Ono to je různě. My jsme nedávno měli sberatelku Dark Souls 3 co pri vydání stála 800 dolarů. Objednal jsi ji jeden člověk za nějakých 15k ale zároveň se pak objevil další co nabízel 25, měl sice smůlu protože objednávka už padla, ale něco za přemrštěné ceny prodejné je a někteří v tom nevidí problém.
Diskuze
@SilentWolf (01.10.2019 10:26): Jo, bude.
@Charllize (01.10.2019 10:12): To je presne to, o cem mluvim, no :D
@Charllize (01.10.2019 10:12): To je presne to, o cem mluvim, no :D
@Guldy (01.10.2019 08:19): no jen mi přijde že obchody teď s cenou dělají vlastně to, co ti spekulanti, prostě je jen tentokrát předběhli. Kapitalismus je náš kamarád - nestěžuji si. Nevidět unboxing sošky, možná bych to i já zvažoval - ten budovaný hype na mě trochu působil.. :D ale teď už mě zajímá v podstatě jen to, jestli to fakt bude do pár minut pryč. (Ale asi jo).
@SilentWolf (01.10.2019 07:32): Je to opatreni, ktery vitam. Pocty kusu jsou velice omezene a zaroven je neskutecna poptavka. S tim, jak funguji v dnesni dobe preprodeje, kdy spekulanti kupuji a pak davaji na aukce nebo na konci rusi..
Navic dokonce to ted chteji zkusit i lidi, pro ktere to bude prvni zkusenost tohoto razu (koupit a podrzet, aby se pak prodalo za vic), protoze vi, jak raritni to je a jak to probehlo napr. s Witcherem 3 CE. Takze mi to tak prijde spravny.
Navic dokonce to ted chteji zkusit i lidi, pro ktere to bude prvni zkusenost tohoto razu (koupit a podrzet, aby se pak prodalo za vic), protoze vi, jak raritni to je a jak to probehlo napr. s Witcherem 3 CE. Takze mi to tak prijde spravny.
Musela se už někdy v historii platit sběratelka předem?
@Tulareanus (19.09.2019 22:20): Mám ho taky! Využíval jsem jej stejně. :) Mimochodem jak je tam ten nápis i vlk vyšitý, tak snad vydrží.
@Jab (19.09.2019 19:05): Uvidíme, s čím príde ešte cyberpunk, pretože Keanu Reeves nahráva nerd boys tým "you're breathtaking" viac, než ich empatia zvyčajne zvládne. Každopádne ja mám rád tie paradoxy, napr. teraz ako bolo fakt teplo v lete, som sa veľmi rád promenádoval v GoT tričku, na ktorom bol veľký nápis "Winter is Coming". :D
@Tulareanus (19.09.2019 18:35): Dětský doktor ještě lépe. :)
@Jab (19.09.2019 17:23): Vtipné by bolo, keby taký hrnček mal kňaz alebo niekto na pohrebnom ústave. :X
Inak som si otvoril ten postup, ako spraviť tú bundu a ty vole, too much effort, na niečo, čo vyzerá vlastne cool len pre zasvätených.
Inak som si otvoril ten postup, ako spraviť tú bundu a ty vole, too much effort, na niečo, čo vyzerá vlastne cool len pre zasvätených.
@Paul (19.09.2019 17:04): Ani mne nehne. Ale vše lepší jak kdysi černý hrnek Posel smrti 2. Kdo si něco takového koupil, tak měl doživotní panictví zajištěno. :)
@Jab (19.09.2019 15:44): Pán je náročnej. Bundu si můžeš vyrobit sám, tady ti Bětka postla návod :)
@Paul (19.09.2019 15:41): Trochu nuda. Čekal bych model toho auta. Nebo koženou bundu. Ale už se asi poučili u Bethesdy. :)
Tak už venku info o sběratelce, přeju šťastnej prst na spoušti .)
https://indian-tv.cz/clanek/predprodeje- ... rtuji-1-rijna-n0ix0e
https://indian-tv.cz/clanek/predprodeje- ... rtuji-1-rijna-n0ix0e
@Paul (03.09.2019 13:41): Jak myslis. Me to muze jen prekvapit, zklamat ne. V tom mam vyhodu jako nekdo, kdo nehral tretiho Witchera a kdo byl ponechat chladnym dvojkou. Co tak koukam do blizke budoucnosti, tak ke trojce se nedostanu drive nez Cyberpunk vyjde. Jedine, ze bych se do nej pustil nekdy na Vanoce nebo v Lednu 2020. Ale s tou delkou hry a mym soucasnym pristupem hrani jen jedne hry v jednu dobu si hrani Witchera 3 poradne rozmyslim.
Detailní dojmy od Digital Foundry
https://www.youtube.com/watch?v=SaVm7jQ4TT4
To video co vydali prý vypadá o dost hůř než demo co ukazovali na gamescomu. Pravděpodobně proto, aby je zase lidi neobviňovali z downgradu když to budou hrát na xbone a ne na RTX2080Ti :)
https://www.youtube.com/watch?v=SaVm7jQ4TT4
To video co vydali prý vypadá o dost hůř než demo co ukazovali na gamescomu. Pravděpodobně proto, aby je zase lidi neobviňovali z downgradu když to budou hrát na xbone a ne na RTX2080Ti :)
@Gordon (03.09.2019 15:33): já doufám,že to půjde..dle prvního infa by měl být jeden z childhood vzoru prostě někdo na špičce potravního řetězce. Otázka je kdo ho bude hrát a zda trumfne Keanua. Já k němu nemám žádné emoce a vzal bych si klidně místo něj někoho random, ale internet z Keanua umírá blahem. :-D
@orromis (03.09.2019 15:48): U toho Skyrimu na to je naštěstí mód.
@BUMTARATA (03.09.2019 15:15): Nemůžeš moc pracovat s kamerou (a dělat hezké záběry), musíš mít detailnější animace (a pokud bude hráč mít volnost pohybu i při cutscénách - doufám že ano, tak narážíš na obrovské problémy při animacích, kdy má hráčova postava nějak interagovat s jinou postavou/objektem ve scéně), musíš řešit motion sickness (u TPP také, ale je to tam mnohem menší problém), navigace v prostoru je z FPP složitější.
Také samotná implementace pohybu (který působí věrně a ne jako že hraješ za poletující kamerku) je podle mě těžší než u TPP - třeba takový Skyrim je pro mě příkladem špatného FPP, kde člověk ani nevidí tělo vlastní postavy (přestože si jí mohl vytvořit a je nějak základně naanimovaná, jelikož má Skyrim i TPP).
@SilentWolf (03.09.2019 15:20): Mimiku už mají vyřešenou na jiných postavách, že nebudou muset řešit mimiku u hlavní postavy jim pravděpodobně ušetří 0 času :)
On měl u třetí Witcher poměrně pokročilý systém pro animace, takže to třeba chce CDP posunout dál.
Také samotná implementace pohybu (který působí věrně a ne jako že hraješ za poletující kamerku) je podle mě těžší než u TPP - třeba takový Skyrim je pro mě příkladem špatného FPP, kde člověk ani nevidí tělo vlastní postavy (přestože si jí mohl vytvořit a je nějak základně naanimovaná, jelikož má Skyrim i TPP).
@SilentWolf (03.09.2019 15:20): Mimiku už mají vyřešenou na jiných postavách, že nebudou muset řešit mimiku u hlavní postavy jim pravděpodobně ušetří 0 času :)
On měl u třetí Witcher poměrně pokročilý systém pro animace, takže to třeba chce CDP posunout dál.
@SilentWolf (03.09.2019 15:20): Gestikulace, řeč těla v kameře, vhodné usazení postavy v prostoru aby bylo vidět všechno duležité, nic?
Btw já právě myslel, že se tím myslí takové ty ingame kecací scény, ale jestli budou v first personu i předpřipravené cutscény, tak nevím, zda je to dobře, nebo špatně. Na jednu stranu FP dokáže vyvolat dokonalou imezri (viz Deus Ex stealth), na druhou stranu, to co postava nosí, bude vzhledově naprosto k níčemu a půjde jen o staty a jelikož kyberpunk je i o nějaké té originalitě, bylo by fajn i občas vidět, jak dobře oháklí jsme frajeři.
Myslíte si, že půjde hrát za korporátního sucharského terminátora v kvádru, co dělá pro velké megakorporace? Mě "gangsta život na ulici" totiž moc nebere.
Btw já právě myslel, že se tím myslí takové ty ingame kecací scény, ale jestli budou v first personu i předpřipravené cutscény, tak nevím, zda je to dobře, nebo špatně. Na jednu stranu FP dokáže vyvolat dokonalou imezri (viz Deus Ex stealth), na druhou stranu, to co postava nosí, bude vzhledově naprosto k níčemu a půjde jen o staty a jelikož kyberpunk je i o nějaké té originalitě, bylo by fajn i občas vidět, jak dobře oháklí jsme frajeři.
Myslíte si, že půjde hrát za korporátního sucharského terminátora v kvádru, co dělá pro velké megakorporace? Mě "gangsta život na ulici" totiž moc nebere.
@orromis (03.09.2019 14:08): nemusíš řešit mimiku a všelijaké variace na xichty díky bohatému editoru obličeje. Prostě jen tu scénu odehraješ bez hlavní postavy. :-D
@orromis (03.09.2019 14:08): Proč by mělo být FPP podstatně těžší na implementaci než TPP??
@SilentWolf (03.09.2019 11:14): To považuju za super zprávu, jestli se konečně někomu povede udělat dobře (přirozeně) vypadající first person, včetně cutscén.
@SilentWolf (03.09.2019 13:06): Lenost vývojářů v jakém smyslu? Podle mě je first person podstatně těžší než thrid person na implementaci (zvlášť v cutscénách).
@SilentWolf (03.09.2019 13:06): Lenost vývojářů v jakém smyslu? Podle mě je first person podstatně těžší než thrid person na implementaci (zvlášť v cutscénách).
@SilentWolf (03.09.2019 13:40): To je celkem recht. No jo, vyhrocuje se nám dnes diskuze u her už málem jak diskuze o politice. :)
@marwel (03.09.2019 12:58): " Podle me musi uz kvuli hypu jit do urcite miry o zklamani. Ta ocekavani jsou temer nemozna naplnit."
Přesně to samý někteří říkali o TW3. Nesmysl. Jestli je někdo overhyped je jejich problém.
Přesně to samý někteří říkali o TW3. Nesmysl. Jestli je někdo overhyped je jejich problém.
@Jab (03.09.2019 13:22): myslím, že v dnešní době se pojem hype používá už čistě jen jako "těším se". :D
A "nelíbí se mi" se dnes rovná hejtu. :D
A "nelíbí se mi" se dnes rovná hejtu. :D
Tak je trošku otázka, zda je možný hype, když je tolik ukázek gameplay.
Imho už cca víme, na čem jsme.
Imho už cca víme, na čem jsme.
Na jednu stranu si říkám, že to je fakt jen lenost vývojářů, časový press, nebo strach z glitchů.. ale na druhou stranu už v traileru je nějaká "interupt" volba, kdy V může trhnout ruku zpět. Možná je to právě uzpůsobení pro tyhle věci. V third person by to vypadalo divně, musíme asi dávat pozor, co se na scéně odehrává.
Tak snad bude za Bé správně.. :D
Tak snad bude za Bé správně.. :D
@DEU (03.09.2019 12:43): Podle me musi uz kvuli hypu jit do urcite miry o zklamani. Ta ocekavani jsou temer nemozna naplnit. Ja osobne si myslim, ze to nebude takovy hit i kdybych ten hype ignoroval uplne. Ale jak jsem rekl, necham se prekvapit. Treba se CDProjektu ve vyslednem produktu podari prijit se hrou, ktera vlastne zamerne v tech ukazkach ze hry a prezentacich pred vydanim vypada jinak (hur) nez finalni produkt. Gangy, ktere jsou v ukazce vyobrazeny jako smesne detinske a over-the-top ve hre treba dostaji poradnou hloubku apod. Storytelling a lore jako takovy dokazi delat divy.
Aby ta hra nebyla k te neustavajici medialni kampani nakonec zklamani. I kdyz CD Projekt byl dosud zarukou kvality. Kazdopadne pujde uplne mimo me. Tento zanr nehraju.
Jako já celou dobu doufám, že cutsceny jako cutsceny budou v tpp, a týpek v konverzaci si evidentně myslel to stejné? Jestli krom véhiklů bude všechno fp, tak tam ta tvorba postavy bude opravdu co k čemu. :D
@SilentWolf (03.09.2019 11:53): Ale on mluví o cutscénách, teď je samozřejmě otázka, co tím myslí, ale obecně se cutscénami snad rozumí neinteraktivní pasáže. Napadá mě třeba Far Cry 3.
@Gordon (03.09.2019 11:50): no tak já to chápu tak, že se jedná právě o ty dialogy. Budou prostě first person.
@SilentWolf (03.09.2019 11:14): Já si myslím, že těch cutscén bude jak v mass effectu, takže postavu uvidíme dost + na motorce si jde přepnout do third-person.
Konec konců v KCD taky Jindru vidíme poskromnu.
Konec konců v KCD taky Jindru vidíme poskromnu.
Tak hra má být v drtivé většině ve first personu. Zřejmě i sexuální scény a chvilky, kdy uvidíme postavu (krom inventáře) budou dosti vzácné.
https://i.redd.it/hyvtdvtfy0k31.jpg
Čekal jsem Deus Ex dialogy, tak snad je to pro tu "immerzi" lepší. Zas aspoň nebudou memes divných obličejů.. :D
https://i.redd.it/hyvtdvtfy0k31.jpg
Čekal jsem Deus Ex dialogy, tak snad je to pro tu "immerzi" lepší. Zas aspoň nebudou memes divných obličejů.. :D
@Ria Kon (02.09.2019 10:52): tak každé ocenění se hodí to je jasné. Nikdy jsem tomu ale moc nevěnoval pozornost.
@Feidias (01.09.2019 21:07): To proto, že takových GOTY je každý rok hned několik. GOTY edice většinou vydávají, když hra vyhraje alespoň na jedné sebeznámější stránce recenzí. Takže pokud je hodně dobrých her, může být v jenom roce i 3-4 různých GOTY.
Konečne som si mohol pozrieť to Deep Dive video - očividne veľmi zredigované kvôli spoilerom, takže v podstate tam nič podstatné nevidíte, napriek tomu spokojnosť.
Som zvedavý, ako sa bude hrať za netrunnera.
Som zvedavý, ako sa bude hrať za netrunnera.
GOTY jsem vždycky bral spíš jako celou hru s DLC. Přijde mi, že jsou GOTY snad skoro všechny hry:).
@SilentWolf (31.08.2019 12:30): Popravdě si mi moc nelíbí ani jeden, takže sem volila předobjednávku s přívěskem. A ještě sem ukořistila slevu 100,- Kč, takže good :)
@marwel (31.08.2019 19:33): Doufám že ty gangy nebudou stylem tower defense, kde je poslední boss vždycky takovej ten brutální namakanec, kterej unese několik kilo olova. :)
Mne se cela ta prezentace vubec nelibila. Prakticky jediny duvod proc se na to tesim je ze je to cyberpunk, jinak to na me ale celkove pusobi dost rozporuplne. Treba na Outer Worlds se tesim vic. Z gameplaye obe hry vypadaji dost "clumsy", ale to je neco v cem vyvojari Outer Worlds umi chodit (Fallout New Vegas, Alpha Protocol, Vampire Masquerade Bloodlines, vsechny byly dost clumsy hratelnostne). Hlavne ten gunplay, zadny recoil, pocit ze strelby nula. Take ty volby kdy asi jednim tlacitkem na dalku neco hacknete, co pak zpusobi neci smrt, ale celkove je to takto dost neuspokojive. A ty gangy pusobi dost... smesne. Jak z hlavy nejakeho teenagera. No uvidime. Tesim se na to stejne jako driv - nijak zvlast, ale rad se necham prekvapit.
Gameplay nic moc, čekal jsem, že ukážou více ze světa, Mě špinavý gangsta styl nikdy moc nebral.
na hru se ovšem těším pořád stejně.
na hru se ovšem těším pořád stejně.
@SilentWolf (31.08.2019 12:30): Líbí se mi nejvíc Valentinos, ale asi to neberu. Tohle asi nechci hrát na PS4 a za PC verzi 1,5k nedám, digital to určitě pujde sehnat o pár stovek levněji.
Jaký steelbook berere/ se vám líbí nejvíc? Já vzal Tyger Claws.
Jinak já jsem extrémně skeptický. Dost věcí tam působí neohrabaně. Na druhou stranu času dost. Mě se jen zpětně připomínají veskeré neduhy Witchera 3. :-D
Jinak já jsem extrémně skeptický. Dost věcí tam působí neohrabaně. Na druhou stranu času dost. Mě se jen zpětně připomínají veskeré neduhy Witchera 3. :-D
@Fritol (31.08.2019 08:21): hele, to nejdou ani první dva Fallouty a jaké to jsou dnes modly :-)
@pajmič (30.08.2019 23:12): Pravda, TWD to vyhrálo. Taky ten rok nevyšla žádná Sony hra nebo pořádné RPG. Na Mass Effect 3 každý plival a jinak tam bylo jen Xenoblade Chronicles, což na západě nikoho nezajímalo. Ale jak říkáš, TWD a Journey jsou důkaz, že někdy to nějaká indie hra dostane, pravda. Taky to jsou dvě hry, které na svou dobu byly uplně něco nového.
@Paul (30.08.2019 23:53): Královský žánr to je no, ale je to trochu "vtipné", když ty hry pomalu ani nejdou hrát, pokud je neomoduješ.
@Paul (30.08.2019 23:53): Královský žánr to je no, ale je to trochu "vtipné", když ty hry pomalu ani nejdou hrát, pokud je neomoduješ.
@Fritol (30.08.2019 22:49): Bethesdu jsem uvedl jako příklad toho, že ani "osvědčení výherci" to nemaj nijak jistý na furt. Ale jakkoliv mám ke hrám bethesdy spoustu výtek, tak ty výhry jsou pochopitelný, dlouho dělali takhle velký open world RPGčka v podstatě jako jediní (občas ještě přispěli Piraně) a open world RPG je královskej herní žánr, takže vyhrávali tak nějak by default, dokud to nezlomili CDP (a nebýt TW3, Fallout 4 by opět získal cen nejvíc, ani Bloodborne by to nedal). Ale ten tvůj contradictory post mě pobavil.
@Fritol (30.08.2019 22:49): Nevyhrál náhodou walking dead absolutní goty 2012? To rozhodně nepovažuju za mainstream hru od velkýho studia. Navíc se, čas od času, najde indie hra, která to goty ocenění dostane, a ne jen jedno. Journey je skvělý příklad.
A pak je tu, mimo hlavní kategorii, ocenění pro Indie roku, hudby, koneptu, artu atd., což má důvod. Jak píše orromis. Velký hry jsou technologicky a obsahově hodně za těma menšíma projektama, který musí spoléhat na dobrý nápad/gimmick a vizuální umělecké zpracování. Tak či onak. Důležité je, aby si ty, našel to, co vyhovuje tvým osobním prioritám.
V zásadě máš pravdu, ocenění jsou na prd. Převážně z pohledu konzumenta. Spíš je to takový symbolický ocenění právě pro ty, co na hře makali. Nejdůležitejší jsou money pro kravatáky, co ani nevědí, jak ta "jejich" hra vypadá.
A pak je tu, mimo hlavní kategorii, ocenění pro Indie roku, hudby, koneptu, artu atd., což má důvod. Jak píše orromis. Velký hry jsou technologicky a obsahově hodně za těma menšíma projektama, který musí spoléhat na dobrý nápad/gimmick a vizuální umělecké zpracování. Tak či onak. Důležité je, aby si ty, našel to, co vyhovuje tvým osobním prioritám.
V zásadě máš pravdu, ocenění jsou na prd. Převážně z pohledu konzumenta. Spíš je to takový symbolický ocenění právě pro ty, co na hře makali. Nejdůležitejší jsou money pro kravatáky, co ani nevědí, jak ta "jejich" hra vypadá.
@orromis (30.08.2019 22:43): Tak já zprvu reagoval na Pauluv příspěvek o výhrách Bethesdy. Prostě neměli tehdá moc velkou konkurenci takhle mainstream her a o tom to bylo. Ne že bych se nad tím teď pozastavoval, jsem s tím smířený odjakživa a je mi to v podstatě jedno, nevybírám si co hrát dle počtu ocenění.
Je to jen můj pohled na věc, s nikým se tu hádat nehodlám. Jestli ta ocenění bere někdo vážně, tak budiž.
Je to jen můj pohled na věc, s nikým se tu hádat nehodlám. Jestli ta ocenění bere někdo vážně, tak budiž.