Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevíte prosím o nějaké hře která by měla podobnou část taktické části s real time bojem ? Prosím jestli jo písnite mi do zprávy, předem moc děkuji.
(nehledám ale Star Trek: Away Team o tom vím a nelíbí se mi to) kdyby bylo něco jako Xcom Apocalypse (3 díl)
Já bohužel taky narazil na bug se zbraněma. Mám epic brokovnici, dal jsem ji mutonovi a už si ji teď z nějakého důvodu nemůže vzít nikdo jiný, což mě štve. Sice ho používám často, ale rád bych to občas dal Claymoreovi (mimochodem podle mě nejlepší postava).
@SilentWolf (26.04.2020 12:19): Zdá se mi, že hra tyhle základní itemy úplně nesmyslně bere jako samostatné entity, ne jako nekonečný zdroj jako to bylo ve dvojce. Co jsem tak koukal do diskuzí, tak zmizelé zbraně jde nahradit koupí nového androida, ale armor ne. Zkusím to ještě vyřešit nějakým konzolovým příkazem.

EDIT: GiveAllItems příkaz přidá do inventáře všechny itemy... až na armor :))
@Ronik (26.04.2020 12:13): mě se líbí, že když má vybavený Claymore brokovnici, tak má u ní napsáno (x2).. jako chápu, v inventáři mám dvě, ale pokud tím vybavím nějakého člověka, tenhle čítač by mohl zmizet.. :D
No, já si asi dám pauzu, dokud to trochu neopraví. Teď mi z inventáře začaly mizet equipnuté i neequipnuté zbraně a armory. Claymore se z tréninku vrátil beze brokovnice i armoru, brokovnici sice v inventáři ještě jednu mám, ale armor už ne. Navíc se mi bůhvíproč začaly množit medkity. Vyrobil jsem jeden a už jich mám osm :)
@Karasman (26.04.2020 10:36): já si myslel že jsem divný a původně jsem tu na ten interface nechtěl ani nadávat.. ale pak jsem si řekl, však co, netřeba hrát si na elitu.. :D tak jsem rád, že nejsem sám, kdo s tím má problém.
Nemám sice odehráno ještě moc, ale zatím jsem nenarazil na jediný bug... Každopádně ten interface na základně vymýšlel nějaký voblouk, to je fakt tragédie. Hlavně zavření okna vlevo dole, na to si snad nezvyknu...
@raisen (26.04.2020 10:01): Je to tak.. (a hlavně mi to freeznulo tak, že to nešlo nijak shodit, po letech jsem musel natvrdo restartovat PC :D ) a super je taky že když občas minimalizuji, tak se mi problikne obrazovka o nějakou misi dozadu. Zajímalo by mě kde se uchovává taková věc. :D Prostě hraji misi a minimalizuji to a vidím probliknout obrazovku kde jsem si o půl hodiny zpět vybíral nového vojáka, nebo z mise která byla předtím.

Jinak rada pro ostatní. V jedné misi máte stát s celým týmem na nějaké plošině. Ale jedna to schytala a tělo nešlo zvednout. Nezoufejte a na té plošině vydržte do konce kola. Pak se spustí animace. Já už nabyl dojmu, že jsem si to bugnul a budu to muset rozehrát znovu. Tělo nešlo zvednout, ukazatel úkolů psal 3 lidi na plošině a nechtěl mi odkřížkovat "všichni členové na plošině" a já tam přežíval a hledal čtvereček, kde bych mohl vzít to tělo.

Takže.. tělo netřeba zvedat. Stačí se na plošinu dostat se třemi a počkat na ní.
Párkrát se mi stalo (ovšem na těch pár hodin spíše často), že hra zamrzla, když měly přijít posily nepřátel. A co tak čtu na internetu, tak je to častý problém, tak doufám, že to brzy opraví. Je mi ale vždy záhadou, jak takový typ bugu může projít do verze při vydání. Vždyť vývojáři tu hru snad také hrají, ne?
Ta hra je dělaná prostě aby nešla vypnout, myslím, že na základně se to uloží jen hned ze startu a pak až v misi, takže kamkoliv se po misi podíváte a cokoliv uděláte, už si pak budete říkat "hmm.. zapomenu co jsem udělal, tak si dám asi nějakou misi".. teď máte breach, po něm vám bude líto hru vypnout, když to máte "rozdělané" a je to jen jedna místnost. Tak odehrajete dvě kola a voilá.. je tu druhý breach ze tří a to už si řekne "tak to už asi dojedu no". A jen co to dohrajete, tak kdesi stoupne panika, někde se vám udělá nová zbraň, nebo vyměníte někoho na ošetřovně a opět jsme tam kde byli "hmm,, zapomenu že jsem si to takhle naklikal, tak vlezu do další mise, tam se to uloží..." opět breach a opět "tyjo... toho jsem tak pěkně načal.. ještě ho zkusím střelit.. a ještě tohle..."

:D achjo :D
Tak nějak si pořád říkám, že bych si spíš než pokračování časové linky pro tento formát hry dokázal představit dobu z "The Bureau: XCOM Declassified".

Ale baví to víc a víc. Je to jak droga, primárně díky tomu, že mise jsou tak krátké že od toho nejde odejít.. :D
To mě ani nenapadlo. Přitom Jane Kelly je v mém playthrough vždycky hlavní postava. Něco jako Shepard. Spolu s Dragunovou rozsévají smrt hlavně ony. A proto jsem našel takové kouzlo v hraní na ironmana. :D
Mimochodem, nevím, jestli to všem tady došlo a jenom já jsem tak blbý, ale někdo v komentech pod jedním z videí z Chimera Squad napsal, že director Kelly je Jane Kelly z tutoriálu v XCOMu 2. To mě třeba vůbec nenapadlo. :D
@Electricman37 (25.04.2020 12:10): Mě hlavně vadí že na tu jednotku nejde kliknout v tom pravém menu. Kamera se zaměří jen na ni ale neoznačí ji. Je to dost clunky na to, že je to tak malá hra.

Teď mi to spadlo. Chybová hláška stylu "Hello Commander.. potřebujeme váš report, abychom to mohli patchnout :D Můžeme?"
@SilentWolf (25.04.2020 12:07): Ten robot se tuším nasadí automaticky na další breach, pokud ti nějaký agent odpadl. A ten stun je takový divný no, on se do toho asi počítá i ten tah, který právě probíhá, ale tohle by teda měli spravit.
@raisen (25.04.2020 12:05): Jo, mám to úplně stejně. Jednou jsem se takhle furt divil, jaktože mi nejde přepnout na další jednotku, když se s ní potřebuju pohnout, tak jsem myslel, že je to nějaké rozbité a pak mi to došlo... :D
Teď mě to začalo bavit o něco víc. Vybral jsem si holt do startu blbou frakci, po které jít. Až moc mi to pak připomínalo právě ten shadowrun. :D Teď je to zas něco úplně jiného.

Já třeba doteď nevím, k čemu mi je robot. Nevidím způsob jak ho použít. Nevím, jak funguje odpočítávadlo stunu, protože omráčím týpka, napíše to stunned: 1. A hned ten příští tah normálně hraje. Nemělo by to nejdřív vypršet? :D

A měl jsem teď jednu misi, která mě trochu potrápila (byla to poslední mise lovu na frakci). A jako jo... lepší a lepší.

Cha... teď po mě týpek hodil granát, na Torque a Blueblooda, který zrovna tah předtím hrál. Tak s hadicí jsem se odplazil pryč a jazykem přitáhl Blueblooda ke mě.. :D prostě lol.
So far so good. Aj ked, teda stal sa mi uz jeden z bugov co koluju po internete (nemohol som priradit agenta na breach point - ziadneho, i ked som ho mal spravne vybaveneho).

Hratelnostne super, breach mechanika je moja oblubena; velkost misii je uplne super - vacsinou kratke a rychle, ides rovno do akcie; strategicky layer ma tiez cosi do seba (velmi vzdialeny Apocalypse vibe mam z toho :) )

Timeline je rovnako fajn - clovek sa musi naucit uplne novy pristup k strategii a taktike. Stale sa mi stava, ze chcem prepinat na ineho vojaka v jednotke, ale... Nie, tu musim jednat s tym co mam a prisposobit sa situacii, ktora vznikla. Za mna super, aj ked to musim este dostat do krvi. 700+ hodin XCOM2 len tak zo zvyku nevymazes :)

Stale sa mi nepaci, ze mas preddefinovane postavy - no je v XCOM hre velke "no, no!" Kombinacia preddefinovanych a vlastnych postav by bol najlepsi kompromis.
@Ronik (25.04.2020 00:11): Až na tu obtížnost souhlasím, mně to teda přijde obtížné tak akorát. Ale ten breach by mohl být fajn, kdyby to dali jenom na určité mise, nějaká infiltrace nebo tak. Mimochodem, nevím, jak to mají ostatní, ale mně se hrozně líbí ten soundtrack a jednotlivé tracky mi přijdou narozdíl od předchozích XCOMů takové víc zapamatovatelné. Já vím, že u strategií asi moc lidí soundtrack nezajímá, ale tady mi fakt přijde mimořádně dobrý. :D
Taky mě to baví. S dvojkou to nemá smysl srovnávat, ale i horší XCOM pořád slušně zabaví. Ne že bych timeline chtěl do trojky, ale pro jednou je to fajn zpestření. Breach je fajn, tu bych v trojce v nějakých misích viděl docela rád. Ne každá mise nutně potřebuje pomalý přesun po mapě :) Taky se mi líbí variabilita agentů, řekl bych, že si s těmi různými kombinacemi půjde dost vyhrát. Ale zabugované a graficky ošklivější než XCOM 2 to tedy je a i na třetí obtížnost ze čtyř mi to přijde nějaké zvláštně jednoduché.
Prvních pár hodin odehráno a mě to teda baví. XCOM 2 byl určitě lepší a mnohem plnohodnotnější, ale jakožto takový experiment mě to zaujalo. Některé prvky si klidně dokážu v určité míře představit i v klasickém pokračování.
No nic moc.. je to takové S.W.A.T.: Aliens. :D Postavy nudné, docela to buguje. Pořád přemýšlím, že zítra radši znovu rozehraji XCOM 2. Špatné to není, nebylo by to špatné ani za tu dvacku, ale XCOM zážitek od toho nečekejte. Spíš si připadám, jako bych hrál souboje v těch nových Shadowrunech. Navíc je tu brutálně nepřehledné UI. Pořád klikám někde blbě. Na tak malou hru je v těch meníčkách docela bordel. Nelíbí se mi ani ten breach systém, kdy jsou mise vlastně seskládané z maximálně 3 místností a před každou si naklikáte, jak do ní vpadnete a skrz to získáváte nějaké drobné bonusy apod.. nevím no, asi mě víc bavilo optimalizovat moje sniperstvo, řetězit akce apod.. a jo.. když už jsme u těch akcí, tak jednotky jdou po sobě jedna za druhou, už tedy odpadá taktizování stylu "ty ho načneš a pak uvidíme, jestli budu muset střelit i sniperem, nebo vystřelím na někoho jiného".

Pevně doufám, že je to jen odbočka a trojka si od něj NIC nevezme. :D

Ale úplně si dokážu představit Mass Effect takhle. Tak uvidíme, jak dopadnou ty Gearsy.
XCOM nakonec vyplodí hru policajta pro bootlickery, kteří ještě musí v nějaké libertariánské dystopii škudlit vlastní prachy. To je boží!

Za deset dolarů to snad bude aspoň na chvíli zábava.
Doufám, že to bude dobré. Teď jsem si znovu nainstaloval a dal jednu misi v XCOM 2 a teda po ujištění, že už nikdy nechci hrát na nic jiného než na ironmana, jsem měl nutkání to z fleku rozehrát znovu (za tu dobu člověk zapomene kde skončil a s čím pokračovat a na co se soutředil).

Ale když teda má vyjít tohle, tak si asi dám spíš tohle.

A taky moc doufám v 3 díl. Jinak zajímavě vypadá i ten Gears Tactics.
@raisen (15.04.2020 08:24): To by bylo zajímavé, to si to musím dát podruhé na ironmana. Každopádně těším se a to hodně. Po zklamání v podobě Phoenix Pointu jsem se těšil hlavně na Gears Tactics (a stále se těším), ale tohle oznámení mě včera velmi mile překvapilo. Líbí se mi, že zkouší nové věci, jako třeba ta časová osa.
Prý bude i podpora modů, tak se těším, co hráči zase vymyslí. A jsem zvědavá, jestli někdo předělá (a jestli to půjde) souboje z tohoto do XCOM 2.

Jinak dle oficiálních informací Ironman bude ještě těžší v tom smyslu, že neúspěch v jedné misi zapříčiní restartování kampaně a je nutné začít od úplného začátku.