Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (01.08.2019 18:37): Náhodou třeba ten půlmozek nebo zvrhlý úchylný černoch byly ujeté postavy, ale měly určité charisma a zapadly docela dobře. Stejně tak dementní Hitler chčící na koberec měl určitý šmrnc :-))

Tady nějaké fackování ve výtahu je hodně amatérsky zpracované, objevuje se stále dokola nebo smích těch dcer působí velmi lacině.

Mě třeba ten Youngblood i docela baví a akce není špatná jak jsi na určitém levelu a narážíš na obyčejné nepřátele a budu hodnotit asi 60%, ale ten humor a hlavní postavy jsou fakt dle mého názoru na mnohem nižší úrovni než u druhého dílu.
Už v New Colossus to místy bylo na hraně. Pasáže z dětství se mi líbily, občas ale když došlo na scény s celou grupou v ponorce, přišlo mi, že na strunu "ty vole, my jsme hustý" to začalo až moc tlačit a stávalo se to tak nějak americky blbé.
Chyběl už jen nějaký debil v pozadí, co by šaškoval na BMX a říkal "Čumte, jak si to dávám na bajku, džejáh".

Ale všeho všudy dobré stránky přebily ty špatné.

Youngblood jsem teď dostal k Geforce 2070 a nemám nejmenší touhu to spustit. Ale uvidíme.
@M.a.t.t. (01.08.2019 19:19): V tomto si ti dovoluji oponovat, nebot si myslím, že new order byl napsán, v rámci žánru, velmi kvalitně a hlavně konstatně. Ty poslení výtvory jsou napsaný lidma pravděpodobně trpící rozdvojenou osobností. V new order bylo pár divnějších momentů a postav, ale zase ti to nebylo vehementně házeno do xichtu. A hlavně, na rozdíl od posledních dvou her, nětrpěl New order žádnou krizí identity. Celkově to jelo od začátku do konce ve stejném duchu.

Nikdy jsem u new order necítil kompulzivní touhu se zabít a zahrabat 10 metrů pod zem, ani jsem nedostával náhlý mimický křeče z (ne)kvality scénáře.
@sxg (01.08.2019 21:26): Wolfenstein is dead. je zajímavé, kolik pokrytí se téhle hře dostává. řekl bych více, než lepším střílečkám. možná právě z toho šoku jak je to špatný, podle mě především pro nedostatek klasických FPS in general. je to vymírající žánr...

paradoxní je, že jako COOP, resp. hot seat, jsem původního Wolfa3D hrával s kámošem - já chodil a on střílel :-)
Tak z toho, čo som videl/čítal je tá hra dosť hlúpo urobená a osobne u mňa ide rovno do ignore sračka listu.
@Korbitch (komentář): Nechcem byť za toho zlého, ale občasné nesympaticky písané postavy a trápny humor mala táto značka pod MachineGames odjakživa, ale mám dojem, že viacerým to naplno došlo až teraz, pretože za ne musia priamo hrať. :)
Ale jinak je to o vedlejších misích. Já splnil jen 4 hlavní plus jednu tu úvodní a mám 71% příběhu hotovo. Je to prostě o tom grindu a levelování a plnění sidequestů. To je asi 80% hry.

Ale ta akce je fakt zábavná, jak už se vylevelujete a vše upgradujete, ale zábavná jen s těmi klasickými vojáky. Ty velké mrchy ignoruji a jen proběhnu okolo, protože mě nebaví na stejném místě porazit vždy toho stejného robota. V předchozích dílech, kde byla jedna hlavní linka, tak to mělo smysl, protože v dané lokaci byl boss. Tady prostě jen dokola kosíte stejného magora furt dokola, což ztrácí smysl a není to podle mě zábavné. A expy se dají nahnat všude jinde.
@Chuck (31.07.2019 16:20): Nad tím jsem se tu vztekal v řadě příspěvků :-D :-D Ale upřímně to není zase tak těžké, ale nesmíš to přehnat s obtížností. Na střední pohoda. A taky si držet příslušný level a procházet furt dokola stejnou mapu, abys grindoval fajně.
Tak jsem se konečně do toho pustil a hned v úvodu mám dotaz ohledně ukládání. Prošel jsem poměrně velkou část lodi, načež mě zabili a já začínám od úplného úvodu. Chápu to dobře, že dokud nedodělám jednu kompletní misi a "dovolím si" zdechnout, vrátí mě hra na začátek mise???

Edit: Fakt, že jo, teď jsem se o tom dočetl. Tak to bude ještě zajímavý!
Jelikož to hrajeme pouze s kámošem, přestali jsme to řešit a snažíme se vytěžit z toho co nejvíc. Přes mechaniky jsme se kousli a při scénách ve výtahu zavíráme oči. Víc jak na 60% to asi nebude, ale zase taková sračka, abych to přestal hrát to není. A level design si naprosto užívám. Kdo miluje Dishonored, tak si v tom svůj guilty pleasure najde.
@Globster (31.07.2019 00:43): Neobviňoval bych z neúspěchu přímo bethesdu nebo Arkane studios, co dělali jen level-design. Jako spíš přímo Machinegames, které se z nějakého důvodu rozhodlo pro tyhle píčoviny, Doom Eternal bude podle mě v pohodě, to dělá studio z Ameriky.

Mě to docela mrzí, na hru jsem se docela těšil, když jsem ale slyšel o levelování, skinech a debilním příběhu, tak mě absolutně přešla chuť.

Oni i na E3 vypadali jak vyšinutí sociopati.
Poláček na games.cz tomu dal podľa redakčnej normy 7/10, Epic store je iba odvar. :D
Verdikt: Dobrá práce! Do Wolfensteina se vrátila zábava
:D
PS:
Používam uBlock Origin a games.cz mi dal iba do textovej verzie. :D :D
Negative Steam Review Můj velmi stručný názor v angličtině na toto dílo. No comment. Setsakramentsky si rozmyslím příští nákup od Bethesdy, MachineGames a bohužel i Arkane Studios.
Hral jsem to hodku i po multaku, bugy jaky jsem dlouho neviděl, nesmrtelnej general buglej, zbraň mě litala ve vzduchu vypadla z ruk a ty posraný Hinty to zabily nejvíc.. Tohle není Division, tohle je mrdka
No konečně jsem dostal kupon k GPU, ale nějak nemám chuť to ani instalovat :)
Já ten Bethesda Launcher zabiju!!! Teď zapnu hru a ukáže mi to stahování 35 GB znovu celou hru a zbývající čas 6 hodin. Najednou začne instalovat a hotovo. Kurva, co já si mám o tom myslet? Nejdříve mě to mate s ukládáním a teď se mě to snaží nasrat ještě před noční.
@Vynex (29.07.2019 22:57): Ano, to máš pravdu. Já to myslel spíše tak, že proč to tak debilně mate. Ono to značí jak ten postup, který zmiňuješ. Tak potom ještě pozici jako začátek lokace, do které jsi vstoupil. Ale člověku to nedojde, dokud sám nedostane od hry přes držku.

Jinak je to přesně jak píšeš, ale na to matení hráče nadávám právě.
@CrocoRay (29.07.2019 12:55): Ta ukládací kazeta podle mě ukládá postup co se týče levelu a třeba zásob, protože aspoň co jsem vysledoval tak když jsem vypnul hru musel jsem jít sice misi od začátku, ale peníze, xp atd. mě zůstalo. Jinak na ten ukládací systém jsem taky nadával. Mě ta hra celkem bavila, ale prostě bylo hodně věcí, které mi vadily.
@pajmič (29.07.2019 19:49): Ono, jak se vyskilluješ a zvykneš si, tak to není přímo frustrace a dostaneš je hned. Ta machinegun pistol je dokonce řeže hodně snadno a na obyčejné vojáky je snad i nejúčinnější.

Ale ten RPG systém k tomu fakt nesedí a je otravné probíhat furt dokola stejné lokace a střílet nepřátele jen na vyšších úrovních stále dokola. Občas tam přibude nějaký nový enemák silnější v každé lokaci, ale to je vše, co se mění. Udělat z toho koridorovku jako předchozí díly, by podle mě bylo mnohem lepší. Tenhle systém beru u ujetého Far Cry, které tím směrem vždycky trochu šlo, ale Wolfenstein jsem bral hodně jinak.

Snad to bude příště čistokrevná střílečka.
Tohle mi opravdu neleze do kedlubny. Proč měnit fundamentální a vesměs pozitvní prvek, na kterym je ta hra postavená? Zakomponování "RPG" prvků naprosto rozesralo balanc a účinnost zbraní. Z témeř každáho souboje se stal bulletsponge fest. Debilní postavy a příběh jsem očekával, ale že mě střílení ve Wolfovi bude frustrovat? Země se propadla do pekla, vše je ztraceno.
Ale jen nechápu, proč to ukazuje tu kazetu pro ukládání, když přecházíte mezi menšími lokacemi na nějaké mapě, když vás to vždy hodí na začátek mapy, kde to oddělilo nahrávací obrazovkou. Nasere to hlavně při hlavních misích s těmi bráchy 1-4.

Já poprvé si mylně myslel, že po tom předělení lokace a ukázání kazety je to uložené, tak jsem hru vypnul s tím, že budu pokračovat od tohoto bodu. Pak jsem na to čuměl jak úchyl, když jsem zjistil, že musím vše od začátku té mapy.

Podruhé kvůli těm problémům se starším ovladačem mi hra zamrzávala, tak mě zabili. A půl hodiny nebo hodinu jsem musel od znova, protože jsem byl na úplném konci té mise.

Takže bych doporučoval to tady nepřehánět s navolením obtížnosti. Je fajn, že si někdo chce něco dokazovat, ale ať pak nečumí, že pojede půl hodiny nebo hodinu znovu přesně to samé. Akorát s tím rozdílem, že už tam nebude 5 vteřinová animačka při převzetí zbraně, protože tu už máte v arzenálu, ale jinak je vše totožné. Dost to narušuje zážitek z hraní. Znovu vám přes vysílačku vysvětlují, kam máte jít a znovu probíhají mezi ségrami stejné rozhovory. Zbraň už ale třeba máte, kterou jste měli získat. Zkušenosti vám zůstanou a level také, takže jste tu misi jakoby dělali i nedělali.
@Vynex (29.07.2019 09:21): No, já dal ty ovladače a zatím se to neseklo, tak možná máš štěstí nebo já smůlu. Ale s novými jsem nastavil high nastavení a zatím se to neseklo. S monitorem to je problém u mého monitoru, jak jsem pak zjistil, ale poprvé mi to udělalo během hraní Wolfensteina, takže jsem to dal i jemu za chybu. Možná kabel nebyl úplně zastrčený, tak jsem zkoušel HDMI odpojit a znovu zapojit, tak uvidíme.

A raději bych taky Wolfa bez RPG prvků a čistě single. Já tady chci něco nastavit a hned tam nějaký úchyl řve: "Was ist das", takže hned utíkám z menu, abych tomu wastistdasákovi zavřel zobák a ustřelil hlavu. Ale mezitím stejně naběhne hromada dalších nácků a můžu na menu zase nějaký čas zapomenout.

Jako to levelování a RPG by nebylo špatné být to u jiné hry, ale k Wolfovi mi to nesedí. Ten byl vždy o čisté akci.
@CrocoRay (29.07.2019 02:21): Já mám stejnou grafiku a nemám ani nejnovější ovladače a tento problém jsem neměl. Každopádně já už mám dohráno od včerejšího odpoledne. Jako ze začátku mě hra bavila dost, ale časem začalo převládat to negativní a doufám že pokud bude Wolf 3 tak že to bude zase kompletně v singleplayer stylu a bez těch RPG prvků.
No, těžko říct, či to pomohlo. To probliknutí obrazovky, kde na chvíli zčernala se mi objevilo i po nejnovějším ovladači. Ale nezamrzlo to ani jednou, tak to nechci zakřiknout. Misi jsem dal, ale ta hra mi místy dává kapky tím stavem, v jakém je, když už jsem si zvykl na herní mechanismy.
Takže jsem jel asi půl hodiny hlavní misi. Začalo mi to zamrzávat, takže na GTX 1060 6 GB RAM jsem musel dát detaily na medium. Pak to zamrzával méně častěji, ale pořád to zamrzávalo. Pak mi ještě hra vypínal obraz a měl jsem černou obrazovku. Kvůli tomu mě zabili.

A co se stalo pak? No, vzhledem k tomu, že vývojáři jsou hodně teplí a hnusní teplouši zákeřní, tak jsem samozřejmě byl hozen na začátek, protože v hlavní misi se přece neukládá, ne?

Pičárna ta hra!!!

edit: No, mám trochu starší ovladač na grafiku, tak dám nejnovější, ale jestli to nepomůže, tak tu hru kašlu a nehraju to.
@GodOfTheSick (28.07.2019 21:53): Tak samozřejmě u příšery si to člověk zdůvodní lépe než u vojáka :-)
Ale když si vezmu kolik vojáků tam na tebe nabíhá na otevřeném prostranství, tak pokud by byli hodně inteligentní, tak by to bylo hodně těžké a zvláště i z důvodu těch levelů a různých typů obrněnců, kde oni dost vydrží.

Ta hra už není klasický Wolfenstein jako ostatní díly, ale rozhodla se pro tu frenetickou akci po boku Rage 2 a nějak si s tou AI hlavu nelámali. Beru, že to působí divně a někomu se to nelíbí, ale já nad tím celkem mávnul rukou. Horší je ta absence pauzování pro mě, když hraji single sám.

EDIT: Ale není to zase o tom, že by se nikdy nekryli a furt jen nabíhali. Někdy nejsou tak úplně blbí, ale dost času nabíhají. Záleží jak velkou část ze hry jsi viděl.
@CrocoRay (28.07.2019 11:17): Doom, Dying Light, Dead Island... tam střílíš většinou příšery, které mají klasickou fps ai zvanou šílenec. Kdežto ve Wolfu jsou vojáci, kteří mají ai zvanou retard a celkový dojem je tak mnohem horší.
Level 24 a celkově se hra skládá z běhání po neustále stejných lokacích a plnění různých úkolů, přičemž enemáci leveluji s vámi a vy si jen upravujete zbraně a zlepšujete schopnosti a damage se vám zlepšuje automaticky o ty 2% s levelem.

Levely jsou nutné hlavně ze startu, abyste mohli splnit nějaké mise, ale momentálně mám level pro všechny možné mise, které jsem mohl přijmout. Předpokládám ale že to ještě naroste, jak splním nějaké hlavní questy a postoupím. Zatím to probíhá na základě toho, že od nejnižších levelů přijímám úkoly a postupně je takhle plním a vychází to zatím na plnění samých sidequestů.

Ale jak jdete proti enemákům na stejné úrovni, tak je akce poměrně fajn a baví mě, i když jen tupě nabíhají a je to takový RAGE nebo Doom či Painkiller.
@GodOfTheSick (28.07.2019 08:49): Ten způsob, jak to udělali a nacpali tam totální respawn nepřátel a udělali z toho grind a navíc na tebe ještě nabíhají ze všech stran, tak bych fakt nechtěl, aby byli ještě, kdo ví jak, inteligentní, bo bych byl těžce v prdeli i na střední obtížnost :-D

Ono je to místy snad i jako Doom nebo Painkiller, ale pořád bych řekl, že to je takový Borderlands křížený s Dead Island a Dying Light.

Ono to jako žánrově má něco do sebe a v Doomovi se člověk tady nediví, ale k Wolfovi to moc nepatří.
Kdybych byl učitel a žák mi todle přinesl jako výsledek své práce, tak to po minutě vypnu, dám mu za pět a řeknu ať to zkusí příště znova. Jak někoho může bavit střílet do naprosto retardovaných nepřátel? Vůbec se nedivím, že tam narvali plno über cool mechanik, aby tu mizérii zakryli.