@
Paul (23.10.2019 16:46): ano a to je jen důkaz toho, jak se dá hejbat s fakty, když je vytrháváš z kontexu, a přesně ukazuješ jak s nima manipuluješ.
Tim Cain tam nemluví nic o tom, že tohle je Fallout, on mluví o tom, že tohle by pro jeich tým měla být hra podobná jako když v Interplay jim vyšel první Fallout.
Což je něco naprosto jinýho než říct – Ta hra je Fallout.
Ta hra totiž není Fallout. Obsidiani neříkají že je to Fallout. Obsidiani si přejí, aby se ta hra pro ně stala stejným přelomem, jako jiný titul před dvaceti lety.
Když řeknu natáčím film a přál bych si, aby se stal stejným přelomem v českém filmu jako byla Markéta Lazarová, neznamneá to, že točím druhou Markétu Lazarovou.
Cokoliv co je ve stylu retrofuture neznamná, že je fallout. Třeba film Metropolis není Fallout (pouze pokud by byl, byl by tvůj argument validní). Nebo pak je i Fallout 4 skutečný Fallout, protože ve většině věcí čím agrumentuješ sedí na Fallout 4. Ale tam jsi povídal něco jiného.
Řeknu ti novinku, i ti lidé co pracovali na New Vegas pracovali i na jiných hrách a přesto to neznamená, že to bude jako ty jiné hry, kupříkladu to fakt nebude třetí Torment ani Pillars of eternity a ani jako South park nebo DS 3.
Společný herní žánr taky není argument. To bych mohl protiargumentovat, že to není izo, takže to nemůže být fallout (což je oblíbenej argument proti Bethesdím Falloutům). To, že vám to připomíná ten New Vegas je proto, že nástroje ve kterých obsidian pracuje jsou původně od Bethesdy, stojí na základech které prapůvodně naprogramoval Tod Howard pro Morrowind. Bethesda a Obsidiani pak spolupracovali a tyhle vývojářské nástroje jim právě poskytli, Obsidiani je od té doby používají a vylepšují, proto ti to je tak připomíná, podobným nájezdem kamery na postavu při dialogu a podobně. Má to stejné základy, lidi v tom umí pracovat a je to vidět i když modernizovali na Unreal 4.
"Cainův smysl pro humor" – to už si fakt taháš ze zadku.