Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@vapiscz (komentář): Mě vždycky pobaví vytýkání koridorovým hrám, že jsou koridorové... :D jako wtf. Schválně jsem kouknul jaké hry hodnotíš vysoko a vidím několik dílů CoD. Tam ti jako koridorovost a nepřítomnost "vlastní volby" nevadila, ale tady jo?

Nebo kde přesně se tvůrci v nějakých propagačních materiálech pyšní tím, že Plague Tale je open world? Nehledě na to, že i na poměry koridorovek je tohle furt docela "otevřená" hra.
Tak finální boss padl, ale až za hodinu a půl (ani nevím na kolik pokusů), nejhorší byla 3 fáze ...
Ha, tak to musím vzít zpět, pustil jsem si tu scénu ještě jednou a on to udělá úmyslně, aby jakože slavnostně prošla branou… :)
@montana (10.05.2020 15:17): Tak myslím, že spíš narážel na to, že všechny tyhle překážky šly jednoduše přelézt a ne je nutně zvedat. Takže animaci zvedání mohla nahradit animace přelézání a skrytý loading by byl zachován.

Spíš mi to příjde jako přežitek z minulé generace, kde držení tlačítka pro odsunutí překážky nebo držení/drcení tlačítka u každé blbosti byl děsně immersive zážitek v každé druhé hře... loading už jde dnes skrýt i nenápadněji.
Víte, co mají společného A Way Out, Days Gone, Life Is Strange 2 a A Plague Tale: Innocence? Jejich hrdinové si rádi přidělávají práci.

Tenhle rok už čtvrtá hra, kdy jsem vybuchl smíchy, začíná se z toho pomalu stávat pravidlo, a docela by mě vlastně zajímalo, co se v ten moment honí designerům v hlavě.

(První dva screenshoty nejsou moje, just sayin'.)
@marwel (05.05.2020 12:11)@rikuhahl (05.05.2020 12:36): Což o to, když člověk neví, jakou zvolit metodu boje, je to pochopitelně zásadní problém, horší ale je, když to víš. a nejde to. :-) U mě byl právě problém v tom občasném zazmatkování a hlavně nejistota v jedné z posledních fází, kdy jsem neodhadl pohyb těch bílých krys, popř. jsem se jimi nechal zbytečně uvěznit. Jinak z příběhu a celkového děje jsem byl nadšený a říkal si, jestli existuje aspoň zčásti nějaká napodobenina.
souhlasím, ideální je přiměřená deprimace... tak 3-4 pokusy na zjištění jak na to a max. další 3-4 pokusy na jejich zdařilé aplikování... všechno nad už mi povětšinou kazí dojem a dostávám mírný rage :D
@rikuhahl (05.05.2020 12:36): Jo takove boss fighty take nemam moc rad. Na druhou stranu take nemam rad kdyz vam to hra prozradi hned sama (viz treba zvposledni doby Doom Eternal). :) Je fajn kdyz je to pomerne jasne a jde spis o provedeni, ale stejne by si na to mel prijit hrac sam.
@marwel (05.05.2020 12:11): po cca 3. pokusu už jsem si řikal, že už vim, jak to jde za sebou a vim co mám dělat, že to za 1-3 pokusy už musim dát, ale stejně jsem pak vždycky zazmatkoval, nebo se pohnul až moc pozdě a pokusů bylo tak 25 :D Ale mě se ten konec líbil, byl to důstojnej boj a hlavně bylo brzo jasný jak na to, jsou bossfighty, kde člověk 10 minut střílí jak zběsilej, aby pak přišel na to, že musí nejdřív bossovi "vypnout nesmrtelnost", nebo odkrýt slabý místo a pak až do něj šít :D
Tak za me dobre. Ano, hratelnosti je to takovy prumer, zadny zazrak, ale ma to skvelou atmosferu, hudbu, graficky a designem to vypada moc pekne a dej je zajimavy. Celkove to tak pekne plyne od zacatku do konce. A je to tak akorat dlouhe. Ja si to uzil.
@rikuhahl (28.04.2020 11:54): dřív jsem hrál jen střílečky, dnes to mám podobně, snažím se obsáhnout většinu žánrů... ale teď jsem začal zase hrát FPS MP a ta levota tam je hodně cítit :D, to je někdy až neuvěřitelný, co jsem schopen netrefit :D... nejhorší je, že ještě kombinuji víc her, které, ač jsou žánrově stejné, tak se prostě hrají jinak a člověka to blbne...
@Chuck (28.04.2020 11:25): @S4TW (28.04.2020 11:49): jde hodně o trénink, protože žánry hodně střídám, tak jsem sice schopný hrát téměř vše, ale na každý žánr, natož pak na nějakou rychlou akci je potřeba specifickej reflex, kterej nemám vytrénovanej na maximum. Kdybych hrál pořád jen střílečky a akce, tak si dovolím tvrdit, že bych to dal na 1-2 pokusy potom, co bych pochopil taktiku konkrétního boje. Ale je to asi i ta levota :)
@Chuck (komentář): Tak jsem to dneska taky dotáhnul. Závěrenčý souboj mi trval asi hodinu :) Je to o tom naučit se taktiku a pak nezmatkovat a dělat všechno správně, ale je to jeden z těžších konců obecně, to jo ;) Více se rozepíšu zítra v komentáři ;)
Tak už ovládám krysy. Jen doufám, že to nepřišlo na úplný závěr a budu se s tím moct vyřádit.
Musím říct, že vizuál té hry zatím úplně žeru, stejně tak děj s dialogy. Zkusím dokončit demo a pak se uvidí, ale budu pevně doufat, že jen u dema nezůstane.
@Toaleťák (27.01.2020 14:37): 4K má ale stejný poměr stran jako FHD. Problém je v nestandardním poměru stran (a ten problém může být nejen mimo cutscény - problémy budou hlavně v čitelnosti textu a scalingu UI elementů).

A 21:9 exotický je. Prakticky všichni mají 16:9.
@Fritol (27.01.2020 13:34): No zrovna 21:9 není nějaký exotický poměr stran a podporovat ho mimo cutscény nemusí být v 3D aplikacích přece velký problém, samozřejmě hor+. To je něco, jako si někteří vývojáři řekli na začátku minulé dekády, že 4:3 tu bude snad na pořád. Navíc 4K, resp. 3840x2160 podle těch statistik má ještě výraznější procentuální úbytek uživatelů. A taky asi je nesmysl ho kvůli tomu nepodporovat.
@Korbitch (25.01.2020 18:49): Jak s tím souvisí rok 2019? Nenapadlo tě, že by to třeba mohl být autorský záměr? Obzvlášť je-li hra plná cutscén. Nebo po nich chceš, aby to nasnímali ve všech možných poměrech?
Tak jo. Na Steamu je návod, jak to hodit na ultrawidy.
odkaz
Úplně na pohodu se tam dostanu, ale potom nenajdu ty hodnoty, které mám přepsat. A to ani přes ctrl+f. To je kurva problém udělat v roce 2019 podporu pro ultrawide?!
Á jé...další hra, co při rozlišení 2560x1080 smrskne obraz k sobě, takže máte po stranách černé pruhy. Jakmile se snažím hrát tedy na 1920x1080, musím předtím takto nastavit monitor ve windows, jinak to ani nezmění rozlišení. Achjo...
První dojmy velmi dobré. Působivý začátek, atmosféra a nádherná grafika. Ale zatím jsem měl čas jen na první kapitolu, zítra se k tomu snad dostanu víc.
Daleko lepší, než jsem čekal. Gameplay je sice jako vždy u tohoto žánru problematický až stereotypní (Hellblade: Senua's Sacrifice...), ale obsahově to nebylo vůbec špatné. Exteriéry a interiéry krásné, navíc po většinu hry do temných barev laděné. A francoužština je také příjemná změna.
Taková velmi zdařilá dospělá pohádka a závěr dle mého otevřený no :-)