Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Rapier (24.10.2019 18:11): engine C&C a RA1 je tuším naprosto stejný.

Tak nejde až tak o 3D. Šlo mi o to to někam posunout. Je třeba si sundat růžový brejle. Hratelnost prvních dílů je prachbidna. Těží to jen z toho jaká je to klasika. A podle mě je spousta těch budv a jednotek už v základu nakreslené ošklivě. A ošklivá věc se nestane pěknou přidáním pixelů.
Náhodou remaster má původní atmosféru a vypadá moc dobře s těmi novými texturami!
Nedávno jsem C&C rozhrál na 23" FHD monitoru v 640*480 a nevypadá to vůbec špatně. Jasně že to je staré ale když člověk není zmlsaný grafikou a možnostmi KCD a W3 tak to stále jde. :)

Mě se třeba neskutečně líbí původní grafika Dune 2000, která v tom modu přes který to lze hrát vlastně jen nabízí možnost hrát ve vyšších rozlišeních, včetně QHD rozlišení. Ale grafika je jinak původní. Je fakt, že Red Alert 1 engine byl o dost lepší než ten v prvním C&C, o tom žádná.

Proboha lidi, zapomeňte rychle na nějaké 3D nesmysly, to je jako kdyby jste chtěli po Microsoftu aby Age of Empire 1/2 udělali ve 3D. Zaplať pánbůh, že většina RTS je jen ve 2D.

BTW k čemu zlepšovat C&C TS, vždyť pořád vypadá skvěle! Tak dobře, možná podpora vyšších rozlišení by se hodila.
No jeste to tak.... kurv.. to prevodem do 3D :)
Bohate postaci, pokud tam jen osetrej to staveni budov a jednotek. To byl tenkrat trochu opruz.
U RA2 a TS bohate staci konverze do HD.. tam to jinou zmenu nepotrebuje. RA2 je samo nej ze serie, tesne nasledovano TS.

Hlavne zadny moderni ficurky...
@Paul (24.10.2019 15:54): Já právě čekal 3D nebo pseudo 3D a nějaký staronový mechaniky z provařenejch modernějších strategií. Tohle je pro mě zklamání. Ale budget asi na tohle ani neměli v plánu.

Přesně tak si myslim, že to dopadně. Pár map nebo skirmish a konec.
@Paul (24.10.2019 15:41): Jo jako jo, ale já se na to těšil a teď jak to vidim, tak si vlastně říkám proč bych to hrál znovu. Ona je v tom dost nostalgie. Ty mise v originále vlastně nijak extra zábavný nejsou. Filmečky mezi misema kolikrát nijak nenavazují na dění ve hře. Já to rozjížděl pře pár lety s velkým nadšením a asi po pěti misích skončil. Nemělo smyls to hrát. Furt to samý. Chybý tomu imerze.

Čekal jsem prostě něco trochu víc než jen HD. Mechanismy tý hry jsou podle mě hrozně zastaralý.
@Cobot (24.10.2019 15:38): mě tedy ne. Originál v 320x200/640x480 je dneska dost vopruz hrát, ale když to bude zremastrovaný aby to podporovalo všechna moderní rozlišení, mělo zremastrovanej soundtrack a 100% celkovou funkčnost, tak si to zas zahraju hodně rád. Je to remaster, ne remake.
@mazar1234 (02.08.2019 20:08): Zajímavá informace :) Já to obsazování moc nepoužíval pokud to nechtěla přímo hra, radši jsem všechno rozmetal na prach. Ale jak jsem psal, nejsem žádný stratég :)
@Han22 (komentář): Asi 3 tyzdne dozadu som si to cvicne presiel :-D

Inac paradoxne niektore cheatovacie finty co ma pocitac sa daju vyuzit proti nemu, specialne to plati v poslednej misii za GDI, kde sa opakovanym obsadzovanim minizakladnicky so 6 silami daju harvestovat miliony :-D

Pocitac je totiz strasny ojebavac a neharvestuje 700cr z jedneho harvestu ako hrac, ale jedna jedina davka mu vzdy naplni doplna vsetky kapacity (sila) ktore ma. Cize z jedneho harvesteru si kludne doplni aj 10 000 ak ma postavenych tolko silos.
@pajmič (28.06.2019 03:50): Ja som to kúpil asi pred 2 rokmi na Kinguine za 5€, ale z času na čas si nejakú kampaň z niektorej CC prejdem zo srandy, teraz mám aktuálne rozohranú GDI v tomto CC.

Je tam sranda, že podľa splnenia tej misie s Commandom (lvl 6 myslím) tam môže byť jedna misia navyše ak hráč nezničí tú správnu budovu ktorú má zničiť.
@Paul (27.06.2019 09:42): jj slyšel ale mám dobrou zprávu.

Na Intel + Nvidia + 1440p monitoru jsem musel nejprve spustit C&C Launcher ale nespouštět první C&C, pak zkontrolovat přímo na souboru C&C95.EXE v režimu zpětné kompatibility že je zatrženo spustit v 640*480 a až poté spustit první C&C přímo z toho launcheru a výsledek? Grafika naprosto bez chyb! Paráda :)
@Malignus (23.06.2019 23:40): tak jsem to zkoušel na domácí sestavě s i5-2400, GTX 1060 6 GB, 1440p monitoru a Windows 7 SP1 64 bit. Stejný postup aplikovaný níže mě nepomohl. Pokaždé když jsem dal C&C95.EXE v režimu zpětné kompatibility spustit v 640*480 tak se to nastavení samo odebralo, i když jsem jej ručně potvrdil. Hm, takže první C&C jedině na chatě. :)

Bez toho nastavení stejná chyba v grafice, filmech, atd. jako na AMD. Spustit to v 640*400 lze ale ...
@Malignus (23.06.2019 19:29): může to být kombinací OS a GPU. Když jsem tu Ultimate Edici zkoušel rozjet na Windows 8.1 64 bit s Nvidia GT 840M, tak vše funguje bez jakýchkoliv zásahů. Na Windows 7 SP1 64 bit jsem měl s ATI HD 5750 problém s grafikou. Je klidně možné že ten problém není na nových Nvidia a AMD kartách. Může to souviset s ovladači GPU.
Tak jsem rozjel první C&C z C&C The First Decade z Ultimate Edition na Window 7 64 bit i na ATI HD 5750. V menu, filmech a grafice hry, prakticky všude jsem měl podivné artefakty, některé barvy chyběly a byly nahrazeny růžovou.
Řešení: v adresáři hry kde je nainstalovaný první C&C v C&C95setup.exe zvolit místo default 640x400 rozlišení 640x480 a poté na C&C95.exe v režimu kompatibility zvolit spouštět v rozlišení 640x480, pak je veškerá grafika ok, s tím že hru spouštím přes launcher C&C, který se automaticky vytvořil na ploše.

Minulý rok v létě jsem hrál a dohrál Dune 2000 za všechny 3 rody, letos v létě pokořím první C&C.

EDIT: pro ty co mají staženo ISO s prvním C&C zdarma. Jak C&C, tak Red Alert jsou 16 bit aplikace, ty normálně nelze nainstalovat na 64 bit systémy. Není nutné mít 32 bit Windows ve virtuálce, s pomocí tohoto programu velmi jednoduše nainstalujete 16 bit aplikaci na 64 bit OS. Více zde.
@Paul (14.11.2018 20:24): Hehe, remaster znamená, že se tam nějak magicky přidají "loot boxes"? .-)

Ale jinak se těším, Red Alert má dost silnou nostalgickou hodnotu (i když už vlastně tu poslední C&C antologii mám).