@marwel (30.10.2019 21:49): Neboj, tady bych s tim nepocital ani kdybych se nevyprofiloval. Aspon ne u zdejsiho bratrstva kocici pracky, kam te zatim nepocitam, takze mir a uzivej vecera :)
Diskuze
@Charllize (30.10.2019 20:22): Ja ti zas musim podekovat, ze jsi se zde vyprofiloval jako takovy diskuzni trol. V opacnem pripade by mohl tve nazory brat nekdo vazne a myslet si, ze je Fallout 4 dobra hra.
@marwel (30.10.2019 19:26): kdybych ve F4 nestravil skoro 500 hodin tak bych ti i veril, ale takhle me snadno nenachytas:)
@Nikdykde (30.10.2019 18:50): Tak naopak srovnavat hru s Fallout 4 je doporuceno, to pak musite byt z OW vylozene nadseni.
Tak já jsem psal, arogantně a zle přece, že bacha nesrovnávejte to nikdo s Falloutem, budete zklamaný :)
@Paul (30.10.2019 14:18): Tak ono je třeba se na Outer Worlds mrknout i pohledem toho, že je to hra komornější, menší než New Vegas. Menší rozpočet je na tom hodně znát a spíš to beru jako průzkum trhu jestli se něco podobného vyplatí a pokud ne, tak aby se na tom neprodělaly kalhoty. Jádro tý hry, tedy rozhovory, jsou udělané skvěle. V některých jde zabřednout hluboko, chytat za slovíčka a nebo dloubat lidi do oka :D
@Paul (30.10.2019 14:18): Tak mě se Vegas taky líbilo, víc než F3. Spíš mi jde o Obsidian jako takový a jeho pověst machru na příběhy a naraci. No uvidíme co dal, snad neskončí jako RARE s hrama na kinect. Byla by to škoda.
@Charllize (30.10.2019 14:16): Já Disco zatím nehrál, takže nemám frame of reference. Ale Outer Worlds mi nepřijde tak dobře napsané jako New Vegas. Ikdyž mě to baví hodně. Má to ten chytlavej gameplay loop.
@Paul (30.10.2019 14:11): tak spíš v tom kontextu toho Elysia, ale ono se to asi neprovali, každý si dává velký pozor aby tam dal nejak dělící času že jakoby jde o něco jiného:)
Ale tak těch lidí co po DE nemůžou hrat hru od Obsidian je dost, což je z mojeho pohledu děsná legrace :)
Ale tak těch lidí co po DE nemůžou hrat hru od Obsidian je dost, což je z mojeho pohledu děsná legrace :)
@Charllize (30.10.2019 14:02): za mě je New Vegas znatelně lepší než OW. Asi to dává smysl, když na OW nepracovali Avellone, Fenstermaker, Sawyer ani Gonzales.
Jen aby to nakonec neznamenalo že ty do nebes vynasene hry od Obsidianu jsou jen průměr. Neklesá hodnocení zdejších new vegas dolů? :)
@M.a.t.t. (30.10.2019 11:20): Tak kdyby to byly "identické tituly", tak zase žádné srovnání není možné, jak sám píšeš, žejo :))
Ale TOW se příjemně rozjíždí. Je trochu nezvyk právě po DE zase hrát v podstatě za ňoumu, kterého tvoje činy a dialogy s ostatními tak nějak nedokážou přetavit do něčeho, čím bys chtěl být. Většina dialogu jsou otázky a postava je zatím spíš takový blábolivý idiot, který když má být hustý, tak se akorát nebojí si říct o víc peněz. To prostě ihned po hraní DE, které má právě ten roleplay někde uplně jinde, v člověku vyvolá "No jo no...".
Zatím jsem vyplnil nějaké questy na Groundbreakeru, beru to pořád jako trochu delší úvod.
Ale TOW se příjemně rozjíždí. Je trochu nezvyk právě po DE zase hrát v podstatě za ňoumu, kterého tvoje činy a dialogy s ostatními tak nějak nedokážou přetavit do něčeho, čím bys chtěl být. Většina dialogu jsou otázky a postava je zatím spíš takový blábolivý idiot, který když má být hustý, tak se akorát nebojí si říct o víc peněz. To prostě ihned po hraní DE, které má právě ten roleplay někde uplně jinde, v člověku vyvolá "No jo no...".
Zatím jsem vyplnil nějaké questy na Groundbreakeru, beru to pořád jako trochu delší úvod.
@M.a.t.t. (30.10.2019 11:20): Kdyby si týden žral stejky z restaurace a pak se vrátil k původně oblíbenému smažáku z domova, taky bys nebyl nadšený.
@Shoggot (30.10.2019 10:16): Istá podobnosť tam, samozrejme, je, no nemá cenu sa tváriť, že ide o identické tituly, ktoré marketingom mieria na rovnakú cieľovú kategóriu, pretože to tak skutočne nie je. Čím nevravím, že to dotyčný nemôže porovnávať, iba som vyjadril podivenie nad tým, ako to môže niekomu zničiť zážitok až do takej miery ako HEXovi. No odpoveď na túto otázku som už dostal v podobe spomínanej ankety, takže všetko v poriadku :)
@Paul (30.10.2019 11:00): Naopak, už tam pěkně kvetl.
@Shoggot (30.10.2019 10:16): líbí se mi jak toho slaměnýho panáka fackuješ ještě než ho vůbec někdo stihl postavit :)
@M.a.t.t. (30.10.2019 10:16): Mas pravdu, The Outer Worlds bych normalne vynechal. Ale to se nam na scene objevuji jeste dva hraci v podobe gamepassu za dvacku, prodlouzeneho vikendu a uzivatel upozornujici na nedostatky hry je na svete najednou o dost driv.
@M.a.t.t. (30.10.2019 10:05): Ale tak to je zase dezinterpretace, že. Jde přece pouze o to, že to jde v rychlém sledu za sebou, obě se prezentují jako RPG, kde "můžeš být tím a tím" a "na tvých volbách záleží!" a obě se nepřímo hlásí k odkazu Falloutu, obě se tváří, že nabízejí společenskou kritiku...
A jak jdou těsně za sebou, tak jedna prostě tahá zjevně v něčem, co je docela důležité, mnohem kratší sirku. Jak psal HEX, Disco Elysium řeší například ty samé problémy jako TOW na mnohem vyšší úrovni a vzhledem k tomu, že vyšly takřka stejně, mají výše zmíněné společné zájmy a dokonce snad apelují na podobné, ne-li částečně totožné obecenstvo, tak to holt takhle je. Je vidět, že to tak má i víc lidí, nejen tady.
Samozřejmě to budou popírat teď nejvíc ti, kteří v lepším případě aspoň nesáhnou jen na DE, v horším už ti, kteří nesáhnou ani na jedno. To se tak nějak dá očekávat.
A jak jdou těsně za sebou, tak jedna prostě tahá zjevně v něčem, co je docela důležité, mnohem kratší sirku. Jak psal HEX, Disco Elysium řeší například ty samé problémy jako TOW na mnohem vyšší úrovni a vzhledem k tomu, že vyšly takřka stejně, mají výše zmíněné společné zájmy a dokonce snad apelují na podobné, ne-li částečně totožné obecenstvo, tak to holt takhle je. Je vidět, že to tak má i víc lidí, nejen tady.
Samozřejmě to budou popírat teď nejvíc ti, kteří v lepším případě aspoň nesáhnou jen na DE, v horším už ti, kteří nesáhnou ani na jedno. To se tak nějak dá očekávat.
@HEX (30.10.2019 10:09): No povedzme, že som si práve prečítal tvoj príspevok v očakávaných hrách 2019 a vzhľadom k podobnej prvotnej zaujatosti je veľmi ťažké nebrať to tak nebrať :) Za podobných okolností by som osobne nevidel zmysel sa do toho púšťať.
@M.a.t.t. (30.10.2019 10:05): Ale on to nepíše z nějáke budoucnosti vzdálené 20 let, kde by bulel nad tím, jak už ho kvůli Disco Elysium od října 2019 nebaví hry. Píše o tom, že takhle rychle po sobě dát tyhle dvě hry pro něj nebylo šťastné. Nebral bych to jako útok na jisté kvality The Outer Worlds, spíš jako další podtrhbutí unikátnosti Disco Elysium.
@Gordon (30.10.2019 09:19): Ano prosím. Disco Elysium je nedostižná špička, ale The Outer Worlds měl smůlu, že tento rok jsem hrál i hromadu dalších RPG (dopatchovaný perfektní fantasy Pathfinder Kingmaker, ultimátní tahové souboje v Underrail s novým DLC, s humorem vyklidněné Divinity 2, Stygian, ač s hromadou problémů, tak i tam byly napady hodné vyzdvyhnutí) no pak příjde king of meh The Outer Worlds. Obsidian u mě neměl nikdy šanci . Stačí se podívat, co jsem napsal už do hlasování o nejočekávanější hry 2019 tady na databazi :D
Pokiaľ niekomu stačí tak málo, aby mu to skazilo dojmy z výborne prevedenej hry, tak ma to za podobných hráčov svojim spôsobom až mrzí. Neberiem, že Disco je zjavne unikát, ale pokiaľ by som mal porovnávať na základe niečoho čo považujem za najlepšie, to by som rovno mohol so všetkým seknúť. :)
@HEX (30.10.2019 09:05): Mno...má pravdu.
Outer Worlds mě baví, kor když mě to stálo tak málo. Skill checky jsou fajn (byť fungují přesně tak jak je v článku), oproti FO4 balzám, nejsou tam stupidity, co by mlátily do očí, střílí se tam hezky, docela dobře to vypadá, člověk se těší, co bude dál...ale postavy zatím teda fakt nic moc a všechno z článku sedí.
Disco Elysium je úplně jiná hra, ale ten článek má pravdu. Asi bych si to víc užíval, kdybych DE nehrál, protože to je prostě zjevení.
Outer Worlds mě baví, kor když mě to stálo tak málo. Skill checky jsou fajn (byť fungují přesně tak jak je v článku), oproti FO4 balzám, nejsou tam stupidity, co by mlátily do očí, střílí se tam hezky, docela dobře to vypadá, člověk se těší, co bude dál...ale postavy zatím teda fakt nic moc a všechno z článku sedí.
Disco Elysium je úplně jiná hra, ale ten článek má pravdu. Asi bych si to víc užíval, kdybych DE nehrál, protože to je prostě zjevení.
@HEX (30.10.2019 09:05): lol. S tím se celkem stotožňuješ, viď?
@HEX (28.10.2019 18:44): myslím, že máš plný právo na svůj názor, kterej je navíc relevantní, protože tohle co hře vyčítáš tam skutečně je :)
Je to stejné, jako s tím že jsem četl i postřeh o Obsidian – že možná – tak trochu vykrádá sám sebe. A prochází mu to. Někomu to přijde jako opakování kvality, jiný jako vylepšení toho co tu už bylo před mnoha lety.
Vedle toho vychází Disco Elysium a je pravda že to ukazuje... že to jde i jinak. Na druhou stranu, jsou to už trochu rozdílné žánry.
Je to stejné, jako s tím že jsem četl i postřeh o Obsidian – že možná – tak trochu vykrádá sám sebe. A prochází mu to. Někomu to přijde jako opakování kvality, jiný jako vylepšení toho co tu už bylo před mnoha lety.
Vedle toho vychází Disco Elysium a je pravda že to ukazuje... že to jde i jinak. Na druhou stranu, jsou to už trochu rozdílné žánry.
@Shoggot (28.10.2019 21:49): Super :D
@HEX (28.10.2019 18:44): Kazdy na to muze mit svuj pohled, ja jsem rad, ze jsi to takhle osvetlil a ty duvody vidim jako relevantni, i kdyz s nimi nesouhlasim.
Za me nebyly penize zbytecne ani omylem (tinkerovani itemu, obchodovani..). Treba ke konci vylepseni me zbrane stalo 5 tisic. To je velka castka. Ty systemy jsou staveny na prubeh celou hrou. Pokud ti prislo na zacatku hrani spoustu veci zbytecnych, dej tomu jeste sanci. A loot s tim sel taky ruka v ruce - crafting, takze plny inventar hovadin opravdu nebyl, protoze jsem salvagoval do materialu a spoustu itemu si nechaval na situace, kdy bylo potreba treba neco hacknout, lockpicknout, okecat a tobe chybi par skill pointu, tak si na tu danou situaci vymenis ten ktery item a pak zase vratis to, s cim chces hrat nebo co chces "roleplayovat". Zapadlo to do sebe prave moc dobre.
Ja jsem na sobe mel bonusy do dialogu a leadershipu. Protoze takhle jsem chtel hrat svou postavu. Pak jsem mel bonus, ktery tento efekt zdvojnasoboval. No a kdyz je pak faze hry, kde jsou potreba skill checky kolem 100 treba na zmaknuti pocitace, tak vymenim par itemu a najednou nejsem o nic ochuzen. A takhle jsem mohl jit kamkoliv a skoro nic mi neuniklo. Proste jsem mel pripravene reseni a odpoved diky tomu, ze jsem ty itemy mel (tzn. musis si je nejak ziskat) a ze toto hra umoznuje a evidentne s tim pocita.
Takze je to vec pohledu nebo situace, kam se clovek dostal a co musi nebo nemusi resit. Napriklad v situaci, kdy to muzes hrat jako Dooma a nemusis vyuzivat systemy, bych pak chapal tve stanovisko na inventar plny kramu, nudny loot (vzdyt kazdy ma nejake staty a sloty na mody), bezcenne penize apod. V mem pripade byl zkratka naprosty opak pravdou. Vse fungovalo.
Za me nebyly penize zbytecne ani omylem (tinkerovani itemu, obchodovani..). Treba ke konci vylepseni me zbrane stalo 5 tisic. To je velka castka. Ty systemy jsou staveny na prubeh celou hrou. Pokud ti prislo na zacatku hrani spoustu veci zbytecnych, dej tomu jeste sanci. A loot s tim sel taky ruka v ruce - crafting, takze plny inventar hovadin opravdu nebyl, protoze jsem salvagoval do materialu a spoustu itemu si nechaval na situace, kdy bylo potreba treba neco hacknout, lockpicknout, okecat a tobe chybi par skill pointu, tak si na tu danou situaci vymenis ten ktery item a pak zase vratis to, s cim chces hrat nebo co chces "roleplayovat". Zapadlo to do sebe prave moc dobre.
Ja jsem na sobe mel bonusy do dialogu a leadershipu. Protoze takhle jsem chtel hrat svou postavu. Pak jsem mel bonus, ktery tento efekt zdvojnasoboval. No a kdyz je pak faze hry, kde jsou potreba skill checky kolem 100 treba na zmaknuti pocitace, tak vymenim par itemu a najednou nejsem o nic ochuzen. A takhle jsem mohl jit kamkoliv a skoro nic mi neuniklo. Proste jsem mel pripravene reseni a odpoved diky tomu, ze jsem ty itemy mel (tzn. musis si je nejak ziskat) a ze toto hra umoznuje a evidentne s tim pocita.
Takze je to vec pohledu nebo situace, kam se clovek dostal a co musi nebo nemusi resit. Napriklad v situaci, kdy to muzes hrat jako Dooma a nemusis vyuzivat systemy, bych pak chapal tve stanovisko na inventar plny kramu, nudny loot (vzdyt kazdy ma nejake staty a sloty na mody), bezcenne penize apod. V mem pripade byl zkratka naprosty opak pravdou. Vse fungovalo.
@Guldy (28.10.2019 17:42): Nejdřív na normal, pak na story mode. První run (8 hodin, zabíjel jsem všechny) jsem skončil tuším lvl 17 druhý run (3 hodiny, spíš jsem to proběhl) lvl 10. Tam tě prakticky nemá co zabít, všechno jen proběhneš, jakmile vstoupíš do dveří nebo zmáčkneš páku od výtahu tak po tobě nikdo už nejde atd.. Celkově stačí navštívit pár lokací a zabít jen pár lidí.
@Guldy (28.10.2019 17:52): Ta ps4 s tim nemá nic spolecnyho. Už od ohlašení mi bylo jasný, že tenhle setting bezzubé kritiky kapitalismu nebude muj šálek nuka coly. A že jsem to dal hned po Disco Elysium, které tyhle problémy řeší na nevídaně vysoké úrovní, už vůbec nepomohlo. A pak je to tu ostatní. S touhle šablonou pro open world hry přišla Bethesda před 11 lety a tady se jedou pořád ty samý a někdy ještě horší chyby. Zbytečný opotřebovávání zbraní, inventář plný krámů, nudný loot, bezcenne peníze, nudný kydy v terminálech, po opuštění města otřesné souboj na každém kroku.
Ale fakt se divim tomu, jak to příjmá širší veřejnost a jak to vidím já. Tady dochází k rozporu ve vnímání kvality skoro až Vávrovských rozměrů :D
Ale fakt se divim tomu, jak to příjmá širší veřejnost a jak to vidím já. Tady dochází k rozporu ve vnímání kvality skoro až Vávrovských rozměrů :D
@Guldy (28.10.2019 18:10): Jo, je to skoda. zrovna s timhle stylem hry by se dala udelat dost dobra. Ale treba krabicka na PS4 je pekna. Ma takovy leskly zlaty doplnky a nazev hry je plastickej kdyz se prejede prstem:)
To, co me na hre stve asi nejvic je vlastne to, ze nema zadnou sberatelku. :D
@Guldy (28.10.2019 18:06): ja to vzal nahodne z jednoho fora o hre, ze ses podivoval tomu Hexovi. Samo, jako vzdy to je subjektivni :)
Na tu supernovu tam urcite bude vic veci k vyuziti a podobne, treba tim clovekem zminovane neuzitecne jidlo a tak.
Na tu supernovu tam urcite bude vic veci k vyuziti a podobne, treba tim clovekem zminovane neuzitecne jidlo a tak.
@Charllize (28.10.2019 17:54): Tak na nektery ty veci psane ve spoileru mam uplne jiny nazor.
Na tu supernovu to bude urcite uplne jiny zazitek/hra, coz je taky cool :)
Na tu supernovu to bude urcite uplne jiny zazitek/hra, coz je taky cool :)
@Guldy (28.10.2019 18:01): Hmm, pravda. ME 1-3 taky nebyli nijak extremne dlouhy a pritom vyzivny. Jen na me proste ty Outer Worlds pusobi takovym megalomanskym dojmem, planety, vesmirna lod, vyhledy z kopcu do dalky, plno NPC a podobne..a nakonec to tak mega neni :)
Ale tak uvidim, az se do toho pustim na tu Supernovu, jen moc nevim kdy, mam rozehrany asi tri dalsi hry ...
Ale tak uvidim, az se do toho pustim na tu Supernovu, jen moc nevim kdy, mam rozehrany asi tri dalsi hry ...
Btw na supernovu už je na nexusu patch, skrze který si to lze trochu přizpůsobit.
@Charllize (28.10.2019 17:54): Tak 60 hodin musel nekdo hrat skutecne nonstop. Hra vysla v patek.
Jinak ty rozdilne casy:
Nevidim v tom zadny spor. Umim si predstavit, ze bych tam stravil taky 60 hodin. Jsou tam mista, kde se muzes kochat, s kymkoliv mluvit, prozivat ten virtualni svet. Od tohohle titulu jsem ale cekal, ze bude mensi nez ty otevreny giganti. A je to tak a je to super. To prostredi je tam jako v legendarnich kotorech. Neni to velky openworld bez hranic. A tyhle velky openworldy jsem vsechny dohral taky a ta struktura sveta a cinnosti je uplne o necem jinem. O titulech na stovky hodin nemluvim (vyjimky jako W3 apod.)
Tohle bylo fakt kvalitni a dobry, bez zbytecnych veci okolo. Ja jsem spokojeny. Je to pro me stejny prozitek jako kotors/ME/FO. A po tomhle navratu jsem touzil. Navic to neni jenom takovej navrat, je to moderni navrat.
Jinak ty rozdilne casy:
Nevidim v tom zadny spor. Umim si predstavit, ze bych tam stravil taky 60 hodin. Jsou tam mista, kde se muzes kochat, s kymkoliv mluvit, prozivat ten virtualni svet. Od tohohle titulu jsem ale cekal, ze bude mensi nez ty otevreny giganti. A je to tak a je to super. To prostredi je tam jako v legendarnich kotorech. Neni to velky openworld bez hranic. A tyhle velky openworldy jsem vsechny dohral taky a ta struktura sveta a cinnosti je uplne o necem jinem. O titulech na stovky hodin nemluvim (vyjimky jako W3 apod.)
Tohle bylo fakt kvalitni a dobry, bez zbytecnych veci okolo. Ja jsem spokojeny. Je to pro me stejny prozitek jako kotors/ME/FO. A po tomhle navratu jsem touzil. Navic to neni jenom takovej navrat, je to moderni navrat.
@Charllize (28.10.2019 17:54): je to vyloženě dělaný na vícero průchodů s jinými styly. Už jen ti companioni, které člověk může buď kdykoliv vykopnout nebo rovnou zabít, dělá svoje. :)
@Guldy (28.10.2019 17:42): Me trochu zarazeji ty rozdilny casy za ktery to ruzny lidi dohravaji. Paul zminoval nekoho z 60 hodinama, ty za 32 hodin. To musi byt ten postup hrou dost nejednoznacny a zrejme bude zalezet jakym stylem to kdo hraje, nebo mozna tam jsou veci ktere s nejakym rozhodnutim zkracuji delku hry. Me osobne na RPG prijde 30 hodin dost malo .
Ja to mam taky na PS4 a co jsem to vcera hral tak to je ok. Ale ne kazdy je spokojeny. Viz spoiler.
Příběh a postavy jsou dobře napsaný, ale ten zbytek? Gunplay je totální nuda a šeď. Málý počet zbraní a druhů armoru je docela tristní. Zpomalování času je v podstatě k ničemu a nechápu k čemu tam vlastně je. AI je úplně hloupá a to se týká i parťáků. Je vlastně jedno jak si nastavím jejich chování stejně jdou a nechají se úplně tupě zabít. Nepřátelé to je úplně to stejný. Někdy ani nereagují a střílejí úplně do prázdna. Frakce Marauder je v podstatě o ničem. Consumables jako jsou jídla a ruzný pití jsou úplně k ničemu. V praxi nemají žádný využití a zabírají místo. Perky a skilly? To je totální výsměch. Zapomeňte na nějakej roleplay. Perky jsou nezajímavý a kdyby tam nebyly, tak se vlastně vůbec nic nezmění, protože jejich využítí je úplně nulový. Obtížnost normal je spíš very easy a je lepší začít na těžkou obtížnost. Další věc jsou loadingy. Všude samý loadingy. Na to že se chvástaj, jak tohle není Fallout, tak je to jak, když hraju Fallout. Chceš jít do nějakýho města? Loading. Chčeš jít do budovy, kde se odehrává nějakej quest? Zase další Loading. Chtěl by ses vrátit na loď? Hádej co...no přece další loading. Plno lidí si stěžuje u her jako je Uncharted4 nebo Days Gone, že je žačátek nudnej a tady to nikdo neřeší? Jakmile se dostanete na Groundbreaker, tak hra úplně ztratí tempo a tahle část se táhne stejně jako první část Uncharted 4. Jediný co mě na týhle hře drží je příběh a postavy. Ten zbytek je fakt tragédie.
Ja to mam taky na PS4 a co jsem to vcera hral tak to je ok. Ale ne kazdy je spokojeny. Viz spoiler.
Příběh a postavy jsou dobře napsaný, ale ten zbytek? Gunplay je totální nuda a šeď. Málý počet zbraní a druhů armoru je docela tristní. Zpomalování času je v podstatě k ničemu a nechápu k čemu tam vlastně je. AI je úplně hloupá a to se týká i parťáků. Je vlastně jedno jak si nastavím jejich chování stejně jdou a nechají se úplně tupě zabít. Nepřátelé to je úplně to stejný. Někdy ani nereagují a střílejí úplně do prázdna. Frakce Marauder je v podstatě o ničem. Consumables jako jsou jídla a ruzný pití jsou úplně k ničemu. V praxi nemají žádný využití a zabírají místo. Perky a skilly? To je totální výsměch. Zapomeňte na nějakej roleplay. Perky jsou nezajímavý a kdyby tam nebyly, tak se vlastně vůbec nic nezmění, protože jejich využítí je úplně nulový. Obtížnost normal je spíš very easy a je lepší začít na těžkou obtížnost. Další věc jsou loadingy. Všude samý loadingy. Na to že se chvástaj, jak tohle není Fallout, tak je to jak, když hraju Fallout. Chceš jít do nějakýho města? Loading. Chčeš jít do budovy, kde se odehrává nějakej quest? Zase další Loading. Chtěl by ses vrátit na loď? Hádej co...no přece další loading. Plno lidí si stěžuje u her jako je Uncharted4 nebo Days Gone, že je žačátek nudnej a tady to nikdo neřeší? Jakmile se dostanete na Groundbreaker, tak hra úplně ztratí tempo a tahle část se táhne stejně jako první část Uncharted 4. Jediný co mě na týhle hře drží je příběh a postavy. Ten zbytek je fakt tragédie.
Zajimalo by me, co se stalo Hexovi, ze dal 60%? Zatim jediny indikator je ta konzole :D
@SimonEndt (28.10.2019 16:15): Na jakou obtiznost jsi dal ty dva rychly pruchody? A na jakem levelu jsi skoncil?
Zajima me to.. nechapu totiz, jak to muzes tak probihavat. Pokud te nic nezabiji a ty zvladas zabijet je, tak to asi bude nejaka lehka obtiznost. Ja skoncil na 30lvl/32h/hard.
@HolyMeatball (28.10.2019 15:21): Jo no. Taky jsem videl spoustu destinaci a myslel si teda, ze toho je prede mnou jeste moc, ale pak na par tech mist nejde jit. Takze pokud bude DLC nebo datadisk, tak doufam, ze nejak poresi naskok lidi, co maji dohrano. Na konci totiz neni new game+ a pochopitelne/tradicne je tam pak brana, za kterou se uz nedostanes zpatky do "normalniho prostredi". A loadovat se zpatky - i kdyby hodinu, natoz vic - povazuju za neferovy.
Zajima me to.. nechapu totiz, jak to muzes tak probihavat. Pokud te nic nezabiji a ty zvladas zabijet je, tak to asi bude nejaka lehka obtiznost. Ja skoncil na 30lvl/32h/hard.
@HolyMeatball (28.10.2019 15:21): Jo no. Taky jsem videl spoustu destinaci a myslel si teda, ze toho je prede mnou jeste moc, ale pak na par tech mist nejde jit. Takze pokud bude DLC nebo datadisk, tak doufam, ze nejak poresi naskok lidi, co maji dohrano. Na konci totiz neni new game+ a pochopitelne/tradicne je tam pak brana, za kterou se uz nedostanes zpatky do "normalniho prostredi". A loadovat se zpatky - i kdyby hodinu, natoz vic - povazuju za neferovy.
@Charllize (28.10.2019 15:45): S timto musim souhlasit. Samotneho me prekvapilo, ze to je ve skvelem stavu. Nechapal jsem to a pak jsem narazil na prvni bug, ale i tak. A pak jsem se docetl, ze nektery veci odstranili z nejakyho stylu pruchodu, protoze to nestihali debugovat. Ja to hral ale jako skill checker a nikoho jsem jen tak nebo predcasne nezabijel.
@HolyMeatball (28.10.2019 12:57): Ano, je to tak. Nekdy za pulkou jsem si to zacal uvedomovat taky, ze toho combatu tam zase az tolik neni. Sice tam jsou lokace, kam muzes zavitat a strilet (tzn je to o pruzkumu), ale to hlavni hrani, kterym te vede hra, jsou proste dialogy. Coz bylo naprosto v poradku, bylo to namixovany udrzitelne. Nestezuju si.
@HolyMeatball (28.10.2019 12:57): Ano, je to tak. Nekdy za pulkou jsem si to zacal uvedomovat taky, ze toho combatu tam zase az tolik neni. Sice tam jsou lokace, kam muzes zavitat a strilet (tzn je to o pruzkumu), ale to hlavni hrani, kterym te vede hra, jsou proste dialogy. Coz bylo naprosto v poradku, bylo to namixovany udrzitelne. Nestezuju si.
@HolyMeatball (28.10.2019 16:39): Fuck :D
@SimonEndt (28.10.2019 16:29): tak 16 hodin starý aktuální rekord je půl hodiny, takže rezerva není zas tak velká. :)
@HolyMeatball (28.10.2019 16:16): Já chtěl jen vyzkoušet jedno dialogové rozhodnutí na Nově (počítač nabídne manuální řízení, na který musí být vybrána nejvyšší inteligence) a začátek jsem doslova proběhl. No a když už jsem byl v tom, tak jsem to proběhl až do konce. Jo, v podstatě to byl speedrun :)) a musím říct, že mě to docela bavilo.
@SimonEndt (28.10.2019 16:15): aspiruješ na speedrun? :D
Tak druhý průchod za 2 hodiny 54 minut. Ještě tak hodina tam rezerva bude :)