro me nepochopitelnych duvodu ve hre neni kulecnik. Tolik k zaporum. :P
@marwel (07.07.2019 11:51): Chtěl si říct nulový počet záporů, chápu.
@H34D (07.07.2019 08:23): Temer. San Andreas predbehlo svou dobu, jednoznacna desitka v dobe vydani. Petka ale toho neprinasi tolik noveho, krom audiovizualni stranky. Otazka je, zda potrebujes neco revolucniho abys hodnotil desitkou nebo ti staci jen maly pocet zaporu. :)
@marwel (06.07.2019 16:24): Takže zasloužených 100%.
Tak dohrano. Strucne zhodnoceni - San Andreas roku 2013, resp 2015.
Vyplatí se ten criminal starter pack? Co to vlastně otevře a co všechno se tam dá pak dělat?
So...
musím se přiznat, že ačkoliv mám rád arkádovej jízdní model pětky, tak mi přijde hodně...no, né moc ideální. Je fajn vytunit si Elegy, ale to auto, mluvim tedy o retro verzi, má otřesně přepálenou akceleraci a rychlost, aniž by tomu člověk dodal turbo. Docela na hovno, protože s tim autem se nedá vůbec driftovat. Opravdu mi chybí ten handling z gta san andreas, kde člověk se musel pořádně naučit jezdit s tim autem. Elegy je moje nejoblíbenější auto z GTA SA právě kvůli tomu, kolik času a zábavy jsem strávil nad tim, jak lahůdkově se s tim dá driftit.
Celkově i ten sultan RS je až zbytečně rychlej.
musím se přiznat, že ačkoliv mám rád arkádovej jízdní model pětky, tak mi přijde hodně...no, né moc ideální. Je fajn vytunit si Elegy, ale to auto, mluvim tedy o retro verzi, má otřesně přepálenou akceleraci a rychlost, aniž by tomu člověk dodal turbo. Docela na hovno, protože s tim autem se nedá vůbec driftovat. Opravdu mi chybí ten handling z gta san andreas, kde člověk se musel pořádně naučit jezdit s tim autem. Elegy je moje nejoblíbenější auto z GTA SA právě kvůli tomu, kolik času a zábavy jsem strávil nad tim, jak lahůdkově se s tim dá driftit.
Celkově i ten sultan RS je až zbytečně rychlej.
Může mi někdo říct, jak laskavě napořád vypnout ten stupidní editor videí? :)
Místo toho, aby do gameplaye dali užitečný věci pro hraní, tak se musim srát s takovejma hovnama, co nejdou ani vypnout. Tahle hra mě vysírá čim dál víc.
Místo toho, aby do gameplaye dali užitečný věci pro hraní, tak se musim srát s takovejma hovnama, co nejdou ani vypnout. Tahle hra mě vysírá čim dál víc.
@Korbitch (05.04.2019 13:47): K Watchs Dogs 2 mám skoro téměř stejnou nechuť jako tenkrát k SA, takže to bude určitě bomba. Nemám rád takový sluníčkový pojetí, Aiden Pearce a Chicago mi byli blizký.
@Korbitch (05.04.2019 13:47): Zvuky zbraní jsou kolosální. Konečně hra, kde zvuk zbraně jde slyšet pořádně v dálce a né potichu. Nevim, jak přesně zní zvuk těch modelů v realitě, ale na můj vkus právě audiovizuál u WD2 je naprostá špička. Z pořádné dálky lze slyšet, jak tam gangy po sobě střílej a zvuk zbraní má monumentální rozptyl. To jsem třeba miloval na splinter cell:blacklist, kde ten rachot byl slyšet pořádně.
Nazvučení aut mi přijde taky fajn, sleeping dogs to měl výrazně horší a třeba GTA IV katastrofa. Tam zní každé auto stejně!
Celkově si však myslim, že WD2 je dvacetkrát lepší skoro ve všem.
SF tam je prostě živé, tuna dlouhých konverzací. Viděl jsem pár, kde buchta strčila zmrzlinu týpkovi pod nos a začli se smát. Pak dva lidi jak se ztratili a dlouho, asi 5 minut se obviňovali kdo za to může a tuna dalších. Ukradl jsem ženě auto, která tam nebyla nikde...blbnul jsem s telefonem, pak přišla a řekla ať vypadnu z jejího auta :D
Nazvučení aut mi přijde taky fajn, sleeping dogs to měl výrazně horší a třeba GTA IV katastrofa. Tam zní každé auto stejně!
Celkově si však myslim, že WD2 je dvacetkrát lepší skoro ve všem.
SF tam je prostě živé, tuna dlouhých konverzací. Viděl jsem pár, kde buchta strčila zmrzlinu týpkovi pod nos a začli se smát. Pak dva lidi jak se ztratili a dlouho, asi 5 minut se obviňovali kdo za to může a tuna dalších. Ukradl jsem ženě auto, která tam nebyla nikde...blbnul jsem s telefonem, pak přišla a řekla ať vypadnu z jejího auta :D
@Red (05.04.2019 00:16): Dej si Watch Dogs 2. Ještě rád se vrátíš :-) Ale zase na druhou stranu, ve WD2 je spousta věcí zpracováno lépe. Například běh, parkour, to je radost. Boj na blízko také mnohem lepší. Reakce lidí v okolí, systém jak dochází k upozornění policie.... A pak ty hrůzy. Jízdní model je totální tragédie, stejně tak nazvučení zbraní a aut. Ale jinak v mnoha aspektech je to boží hra. Hackování je spousta druhů a dá se skvěle kombinovat, hodně vedlejších misí, překvapivě rozmanitých...
Největší nostalgií pro mě byla dvojka, fascinovala mě ta svoboda se pohybovat. Mise a hratelnost mi přišly slabé. Naprostým zabíjákem hratelnosti pro mě byl systém ukládání.
Trojka byla nuda, i když si z toho leccos pamatuju tak jsem z toho nebyl moc vodvařenej. Myslím, že jsem to opustil při nějaké těžší misi.
Vice City byl fajn, hlavně mě opravdu bavilo skupovat ty budovy, příběh byl na pikaču, přišlo mi to moc jako scarface a hratelnost ničím zajímavá. Ale dohrál jsem ho.
SA bylo mé čtvrté GTA, jediný díl ke kterému jsem přistupoval v negativním očekávání a nakonec jediný díl který mě opravdu bavil ve všech aspektech a který jsem dohrál vicekrát, naposledy cca 4 roky nazpět.
Na čtyřku jsem se hodně těšil, ale vůbec mě to nebavilo a měl jsem i technický problémy. Zkusím tomu s nějaký mody dát druhou šanci...někdy.
Pětka je absolutní nuda, celkem mě bavil triaton a sledování televize. Jinak mi to přijde opravdu nějak prázdné a bez atmošky. Nejde tam vůbec blbnout...jestli se k tomu někdy vrátím tak jedině ve VR.
Trojka byla nuda, i když si z toho leccos pamatuju tak jsem z toho nebyl moc vodvařenej. Myslím, že jsem to opustil při nějaké těžší misi.
Vice City byl fajn, hlavně mě opravdu bavilo skupovat ty budovy, příběh byl na pikaču, přišlo mi to moc jako scarface a hratelnost ničím zajímavá. Ale dohrál jsem ho.
SA bylo mé čtvrté GTA, jediný díl ke kterému jsem přistupoval v negativním očekávání a nakonec jediný díl který mě opravdu bavil ve všech aspektech a který jsem dohrál vicekrát, naposledy cca 4 roky nazpět.
Na čtyřku jsem se hodně těšil, ale vůbec mě to nebavilo a měl jsem i technický problémy. Zkusím tomu s nějaký mody dát druhou šanci...někdy.
Pětka je absolutní nuda, celkem mě bavil triaton a sledování televize. Jinak mi to přijde opravdu nějak prázdné a bez atmošky. Nejde tam vůbec blbnout...jestli se k tomu někdy vrátím tak jedině ve VR.
@rikuhahl (03.04.2019 20:29): pro mě bylo první GTA SA, trojku jsem skoro nehrál. a mluvím o liberty city stories, na PSP. k vice city stories mám nostalgii jako prase, ale k vice city vůbec :)
liberty city stories však ve mě nostalgii též nevyvolává, protože liberty city nenávidím :D
liberty city stories však ve mě nostalgii též nevyvolává, protože liberty city nenávidím :D
@David_Cravford (03.04.2019 20:27): žádná nostalgie z trojky tam nebyla? To bych se divil.
@M.a.t.t. (02.04.2019 14:16): k liberty city stories jsem žádnou nostalgii neměl a přesto jsem to na stoprocent dohrál aniž bych se nudil, zajímavé...
@Red (03.04.2019 03:07): lidi furt mluví o detailech co tahle hra má, ale to jsou pěkně o ničem detaily, když na ně můžeš jen koukat a nic s tim neuděláš :D jinak v GTA V můžeš fakt zajít na film do kina a čumět na telku doma, dokonce si možná zapálit doutník k tomu? ale třeba vice city mělo nádherný interiér s obchoďákem :) rád bych viděl přístup do interiérů "Tool" je to někde v poušti a vypadá to jako Obi. Rád bych viděl přístup do nějakého nákupního centra, indoor koupaliště atd atd atd...tuna dobrejch nápadů mě napadá.
@David_Cravford (02.04.2019 12:44): Naprosto souhlasím. Stačí si jenom představit třeba funkční metro, kde je každá stanice jiná a rozsáhlá, kde si můžu zahrát skořápky s místním podvodníkem nebo si zajít do Relaye pro bagetu a doutníček. Obchoďály, kde si můži zajít na film nebo si koupit oblečení. Naproti tomu je obchodování s akciemi asi poslední, co bych chtěl ve hře dělat. Žel Rockstaru se asi změnily priority nebo je nikdy neměli.
@účet smazán (02.04.2019 15:20): Moc náročný...online....ty....věci....má.....kupování baráků atd.....:D
@Fatality (02.04.2019 15:03): Jo, tenis je dobrý, ten som hral aj v multiplayeri. A keďže ho nikto nehráva, tak som aj pohodlne vyhral :D
@David_Cravford (02.04.2019 14:56): A přejíždět a střílet lidi, lítat v letadle, sjíždět hory na mtb, skákat s padákem i bez a nakupovat na netu, šukat děvky a přejíždět je. Prostě asi by to bylo moc náročný na code a data, kdyby tam šlo dělat vše.
Vzdyt tam muzes hrat tenis..
@Bursoft (02.04.2019 14:38): Já hře vyčítám, že singleplayer je totálně prázdnej a všechno se sype do online režimu. A vyčítám že mapa, která je strašně obří, je totálně k ničemu, když v ní není co dělat a nemůžu mít vůči ní nějakou interakci. A vlastně, proč pak plnit příběh když za to nic nedostanu a hra mě nijak neodmění? Nejsem motivovanej vůči tomu, kor když příběh a scénář pětky je brutálně děravej.
@David_Cravford (02.04.2019 14:25): Tak celý je to o tom, že ty hře vyčítáš, že nemůžeš všechny věci okolo dělat, zatímco já to jako zápor neberu ani v nejmenším, protože i kdybych mohl, tak bych to stejně nedělal. Toť celé, nemusíme to řešit dál, každej od GTA očividně čeká trochu něco jinýho, to je v pořádku..
@Bursoft (02.04.2019 14:17): Red dead redemption absolutně nějak nehrotím. Na mě je už ten styl gameplaye hodně pomalej, já mám radši GTA styl hry, městská akce, modernější doba, města a tak. Mám pár her, které hraju a taky se snažím bejt víc extrovert, kvůli osobním důvodům, takže mě i hodně sere, když nemam s kym vyrazit a musí mi virtuální svět nahrazovat ten real. A jak jsem řekl: ty to v té hře nemusíš dělat. To není ta pointa: pointa je v tom, ta možnost, že to můžeš. Ty nemusíš ty věci dělat, ale to že kolem toho projdeš a hra ti nabídne interakci - O TO JDE. Pokud tohle však openworld hra nesplňuje, tak nevidím pointu v tom vytvořit prázdné místo bez ničeho.
A nehraju celé dny jen GTA. Jedu nyní watch dogs 2 a do budoucna se chystám na forzy, takže gta teď hodně zanedbávám. Ale jsme na diskuzi o GTA, takže se bavíme o něm :D
A nehraju celé dny jen GTA. Jedu nyní watch dogs 2 a do budoucna se chystám na forzy, takže gta teď hodně zanedbávám. Ale jsme na diskuzi o GTA, takže se bavíme o něm :D
@David_Cravford (02.04.2019 14:10): Ale střílení, přejíždění lidí atd není válení se ve vířivce, poslouchání virtuálního rádia, čumění na virtuální tv, treking v lese, chození do posilky/bordelu/fastfoodů atd atd. Já prostě od hry neočekávám, že mi to bude nahrazovat věci ze života. Chci aby hra někdy začala a někdy skončila.. pokud neděláš nic jinýho, že hraješ furt dokola všechny GTA, tak prosím, ale já mám i jiný hry na hraní a hodně málo času na ně.
Myslím, že musíš být jak na trní z oznámení Red Dead Redemption 2 na PC, který podle všeho tady ty boční blbiny zpracovává mnohem víc, než všechny GTA dohromady..
Myslím, že musíš být jak na trní z oznámení Red Dead Redemption 2 na PC, který podle všeho tady ty boční blbiny zpracovává mnohem víc, než všechny GTA dohromady..
@David_Cravford (02.04.2019 14:10): K tomu čo si napísal by som akurát podotkol, že to že si hru dohral len nedávno a nenudil sa, automaticky nevylučuje fakt, že k hre cítiš silnú nostalgiu. Tiež ju pociťujem pri niektorých starších hrách, ktoré už poriadne zostarli a keby som ich v minulosti nehral, dnes by som sa k ním najskôr ani nedostal.
@Bursoft (02.04.2019 13:39): Nostalgie? Lol, já GTA SA asi dva měsíce zpátky dohrál po třetí na sto procent bez známky nudy, takže za mě mluví čerstvé zkušenosti. Takže za mě fakt nostalgie nemluví.
Udělal jsi dobrou pointu s tím, že od toho je real life, ale v real life nemůžeš vzít zbraň a kosit lidi v nemocnici :D o to jde. Ty možnosti, které hra nabízí. O ty mi jde. To, že bys to v té hře MOHL dělat. Nemusíš, ale mohl. O tom SA bylo a takhle si GTA představuju. Jo a jak jsem říkal, můžu si vydělávat money jak prase v pátém díle, ale jelikož není možnost kupovat baráky,garáže, tak nevidim důvod tunit auta když je není kam dávat. Oblečení moc není, takže jediný za co utrácet, je munice....boring.
Pro Fatalityho, idealizuju? Všiml sis, že GTA Online má baráky na kupování, garáže atd atd atd atd? Nemá to ale singleplayer… nechci revoluční GTA, chci ty prvky z SA v novejch dílech. Nechci obří mapu, chci malou mapu, kde je tuna interiérů, interakcí a nepůsobí to prázdně a nudně. A jasně, že ve trojce nic takového nebylo, byl to první přechod do 3D. Tam ani hlavní postava nemluvila, ale hned Vice City tohle dost zlomilo a SA dotáhlo k dokonalosti. U čtyřky pracovali s novou fyzikou atd, tak pro ně bohužel nebyla priorita v těchto věcech a GTA V se vyžívá z online...
Udělal jsi dobrou pointu s tím, že od toho je real life, ale v real life nemůžeš vzít zbraň a kosit lidi v nemocnici :D o to jde. Ty možnosti, které hra nabízí. O ty mi jde. To, že bys to v té hře MOHL dělat. Nemusíš, ale mohl. O tom SA bylo a takhle si GTA představuju. Jo a jak jsem říkal, můžu si vydělávat money jak prase v pátém díle, ale jelikož není možnost kupovat baráky,garáže, tak nevidim důvod tunit auta když je není kam dávat. Oblečení moc není, takže jediný za co utrácet, je munice....boring.
Pro Fatalityho, idealizuju? Všiml sis, že GTA Online má baráky na kupování, garáže atd atd atd atd? Nemá to ale singleplayer… nechci revoluční GTA, chci ty prvky z SA v novejch dílech. Nechci obří mapu, chci malou mapu, kde je tuna interiérů, interakcí a nepůsobí to prázdně a nudně. A jasně, že ve trojce nic takového nebylo, byl to první přechod do 3D. Tam ani hlavní postava nemluvila, ale hned Vice City tohle dost zlomilo a SA dotáhlo k dokonalosti. U čtyřky pracovali s novou fyzikou atd, tak pro ně bohužel nebyla priorita v těchto věcech a GTA V se vyžívá z online...
@David_Cravford (02.04.2019 12:44): Jen stručně k poslednímu odstavci - ne neláká. Od toho mám real life, opravdu ztrácet čas válením ve virtuální vířivce nebudu. Proto mi všechny ty věci, o kterých píšeš, nechybí. Hru hraju pro nějaký specifický gameplay, příběh, grafiku. Není to pro mě náhražka života, ve které jsem ochotnej strávit 500 hodin času, na to je bohužel den moc krátkej.
Peníze vyděláváš assassin misema s kupováním/prodejem akcií, je na to návod. Potom si můžeš koupit co chceš.. Ale s tímto argumentováním končím každopádně. SA je i u mě asi nejlepší GTA, ale myslím si, že je to vic nostalgie, než fakt, stejně jak Mafia. Vsadím se, že dnes bych starý GTA nedokázal hrát ani hodinu už.
Peníze vyděláváš assassin misema s kupováním/prodejem akcií, je na to návod. Potom si můžeš koupit co chceš.. Ale s tímto argumentováním končím každopádně. SA je i u mě asi nejlepší GTA, ale myslím si, že je to vic nostalgie, než fakt, stejně jak Mafia. Vsadím se, že dnes bych starý GTA nedokázal hrát ani hodinu už.
@David_Cravford (02.04.2019 12:44): Ja myslim, ze GTA si moc idealizujes. Zit ten americky sen? Moznost koupit si barak, vytunit auto a nahazet do garaze? Jako to je nejake vysnene GTA, protoze treba ve trojce nic takoveho nebylo. Ve Vice City tech interieru taky moc nebylo, az San Andreas to vice zlomil.
Proste nemuze byt kazde GTA stejne revolucni jako San Andreas. Ctyrka to zkusila a dostala celkem pravem negativni feedback kvuli realismu. Petka zase dostava za ten prazdny svet. Ovsem vsechny 3D+ dily maji sve kouzlo, sve prednosti a nekdy i slabiny.
Proste nemuze byt kazde GTA stejne revolucni jako San Andreas. Ctyrka to zkusila a dostala celkem pravem negativni feedback kvuli realismu. Petka zase dostava za ten prazdny svet. Ovsem vsechny 3D+ dily maji sve kouzlo, sve prednosti a nekdy i slabiny.
@Bursoft (01.04.2019 17:46): Tak mrkni na net a uvědomíš si, že nejsem jediný, kdo má problém s tím, že interiéry jsou zavřené. Furt jsi mi neřekl pointu toho vytvořit tunu luxusních interiérů, které ti pak zavřou :) mrkni na youtube a zjistíš, jak lidi píčujou na rockstary, jak pátej díl působí prázdně. Na redditu též, gtaforum též. Lidi potřebují důvod k objevování mapy. Ukážu ti to napříkladu:
Máš obří budovu, vypadá krásně zvenčí. Je zavřená. Takže nemám důvod jí řešit :) prostě kolem ní projedu. Prostě tam je. Jen tak tam stojí.
Pak vedle je obří budova kam můžu jít. Takže vystoupím z auta. Kochám se, jak je to uvnitř nádherný. Více se vžiju do světa kolem. NPC tam mluví a mám důvod se k ní vracet. Už to pro mě není jen krabice vedle krabice, ale něco, co vybízí k objevování. K interakci. K válce s poldama a tunu dalších věcí.
Ty říkáš, že to je hnidopišství, ale zřejmě ti uniká o čem GTA je. Je to žít ten americký sen. Je to možnost koupit si barák, vytunit auto a naházet do garáže. Vydělat money a utrácet za to. A PŘEDEVŠÍM SVOBODA. Naprostá svoboda, bez limitů. GTA má charakterizovat svobodu, absolutní herní svobodu a to je ten nejdůležitější prvek té hry. Já to hraju, protože mě nic tam nebrzdí. Zapnu si SA a skáču po střechách s BMX, jak si sám psal. Je to zábava a objevuju svět. Pustím luxusní rádio s hustejma hláškama a jedu.
GTA V není svobodná. Přestaňme hledat něco víc za tímhle vším a předstírat, jak je singleplayer hustá záležitost :D řekni mi, proč mám kupovat z internetu auta a tunit je, když nejsou baráky a ani garáže, kam je ukládat, hm? Pointa? Jaká je pointa těch krásných interiérů s NPC uvnitř, když tam nemůžeš? Jaká je pointa kupovat ty podniky co ti vydělávaj a někdo ti na ně útočí, když DO SVÝCH PODNIKŮ ANI NEMŮŽEŠ? :D Jaká je pointa postupovat mapou a příběhem, když je to nalajnované, vodí tě to za ručičku a máš vše odemknuté? Všechno sypou do online režimu, kterej mě fakt nezajímá.
Pořád si stojím za tím, že SA je jejich absolutní vrchol jako komplexní hra. SA je řetězec všeho možného co na sebe navazuje. Neustále se ta hra vyvijí průběhem a vztahuje hráče do sebe/do spirály. Jestliže si někdo myslí, že po třetím městě ve hře bude mít dost, hra vyblije další tunu obsahů, novejch stylů oblečení, zbraní atd. Všechno v té hře získáváš průběhem a hra tě odměňuje.
Kampaň v pátém díle mě trestá za plnění misí, příběhu atd. Odměny nulové, peníze nulové, nulová svoboda celkově. A ještě poslední poznámka: s kolem skočit můžeš kamkoliv, a nemusíš se zachytávat, ale můžeš. MŮŽEŠ. Ta hra tě do ničeho nenutí ale MŮŽEŠ dělat nespočet věcí. Není limitovaná v těchto ohledech a taky je nějakej důvod, proč MTA, SAMP atd, jsou pořád vysoce hratelný. SA má herní svobodu vytáhnutou na absolutní možné maximum.
Když odejdeš z nabušeného singleplayeru, čeká tě TUNA luxusních cheatů. Když jdeš z tohohle pryč, čeká tě tuna hodin v SAMP. A pak v MTA, singleplayer s módama. Anebo si hru můžeš módovat primitivně sám. TO, ŽE MŮŽEŠ a že TY JSI PÁNEM v té hře, o to jde. Je to tvé pískoviště, ty jsi král toho světa. A to je pocit, kterej jsem z GTA V/ GTA IV nedostal.
A píšeš, že to co jsem ti napsal, ti nechybí. Takže tě neláká reagovat na lidi v plné konverzaci, navštívit obří krám, jako z Vice City, nakoupit tunu žrádla a sledovat televizi uvnitř doma? Sednout si do výřivky a vychutnávat si ten americký sen? GTA V nebo IV maj takový ty luxusní věcičky uvnitř baráku,ale je ti to k hovnu, protože nic nemůžeš. Ty světy jsou k ničemu, protože s tim nic nemůžeš.
Máš obří budovu, vypadá krásně zvenčí. Je zavřená. Takže nemám důvod jí řešit :) prostě kolem ní projedu. Prostě tam je. Jen tak tam stojí.
Pak vedle je obří budova kam můžu jít. Takže vystoupím z auta. Kochám se, jak je to uvnitř nádherný. Více se vžiju do světa kolem. NPC tam mluví a mám důvod se k ní vracet. Už to pro mě není jen krabice vedle krabice, ale něco, co vybízí k objevování. K interakci. K válce s poldama a tunu dalších věcí.
Ty říkáš, že to je hnidopišství, ale zřejmě ti uniká o čem GTA je. Je to žít ten americký sen. Je to možnost koupit si barák, vytunit auto a naházet do garáže. Vydělat money a utrácet za to. A PŘEDEVŠÍM SVOBODA. Naprostá svoboda, bez limitů. GTA má charakterizovat svobodu, absolutní herní svobodu a to je ten nejdůležitější prvek té hry. Já to hraju, protože mě nic tam nebrzdí. Zapnu si SA a skáču po střechách s BMX, jak si sám psal. Je to zábava a objevuju svět. Pustím luxusní rádio s hustejma hláškama a jedu.
GTA V není svobodná. Přestaňme hledat něco víc za tímhle vším a předstírat, jak je singleplayer hustá záležitost :D řekni mi, proč mám kupovat z internetu auta a tunit je, když nejsou baráky a ani garáže, kam je ukládat, hm? Pointa? Jaká je pointa těch krásných interiérů s NPC uvnitř, když tam nemůžeš? Jaká je pointa kupovat ty podniky co ti vydělávaj a někdo ti na ně útočí, když DO SVÝCH PODNIKŮ ANI NEMŮŽEŠ? :D Jaká je pointa postupovat mapou a příběhem, když je to nalajnované, vodí tě to za ručičku a máš vše odemknuté? Všechno sypou do online režimu, kterej mě fakt nezajímá.
Pořád si stojím za tím, že SA je jejich absolutní vrchol jako komplexní hra. SA je řetězec všeho možného co na sebe navazuje. Neustále se ta hra vyvijí průběhem a vztahuje hráče do sebe/do spirály. Jestliže si někdo myslí, že po třetím městě ve hře bude mít dost, hra vyblije další tunu obsahů, novejch stylů oblečení, zbraní atd. Všechno v té hře získáváš průběhem a hra tě odměňuje.
Kampaň v pátém díle mě trestá za plnění misí, příběhu atd. Odměny nulové, peníze nulové, nulová svoboda celkově. A ještě poslední poznámka: s kolem skočit můžeš kamkoliv, a nemusíš se zachytávat, ale můžeš. MŮŽEŠ. Ta hra tě do ničeho nenutí ale MŮŽEŠ dělat nespočet věcí. Není limitovaná v těchto ohledech a taky je nějakej důvod, proč MTA, SAMP atd, jsou pořád vysoce hratelný. SA má herní svobodu vytáhnutou na absolutní možné maximum.
Když odejdeš z nabušeného singleplayeru, čeká tě TUNA luxusních cheatů. Když jdeš z tohohle pryč, čeká tě tuna hodin v SAMP. A pak v MTA, singleplayer s módama. Anebo si hru můžeš módovat primitivně sám. TO, ŽE MŮŽEŠ a že TY JSI PÁNEM v té hře, o to jde. Je to tvé pískoviště, ty jsi král toho světa. A to je pocit, kterej jsem z GTA V/ GTA IV nedostal.
A píšeš, že to co jsem ti napsal, ti nechybí. Takže tě neláká reagovat na lidi v plné konverzaci, navštívit obří krám, jako z Vice City, nakoupit tunu žrádla a sledovat televizi uvnitř doma? Sednout si do výřivky a vychutnávat si ten americký sen? GTA V nebo IV maj takový ty luxusní věcičky uvnitř baráku,ale je ti to k hovnu, protože nic nemůžeš. Ty světy jsou k ničemu, protože s tim nic nemůžeš.
GTAV dokonale zabijí ždibec dobrého pocitu z příběhu hned v zárodku tou lineární, nucenou a zbytečnou možností měnit postavu.
@David_Cravford (01.04.2019 16:52): Nvm moc, co ti k tomu napsat, očividně máš všechny GTA prolezlý skrz na skrz, ale hodně mi to připomíná hnidopišství.. Fastfoody, nebo obecně interiéry vím, že měly všechny starší GTA zpracovaný mnohem víc, na druhou stranu, krom tebe neznám nikoho, kdo by s tím měl takovej problém.
Stejně jako ten parkour.. boha, já si pamatuju GTA SA, kde jsem si na plno vytunil skill na kolo a žádný zachytávání nebylo potřeba, protože jsi s kolem vyjel a vyskočil uplně na cokoliv..
Myslím si, že mají tým lidí, kteří zkoumají, co hráč v té hře vlastně potřebuje a co ne.. možná jim z nějakých statistik vylezlo, že o tady ty boční blbiny nemají hráči zájem nevím.. Skillování postavy ala GTA SA se mi tehdy hodně líbilo, ale popravdě mi to vůbec nechybí. Vlastně víceméně nic z toho, co píšeš mi nechybí. Jedině bych přidal tak 3x tolik traffic a počet lidí, aby to víc působilo jako Los Angels a obecně uvěřitelněji..
Ještě k té fyzice aut.. GTA IV bylo první, který se snažilo udělat fyziku reálnější a obecně to mělo špatný ohlasy, proto do pětky vrátili tu arkádovější variantu podle starších dílů.
Stejně jako ten parkour.. boha, já si pamatuju GTA SA, kde jsem si na plno vytunil skill na kolo a žádný zachytávání nebylo potřeba, protože jsi s kolem vyjel a vyskočil uplně na cokoliv..
Myslím si, že mají tým lidí, kteří zkoumají, co hráč v té hře vlastně potřebuje a co ne.. možná jim z nějakých statistik vylezlo, že o tady ty boční blbiny nemají hráči zájem nevím.. Skillování postavy ala GTA SA se mi tehdy hodně líbilo, ale popravdě mi to vůbec nechybí. Vlastně víceméně nic z toho, co píšeš mi nechybí. Jedině bych přidal tak 3x tolik traffic a počet lidí, aby to víc působilo jako Los Angels a obecně uvěřitelněji..
Ještě k té fyzice aut.. GTA IV bylo první, který se snažilo udělat fyziku reálnější a obecně to mělo špatný ohlasy, proto do pětky vrátili tu arkádovější variantu podle starších dílů.
@Bursoft (01.04.2019 14:57): U přestřelek se skrčit nemůžeš. Můžeš se schovávat za objekty (což mělo i GTA IV mimochodem), ale můžeš se pouze přikrčit a to je podle mě docela rozdíl. Víc se postava přitiskne k optice bouchačky, ale neskrčíš se úplně. Rozhodně né, že zmáčkneš ctrl či jaká je na to klávesa, jako ve starých dílech.
Protože pořád střílet začne být časem naprostá nuda. Je občas sranda vzít pálku, nůž a dělat s tim solidní chvaty, jako to dokázal Niko ve čtyřce. Dokázal odzbrojit přítele, byl schopný dávat x kopů na hlavu a uměl zajímavé chvaty. Mě prostě bavilo jen tak začít bitku s civilem v GTA IV. V pětce někoho pleskneš a už nevstane. Nuda.
Pětka má samozřejmě lepší grafiku, než san andreas, liberty city stories i vice city stories i čtyřka dohromady. A? Já upřímně hraju GTA kvůli zábavě, né kvůli grafice. Do starých dílů mám stokrát větší chuť, než do GTA IV/pětky, protože mi tam brutálně chybí nějaké assety a challenge s vehiclama. Absolutně jsem se nesžil s hlavními postavy v posledních dvou dílech a ani s tim městem, protože interakce s tim okolím je naprosto mizivá. U SA jsem prošel kolem jeřábu v San Fieru a nabídlo mi to interakci. Dojdu do fast foodu, interakce. Automat, interakce. Posilovna, interakce. Stadiony, interakce. Pověz mi k čemu pěknou grafiku, když v tý hře nic nemůžu? Na co stavět takovou architekturu města, když to můžeš jen hloupě očumovat? Na co detailní interiér, který vypadá nádherně, když tam můžeš JEDNOU za celou hru? Pěkná grafika mi rozhodně nevynahradí tu prázdnotu.
Engine stejný je, ale je osekaný. Ve čtyřce mám chuť vystoupit z auta, chodit. Baví mě chůze v tý hře. Při výskoku z auta, Niko udělá daleko víc volovin, než když vyskočíš za jízdy z auta u pětky. Hlavní postavy maj nějaké speciální schopnosti, ale nejsou schopni se udržet za římsu a podobné věci. Ty můžeš říct "ohh to nic není", ale uvědomil sis někdy, jak třeba u SA byla možnost přelejzat ploty, revoluční? Více to otevřelo brány toho světa na prozkoumávání. S nikem můžu vyšplhat na střechu a dělat parkour. Je hodně primitivní, ale je to sranda. Tohle je absolutně nepředstavitelné v pátém díle, protože se hlavní postava o nic nezachytí. I NPC jsou víc ohebné, pružné než v pátém díle. Ve čtyřce je prostě sranda pracovat s tim enginem. Pětka je v tomhle všem dost osekaná a o demolici auta se asi nemá cenu bavit...
prázdnější mapa určitě. Jak jsem říkal, interiéry zavřené, žádné posilovny, prádelny, fast foody, stadiony, NIC. Pár savehousů, benzínek a něco s hadrama. Pro tak obří svět je to naprosto mizerné. V porovnání s Watch Dogs 2, nebo Sleeping Dogs, je pětka na tom hodně špatně s mapou. Asi mi nestačí, když NPC jen čumí do mobilu a uráží mojí postavu, která se pouze zmůže na to samé. Jediné, co tak v pětce dělám...vytuním auto a ani nevím, kam mám jet, protože nikde nic není. Žádnej život, žádná interakce s ničím, žádné interiéry. Prostě svět, kterej tam je na očumování.
Jo, pětka rozmanitější je. Ale osekanější. Jak jsem říkal - jakej že mám důvod navštívit sever té mapy, když se tam nic neděje? Když tam nic nemůžu? Ve čtyřce jsem prolezl všechno, co to jen šlo, protože tam byl nějakej život, interiér do kterého můžu jít a něco se tam dělo. Čtyřce chybí krajina a furt si myslím, že Liberty City je nejhorší mapa, ale daleko víc mě láká k objevování, než naprosto prázdné Los Santos a prázdnější lesy.
Talk rádia a charaktery v GTA V v nich jsou ty nejhorší za celou sérii. Moderátoři naprosto mizerný, žádné hlášky neříkaj a talk rádia, krom Rona a jeho konspiračním kecům, jsou o primitivním humoru. Myslim si, že Chattersphere kde týpek asi 15 minut v kuse bručí "OOMMMM" je naprosto otravný. A sere mě, co udělali z Lazla, kterej například v Integrity válel jak pán.
Protože pořád střílet začne být časem naprostá nuda. Je občas sranda vzít pálku, nůž a dělat s tim solidní chvaty, jako to dokázal Niko ve čtyřce. Dokázal odzbrojit přítele, byl schopný dávat x kopů na hlavu a uměl zajímavé chvaty. Mě prostě bavilo jen tak začít bitku s civilem v GTA IV. V pětce někoho pleskneš a už nevstane. Nuda.
Pětka má samozřejmě lepší grafiku, než san andreas, liberty city stories i vice city stories i čtyřka dohromady. A? Já upřímně hraju GTA kvůli zábavě, né kvůli grafice. Do starých dílů mám stokrát větší chuť, než do GTA IV/pětky, protože mi tam brutálně chybí nějaké assety a challenge s vehiclama. Absolutně jsem se nesžil s hlavními postavy v posledních dvou dílech a ani s tim městem, protože interakce s tim okolím je naprosto mizivá. U SA jsem prošel kolem jeřábu v San Fieru a nabídlo mi to interakci. Dojdu do fast foodu, interakce. Automat, interakce. Posilovna, interakce. Stadiony, interakce. Pověz mi k čemu pěknou grafiku, když v tý hře nic nemůžu? Na co stavět takovou architekturu města, když to můžeš jen hloupě očumovat? Na co detailní interiér, který vypadá nádherně, když tam můžeš JEDNOU za celou hru? Pěkná grafika mi rozhodně nevynahradí tu prázdnotu.
Engine stejný je, ale je osekaný. Ve čtyřce mám chuť vystoupit z auta, chodit. Baví mě chůze v tý hře. Při výskoku z auta, Niko udělá daleko víc volovin, než když vyskočíš za jízdy z auta u pětky. Hlavní postavy maj nějaké speciální schopnosti, ale nejsou schopni se udržet za římsu a podobné věci. Ty můžeš říct "ohh to nic není", ale uvědomil sis někdy, jak třeba u SA byla možnost přelejzat ploty, revoluční? Více to otevřelo brány toho světa na prozkoumávání. S nikem můžu vyšplhat na střechu a dělat parkour. Je hodně primitivní, ale je to sranda. Tohle je absolutně nepředstavitelné v pátém díle, protože se hlavní postava o nic nezachytí. I NPC jsou víc ohebné, pružné než v pátém díle. Ve čtyřce je prostě sranda pracovat s tim enginem. Pětka je v tomhle všem dost osekaná a o demolici auta se asi nemá cenu bavit...
prázdnější mapa určitě. Jak jsem říkal, interiéry zavřené, žádné posilovny, prádelny, fast foody, stadiony, NIC. Pár savehousů, benzínek a něco s hadrama. Pro tak obří svět je to naprosto mizerné. V porovnání s Watch Dogs 2, nebo Sleeping Dogs, je pětka na tom hodně špatně s mapou. Asi mi nestačí, když NPC jen čumí do mobilu a uráží mojí postavu, která se pouze zmůže na to samé. Jediné, co tak v pětce dělám...vytuním auto a ani nevím, kam mám jet, protože nikde nic není. Žádnej život, žádná interakce s ničím, žádné interiéry. Prostě svět, kterej tam je na očumování.
Jo, pětka rozmanitější je. Ale osekanější. Jak jsem říkal - jakej že mám důvod navštívit sever té mapy, když se tam nic neděje? Když tam nic nemůžu? Ve čtyřce jsem prolezl všechno, co to jen šlo, protože tam byl nějakej život, interiér do kterého můžu jít a něco se tam dělo. Čtyřce chybí krajina a furt si myslím, že Liberty City je nejhorší mapa, ale daleko víc mě láká k objevování, než naprosto prázdné Los Santos a prázdnější lesy.
Talk rádia a charaktery v GTA V v nich jsou ty nejhorší za celou sérii. Moderátoři naprosto mizerný, žádné hlášky neříkaj a talk rádia, krom Rona a jeho konspiračním kecům, jsou o primitivním humoru. Myslim si, že Chattersphere kde týpek asi 15 minut v kuse bručí "OOMMMM" je naprosto otravný. A sere mě, co udělali z Lazla, kterej například v Integrity válel jak pán.
@Kwoky (01.04.2019 15:16): Co si tak vzpomínám, za horšího nesympaťáka jsem nikdy a nikde nehrál. A tohle je aspoň pro mě největším zabijákem jakékoliv hry.
@Bursoft (01.04.2019 14:57): Mně byl Nico taky nesympatický, ale nemělo to vliv na kvalitu zážitku. Na čtyřce mě spíš štvaly stereotypní mise a špatná optimalizace. Jen mě překvapuje, že tady tu výtku na hlavní postavu čtu celkem často. Asi jsem chápal, že nehraju za sebe, ale prožívám cizí příběh.
@David_Cravford (01.04.2019 13:55):
- U přestřelek se můžeš skrčit, ale proč bys to dělal, když máš schovávání za objekty.
- K čemu pěstní boje v GTA?
- pětka má samozřejmě lepší grafiku, čtyřka už je prostě hnusná dnes, trainer netrainer
- fyzika - GTA 5 je arkádověji nastavená, ale jinak engine je to stejný, jenom to demolování aut tu uplně okrouhli..
- prázdnější mapa asi jo
- zajímavé lokace - wtf? GTA 5 je mnohem rozmanitější
- rádio - čistě subjektivní
+ v GTA 4 je nechutně nesympatická hlavní postava
- U přestřelek se můžeš skrčit, ale proč bys to dělal, když máš schovávání za objekty.
- K čemu pěstní boje v GTA?
- pětka má samozřejmě lepší grafiku, čtyřka už je prostě hnusná dnes, trainer netrainer
- fyzika - GTA 5 je arkádověji nastavená, ale jinak engine je to stejný, jenom to demolování aut tu uplně okrouhli..
- prázdnější mapa asi jo
- zajímavé lokace - wtf? GTA 5 je mnohem rozmanitější
- rádio - čistě subjektivní
+ v GTA 4 je nechutně nesympatická hlavní postava
@Chuck (01.04.2019 13:34): jinak si kritizoval souboje u čtyřky...no pětka se skládá ze dvou úderů a jednoho kopu a u přestřelek se nemůžeš skrčit, takže tady to je ještě horší podle mě :)
@Chuck (01.04.2019 13:34): Já mám u čtyřky stáhnutý trainer a je tam počasí, kde nastavíš "extra sunny 2", tak to vypadá absolutně nádherně a barevně :) a celkově, ke čtyřce mám větší sympatie, protože je to furt hodně singleplayerová záležitost. Spousta interiérů, svět je hodně živej, engine je naprosto brutální a je s tim nehorázná sranda. Bys nevěřil, na jakej salám jsem ty auta dokázal slisovat..
u pětky je všechno kompletně pryč co na téhlé sérii miluju. Přečti si můj komentář a pochopíš :) jedinej kdo mě bavil, byl Majkl ale ostatní postavy jsou strašně otravný. Navíc ta hra nemá moc prohloubené charaktery, kor když tam je jen přes 60 misí. SA jich mělo přes stovku a ani jednou jsem se nenudil.
u pětky je všechno kompletně pryč co na téhlé sérii miluju. Přečti si můj komentář a pochopíš :) jedinej kdo mě bavil, byl Majkl ale ostatní postavy jsou strašně otravný. Navíc ta hra nemá moc prohloubené charaktery, kor když tam je jen přes 60 misí. SA jich mělo přes stovku a ani jednou jsem se nenudil.
@David_Cravford (01.04.2019 13:17): Čtyřka se mi nelíbí dodnes - nejen tím, že hnusně vypadá, ale vším, co jsem popsal v komentu. V pětce se mi mnohem víc zalíbila hlavní postava, akorát to příležitostné střídání postav, za které hraju, mi moc nevonělo. Zřejmě ji zkusím, protože hlavní důvod, proč jsem s ní sekl, byly jednak ty technické problémy a jednak nemožnost instalovat češtinu do updatnuté verze hry. To první, zdá se, mám vyřešené, tak teď ještě tu češtinu.
@Garret (01.04.2019 13:19): Já hlavně při jízdě na motorce, kdy se to nepříjemně trhalo. Teď ani ťuk. Ne, že bych tím CPU pohrdal, odvedlo mi za ta léta skvělou práci, ale zdá se, že na tuhle hru z nějakých důvodů nestačilo.
@Garret (01.04.2019 13:19): Já hlavně při jízdě na motorce, kdy se to nepříjemně trhalo. Teď ani ťuk. Ne, že bych tím CPU pohrdal, odvedlo mi za ta léta skvělou práci, ale zdá se, že na tuhle hru z nějakých důvodů nestačilo.
@Chuck (01.04.2019 12:30): s tímhle procákem jsem měl problémy jen v noci, když pršelo.
@Chuck (01.04.2019 12:30): To jsem zvědav jak ti sedne pětka. Čtyřku jsi dost odpálkoval, přitom mě čtyřka přijde vymakanější po všech stránkách. Možná né customizace postavy a aut, ale engine, fyzika, zalidnění mapy, zajímavé lokace, hudba, rádia, schopnost hlavní postavy (umí bojovat, brát věci do rukou atd atd atd a skrčit se), kdežto v pětce nic takového není. A mapa je kurevsky prázdná.