Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hah, super, když ve chvíli kdy začnete couvat stisknete útok nožem, Jill provede speciální kombo, které vynuluje zombíkům grab attack.
Jinak koukal jsem, jak to nekdo hral na youtube a da se mu zjevne normalne utect, kdyz po tom prvni stretu vezmete kramle odkud jste prisli. Ale pak tam odkudsi zase pozdeji priskocil. :P Jsem na to kazdopadne zvedavy.
@HolyMeatball (21.03.2020 15:23): Podle vývojářů mají být ve hře velké pasáže, kde tě taktéž normálně stalkuje a volně se pohybuje po mapě jak se mu zachce. Část s Nemesis v demu trvá zhruba 15 sekund, nic bych z toho moc nevyvozoval. Je to trochu jako kdyby člověk vyvozoval jak bude fungovat Mr. X v dvojce podle toho, jak před ním Leon utíká z vazby ve stanici.
Já teda z dema Nemesise chápu tak, že nefunguje vůbec jako pan X ve dvojce, tj. že by permanentně chodil někde po mapě a kdykoliv tě mohl dohnat. Spíš to na mě působí, že se vždycky objeví ve vybraných momentech jako překážka, kterou v ten moment hráč musí přejít. A jestli to tak vskutku je, tak oceňuju, že už demo to předeslalo.
@marwel (21.03.2020 13:24): Jasně, tak já s ps verzí nemůžu porovnat... Spíš doufám, že po mě v plné hře Nemesis nepůjde takhle od začátku. Tam myslím proskočí až někde dál stropem nebo tak něco. V demu bych osobně spíš uvítal, aby se sem tam ozvalo STARS a mihl se stín. A kdyby to končilo, jak proti sobě stojí na ulici a přes obrazovku RE3..... To by za mě byla správná cesta. Dát hlavního zmrda hned do dema, kde si z tebe udělá boxovací pytel.... Za mě ne.
@Korbitch (21.03.2020 12:15): To nastaveni je hodne dobre navrzene a funkcni. Vetsia her ma nastaveni jedno a nikdy to neni idealni, musis pak stelovat vic na monitoru. Mozna bych si toho ani nevsiml nehrat to demo den predtim na PS4, kde to proste vypadalo lepe no.
@marwel (21.03.2020 02:25): No jo, to je subjektivní s těmi barvami. Já to s pomocí těch tří nastavení ve spolupráci s monitorem nastavil tak, že jsem spokojenej. Spíš jsem kroutil hlavou, proč ty nastavení jsou tři.
V demu je dvacet sošek co jdou rozstřelit, takhle se shání poslední dvě.

- Inside cop car in front of the Subway entrance once Nemesis is active. Hard knock down Nemesis by the Police Car to have the door of the Police Car open.
- Inside cop car behind the Donut Shop. The door to this cop car opens once you’ve completed 25x perfect dodges.


Docela brutal :)) předpokládám, že takhle to ve full nebude. Demo mě natěšilo hodně, nemám výtek.
@kristmeister (21.03.2020 03:27): Ve skutecnosti je to cele chyba PC uzivatelu jako takovych. Kdyby prijali za sve Blueray na PC, tak by placky u PC verzi davaly smysl, ale protoze se BR na PC nikdy poradne neprosadilo, zbyva nam uz jen budoucnost digitalu, protoze cim vetsi ty hry budou, tim bude mene krabicovych verzi s diskem. Takove Modern Warfare 2019 bys instalovat ze 40 DVDcek. :P To by byla radost. To bych si zase pripomenul instalaci Dooma 2, ktery byl snad na dvaceti disketach. :P
@Korbitch (20.03.2020 17:55): Prave ze neda. Na PS4 je to ok, na PC i pres to troji ladeni je obraz prilis svetly. Ale jak jsem rikal, prepnuti z sRGB na tu druhou moznost pomuze tak, ze uz je to hratelne. Na PS4 ale ty barvy proste vypadaji lepe.
Tak za mě - Nemesis trochu přehnanej. Hned takhle na začátek ho prasit. Trochu DEMOtivující. Osobně jsem to ani nedohrál - nebavilo. Což mě docela vyděsilo, protože jsem se na to fakt těšil. Ale uprostřed hraní najednou zjišťuju, že znechuceně odfrkuju. No, taky to může být tím, že jsem měl dneska fakt pernej den a nemám na to náladu - zkusim zítra.
Co se týče těch barev/světlosti, tak je tam trojí ladění jasu. Dá se poladit na klid.
@Vynex (20.03.2020 12:18): Uz jsem u nich neco nakoupil, vse v pohode. Ale zadnou predobjednavku, tak nevim, jak je to u nich s dodanim kodu. Uvidime. Jinak muzes v pohode nakoupit jak na uk verzi, tak na us verzi, mas pro to v profilu vlastni kolonku. Dolary byvaly vyhodnejsi no, ted uz ne. U her u kterych to nejde... to nejde no. :) Treba Bethesdi hry lze kupovat pouze za libry myslim.
@marwel (20.03.2020 10:49): Máš nějaké zkušenosti s gamesplanet ? Celkem jsi mě nalákal abych to předobjednal právě z gamesplanet, ale nikdy jsem přes ně nenakupoval tak nemám s nimi žádné zkušenosti.
@Garret (20.03.2020 09:54): No snad to poresi. S prihlednutim k situaci ohledne padajici koruny jsem to preci jen preobjednal. Kdovi jestli bude sleva za pul roku vyhodnejsi nez ta predobjednavkova cen na gamesplanet, za 39 liber. Byvalo to za USD levnejsi, uz ne. :)
Jinak jedna zajimavost, prijde mi, ze hra vypada lepe na PS4 Pro nez na PC, ale to asi dela predevsim fakt, ze se mi na PC nedari vyladit barvy. Zmena sRGB na... to druhe pomohla, ale stejne mi to prijde svetlejsi nez na PS4 i kdyz to mam nastavene podle tech obrazku spravne.
@Korbitch (19.03.2020 19:29): Jako stretnuti s nim je v demu jedno. Neda se tedy rict, ze by mu neslo utect beznym zpusobem ve hre, jak to slo ve dvojce, kde jsi se mu ztratil kdyz jsi probehl par mistnostma a pak se zase zacal pohybovat pomalu. V demu je ale treba v te prvni lokaci misto, kam se da dostat jen s klestema, ktere dostanes pozdeji. Jenze do toho mista se neda dostat s Nemesisem v patach a zbavit se ho nejde jinak nez zminenym skriptem, takze asi tak.
@marwel (19.03.2020 06:22): Co já vím, tak před Nemesisem se vždycky jen utíkalo. Postavit se mu můžeš, ale proč? Jako vypadne z něj třeba lepší zbraň, alespoň co jsem viděl u Agraela, ale stojí to za ty nervy? Mě tedy ne. Už v původní verzi jsem s ním hrál na babu a tady v tom hodlám pokračovat...
@Bursoft (19.03.2020 09:44): Ve dvojce mu slo utect, tady to vypada, ze mu utect pujde jen s dovolenim vyvojaru skriptem. Rad bych se mylim, ale z dema to tak vypadalo. Sral me, utekl jsem mu ale ne zpusobem, ze bych se ho zbavil, jen jsem presel k hydrantu abych uhasil nejaky ohen, behem cehoz me Nemesis nechal na pokoji aby se po uhaseni ohne dramaticky objevil v animacce. No uvidime. Ale jinak se to hraje stejne dobre jako dvojka. Je to o neco akcnejsi, ten uhyb je docela cheat i kdyz az bude na ulicich mnohem vic zombii, tak mi to jako takovy cheat asi neprijde. :)
Tak demo sice slusne, ale Nemesis je proste na hovno. Pohazuje si tam s vami jak s mickem, kdyz ho "sundate" tak se za pet vterin zvedne (k cemu je to tedy vubec dobre do nej ladovat olovo?). Skoda. I ve dvojce byla pritomnost Lundgrena spis za trest, hratelnostne to nic moc nepridavalo a tady to, zda se, bude jeste horsi zabijak hratelnosti. Kazdy to ale vidi asi jinak no. Asi pockam na slevu nekdy v prubehu roku. Pokud se ji doziju.

edit: Tak jsem demo dohral, konci jen chvilku po stretu s Nemesis. Kazdopadne doufam, ze to nebude tak, ze se Nemesis v jednotlivych stretnutich zbavite vzdy skriptem a nebude tak realne mozne se ho zbavit "normalnim" zpusobem ve hre.
Ak bude remake RE 3 aspoň z dvoch tretín tak dobrý ako RE 2, tak ja budem veľmi spokojný. :)
@M.a.t.t. (26.02.2020 10:49): Nevím přesně proč. Těšil jsem se, protože dvojka je boží, ale nějak to na mě vůbec nefunguje v tom otevřeném městě. Je tam hrozný kontrast toho jak dokonale to vypadá a jak... tam nikam nejde jít.

Sakra, ať už blíže oznámí to Ghostwire Tokyo.. :D
Vypadá to divně.. uskočí mega daleko, ale stejně zbytečně, protože se k ní najednou teleportuje nemesis a zabije ji. Možná tentokrát naopak dojedou na to, že je to vlastně "jen" remake. To "otevřené" město bude působit divně když bude uzavřené. Asi bych daleko radši osmičku v duchu sedmičky.
@Shoggot (26.02.2020 10:04): Podobné voľby majú v remaku, bohužiaľ, absentovať, aspoň z toho čo som postrehol. To je rozhodne škoda, ale originál mám ešte o niečo radšej ako druhý diel a verím, že vedia, čo robia. Najväčším otáznikom však zrejme zostáva Resident Evil: Resistance :)
@M.a.t.t. (26.02.2020 09:15): Ono to nutně neznamená, že remake bude taky víc lineární. A přece jen, i v původní trojce byla možnost několikrát se jinak rozhodnout a vidět cutscény, které při jiném postupu člověk neviděl. A pořád čekám, že to bude méně lineární než originál, ani ve dvojce se level designu křečovitě nedrželi, naopak ho vylepšili hned o třídu.
Jsem zvědavý na nové věci ve výrobě munice, na to se těším.

Jinak to obecně vypadá skvěle.
@marwel (26.02.2020 08:28): Výbušné barely sú už v originále a dabing je iba o sile zvyku. Čo sa týka údajnej linearity, áno, trojka je o niečo lineárnejšia a akčnejšia, ale nie tak ako celá séria počnúc štvrtým, až šiestym dielom.
@Charllize (25.02.2020 23:01): Hmm, nebude to tak dobre jako dvojka, ale snad to dobre bude. Jako prihodne rozmistene vybusne barely, bullet time po presnem uhybu, dabing Jill... A Nemesis vypada ze bude mega annoying, coz je sice asi ucel, ale stejne. Designove to asi take bude linearnejsi nez dvojka, coz je skoda, protoze prave level design je pro me nejvetsi prednost dvojky. Kdo si to mohl par hodin uz vyzkouset (novinari apod.) jsou pry vesmes nadseni, tak uvidime.
Povedlo se nekomu dostat pc sberatelku? Na xzonu v diskuzi pisou, ze dostali pouze jednotky kusu a vic toho neni..
Za 45 USD s kódem „RESI3VIL“. Divil bych se, kdybychom někde dostali ještě lepší cenu. Takže jestli tomu věříte (jako já), „do not hesitate“.