Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kristmeister (29.02.2020 20:42): Ako videl som videá "easy kill", ale problém je, že na mojom monitore sa odohrávalo niečo úplne iné než v tých videách, nejaká úplne iná hra tam bežala.

Jediný Boss, ktorého som ani po 50 pokusom nikdy nedokázal zabiť, jediný zo všetkých existujúcich DS hier releasnutých na PC (vrátane nepovinných a tak trochu skrytých Bossov).
@Kejtee (29.02.2020 20:27): Na těch bossech je nejhorší si umět načasovat roll, protože když se připravují k úderu, tak nevíš kdy přesně seknou. Ono by to ani takový problém nebyl, ale ta odezva kotoulu od zmáčknutí mezerníku to prostě ztěžuje.
@mazar1234 (29.02.2020 19:40): No jasný, ale než jsi ho stihl najít, tak ten sviňák po tobě hodil Curse :D

Jj dal, úplně na konec. Byl docela jednoduchej. Stylem mi přišel jako fight s Amygdalou v Bloodborne. Ten mám odehraný už tolikrát, že tohle byla hračka :)
@Kejtee (29.02.2020 12:48): Hele zas o tolik těžší mi nepřišlo. Nejotravnější byli ti andělé, ale ti se dali ustřílet šípama. Ringed Knighti byli také nepříjemní, ale jejich set stojí za jejich farmení. Co se týče bossů, tak z těch 4 mi dali zabrat jen dva. Pro mě nejhorší na tom DLC byli ti zkurvenci, co vyvolávali ty oranžový ghosty s lukama. To jsem pěnil neskutečně.

@7c (29.02.2020 14:08): Jako máš pravdu, ty lokace byly neskutečně nádherné. Poctivě jsem prozkoumával každá kout, protože to prostředí mě k tomu nabádalo. A v jistém slova smyslu Dark Souls umělecké dílo je, pokud sis odemkl finální dialogy donesením Blood of the Dark Soul od Gaela té holce u plátna v předchozím DLC.

Každopádně hru jsem dohrál s následujícími zbraněmi: Barbed Straight Sword se Sharp gemem - s tím jsem se probojoval až k Dancerovi za jehož duši jsem si vytvořil Dancer's Enchanted Swords. S těmito meči, které jsem si velmi oblíbil jsem hrál až do půlky druhého DLC, kde jsem si pak vytvořil Friede's Great Scythe. No a s touto kosou jsem vydržel až do konce. Dexterity build.
@kristmeister (29.02.2020 02:22): Jj, retrospektivně (i když vlastně ne moc retrospektivně, jak se dívám na své hodnocení) mi přišla 3 jako nejnádhernější část. Lokace ve trojce a celkový návrh je spíš umělecké dílo než hra :) Ale je pravda, že v paměti mám občas problém rozlišit v první chvíli mezi 1, 2 a 3 (obzvlášť se všemi rozšířeními).
Ja je dohral nahy, s ovladanim pres tanecni podlozku a obrazem na mobilu ktery jsem drzel v zubech na selfie tyci, takze pohoda a nijak bych se nestresoval :)
mozna tu prvni cast prispevku jsme si mohl odpustit, ale co uz
a kecam samo
Tak mám dohráno i DLC. Skvěla jízda, ten svět mi bude chybět :( Nakonec u mě trojka díky Ringed City překonala jedničku.
@kristmeister (22.02.2020 19:29): Ale tak na zkompletování achievementů to stejně musíš dohrát vícekrát :-)

Mně se při prvním hraní stalo totéž, protože při prvním hraní se snažím do žádné wiki nekoukat. Nemluvě o tom, že jsem při prvním hraní například odkráglovat hned při prvním setkání Yoela, že :-)
Chlapcíííí, mám problém jak svině. Začalo to, když jsem se v Anor Londu chtěl připojit do Darkmoon Covenantu. Nešlo mi to. Pak jsem vyčetl, že potřebuju umět gesto od Sirri. Našel jsem si, že by se měla spawnout ve Firelinku poté, co jsem mluvil s Anrim. Já už si tak ani nepamatuju jestli tam byla, mám za to, že ne, ale je možné, že jo. Každopádně dejme tomu, že tam byla. Donesl jsem Dreamchaser popel tý Handmaidce v naději, že se objeví...neobjevila. Pak jsem se dočetl, že Sirri nemá ráda Rosario Covenant. V tom samozřejmě jsem, ale údajně by vám ta Sirri měla říct, že jsme nepřátelé. Nevíte náhodou co dělat?

OK, už to vidím...tím že jsem si zvýšil level u toho Rosaria Covenantu, tak se ta svině už neukáže. Omg...
Nemyslím si, právěže to po Sekirovi dá řádné odvykání, než si osvojí ono metodičtější tempo a celkový styl hry. Nemluvě o budování postavy a všem tom gearu. :) Ale jakmile si zvykne, tak ano, nebude žádný problém.
@Kejtee (22.02.2020 16:24): Je zbytečné se dopředu bát a není ani třeba se rozčilovat. Souls série je těžká, o tom žádná, ale není těžká zase tolik, jak se často povídá.

Více než cokoli jiného tady platí postupovat pomalu, rozvážně, nikam nenabíhat, číst chování protivníků a zejména bossů. To je podstatou onoho anglického "don't be greedy" (u bossů se tím rozumí krom jiného vyhýbat se chování "ještě mu dá nějak pár ran, ono to určitě vyjde").

Je tady dost lidí, kteří rádi poradí, na utírání lidí stylem "git gut" nás tady moc neužije.
Dnes som si kupila DS 3 aj s DLC. Mam pred tou hrou respekt, celkom sa aj bojim a uz vidim ako sa budem rozculovat :))
@mazar1234 (21.02.2020 21:01): Draka jsem nejak nahodne zabil nakonec (podarilo se mi vzdy nejak sikovne utect pred tim jeho ohnem a mezitim mu mlatit mecem (Murakamo) do nohy:), a jelikoz jsem k nemu probihal po smrti uz se mi s tema magorama na schodech pak nechtelo patlat, chtel jsem odsad pryc, stravil jsem tam az prilis mnoho casu :)

Ono to Murakamo ma v DS2 neskutecne velky dosah a myslim si ze treba u toho draka mi to pomohlo ze jsem k nemu nemusel uplna tak blizko, sice jde asi o centimetry, ale kdyz jsem pak zdrhal pred ohnem mohlo to byt zasadni. Samozrejme slo i o velkou souhru nahod, to poprit nejde :)

Fire resist jsem urcite nejaky mel, ale ne 100%, pac si vybavuju ze jsme si na nej menil vybaveni a obcas me ten ohen liznul .
@Charllize (21.02.2020 20:58): Schody sú pohoda, to skôr ten Ancient Dragon, toho asi treba ochcať cez 100% Fireproof, aj keď v predpotopných dobách som ho nejako s NPC návnadami dokázal ukočírovať a ustrielať Lightning Spearmi., ale v SOTFS som to ochcával cez rezistenciu na fire, čo sa celkom v pohode dá keď vieš ako (WIKI) :-D

Nadrbeš si tam max armor + pyromancy resist kúzlo + +3prsteň z DLC a sekáš mu pod nohami Dragon Toothom, alebo nejakou adekvátne 1-Hit-Max-DMG-zbraňou.

Jeho Fire útoky ti robia 0,00 DMG takže kompletná imunita na fire.
@Phoenix (21.02.2020 20:54): Nie vždy online, ale zálohujem a DS sejvy obzvlášť poctivo zálohujem do viacerých gameplayov a NG+ adresárov.

Ten Final boss je taká haluz, buď ho dáš len tak na prvý pokus alebo reštartuješ pol dňa, zažil som všetky scenáre.
@mazar1234 (21.02.2020 20:48): Ja hral SOTFS. Puvodni dvojku jsem hral jen asi do poloviny. Nektere lokace se cisti mizerne a treba po peti restartech komlet vycisteni jsem se na ne vykaslal. Jde obvzlast o ty DLC, zakladni hru jsem vzal dukladneji, hlavne asi proto ze mi jeste nedosly sily se s tim patlat :) Tam snad nemam jen ty schody ke drakovi a pak urcite nekdo bude v Harvest Valley.
@mazar1234 (21.02.2020 20:48): Nehrál jsi nic z toho na Steamu, kde by byl vidět celkový odehraný čas? Jinak je možná v save (v jedničce to tak bylo), ale nainstalované to asi nemáš a save nezálohuješ jako já, co? :-)

Jinak celé to Ivory King DLC bylo tak trochu na pěst, začátek je díky sněhové bouři o oči, finální boss je díky nutnosti používat NPC (a z toho plynoucí náhodě, někdy se jim to podaří a jindy zase ne) asi největší prasečina v celé sérii a ano, finální nepovinná oblast je ledové peklo.
@Phoenix (21.02.2020 20:34): Najhoršie na tom je to že áno, stovky 200-300 rádovo určite. (rátam pôvodné DS2/SOTFS, ale možno to kľudne bolo aj 380 neviem to dokázať fyzicky iba odhadujem).

Ovšem nikdy v živote som nenahral väčšiu demenciu ako čistenie tej 3-DLC nepovinnej oblasti s koníkmi, zároveň zakončenej jedným z najhorších Double-Boss fightov, Šaka & Zulú, alebo ako sa tí kokoti volali....



@Charllize (21.02.2020 20:41): Ono je dosť rozdiel napr. medzi pôvodným a SOTFS verziou, v SOTFS sú niektoré oblasti (krysy typicky kvôli kovenantu), ktoré majú nekonečný respawn od základu aj keď je to pár miest v hre, ale je to zmena oproti pôvodnej verzii.

Pôvodný release sa tuším dal vyčistiť úplne na Viktora, aspoň čo si pamätám.
@mazar1234 (21.02.2020 19:46): Presne to same jsem delal i ja. Tu featuru s komplet vycistenim kazde lokace totiz mam z celeho DS2 nejradsi. Ale musim priznat ze jsem nebyl asi tak dukladny jako ty. Odhaduju ze tak na 85-90%. Rikal jsen si totiz ze vetsi frajerina to bude komplet vycistit az na nejakou NG+, ale jak uz to tak byva, k tomu jsem se zatim nedostal:)

Me osobne to zabralo nejakych 135 hodin vcetne DLC (v nich mam prave s tim komplet cistenim nejvetsi mezery) a level nekde kolem 220.

Me u DS3 nejvic vadi absence plusovani armoru a jakysi lehky priklon ke casualnosti..
@Charllize (21.02.2020 11:45): Práveže postupom času som zistil, že je 3 najlepšia :-D akurát som ešte neaktualizoval hodnotenia. dlho som na 2 nedal dopustiť, ale čím viac som hral postupom času všetky diely (a dohral som fakt úplne všetky existujúce PC verzie = DS+DLC/DS-remaster/DS2+DLC/DS2-SOTFS/DS3+DLC) a tá trojka je taká najrozumnejšie prístupná - Fasttravel odzačiatku, pitie estusu netrvá 5 hodín, autoaim na locknutý target, odbúranie nezmyselných XYZ farieb/typov upgrade titanitov (DS1).

Otázny je obmedzený respawn z DS2, lebo u mňa to dopadlo tak, že som komplet celú hru vyčistil od enemákov (fakt že na 99,9% úplne celú vrátane 3-DLC s fujavicou a koníkmi), končil som na nejakom LVL 275 alebo tak niečo :-D
Jj, dvojce nikdy neodpustim převážně nudné levely a prekourene recyklované, a často taky nudne, bosse. Ale z hlediska mechanik to fakt hladce předbíhá jedničku a trojku. Jediné, co mi v tom chybí, je bumbani estusu při chůzi. :)
@Charllize (21.02.2020 12:08): jako jednotku asi nic nepřekoná. Ale mě osobně tam vadilo, že cestovat mezi bonfiry šlo až později. Nejsem nadšenec do backtrakingu. Si pamatuju, jak jsem tam špatně jednou odbočil a skončil jsem v lokaci, kterat byla skoro už na konci hry :D a já ještě ani neměl Lord Vessel :D
@kristmeister (21.02.2020 12:04): Ano, dvojka je obecne brana jako nejhorsi. Za mne osobne je nejlepsi, protoze mi prisla nejvic staroskolska a nektere jeji mechaniky me hodne bavily. A jeji upgradnuta verze je u me jedna z nejlepsich her vubec.
@kristmeister (21.02.2020 11:27): Ja som to robil štýlom, že som prešiel nejakú lokáciu a potom som si pozrel na wiki, že čo tam všetko je na 100%. a doexploroval som potom missnuté veci.
A že toho niekedy nebolo úplne máličko....