@ViRus (06.01.2025 21:56): Od prvního dohrání mě to taky baví čím dál víc. Prostě něco do sebe má i tenhle díl.
Diskuze
Opacko za mnou, a kupodivu bavilo o chlup vic a uplne jsem zapomnel, jak zabavna je ponorkova zakladna.
Tak dohráno rovnou na tu drtící obtížnost - nyní odemčena ta brutální obtížnost.
ty přestřelky jsou hodně zábavné - jelikož stačí jen pár přímých zásahů k tomu, aby ho zabili (podobně jako v TLOU 1) tak ty čekpointy musím většinou několikrát (některé hodněkrát) opakovat. A ty nepřátele jsou velmi agresivní a mají přesnou mušku. Ale zase k jejich sundání je stačí trefit jednou přesně do hlavy.
Teď koupám na tvůj komentář - granáty mi přišli velmi důležité (jak můžeš vidět ve videu), nepřátele také granáty celkem hojně používají; míření ovládáno pomocí myši (ve hře jsem jen nastavil tu citlivost míření na maximum).
Teď koupám na tvůj komentář - granáty mi přišli velmi důležité (jak můžeš vidět ve videu), nepřátele také granáty celkem hojně používají; míření ovládáno pomocí myši (ve hře jsem jen nastavil tu citlivost míření na maximum).
@RXQ79rudax (01.06.2021 05:30): Konečně někdo, kdo nehejtuje první díl. :)
tak to je teda šílenej nářez - podobně jako TLOU 1 a 2 - také jsem se od toho nemohl odtrhnout, hraju rovnou na tu drtící obtížnost (ta brutální je zatím zamečená) - tady na ukázku nějaká přestřelka v džungli: odkaz
@pajmič (24.03.2020 16:33): Tak nějak by to vycházelo, ale roster na to zrovna nemám :D
Pravda je taková, že The Last of Us se nedá hrát, když ti praží slunce na TV a do šesti se mi jen číst a čučet na Youtube nechce xD
Pravda je taková, že The Last of Us se nedá hrát, když ti praží slunce na TV a do šesti se mi jen číst a čučet na Youtube nechce xD
@Ria Kon (24.03.2020 16:21): 9? Máš to rozložené tak že 9 komentářů do konce karantény či si plánuješ 2 komentáře per pandemie? :D
@pajmič (24.03.2020 15:49): Ehem... tak trochu? :D Nějak se zabavit musím :P
Ale neboj, zodpovědně to prokládám hraním a čtením ;)
Každopádně tu mám otevřených ještě 9 záložek na potencionální komentáře.
Ale neboj, zodpovědně to prokládám hraním a čtením ;)
Každopádně tu mám otevřených ještě 9 záložek na potencionální komentáře.
@Ria Kon (komentář): Takže je třeba celostátání karantény, aby Ria napsala komentář(e) na DH? :D
Za měsíc má prý začít natáčení filmu s Holandem v hl. roli
https://nerdfix.cz/clanek/za-mesic-zacne ... nema-rezisera-cs98nn
https://nerdfix.cz/clanek/za-mesic-zacne ... nema-rezisera-cs98nn
Ja jsem naopak cekal nějaký vyraznejsi skok 4vs ty ostatni dily a spis mi to prislo divnejsi, některý efekty byly podivny, treba to prosvitani textur jak byly jak cednik deravy a ze jich bylo, nebo efekt prachu v paprscich kdy se ukazalo hejno bilych pixelu atd...
@Filom3n (15.01.2020 10:46): Jednicka mi prisla s nejhorsi grafikou, i kdyz ne nejak vyrazne. Ale hlavne gameplay je tam preci jen na dnesni pomery uz trochu retro. Bylo to znat hlavne na nekolika mistech, kde jsi se musel prostrilet z bodu A na misto B a po filmecku natahovali hratelnost zase lacine prestrelkou, kterou jsi musel projit temi samymi lokacemi zpatky. Dvojka a trojka mi prisla lepsi, tak nejak na stejno. Ctyrka byla zavrsenim vseho a ze vsech dilu nejlepsi.
@Paul (15.01.2020 09:01): mne se zase 4ka libila uplne nejmin, 1-3ka se mi líbili mnohem víc. A v kazdym díle byl pribeh uplne odlisny a novy. Všechny jsou dobrý... Jsem zvědavej co řekne na 2ku ale že by byla jina nebo lepsi to opravdu ne. Ale to je můj nazor. Stejně jako se tisicum lidi nejmin ze serie doom libi 3ka mne se naopak libi nejvic :)...
@marwel (15.01.2020 02:35): Dvojka je mnohem lepší než jednička. Ale na čtyřku nemá :)
@marwel (15.01.2020 02:35): největší skok v sérii je mezi první a druhým dílem, to bezesporu... ale především po grafické stránce, herně jsem si prostě nepřišel, že hraji nějak výrazně odlišnou hru, vlastně docela dost stejnou... tak nějak narychlo si vybavuji, že přidali stealth prvek, ale jinak je to téměř to samé...
@marwel (15.01.2020 02:35): no to je těžký, kazdy to na jinak, já díky tomu že jsem hru hral hnedka a bavila mě už tehdy tak s ní teď nemám problém... Zkus třeba to bude lepší, ale já osobně mezi prvnima trema dilama v ovladani ani změně herniho stylu nevidím žádný rozdíl
E: i když to srovnam s gta 3 tak tam ac jsem hru hral tenkrat taky tak teď je pro mě nehratelna diky ovladani, ale být to v ty dobe (jsem to bral na pc, ted zkouším na ps3/ps4 a porad se ne a ne poucit) taky tak tak jsem to asi nehrál ani tehdy...
E: i když to srovnam s gta 3 tak tam ac jsem hru hral tenkrat taky tak teď je pro mě nehratelna diky ovladani, ale být to v ty dobe (jsem to bral na pc, ted zkouším na ps3/ps4 a porad se ne a ne poucit) taky tak tak jsem to asi nehrál ani tehdy...
Ted jsem nekde cetl hodnoceni vsech Uncharted her a tam take zminovali, ze prvni dil nezestarl dobre, ze uz to dnes neni ono ani herne ani graficky v remasteru. Naopak vylozene nadseni ze dvojky, takze asi totozne byt nemuzou. Uvidim snad dnes vecer, snad budu mit alespon hodku si zahrat.
@účet smazán (14.01.2020 13:36): no ja sem o tom viděl nějaký rozhovor a prave se ptali jak je to se zdravim, jak se doplnuje a oni to vysvetlili tak ze jedna kulka a konec - ze je to o stesti ze na nejlehci je stesti vic a kulky te mijeji a jak zcernava obrazovka ze ti jakoby dochazi stesti ze te souperi jen nemuzou trefit :)
E: ja cim jsem starsi tim mam radsi hry kde se moc neumira :)
E: ja cim jsem starsi tim mam radsi hry kde se moc neumira :)
@Filom3n (14.01.2020 12:00): Ano, hned v první misi, když přijíždějí pirati na člunech, tak stačí jedna rána a KO:)
@marwel (14.01.2020 12:27): Jako jestli čekáš něco víc, než oddychovou akčně-dobrodružnou jízdu pro masy, tak budeš asi zklamaný. Všechny díly jsou vesměs lineární a jednoduché a puzzly jsou vždycky udělané tak, aby na dlouho nezdržovaly. Řekl bych, že herně tě nejvíc uspokojí opravdu až ta 4ka.
@marwel (14.01.2020 12:27): ale tak Uncharted je prostě konzolovka, to je pro ní nejvhodnější výraz... pokrývá to to, že to může hrát úplně každý, takže logicky vyhraný hráč to už nemusí ocenit, pokud mu tam zrovna něco nesedne... ale přítelkyně, která hraje tak jednu hru za dva roky, tak si Uncharted nemůže vynachválit :-))
btw.: nejlepší je její styl soubojů, vlítne doprostřed ohniska a začně pálit kolem sebe a chytat kurzor, který jí jezdí všudě možně, jen ne na paňáčky... ale nakonec to nějak ustřílí a to nehraje nejlehčí obtížnost, takže asi tak... ale trošku jí křivdím, už se docela zlepšila, občas i ten kryt použije... :-))
btw.: nejlepší je její styl soubojů, vlítne doprostřed ohniska a začně pálit kolem sebe a chytat kurzor, který jí jezdí všudě možně, jen ne na paňáčky... ale nakonec to nějak ustřílí a to nehraje nejlehčí obtížnost, takže asi tak... ale trošku jí křivdím, už se docela zlepšila, občas i ten kryt použije... :-))
Hmm, tak to opravdu nebylo moc dlouhe (6 hodin cisteho herniho casu, byt ocekavam, ze opakovani nekterych pasazi se do herni doby nepocita, i kdyz kdo vi). Za tohle bych 1600 davat nechtel. V te dobe vlastne mozna i vic, ne?
Je to jak zminoval JohnCZ, necekam zasadni zmeny, proste jen vyladenejsi produkt. Uncharted je vylozene primitivni zalezitost. Cloveka neprekvapuje, jak se tou dobou rikalo, jak se moderni hry strasne zjednodusuji. Pozdeji se to zase otocilo a dnes mate same open worldy a rpg prvky v kazde hre, byt ve vetsine tyto prvky davaji jen iluzi vetsi hloubky. Uncharted funguje opravdu dobre jako vylozena odreagovacka. Clovek nemusi vubec nad nicim premyslet, proste jen jde dal, miri, strili obcas si nekam poskace a konec. Byl to pro me idealni "lek" po dohrani Resident Evil 2, ktery co se tyce puzzlu take neni nijak slozity, ale hratelnost a design vyzaduje od hrace vyrazne vic pozornosti.
Je to jak zminoval JohnCZ, necekam zasadni zmeny, proste jen vyladenejsi produkt. Uncharted je vylozene primitivni zalezitost. Cloveka neprekvapuje, jak se tou dobou rikalo, jak se moderni hry strasne zjednodusuji. Pozdeji se to zase otocilo a dnes mate same open worldy a rpg prvky v kazde hre, byt ve vetsine tyto prvky davaji jen iluzi vetsi hloubky. Uncharted funguje opravdu dobre jako vylozena odreagovacka. Clovek nemusi vubec nad nicim premyslet, proste jen jde dal, miri, strili obcas si nekam poskace a konec. Byl to pro me idealni "lek" po dohrani Resident Evil 2, ktery co se tyce puzzlu take neni nijak slozity, ale hratelnost a design vyzaduje od hrace vyrazne vic pozornosti.
@účet smazán (14.01.2020 10:56): to.ses mrtvej jednou ranou? Resp stesti je asi minimální ze?
@Filom3n (14.01.2020 10:13): No, zvítězila touha to pokořit. Horší bylo zjištění, že existuje ještě brutal - obtížnost :-DD
@účet smazán (14.01.2020 09:11): fuuuj :) to by mě nebavilo :)
Hehe, a to ještě kdybyste měli všechny čtyři díly dohraný na crushing jako já:-D
@marwel (13.01.2020 21:45): Mám to rozehrané asi dva měsíce a zrovna včera jsem se k tomu vrátil a ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Mě třeba ani nevadí zastaralé mechaniky jako spíš to, že příběh je zde těmi zastaralými mechanikami naprosto utlačovaný. Když na tebe doslova každých deset kroků skákají vlny nepřátel (a akce zde není dobrá), sebezajímavější příběh (což 1. Uncharted nemá, protože se mi zdá, že příběh zde hraje druhé housle) to neuvěřitelně zabijí. Já fakt čekal víc příběhovou hru a kdyby to tak bylo, byl bych spokojený. Mě třeba nejvíc bavil úplný začátek se Sullym. Žádná akce, časté dialogy, sem tam hádanka. Tohle jsem od hry chtěl! A zrovna včera jsem taky narazil na tu pasáž s vodním skůtrem a boy, to byla tak naprosto retardovaná pasáž :)
@S4TW (14.01.2020 08:02): Souhlas se S4TW :). U čtyřky je jediný problém, že se občas odkazuje na předchozí díly a zakončuje tak nějak cestu hlavních postav. Samotná zápletka nijak s předchozími díly ale nesouvisí. Jenom jednička mi přišla nejvíc zastaralá, hlavně pokud jde o design lokací. Mně Uncharted sednul hned od prvního dílu a ve všech dílech si drží svojí laťku.
@JohnCZ (13.01.2020 23:46): jako jo i ne... dvojka jde dopředu oproti jedničce, trojka je dost podobná, tam záleží, jak ti sednou jednotlivé detaily... pak je další skok z trojky na čtyřku... ale obecně ty rozdíly nejsou dle mého soudu zase tak zásadní, aby se někomu, kdo jedničku v podstatě nedává, dvojka nějak výrazně líbila.... ale tak to cítím já... možná zkusit rovnou čtyřku, která je bezesporu nejvyladěnější a herně nejpřístupnější :-)
@JohnCZ (13.01.2020 23:46): no ja mam jiný názor, podle mě jsou 1-3 skvely vsechny stejne - at se jedná o pribeh tak ovládání. Ale je to u mě tím že se mi na noc líbila v době vydání tak ty věci co pises ty nevidim, naopak ctyrka je prave uz tolik jiná že se mi tolik nelíbila.
Kdyz to srovnám třeba s gta iii - 4 - v tak v době vydání mě to bavilo ale takova 3ka je tak debilne udelany ovladani ze je to pro mne nehratelny.
Pokud už teď se mu hra nelibi tak bych mu moc naděje nedělal. Nesedne to kazdymu a to vylepseni hratelnosti jak píšeš není až tak zásadní (az u ty 4ky mozna)
Kdyz to srovnám třeba s gta iii - 4 - v tak v době vydání mě to bavilo ale takova 3ka je tak debilne udelany ovladani ze je to pro mne nehratelny.
Pokud už teď se mu hra nelibi tak bych mu moc naděje nedělal. Nesedne to kazdymu a to vylepseni hratelnosti jak píšeš není až tak zásadní (az u ty 4ky mozna)
@Filom3n (13.01.2020 23:22): Totožné nejsou. Dvojka je výrazně víc adventura a vylepšené je vše od pohybu až po grafiku. Je to ovladatelnější, pestřejší, příběhovější
a celkově zábavnější. Tohle od toho naopak marwel imo soudě dle jeho slov očekává a otázkou pouze je, jestli mu to sedne a bude stačit. Trojka je zas více akční a imo místy i docela těžká oproti prvním dvěma dílům na stejnou obtížnost. Jinak ale veškerá technická vylepšení přetrvávají. Čtyřka je tombraiderovská zdaleka nejvíce a osobně jsem si ji díky tomu užil též nejvíce, protože je jednak otevřenější a navíc technicky logicky nejvymazlenější, ale hlavně příjemně vyklidněná co se akce týče. Každopádně určitě ty hry pocitově totožné nejsou. Jednička je z mého pohledu opravdu nejslabší a to hlavně jednodušším designem a absurdním focusem na střílečkovitý gameplay.
a celkově zábavnější. Tohle od toho naopak marwel imo soudě dle jeho slov očekává a otázkou pouze je, jestli mu to sedne a bude stačit. Trojka je zas více akční a imo místy i docela těžká oproti prvním dvěma dílům na stejnou obtížnost. Jinak ale veškerá technická vylepšení přetrvávají. Čtyřka je tombraiderovská zdaleka nejvíce a osobně jsem si ji díky tomu užil též nejvíce, protože je jednak otevřenější a navíc technicky logicky nejvymazlenější, ale hlavně příjemně vyklidněná co se akce týče. Každopádně určitě ty hry pocitově totožné nejsou. Jednička je z mého pohledu opravdu nejslabší a to hlavně jednodušším designem a absurdním focusem na střílečkovitý gameplay.
@marwel (13.01.2020 22:24): 1-3 jsou v podstate totozny, ja je teda mám rád všechny a ctyrka se mi libila asi že všeho nejmíň, i když je z nich asi nejmodernější. Podle mě zase crash je nic moc. To je o vkusu. Jestli se to nelíbí 1 tak se to nebude líbit ani 2 ani 3.
@S4TW (13.01.2020 22:09): Ja spis doufam, ze se dvojkou to vice vyladili. Treba ty pasaze na vodnim skutru jsou neskutecny peklo. Copak PS3 ovladac nemel analogova tlacitka? Proc nelze pridavat plyn postupne a je to bud full trottle nebo nic? Stejne tak zataceni. Proc ma pohyb ve hre jen dve urovne - chuzi a beh a nic mezi tim? Atd. Spis mi jde o quality of life (nebo jak se to rika) vylepseni, zasadni zmeny v hernich mechanikach necekam, ostatne to jsem uz zminoval.
@marwel (13.01.2020 21:45): no, jako graficky je od jedničky k dvojce celkem znatelný skok, je to prostě o dost víc hezčí... ale třeba herně tam teda takový skok není, to určitě nečekej... jestli se ti nebude líbit dvojka, kterou považuji se čtyřkou za to nejlepší, tak to prostě nebude série pro tebe :-)... trochu ta čtyřka je taková jiná, otevřenější, ale ten základ je pořád stejný...
@Filom3n (13.01.2020 21:48): Poprve no. Proste je to stara hra a je to na ni videt. Co se tyce adventurnich mechanik, tak hra nema sanci obstat oproti treba Tomb Raider Legend, Anniversary nebo Underworld a akcni slozka se zase krci v koute pred takovymi Gears of War. Pritom Crash Bandicoot je serie vyrazne starsi ale kdyz si zahrajes tu trilogii dnes, tak uvidis, ze ty hry naopak zestarly velmi dobre a i dnes jsou skvele hratelne a zabavne.
Jako neni to zadna tragedie, jen je to nejprumernejsi hra, kterou jsem za dlouhou dobu hral. A to jsem behem te doby hral nekolik starych kousku. Treba celou trilogii Prince of Persia, ty zestarly take dobre.
Jako neni to zadna tragedie, jen je to nejprumernejsi hra, kterou jsem za dlouhou dobu hral. A to jsem behem te doby hral nekolik starych kousku. Treba celou trilogii Prince of Persia, ty zestarly take dobre.
@marwel (13.01.2020 21:45): a ty jsi to hral až teď poprve? Já to hrál nějak chvilku po vydani a taky jsem to už za tu dobu dohral tak 4x a baví mě to porad stejne
Tahle hra opravdu nezestarla dobre. Zastarale herni mechaniky, podivne ovladani, takova divna grafika (to jsem si zase vzpomel na dobu kdy letel Unreal Engine 2 a jak jsem ho oproti prvnimu UE nemel rad protoze vsechno bylo takove... mekke), primitivni hadanky (zvony musi zaznit v perfektni haromii - strel ho nich! xD)... Jakoze Uncharted by mela byt dospelejsi hra nez Crash Bandicoot, ale ono je tomu paradoxne presne naopak. :P Alespon ty zajimave charaktery a ty zabavne interakce mezi nimi to drzi nad vodou. Co jsem sylsel, tak dvojka ma byt vyrazny skok kupredu (byt asi ne v ramci hernich mechanik, ale celkovou prezentaci a ovladanim), tak snad jednicku doklepnu co nejdriv.
@Seeker (29.06.2019 20:53): jo, Lost Legacy jsem měl také v plánu a taky z toho nějak sešlo a teď už se mi do toho nějak nechce :-)
@S4TW (29.06.2019 19:36): Rád bych se k Uncharted ještě někdy vrátil a sjel to na nejvyšší obtížnost třeba. Navíc ještě jsem vůbec nehrál Lost Legacy. Když ono je toho teď tak strašně moc co hrát, že tenhle luxus si zatím nemůžu dovolit. Snad až půjde do kin konečně film.
@Seeker (29.06.2019 19:19): hele, já to normálně smlsnul celou tetralogii najednou... teď hraji Ezio collection a jsem seknutý u třetího dílu a nemohu se do toho vůbec dostat :-)
@S4TW (29.06.2019 15:44): Madagaskar byl moc pěknej vizuálně, ale jízda jeepem tam pro mě byla celkem peklo. Čtyřka měla samý vyšperkovaný lokace, hrozně těžký vybírat. Za mě asi Libertálie.
Jinak nedoporučuju hrát víc dílů za sebou. Ono přece jenom ten herní styl je pořád stejný a po čase omrzí. Tak je dobrý to prokládat jinýma hrama.
Jinak nedoporučuju hrát víc dílů za sebou. Ono přece jenom ten herní styl je pořád stejný a po čase omrzí. Tak je dobrý to prokládat jinýma hrama.
@S4TW (29.06.2019 15:44): Přesně, vždy když si vzpomenu na Uncharted, první mě napadají Madagaskar a Tenzin :D Následuje vlak ze dvojky a vrakoviště lodí ze trojky :)
@Seeker (29.06.2019 15:36): Tady kdysi někdo hejtil čtyřku, konkrétně misi na Madagaskaru... za mě je to top lokalita celé série :D, úplně jsem byl unesen z té vizuální stránky...
@S4TW (29.06.2019 15:19): Ámen. I tak byla trojka super. Nejvíc se mi tam líbila ta část v poušti. Každopádně všechny 4 díly byla parádní jízda, kterou jsem si maximálně užil.
@Seeker (29.06.2019 14:45): přesně, jednička je fajn, ale na té je vidět, že už zestárla, u ostatních dílů to tak nepoznáš a všechno, co tě na jedničce může bavit, je v dalších dílech dotaženo ještě dál :-), osobně mám nejraději dvojku a čtyřku...
@novoten (komentář): No, jestli jsi z jedničky takhle unešený, tak to se máš teda na co těšit
@Tolister (24.02.2019 17:37): Ano, ono i na tom nádvoří to bylo, ale bylo tam více prostoru na úniky, když jsi pohotově sestřelil snipery. V kostele jsem sundal snipery rychle, ale pořád ti vojáci běželi ke mně se snahou mě obklíčit. Tam to bylo trochu víc o nervy, ale u obou míst jsem se navztekal.
@CrocoRay (24.02.2019 17:00): No to se posrali tam na konci s těmi nepřáteli, jak píšeš - snajpři, granátometi a ostatní běhali po zemi - to bylo tuhší. Tahle zkušenost byla i před koncem, venku na tom nádvoříčku toho zruinovaného města.
@bukrrCZ (24.02.2019 16:54): Ono ze startu na tebe jde pár nepřátel, kteří tě nemohou dostat a já jako úplný zelenáč s ovladačem to dával na lodi, že jsem běhal tam a zpátky jak zběsilý a občas něco náhodně trefil. V jungli to pořád ze startu přetrvává a nepřátelé si drží odstup a hra je jakoby dělaná pro lidi, kteří si PS3 koupili jako úplně první konzoli a Uncharted byla jejich první hra. Takhle mi to přišlo.
Ale ke konci už to hodně přitvrdilo. Spíše než nevyvážená mi přišlo, že to bylo jako u starých her, kde se ze startu dlubeš v nose a pak čumíš, že je to nějaké těžké. Ale na normal jsem to prošel v pohodě a snad jen v kostele jsem se navztekal.
Jednak odstřelovači, pak granátometčíci a pak klasika se samopaly, kde tě chtěli obklíčit. To už nasralo občas.
Ale ke konci už to hodně přitvrdilo. Spíše než nevyvážená mi přišlo, že to bylo jako u starých her, kde se ze startu dlubeš v nose a pak čumíš, že je to nějaké těžké. Ale na normal jsem to prošel v pohodě a snad jen v kostele jsem se navztekal.
Jednak odstřelovači, pak granátometčíci a pak klasika se samopaly, kde tě chtěli obklíčit. To už nasralo občas.
@Seeker (24.02.2019 11:32): Já ani kolikrát nevěděl, co jsem to vlastně udělal špatně.... :D
@CrocoRay (24.02.2019 13:15): U jedničky mi přišla obtížnost hodně nevyvážená. Nebo je to u ní aspoň nejvíc znát
@CrocoRay (24.02.2019 13:15): U jedničky mi přišla obtížnost hodně nevyvážená. Nebo je to u ní aspoň nejvíc znát
@účet smazán (24.02.2019 07:09): Jo, ten ve vlaku byl podle mě druhý nejtěžší, ale Lazarevic je podle mě to úplně největší zlo.
@bukrrCZ (24.02.2019 09:11): To se ani nedivím. Mně stačil normal, ale možná že tam nebudou tak obří rozdíly jako jinde ve hře, co se týče obtížnosti. On totiž ten skok na normal je obří a jako bych hrál úplně jinou hru :-)
@bukrrCZ (24.02.2019 09:11): To se ani nedivím. Mně stačil normal, ale možná že tam nebudou tak obří rozdíly jako jinde ve hře, co se týče obtížnosti. On totiž ten skok na normal je obří a jako bych hrál úplně jinou hru :-)
@bukrrCZ (24.02.2019 09:11): Ten mi dal taky dost zabrat, dokonce i na hard. Nevím, jestli jsem zvolil špatnou taktiku, ale běhal jsem pořád dokola kolem stromu, utíkal před bossem, vyhýbal se granátům a střílel do pryskiřice, když byl boss poblíž. Sebemenší chybka mě obvykle stála život.
@CrocoRay (23.02.2019 16:56): U Lazarevice jsem na crushing kvetl! Jak tu sérii miluju, tak tady u toho bosse jsem jí nenáviděl :D
@CrocoRay (23.02.2019 16:56): Bossové jsou docela v pohodě, protože vím jak na ně, ale posledně mě docela dal zabrat ve dvojce ten chlápek s brokádou ve vlaku, kde je kombinace střílení a bitky a musejí se mačkat čudlíky v určitým pořadí :)
@účet smazán (23.02.2019 16:34): Já si jen nedokážu představit dát bosse z druhého dílu na tu nejtěžší obtížnost. Ale jinak ty ostatní díly by se daly. Snad jen čtyřka má obtížnější lokace, kde tě obkličují, tak tam to asi též může být problém. Ale tak u jedničky se dá dobře krýt, takže ta by se s trpělivostí asi dala :-)
A to ještě kdyby jste si dávali jednou ročně nekonečný průchod všech čtyř dílů na crushing obtížnost jako já :)
@Fritol (23.02.2019 14:39): Boss fight na mě působil takovým odlehčeným dojmem. Ve dvojce si užiješ dost debilní boss fight a nejtěžší z celé série. Já naopak byl za počet nepřátel rád a bavilo mě střílet. Sice při prvním hraní, když jsem neuměl s ovladačem, tak jsem měl trochu problémy, ale po haluzích se mi to vždycky nějak povedlo. Jen jsem se akorát u toho navztekal. Při druhém hraní jsem to prošel jako nůž máslem.
Nadpřirozeno lidi asi nějak u téhle série nechtějí, ale i když jsem v menšině, tak já byl z toho nadšený a líbilo se mi, že to je i u dvojky. Trojka tam sice též cosik má, ale tam je to spíš založené na halucinacích, takže to už nepočítám a nesouhlasím s názorem Garreta, že trojka je celá založená na fantasy magořinách, i když uznávám, že ty magořiny tam jsou a líbily se mi asi nejmíň. Akorát byly odůvodněné jaksi reálně bez nějakého nadpřirozena.
Nadpřirozeno lidi asi nějak u téhle série nechtějí, ale i když jsem v menšině, tak já byl z toho nadšený a líbilo se mi, že to je i u dvojky. Trojka tam sice též cosik má, ale tam je to spíš založené na halucinacích, takže to už nepočítám a nesouhlasím s názorem Garreta, že trojka je celá založená na fantasy magořinách, i když uznávám, že ty magořiny tam jsou a líbily se mi asi nejmíň. Akorát byly odůvodněné jaksi reálně bez nějakého nadpřirozena.
@CrocoRay (23.02.2019 14:34): Nelíbilo se mi hlavně to množství nepřátel, ktere sice bylo zbytečně velké celou hru, ale konec to dotáhl do extrému. A samozřejmě ty podělané potvory a nadpřirozeno, které tam vůbec nemuselo být. No a ten rádoby boss fight, nebo co to mělo být v úplném závěru, byl dost odfláklý.
@Fritol (23.02.2019 14:23): Co se ti na konci nelíbilo? Počet nepřátel nebo celkové zpracování? V tom kostele s odstřelovači to bylo asi nejtěžší. No, ještě jeden těžký úsek byl asi v půlce hry v těch rozbořených hradbách, kde běhali s M4 a měli tam stacionární kulomet. A pak ten konec mi už též přišel takový lehce méně propracovaný.
Jinak všechny první tři díly mají konce na pytel, je to klasika :-)) Dvojka nejvíc, tam jsem se navztekal i při druhém hraní, když už jsem s ovladačem uměl.
Jinak všechny první tři díly mají konce na pytel, je to klasika :-)) Dvojka nejvíc, tam jsem se navztekal i při druhém hraní, když už jsem s ovladačem uměl.
Teda těch posledních cca 20% hry bylo za trest...
Ale jinak fajn hra. Než jsem to rozehrál, tak jsem si říkal, že to prostě jen prubnu a třeba ani nedohraju, protože všude jsem jen sylšel a četl jak je to zastaralé a bla bla. A prd... vždyť se to hraje skvěle, nechápu co na tom komu příjde zastaralé. Oproti takovému Tomb Raider Legend je to o pár levelů výš. Škoda toho přehnaného množství nepřátel a podělaného závěru no.
Ale jinak fajn hra. Než jsem to rozehrál, tak jsem si říkal, že to prostě jen prubnu a třeba ani nedohraju, protože všude jsem jen sylšel a četl jak je to zastaralé a bla bla. A prd... vždyť se to hraje skvěle, nechápu co na tom komu příjde zastaralé. Oproti takovému Tomb Raider Legend je to o pár levelů výš. Škoda toho přehnaného množství nepřátel a podělaného závěru no.
@S4TW (17.12.2018 11:15): Mně cinematičtější trojka víc vyhovovala, nebral bych to jako mínus. Souhlasím ale, že dvojka i trojka je znatelně lepší než jednička.
@Cobot (17.12.2018 09:42): dvojka je mnohem leší, co se týče nějakého story driven a navíc daleko zajímavější lokace... trojka je už dost cinematic, ale zase má hratelnost dovedenou téměř k dokonalosti, co se týče Uncharted, já jsem teď zvědavá na čtyřku, jestli překoná dvojku, kterou řádím zatím nejvýš... ale jak říkáš, pro nováčky na PS4 to je ideální hra...
Tak dohráno jako moje první hra na tousteru. Potřeboval jsem se na něčem rozehrát než se vrátim k RDR2, který moc nedávám a tahle casual série se dost nabízela. Hrálo se to fakt přijemně. Přestřelek možná až moc, ale jo taková pohodovka. Ještě tři díly přede mnou.
@Fritol (26.07.2018 17:06): @M.a.t.t. (26.07.2018 17:28): Ale no tak :-D U mě by ty hry měly i tu stovku hrát to jako mladší, ale teď už jako starý páprda mám trochu přísnější to hodnocení, ale vpodst. i do těch 90 by se mohly vlézt, akorát je už nedávám skoro vůbec. 85 je už u mě síň slávy a maximum, co jsem za poslední roky hře dal.
Takže mé hodnocení je hodně matoucí a spíše pro mé osobní účely :-)) Ale za poslední rok je to u mě takhle: 80=95 a 85=100 :-D
90 je určitý bonus a nadržování sériím jako GTA, jinak to už nedám apod.
Takže podle mých výpočtů je to 95% :-D
Ale za poslední dobu mě fakt nic nebavilo jako ten Uncharted a přirovnal bych to asi k tomu Batman: Arkham Asylum, kterého jsem ale kdysi jako mladší asi žral o něco více. Hrát to v té době, tak to má u mě těch 95 doopravdy.
EDIT: Má omluva je, že jsem senilní kmet!
Takže mé hodnocení je hodně matoucí a spíše pro mé osobní účely :-)) Ale za poslední rok je to u mě takhle: 80=95 a 85=100 :-D
90 je určitý bonus a nadržování sériím jako GTA, jinak to už nedám apod.
Takže podle mých výpočtů je to 95% :-D
Ale za poslední dobu mě fakt nic nebavilo jako ten Uncharted a přirovnal bych to asi k tomu Batman: Arkham Asylum, kterého jsem ale kdysi jako mladší asi žral o něco více. Hrát to v té době, tak to má u mě těch 95 doopravdy.
EDIT: Má omluva je, že jsem senilní kmet!
@Fritol (26.07.2018 17:06): Jop, PlayStation sucks, PC master race :))
@CrocoRay (26.07.2018 16:07): Jestli jsou hry, kterým si dal 80% a 85%, to nejlepší na PS, tak to Sony docela selhali teda. :)
Rozehrávám to podruhé místy ve mezičase, kdy se mi nechce hrát žádnou novou hru a tvrďte si co chcete, ale Uncharted je pro mě spolu s Last of Us to nejlepší, co na PS vyšlo. U Uncharted myslím komplet celou sérii.
A nejvěší prdel je to, že Uncharted u mě byla úplně první hra, kterou jsem na PS po x letech (a prakticky skoro nulových zkušenostech s gamepadem) hrál a nebyl jsem schopný ani pořádně zamířit, takže mě nepřátelé obcházeli a masakrovali a i tak jsem se u toho neskutečně bavil a teď je úplně jiná situace. Na střední je to extrémně snadné a tam, kde jsem nepřátele nestihl zaměřit a lítal zmateně jak úchyl po mapě, tak teď hezky headshot, headshot, headshot a čest. No, musím říct, že hlavně čtyřka mě naučila, což už je jiné maso. Tady vyskočí pár úchylů na mapě, ale tam ti šmejdi spolu s vrtulníky skákali ze všech stran. Ty nové díly byly akčnější i než dvojka, která je z původní trilogie nejakčnější.
No, myslím, že tohle bych dal i na tu nejtěžší obtížnost, u dvojky si ještě tak jistý nejsem. Přece jen profík s gamepadem zase nejsem, ale i tak se u toho hodně bavím a je to dobrá výplň času do zítřka, než si rozehraju Ratchet and Clank. A taky trochu trénink před Killzone 3, kde už plánuji neroztřískat krabičku na kusy :-D
A nejvěší prdel je to, že Uncharted u mě byla úplně první hra, kterou jsem na PS po x letech (a prakticky skoro nulových zkušenostech s gamepadem) hrál a nebyl jsem schopný ani pořádně zamířit, takže mě nepřátelé obcházeli a masakrovali a i tak jsem se u toho neskutečně bavil a teď je úplně jiná situace. Na střední je to extrémně snadné a tam, kde jsem nepřátele nestihl zaměřit a lítal zmateně jak úchyl po mapě, tak teď hezky headshot, headshot, headshot a čest. No, musím říct, že hlavně čtyřka mě naučila, což už je jiné maso. Tady vyskočí pár úchylů na mapě, ale tam ti šmejdi spolu s vrtulníky skákali ze všech stran. Ty nové díly byly akčnější i než dvojka, která je z původní trilogie nejakčnější.
No, myslím, že tohle bych dal i na tu nejtěžší obtížnost, u dvojky si ještě tak jistý nejsem. Přece jen profík s gamepadem zase nejsem, ale i tak se u toho hodně bavím a je to dobrá výplň času do zítřka, než si rozehraju Ratchet and Clank. A taky trochu trénink před Killzone 3, kde už plánuji neroztřískat krabičku na kusy :-D
Dohráno. Nakonec jsem na to přišel sám, ale díky, že jste mi nikdo neodpověděli :-D
Tak jsem v tom nacistickém bunkru s těmi malými nadrženými teplouši, kteří mě furt chtějí poskákat, bo asi kurva dlouho abstinovali. Ale nechápu, proč mi to ukazuje vždy ovladač, jak na mě jeden z těch homoklád skočí, když absolutně nejde reagovat nijak. Třepu s tím, nadávám, ale stejně je do vteřiny po mně. Takže ty zmrdy musím sundat hned z dálky a nesmí se ke mně dostat, jinak je po mně.
Ten ovladač, jak to ukazuje, to fakt mám něco udělat nebo je to jen provokace, abych si myslel, že mám něco udělat a přitom není žádná šance něco udělat.
Hra je dobrá, ale ti malí úchylní náruživí šmejdi mě štvou.
Ten ovladač, jak to ukazuje, to fakt mám něco udělat nebo je to jen provokace, abych si myslel, že mám něco udělat a přitom není žádná šance něco udělat.
Hra je dobrá, ale ti malí úchylní náruživí šmejdi mě štvou.
Tak jsem u toho strávil něco přes dvě hodiny. Jako ryzí PC hráč si teď musím zvykat na páčky a buď nepřítele přejedu anebo na něho nedomířím dostatečně. Ale samotný gameplay mě hodně baví a i to střílení je sranda plus pěkné prostředí a prostě Tomb Raiderovka, jak mám rád.
Momentálně jsem se dostal do místa s tou pevností a pocity zatím dobré. Pěkně filmové, protředí pěkné a grafika se mi také líbí. Charaktery a celkové podání naprosto skvělé. Přece jen se ta starší konzole vyplatila.
Jsem zvědav na další dva díly.
Momentálně jsem se dostal do místa s tou pevností a pocity zatím dobré. Pěkně filmové, protředí pěkné a grafika se mi také líbí. Charaktery a celkové podání naprosto skvělé. Přece jen se ta starší konzole vyplatila.
Jsem zvědav na další dva díly.
@Walome (komentář): Podobně by to hodnotila moje holka. Té vadilo, že se tam pořád jenom střílí, hádanek je málo a jejich obtížnost je pro malé děti.
@Walome (27.03.2018 14:39): Chováš se jak tebou zmiňovaný console kid :)
@jones1240 (27.03.2018 23:10): +10 Pezanti.
@M.a.t.t. (27.03.2018 12:10): TVOJE MÁMA JE SLOVO PROTI SLOVU!
@Walome (27.03.2018 11:17): Slovo proti slovu!
@M.a.t.t. (27.03.2018 10:03): tak jelikož je trojka naprosto příšerná, tak nevím :)
@Walome (27.03.2018 09:54): Alebo je to tým, že ďalšie diely sú skrátka lepšie :)
Jak tak koukám na zdejší střídmé hodnocení, je vidět, že doba se změnila. Vsadil bych se, že v roce před deseti lety by to mělo minimálně 85 %. Protože co se pamatuju, tak tehdy z toho byli všichni vyprděný.
@Zoltan (04.11.2017 00:49): Jo, Boda ti to koupi :)
Mimochodem zrovna ta nova Yakuza se krabickove u nas schani uz docela mizerne, ale samozrejme na PS storu jich maji dost:)
Mimochodem zrovna ta nova Yakuza se krabickove u nas schani uz docela mizerne, ale samozrejme na PS storu jich maji dost:)
@Bodkin (04.11.2017 00:47): Dobrý nápad, nechám si to koupit pod strom a ušetřím!
@Zoltan (04.11.2017 00:46): Ok, máš čas do vánoc.
@Bodkin (04.11.2017 00:43): Musím nejdřív dohrát pár základních her, než si budu moci dovolit sáhnout na klenot!
@Fg (04.11.2017 00:42): Já si myslím že to dohraju v pohodě :)
@Fg (04.11.2017 00:42): Já si myslím že to dohraju v pohodě :)
@Zoltan (04.11.2017 00:43): Tady nejde o peníze, ale o mou zlobu!
@Bodkin (04.11.2017 00:39): Ehm...ještě ne :( Ale určitě koupím. Spíš ale postupně, takže asi nejdřív Yakuzu 0.
A Uncharted bylo levné, stejně tak Last of Us, takže pohoda 8-)
A Uncharted bylo levné, stejně tak Last of Us, takže pohoda 8-)
@Zoltan (04.11.2017 00:36): dvojka byla velký skok v kvalitě na všech frontách,když tě jednička bavit nebude, skoč na U2 ta by zabrat měla , když ne, asi nemá cenu ztrácet čas.
@Zoltan (04.11.2017 00:36): Takové vyhazování peněz, doufám, že máš tedy koupené obě Yakuzy!
@Charllize (04.11.2017 00:27): @Garret (04.11.2017 00:31): Ok, tak uvidíme. Koupil jsem si tu Nathan Drake Collection, takže dohrát to určitě chci.
@Zoltan (04.11.2017 00:12): je to jednoduchý dobrodružný popkorn. má to solidní production value, ale nečekej žádný sofistikovaný herní zážitek. dvojka je mnohem lepší, trojka je blbě napsaná, čtverka asi nejlepší. btw, jedničku jsem dohrál nedávno podruhé na pS4, stejně tak dvojku. momentálně podruhé jedu trojku a Lost Legacy je ready.
@Zoltan (04.11.2017 00:22): ja zkousel treba hodku vsechny dily, uz jen kvuli praci, ale tak nejak mi prisli vsechny podobny, ale rika se ze se to zlepsovalo.
@Charllize (04.11.2017 00:17): No nějak se s tím poperu :) Budu to brát jako oddechovku.
Ale série má vzestupnou tendenci, ne?
Ale série má vzestupnou tendenci, ne?
@Zoltan (04.11.2017 00:12): ber to jako doplneni vzdelani, ja na to nemam, ale docela bych bral abych to mel odehrany uz jen z toho vyzkumnyho vzdelavaciho duvodu..ale proste to nepujde:) S novou konzoli a s ni spojenou euforii bys to mel zvladnout!
Co to tak čtu, tak jsem na to vážně zvědavý :) V pořadníku to mám hned po The Last of Us Remastered. Nic extra jsem od prvního dílu nečekal, ale teď začínám mít vážně strach :))
@jones1240 (03.11.2017 23:48): Ale to ja taky nikoho nechci urazit, ale kazdopadne to nechapu:)
@Charllize (03.11.2017 23:44): Totiž když jsem to hrál prvně v době vydání tak jsem byl ještě menší kluk a koukal jsem jak to hraje kamarád a místy si to i zkusil, takže jsem z toho byl logicky naprosto fascinovaný :D Před rokem jsem si řekl že to konečně už zahraji a přišla ledová sprcha :D Každopádně úplně souhlasím, sám nechápu že to lidé takto hltají ale tak na druhou stranu je to popcornová odpočinková blbůstka a to je to co mainstream hráče baví (čímž nechci fanoušky hry urazit) :D
@jones1240 (03.11.2017 22:43): tak on Nezmapovany byl utrpny zazitek hned jak vysel ne jen pred rokem:) Porad si rikam jak doslo k tomu ze se z toho stala takova slavna serie, jestli maji lidi tak nizky naroky, nebo jsou jen proste blbci, tezko rict:)
Ja se priznam ze jsem nikdy nemel nervy to nejak vyrazne zkouset, samozrejme trochu jsem to hral, ale byla to takova otrava ze to dal proste neslo. Za mne, dalsi pomylenej milnik herni historie.
Ja se priznam ze jsem nikdy nemel nervy to nejak vyrazne zkouset, samozrejme trochu jsem to hral, ale byla to takova otrava ze to dal proste neslo. Za mne, dalsi pomylenej milnik herni historie.
@HolyMeatball (03.11.2017 22:24): Před rokem jsem to hrál znovu a byl to místy neskutečně útrpný zážitek.
Z toho, co jsem odehral onehda na PS Now, mi prislo, ze to zestarlo strasne bidne. Ale stejne se tesim, az se pustim do toho remasteru.