@Syndrom (18.05.2020 13:00): "stačí patch" - ok, dál už se nezapojuju :D
Diskuze
Oni kluci tady jsou nasrany kvuli tomu W3, tak prskaj jak krecci na vsechno. Ono je to zas prejde az Blizz vyda D4 nebo tak..pak je zas budou na rukou nosit :)
Remastery jsou v mode asi uz 10 let a je to jako v pripade DLC uz standart. Proc? Lidi to kupuji. Ale vy nemusite a muzete hrat ty stare verze, jsou porad k mani.
Crytek se topi ve srackach uz delsi dobu ne? Tak treba jim to pomuze pak udelat tu vasi vysnenou zajimavou hru :)
Remastery jsou v mode asi uz 10 let a je to jako v pripade DLC uz standart. Proc? Lidi to kupuji. Ale vy nemusite a muzete hrat ty stare verze, jsou porad k mani.
Crytek se topi ve srackach uz delsi dobu ne? Tak treba jim to pomuze pak udelat tu vasi vysnenou zajimavou hru :)
@Bursoft (18.05.2020 12:53): W3 vypadá jak blitka kvůli remasteru. Jak poblitá blitka. Mafie je na GOGu. U Crysis stačí patch. Protože místo toho aby dělali něco zajímavýho, tak rejžujou zbytečnosti.
Ježíš Marjá.. vývojáři si dovolují předělávat starý hry. Nechcete rovnou napsat petici, jestli nejsou úplně blbí? Prej teď po netu letí.
Vůbec nechápu, proč se někdo diví nebo rozčiluje nad skutečností, že pokud jsou starý hry oblíbený, tak se prostě předělávají na moderní systémy s moderní grafikou. W3 na dnešních rozlišení vypadá jak blitka, Mafia má možná problémy s kompatibilitou, Crysis neumí využívat moderní procesory, Crash Bandicoot šel hrát jen na PS1, remake z něj znovu udělal záležitost pro masy. CoD lehce zmodernizoval grafiku a jak dobře se prodává. Když to lidi kupují, tak proč to nedělat..
Vůbec nechápu, proč se někdo diví nebo rozčiluje nad skutečností, že pokud jsou starý hry oblíbený, tak se prostě předělávají na moderní systémy s moderní grafikou. W3 na dnešních rozlišení vypadá jak blitka, Mafia má možná problémy s kompatibilitou, Crysis neumí využívat moderní procesory, Crash Bandicoot šel hrát jen na PS1, remake z něj znovu udělal záležitost pro masy. CoD lehce zmodernizoval grafiku a jak dobře se prodává. Když to lidi kupují, tak proč to nedělat..
@Clorky (18.05.2020 12:11): jo, to sem se taky zasmál. Úplně zbytečný. Stejně jako COD 4. Sem čekal, že aspoň těm blizzardům dojde, že stačí jen optimalizace na nový systémy a widescreen/high resolution. Sem zvědavej jestli zmrdaj i Diablo 2.
@player (17.05.2020 16:58): Bude i remaster Crysis, to je podle mě naprostá úchylka. :-)
@M.a.t.t. (18.05.2020 10:17): me uz zarazi proc se nekdo rozciluje ze nekdo neco dela. Vsak at to udelaji. No a?
@player (18.05.2020 09:11): Pretože keď už robia remake jednotky a remasterujú dvojku, minimálne by sa hodilo nezanedbať ani trojku, ktorá bola - keď už nič iné - v čase vydania extrémne zle optimalizovaná. Čo už odznelo aj nižšie.
@player (18.05.2020 09:11): Protože chtějí vydělat lehce peníze ;-)
@player (18.05.2020 09:11): Já trojku nehrál, ale prej má dost špatnou optimalizaci. Třeba s tím něco udělalj. Navíc vypadá líp když hodíš do prostoru 3x remaster než 1x remake + 2x to co už pár let prodáváš.
@M.a.t.t. (17.05.2020 17:10): Dobře tak proč budou dělat remaster teprve 4 roky staré hry?
Remake je kompletně nová hra vytvořená od nuly jako třeba Resident Evil 2 > Resident Evil 2 nebo Final Fantasy VII > Final Fantasy VII Remake. Remaster je jen facelift, náklady jsou minimální v porovnání s remakem a proč to nevydávat, když to lidi kupují, že ?
@player (17.05.2020 17:28): Remaster = vezmem hru, dáme tam sem tam lepší assety, umožníme enginu 1080p/UHD když jsme předtím programovali jak prasata a ten engine to neumí od základu. Přepíšeme pár grafickej efektů a máme starou hru ve vůni.
Předělávka = remake.
Dá se to taky srovnat s filmovým průmyslem: Remake = natočíme to znovu, možná upravíme trošku scénář. Remaster = vezmem původní negativy, protože starej 2k master pro DVD/VHS/Laserdisc už nedostačuje, naskenujeme je do 4k, zaretušujeme nějaký praskliny a škrábance a hurá s tím na Blu-ray/UHD Blu-ray/Netflix.
Předělávka = remake.
Dá se to taky srovnat s filmovým průmyslem: Remake = natočíme to znovu, možná upravíme trošku scénář. Remaster = vezmem původní negativy, protože starej 2k master pro DVD/VHS/Laserdisc už nedostačuje, naskenujeme je do 4k, zaretušujeme nějaký praskliny a škrábance a hurá s tím na Blu-ray/UHD Blu-ray/Netflix.
@M.a.t.t. (17.05.2020 17:10): Remaster = předělávka původní hry.
@player (17.05.2020 16:58): A kto písal, že ju budú prerábať? Ide o klasický remaster.
@Brasikona (16.05.2020 18:16): Proč budou předělávat i trojku Mafie, když ta vyšla teprve před 4 lety? To nedává smysl.
https://www.youtube.com/watch?v=nHy9zJMnjgM
https://www.youtube.com/watch?v=nHy9zJMnjgM
Mimochodem, česká stránka na Mafia Game zase jede, samozřejmě už v duchu Trilogy: https://mafiagame.com/cs-CZ/
@BINGMAN (15.05.2020 12:19): Dělají to proto, aby si jich všim investor nebo rozjeli crowdfunding jak píšou v úvodu toho prototypu. Zatim sem to dohrál do půlky a gunplay z toho mají nejhorší, skoro nehratelnou. Konceptem (např. stejný menu v místnosti a ilustrativní přechody kapitol) je to Mafii tak podobný, že je to na hranici plagiátu, ale srát. Nápadem rozhodně sympatický.
@BINGMAN (15.05.2020 12:19): To by mě zajímalo, jak ten králíček vypadá ve finální verzi, jestli teda nějaká existuje.
@Charllize (15.05.2020 12:33): No mě se to zatím taky vůbec nelíbí a nic od toho neočekávám, ale vývojáři můžou překvapit.
@Charllize (15.05.2020 12:33): No mě se to zatím taky vůbec nelíbí a nic od toho neočekávám, ale vývojáři můžou překvapit.
@BINGMAN (15.05.2020 12:19): ja jen dokonce ze to ma byt verejne hratelne, jakoby cekali co na to kdo rekne a nemeli zadny dalsi plan :)
@Charllize (15.05.2020 12:13): Proč to ukazují, nevím, ale takový prototyp slouží k tomu, aby vývojář viděl, jak jeho nápady vypadají v praxi. Jestli je to zábava, jestli herní mechaniky fungují, jak se zamýšlelo apod. A cesta od prototypu k finálnímu produktu může být dlouhá a trnitá a ano, není neobvyklé, že se celý projekt/mechanika smaže a začne se od začátku, protože to prostě nefunguje/není to zábava. (velmi zjednodušeně řečeno)
Edit: Typický herní prototyp. Bez animací, bez dodělané grafiky, jen zkouška mechaniky
Edit: Typický herní prototyp. Bez animací, bez dodělané grafiky, jen zkouška mechaniky
@BINGMAN (15.05.2020 12:11): Ok, jen aby. To to cely smaze a udela znovu ? Tak proc to ukazuje ? :)
@Charllize (15.05.2020 00:33):
@Walome (15.05.2020 09:35): Je tam výslovně uvedeno, že se jedná o prototyp. Takhle případná finální verze nebude vypadat ani náhodou.
@Walome (15.05.2020 09:35): Je tam výslovně uvedeno, že se jedná o prototyp. Takhle případná finální verze nebude vypadat ani náhodou.
@Charllize (15.05.2020 00:33): jojo tohle je hodne legracni.
Verolex byl i v jedné modifikaci do Mafie, mám pocit že se to jmenovalo Ikariam nebo tak nějak.
@Red (15.05.2020 01:59): nj, je to divny...nejaky komousky leta, mluvej tam jak dnesni omladina a vsude jezdi trabanty a velorexy. takovej pejsko kocici dort v hrozne amaterskym stylu :) Ale nepopiram ze na tom nekdo odvedl dost prace.
@Charllize (15.05.2020 00:33): No asi to mělo být posměšný, ale mně to přišlo úplně boží.
Mno, opravdu u nas je ta Mafie silne inspiracni. Teda, je to otresny :)
https://www.vortex.cz/hrajeme-zive-novou ... ku&utm_campaign=null
https://www.vortex.cz/hrajeme-zive-novou ... ku&utm_campaign=null
@Syndrom (14.05.2020 12:54): Však já to myslím nadneseně :-)
odkaz Cool.
@Bursoft (14.05.2020 13:37): Ti už pomalu mizí, naštěstí :D
@Brasikona (14.05.2020 13:31): Tak na internetu jsou všichni odborníci na všechno :D Momentálně se na facebooku pohybuje nejvíc epidemiologů v historii lidstva :)
Co tak koukám na Facebook (asi se budu muset odhlásit, nebo mě trefí), tak jsou ze všech najednou odborníci na český dabing... Dokonce jsem si povšimla, že máme zvýšenou návštěvnost Dabingfora, to nebude dneska náhoda.
Čekám na první petici! Ale už se nezasměju tolik jako u pokusu o petici na CP2077...
Čekám na první petici! Ale už se nezasměju tolik jako u pokusu o petici na CP2077...
@ajne (14.05.2020 12:43): É ne. Jako hráči můžeme napsat skutečně něco hodnotnýho včetně širších témat a spekulací. Nadávání a ódy jsou přesně dvě věci, co bysme dělat nutně nemuseli.
Už tady někdo zmínil, že chleba byl levnější a do kina se chodilo za korunu? ...
Teda přijde mi, že tu lítají zbytečné emoce. Vlastní práva na značku, a ať se to komu líbí či ne, mohou si udělat remaster či pokračování jak se jim zachce. My jako hráči můžeme leda na vyšlý produkt napsat ódu či zanadávat. Nechal bych dohady, uvidíme, jak bude výsledný produkt vypadat. Třeba bude super, třeba bude stát za nic - a pak máme jako hráči možnost nekoupit, není rok 1985, dnes není problém si na internetu zjistit, jestli za to hra stojí. Tak vyčkejme, a já budu potichu doufat, že to bude stát za to.
@Charllize (14.05.2020 11:52): tvl to je jak kdybys plival na databaziher pomalu :)
@Syndrom (14.05.2020 11:46): Tak mozna kdyby komunita do toho nezasahovala plno lidi co zkouseji delat hry by odpadla a takzvane by se odelilo zrno od plev a vychazeli by jen ty dobry hry. Takhle kazdej moula dela nejakou hru ktera stoji za prd a ceka ze mu lidi reknou co s tim ma delat, a pak to je sice asi o neco lepsi ale stejne to porad nestoji za nic.
Me jen vzdycky zarazi jak je kazdy druhy hrac herni designer a vi jak to udelat lip. Ty vole, dyt lidi prepisujou scenare her a kolem toho se sejde skupinka dalsich blbu co jim pritakava jak to je lepsi a podobny obskurnosti. pritom ten co to cely prepsal nejvetsi vec co kdy sepsal byla dlouha sms mame kdyz ho vyhodily z prace ze jde bydlet k ni :)
Me jen vzdycky zarazi jak je kazdy druhy hrac herni designer a vi jak to udelat lip. Ty vole, dyt lidi prepisujou scenare her a kolem toho se sejde skupinka dalsich blbu co jim pritakava jak to je lepsi a podobny obskurnosti. pritom ten co to cely prepsal nejvetsi vec co kdy sepsal byla dlouha sms mame kdyz ho vyhodily z prace ze jde bydlet k ni :)
@Charllize (14.05.2020 11:43): neschopnost udělat něco inovativního je dneska všeprostupující, takže si myslim, že je to už spíš příznak doby se kterym se musíme naučit pracovat, než být nasraný, že PC má 100 skvělej her během nějaký zlatý dekády a šmitec. Schopnosti řemeslný sou naopak drastický. Lidi v hernim průmyslu dřou do úmoru a nároky na kvalitu práce sou insane.
@Charllize (14.05.2020 11:43): De vo to jak se sbírá. Na co se hledí. Ale jasně, ten způsob jak remakujou Gothic je docela unikát pokud vim, takže nějaký hard evidence o tom zatim nemáme.
@Syndrom (14.05.2020 11:40): No ja nevim, podle me od ty doby co do her keca komunita a hromadne se sbira feedback a stala se z toho samozrejmost tak jsou hry spis horsi, ale tak vec nazoru. A ok, abych nebyl za skarohlida, obcas se zadari a k necemu to byt muze :) A asi to taky mozna bude neschopnost lidi co hry delaji, asi nemaji dostatek invence a zkusenosti aby to zvladli sami. Taky dneska kde kdo dela hru v garazi, ze:)
a že je to krásnej příklad spolupráce komunity a hardcore fandů s vyvojářema, co tomu rozumí. Hrozně se mi ten koncept libí. Řekněte nám co máme dělat :)
@Clorky (14.05.2020 11:33): Ne hráči co nehrají na PC. Ne hráči co hrají na PC ale Mafia se k nim nedostala, nebo ji zkusili a nepřekousli postarší grafiku. A těch je docela dost. Díky remaku se k Mafii dostanou generace hráčů co by o ní jinak skoro ani nevěděly.
@Charllize (14.05.2020 11:35): Myslim to tak, že ten remake co chystaj bude se zpětnou vazbou fanoušků, který fakt jen nejsou lidi, co se baví na fórech.
odkaz
odkaz
a že je to krásnej příklad spolupráce komunity a hardcore fandů, co tomu rozumí.
odkaz
odkaz
a že je to krásnej příklad spolupráce komunity a hardcore fandů, co tomu rozumí.
@Syndrom (14.05.2020 11:13): jak to myslis? Prvni dva dily vysli naprosto bez pomoci komunity a jsou nejlepsi :)
@Paul (14.05.2020 11:27): jj, souhlasím. Firmy mají rády peníze a hráči dobré hry. Hráči ale už mají tu dobrou hru k dispozici 18 let.
@Brasikona (14.05.2020 11:25): Bych jen dodal, že dabing Warcraftu 3 je naprosto v pořádku. Překlad už tolik ne.
@Clorky (14.05.2020 10:51): protože...firmy mají rády peníze? A hráči mají rádi dobré hry?
@montana (14.05.2020 08:45): Já si ten starej dabing v kombinaci s moderní realistickou grafikou nedovedu představit. Teď jak jedničku hraju po 15 letech znova, tak tam funguje nostalgie a jsou to super vzpomínky. Ale jinak je ten dabing audiokvalitou i výkony stejně směšnej jako u W3. To že tam jsou legendární hlášky, na kterých každej z nás vyrostl a známý daberský jména z toho fakt nedělá kvalitní herecký výkony pro AAA dobovou hru.
Před 20 lety to bylo boží, teď je to prostě jen vtipný.
Zrovna na Warcraftu a Mafii se dá krásně srovnávat, a to nejen kvůli datu vydání. Vezmeme-li samotné audio soubory, je Warcraft kvalitativně úplně jinde, výš. Ale ono i co se týče hereckého projevu, tam se dá také srovnávat, je to dost podobný styl, bych řekla. Lehce nadnesený, nevážný, v určitých chvílích přesný a jdoucí po významu. Popravdě mě nenapadá lepší příklad, s nímž by se dalo srovnání udělat.
Ale rozhodně nesouhlasím se směšnými výkony, obě ty hry si to tehdy evidentně žádaly (to, že se anglický dabing M1 vydal trochu jinou cestou, je trochu zvláštní), protože nevybočují jen některé postavy, ale lze v tom podle mě vidět jasný záměr z hlediska režie, což u Mafie jde i za Vávrou, ačkoli později tvrdil něco jiného. Na Warcraftu mě spíš trápí počet chyb v překladu a nejednotnost výslovnosti, což přikládám tomu, kolik tam bylo překladatelů, i když se dle starého rozhovoru prý úzce spolupracovalo s Blizzardem. V Reforged původní dabing funguje. Jak by tomu bylo u M1? Těžké říct, ale všem nám je jasné, že nostalgie dělá divy.
Před 20 lety to bylo boží, teď je to prostě jen vtipný.
Zrovna na Warcraftu a Mafii se dá krásně srovnávat, a to nejen kvůli datu vydání. Vezmeme-li samotné audio soubory, je Warcraft kvalitativně úplně jinde, výš. Ale ono i co se týče hereckého projevu, tam se dá také srovnávat, je to dost podobný styl, bych řekla. Lehce nadnesený, nevážný, v určitých chvílích přesný a jdoucí po významu. Popravdě mě nenapadá lepší příklad, s nímž by se dalo srovnání udělat.
Ale rozhodně nesouhlasím se směšnými výkony, obě ty hry si to tehdy evidentně žádaly (to, že se anglický dabing M1 vydal trochu jinou cestou, je trochu zvláštní), protože nevybočují jen některé postavy, ale lze v tom podle mě vidět jasný záměr z hlediska režie, což u Mafie jde i za Vávrou, ačkoli později tvrdil něco jiného. Na Warcraftu mě spíš trápí počet chyb v překladu a nejednotnost výslovnosti, což přikládám tomu, kolik tam bylo překladatelů, i když se dle starého rozhovoru prý úzce spolupracovalo s Blizzardem. V Reforged původní dabing funguje. Jak by tomu bylo u M1? Těžké říct, ale všem nám je jasné, že nostalgie dělá divy.
@Charllize (14.05.2020 11:11): Vysrali se na můj názor a takhle to dopadlo u Reforged. Ať to tak nedopadne i u všemi milované Mafie. :-)