Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (14.02.2020 01:03): tak to mohli dodělat po vydání. Jako český středověk, ve kterém se mluví anglicky? Asi znim hystericky :D ale pamatuji si, jak se všude chlubili, jak to bude věrohodné s prostředím a reálie a tamto a ono. Tak mohli ubrat jinde, třeba proto, že cizinci by taky ocenili "reálnou" mluvu. (pravda je, že se tehdy mluvilo starocesky) Ta mluva přeci taky dělá hrozně moc při tom hraní, jaký z toho má člověk pocit. Dělali aspoň nějaký průzkum jestli by o to byl zájem a kolik by se třeba na to vybralo? Pro mne to byl zásadní důvod hru při vydání nekoupit. Tak jsem cekal až třeba bude ve slevě, že tomu dam šanci no a ono je to free. Vcera jsem stáhl tak uvidím.
@koudy_cz (14.02.2020 00:16): Warhorse zajišťovali jen anglický namluvení (který je vynikající). Ty ostatní (FR, DE) si dělal vydavatel sám. A jak píše Walome..chtěli to udělat česky, ale znamenalo by to půl roku se věnovat jen tomu a nemoci dělat užitečnější věci, tak se rozhodli to nepodstupovat. KCD je mnohem rozsáhlejší než Vietcong či Mafie, těch hodin ve studiu a herců by bylo potřeba řádově víc..taky mě to mrzí, ale nedivím se jim.
@koudy_cz (14.02.2020 00:16): české znění nikdy nebylo slíbeno (možná v začátcích kampaně), naopak bylo jasně řečeno, že nebude, že je to moc časově a finančně náročné pro tak malý trh. Takže čekat můžeš, ale... :D
No, tak teda když je to zadara, tak já to prubnu. Ale už druhý rok čekám na české znění, chci tak moc od hry, kterou udělali Češi a odehrává se v českém prostředí??? Nechápu, proč třeba dělali francouzské a španělské znění? Zajímavé, že u Mafie, Vietcongu a já nevím čeho ještě to šlo. A najednou to nejde, prý nezkusili ani na to vybrat prachy, aby to bylo česky. Ale tak uvidím, třeba ta angličtina nebude tak hrozná.
@musa (12.02.2020 16:17): Ono nejde až tak tak o těch 30FPS jako o ten imput lag. Někdy se nízké FPS dají, ale cry engine v nízkých FPS moc nefunguje. Já na Kingdom Come comp nemám, ale zkušenosti z Battlefieldu mi stačí.
@musa (12.02.2020 16:17): Vzhledem k tomu že to není pouze a jenom o fps, ale třeba také o odezvě, která šla neúměrně nahoru tím jak snímky padali dolů, hra byla viditelně pomalejší jak v reakcích, tak ve vykreslování obrazu, tak to pochopitelné je.
Ale on to každý vnímá jinak. Kdysi mi kamarád tvrdil že hra Thief běhá na jeho PC zcela plynule, což vzhledem k tomu co měl za železo nebylo možné. Když jsem pak u něj viděl hru doslova trhanou a pomalou a zeptal se ho jestli to nevidí, zcela vážně mi řekl že ne. Že to je plynulé. Věřím tedy že to co je pro jednoho ještě OK, pro druhého to tak být nemusí.
@ZephyrCZ (12.02.2020 14:43): V Ratajích hra padala až na 30fps, bylo to peklo. No to je teda drama :). Samozřejmě, že je mnohem příjemnější hrát se 60 fps, ale řeči o nehratelných hrách u 30-40 fps moc nechápu.
@Paul (11.02.2020 16:58): Tak má i5 2500K ve městě vesele (s GTX 970) padala na 30 fps. Myšleno především Rataje samozřejmě.. To bylo peklo a nepomáhalo nic, CPU byl jednoduše zcela mimo.
@Garret (11.02.2020 17:09): Já zkoušel i nejnižší možné nastavení včetně rozlišení něco na způsob 1024x 768 a FPS prakticky stejné. Problém je v CPU ...
Obecně lze říci, že 2600 to ve městě vůbec nedává, snad se do příště polepší :)
ten CPU nebude bottleneckovat 2070ku nijak výrazně. KCD je prostě blbě optimalizovaný
@Paul (11.02.2020 13:52): Ajo, to mě vlastně včera večer napadlo. Mám Intel Core i5-8400 a když jsem s eprávě koukal na grafy, tak i ve městech karta nebyla pod nějakou zvlášť velkou zátěží.
Pes je super věc, úplně mě vrátil k tomu to dohrát.

Klášter taky pobavil. Souboje už jsou brnkačka, takže spíš tak objevuju všechny zákoutí. Trochu mě mrzí města, protože tam FPS prostě propadá, stejně jako v nějakých momentech v klášteře. A zas tak dobře, aby to tolik trápilo mou 2070 to zas nevypadá.
[přesunuto z komentářů]

Zda se, ze od 13.2. - 20.2. bude na Epicu zdarma...
@Gordon (07.02.2020 00:48): O rozpočtu rozhoduje Wingefors (potažmo Kundratitz nebo jejich podřízení na koho to delegují z Kochu). Jasně, ten deal s Epicem může znamenat, že díky těm prachům daj Warhorse víc času/větší budget na vývoj dalšího projektu. A nemusí. Není to na to nijak navázaný. Wingefors vlastní 100% Warhorse i KCD a má kompletní rozhodovací pravomoc ohledně případných dealů s kýmkoliv. Samozřejmě tu pravomoc pravděpodobně deleguje na Koch Media/Deep Silver, pod jejichž křídlo Warhorse formálně spadá. Ale Dan ani Martin už o tomhle nijak nerozhodují. Prodali firmu, dostali zaplaceno, nyní jsou řadoví zaměstnanci, i když na klíčových pozicích z hlediska samotného vývoje.
@musa (06.02.2020 20:21): v pripade warhorse je to jeste v pohode ... v pripadech nejmenovanych jinych studii je to uz o vyhlaseni valky a ja zcela otevrene rikam :: piratit a sdilet, ani dolar pro greedy cunts !!!


(nazdar PI :))
@Paul (07.02.2020 00:39): Tak, když už, tak by z toho vývojář mohl mít alespoň lepší rozpočet ne? Prodávat něčí produkt i přesto že je to má přidružená společnost (studio, značka) mi přijde přinejmeším divné.