Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mimochodem ta hra mi prijde na pomery Obsidianu pomerne dobre odladena, bez mnozstvi bugu a podobne.
Vim ze to zacli delat jeste pred odkoupenim MS a distribuci ma private division/2K. Ale i tak me tak trochu napada jestli jim MS nenalil neco malo penez. Je to proste az podezrele OK Navic ten game pass hned..
samo nic proti, jen uvaha.
@Charllize (28.10.2019 15:03): tahle hláška mi taky přijde dost mimo

"Samotný přílet k nové lokaci na palubě lodi dokáže vyrazit dech. "

Přílet funguje tak, že koukáš na 2D nepohybující se mapu nakterý se pohybuje ikonka lodi. A když tam dolítne, tak se prostě vymění během sekundy grafika za oknem. A sice ta scenérie není ošklivá, ale že by mi tu něco vyráželo dech...to fakt ne.
@Charllize (28.10.2019 15:03): Každá planeta je něčím unikátní -> ať už jste na asteroidu... Týpek prostě hodil všechno pod nálepku 'planeta'. :)

Ale je fakt, že jsem si to pamatoval blbě, a těch legitimních planet je na té mapě víc. Všichni ale vždycky mluví jen o dvou, takže je možné, že některé navštívit nejde, a možná se jich budou týkat DLC.
@HolyMeatball (28.10.2019 14:53): Tak co ten Srp na tom Bonuswebu pise za blbosti ze tam je mnozstvi svetu?

Co je naopak obrovskou devizou The Outer Worlds, je variabilita jeho světů. Ve své lodi procestujete celou soustavu. Samotný přílet k nové lokaci na palubě lodi dokáže vyrazit dech. Každá planeta je něčím unikátní, zajímavá. Ať už jste na holém asteroidu, kde vaše oči spočinou na obří věži, nebo na pouštní planetě se skalami, na kterých se příroda pořádně vyřádila.
Zdroj: https://www.idnes.cz/hry/recenze/the-outer-worlds-recenze-hry.A191025_215854_bw-ps4-recenze_srp
Guldy, popř. Někdo jiný, kdo už dohrál a ne na doom style - jedna věc, která je mi na tom silně sympatická, je ta, jak je to doposud dialogue heavy. Po dohromady cca 12ti hodinách se teprv přesouvám z groundbreakeru, kde jsem dvě hoďky vyloženě jen někoho prokecával. Drží si hra tohle silně nevyvážené dialogy-combat ratio víceméně celou dobu? :)
Tak přece jen to dneska večer zkusím, Nikdynikde měl pravdu, tohle ke koupi gamepassu jednoduše vede :)

Byť HEX říkal ať to nedělám, nevěřím, že by mi to zážitek z Disco Elysium mohlo zkazit, to snad ani nejde. Stejně dobře napsané to nečekám (ostatně, je to Obsidian v post-New Vegas období), ale ty vaše budí příjemná očekávání. Aspoň to zkrátí ten týden na RDR2...
Hmm, companion quest Parvati je buglej, takže ho mám botched, říká že Parvati je mrtvá přestože jí mám ve skupině. Ale na lodi jsem jí najít nemohl a říkal jsem si, wtf. A poslední save kde to buglý není je 4 hodiny starej. RPGčka :)
Očividně je to rozšířenej bug
https://www.reddit.com/r/theouterworlds/ ... wine_bugged_spoiler/

@kuler91 (28.10.2019 08:33): tak je to takovej mix Falloutu a Mass Effectu s trochou Firefly. Ale vyloženě ultranadšenej po 15 hodinách nejsem, ikdyž mě to baví. Zatím bych dal "solid eight out of ten".

@Radecker (28.10.2019 10:49): recenzent Easy Allies kterej dělal všechny questy to dohrál za 60 hodin. Já jsem na 15ti a v žádném případě se neblížím konci. Fallout jde taky dohrát za 12 minut, o obsahu to nic nevypovídá :)
Tak po dlouhé době jsem investoval do hry více než 500 Kč, protože na tohle jsem se fakt těšil a miluju staré Fallouty + New Vegas. Stačila mi tvorba postavy, stylizované loading screeny, RPG mechaniky a přepálená vizuální stránka, abych po půl hodině pochopil, že nelituji a že to je přesně ten typ hry, který chci hrát. Doufám, že se nic nepokazí. Trochu mě děsí avizovaná herní doba okolo 20h. Snad to bude při plnění všech questů trochu více.
Tak pred nekolika minutami jsem to dohral. Za celou hru jsem se setkal s jednim bugem, coz zapricinilo nemoznost nabrat Nyoku..

@Widl (27.10.2019 22:19): Tu hlavu/masku muzes taky nosit :)
No, hra je fajnová, místy vtipná (prodavač s ksichtem měsíce byl boží), správně "trhlá". Ale dost mi vadí nevyváženost obtížnosti. Dal jsem si hard a souboje teda nejsou žádná výzva, všchno jde jako po másle. Snad to ještě poladí.
@Paul (27.10.2019 19:39): ukládání jen na lodi by mi nevadilo ale ten permadeath u partaku mi taky možná přijde příliš, obvzlášť když mají úkoly. Ale hodně záleží jaký by to mělo možnosti, jestli by to nebylo tak že chcipaj co souboj tak by to asi šlo.
jo koupil jsem, v akci jrc za korunu plus dvě starší hry na protiucet, aspoň tak. Líp bych to nemel ani u sebe v praci
@Charllize (27.10.2019 14:07): uvažoval jsem o ní, ale tohle mě odradilo:

- Companions can die permanently.
- You can only manually save inside your ship and autosaves are limited, compared to the other difficulty options.

Možná někdy při druhém hraní. Limited ukládání ve stylu KCD mi nevadí, ale muset se furt teleportovat do lodi kdykoliv bych chtěl uložit, to mě neláká.
Jinak mám 12 hodin a chytlo mě to fest. Zatím to tedy není špička typu Bloodlines/Fallout/KCD, ale je to docela balzám na duši po neumětelství ubi :)
@Guldy (27.10.2019 14:01): Me spis prijde zajimava ta Supernova obtiznost, az tak moc ze bych si to snad i koupil :)

Supernova is the hardest difficulty option in The Outer Worlds.

You can only select this difficulty option at the start of the game.
If you reduce the difficulty below supernova you cannot re-enable it.
Enemies have more health and deal more damange.
You must eat, drink and sleep to survive.
Companions can die permanently.
Crippled body and limb conditions can only be healed with bed rest.
Weapons and armor work very poorly at zero durability
You can only fast travel to your ship.
You can only sleep inside.
Accepting flaws is mandatory.
You can only manually save inside your ship and autosaves are limited, compared to the other difficulty options.
Hraju to na ukecanyho dialogue skill check mastera, v ruce mam malou vytunenou op pistolku a v brneni mod na stit, kterej zabrani pripadny smrti. Ale companioni jsou ted uz docela op - a hraju na hard. Stale naprosta spica. Nemuzu se dockat dalsiho progressu.
@SimonEndt (26.10.2019 13:47): Ja plnim vsechny questy, na ktery narazim a nikoho nezabijim jen tak - tzn. se vsemi mluvim a ctu, co rikaji. Mam okolo 20 hodin cistyho a jsem "teprve" na Monarchu. Zajimalo by me, co by se stalo, kdybych pred tim napraskal Wellse", ale nebyl k tomu v tu chvili absolutne zadny duvod.
Tak, ze bych se ze svy kajuty na orbitu dival 5 minut bez pohybu a s uzasem na planetu, u ktery zrovna jsme nebo si povidal dobrovolne s AIckem lodi, se mi dlouho nestalo. Hodne intenzivni. Jsem v tranzu.
A i přes Doom style 80%, to je fajn. :)

Já sdílím Guldyho nadšení, bavím se královsky, a vizuálně mi hra přijde vyloženě krásná.
@Charllize (26.10.2019 14:10): Jak kdy. Většinou ty informace měly NPC stejně u sebe nebo někde poblíž, někdy se prostě posunul cíl bez jediného slova a někdy ty NPC co si s tebou volají tak pronesly něco na způsob "ok, když to chceš tou těžší cestou, tak běž tam a zjisti si to jinak" :))

Co se konce týče tak mi to vůbec jako konec nepřišlo. Mam takovou teorii, že je tam nejspíš více konců (jak to tak bývá) a já měl ten "nejhorší", protože jsem nenavštívil snad ani polovinu lokací.
@Guldy (26.10.2019 13:19): To byl takovej nevinnej pokus. Když jsem potkal první NPC tak jsem ho střelil do hlavy jen pro tu srandu a zvědavost co se stane. Když mi hra posunula quest dál do města, tak jsem tam došel a u dalšího NPC jsem udělal to samé aniž bych s někým promluvil. Hra prostě sype další a další cíle až je najednou konec. Jak psal @Paul (26.10.2019 12:39), Doom style :))
Uff, tak po nějakých 8 hodinách dohráno. Překvapilo mě, že to opravdu jde dohrát i bez splnění jediného questu a zabití všech NPC na potkání, to má docela můj obdiv.
Mě to baví, tak trochu Firefly: The Game, což je good. Odpornou chromatic abberation je ale nutný vypnout a grafika celkově má dost ten generickej "unreal engine" look, oproti Kingdom Come je to docela ošklivá hra, ikdyž má svoje momenty.
Musím souhlasit s kuler91, ve městě to vypadá celkem dobře, ale ta příroda je děsnej bizár. Každopádně mě to extra moc nechytlo, tak jsem začal všechno na potkání zabíjet a dost se divím, že to jde tak lehce. Celé to první město dole, už mam asi 5 lvl a hra jede dál, tak uvidím, kam mě tahle genocida zavede :)
Na mě je to už moc old school nuda ... Čím jsem "starší" tím mám raději filmovější hry. Probírat se ze 40 % času nudnými dialogama s hnusnýma NPC mě už dneska prostě nebere. Joo někdy to asi doklepu, ale na tohle nemám aktuálně energii :)
Jako bonus je to dost na hovno optimalizovaný a škaredý :(
@Charllize (25.10.2019 16:12): Já v hlavní dějové linii jsem a mohl jsem ti ji teď ulehčit, mohl jsem ti zvednout staty a ukázat ti jinou cestu :(( na druhou stranu je pravda, že když máš class barbarian, tak se to hodí se spíš upoceně plahočit :(( příště znovu a lépe!
@Shoggot (25.10.2019 15:46): počkej, to jako že jsem hnusnej a ještě debil ?
Máš štěstí že už jsem ve svém věku velmi vstřícný a mám pochopení pro lidí jako ty, i když samozřejmě to je drzost neslychana :).