Hmm, takže ukážou jen "narrative trailer", tzn nejspíš sestřih cutscén. Gameplay bych nečekal. Plus teda ještě rozhovor s Černomužem.
Diskuze
Dámy a pánové... Libor Hruška alias Billy (Johnny) z M1 a Eddie Scarpa z M2 se vrací do Mafie i napotřetí! :)
Více ve videu Michala Holána:
https://www.instagram.com/tv/CBN2EHMg-9J/?utm_source=ig_web_copy_link
A anglické obsazení dle IMDB:
Andrew Bongiorno (Tommy), Anthony Bonaventura (Paulie), Glenn Taranto (Salieri), Ward Roberts (Ralph), Paul Tassone (Vincenzo), Kenny Lorenzetti (Lou), Annie Wood (Sarah), Myko Olivier (Pepe), Rick Pasqualone (Vito Scaletta), Jeremy Luke (Sam), dále Matt Borlenghi, Don DiPetta, Joe Chambrello, Aaron Wilton.
Více ve videu Michala Holána:
https://www.instagram.com/tv/CBN2EHMg-9J/?utm_source=ig_web_copy_link
A anglické obsazení dle IMDB:
Andrew Bongiorno (Tommy), Anthony Bonaventura (Paulie), Glenn Taranto (Salieri), Ward Roberts (Ralph), Paul Tassone (Vincenzo), Kenny Lorenzetti (Lou), Annie Wood (Sarah), Myko Olivier (Pepe), Rick Pasqualone (Vito Scaletta), Jeremy Luke (Sam), dále Matt Borlenghi, Don DiPetta, Joe Chambrello, Aaron Wilton.
@rikuhahl (05.06.2020 18:26): asi tak.
@rikuhahl (05.06.2020 18:26): PC Gaming Show 2020 se posunula.
@účet smazán (05.06.2020 18:29): To snad ne, to by minuli výročí, to se nehodí :D
@účet smazán (05.06.2020 18:29): To snad ne, to by minuli výročí, to se nehodí :D
@Brasikona (05.06.2020 17:37): Hlavně ať neposouvají vydání.
@Brasikona (05.06.2020 17:37): vývojáři jsou v ulicích a nemaj čas tvořit? :)
No, a asi už víte, že se nám kvůli současným událostem v USA posunula ukázka M1DE...
Tak už tu máme nástřel anglického obsazení...
Annie Wood, Glenn Taranto, Jeremy Luke, Paul Tassone, Don DiPetta, Anthony Bonaventura,
Kenny Lorenzetti jako Lou, Ward Roberts jako Ralphie a Andrew Bongiorno hlasově sedí na Tommyho z teaseru. Co jsme tak projeli hlasové ukázky, možná tušíme, kdo by mohl být Paulie a Sam, ale jsou to jen tipy, tak to raději nepíšu :D
Annie Wood, Glenn Taranto, Jeremy Luke, Paul Tassone, Don DiPetta, Anthony Bonaventura,
Kenny Lorenzetti jako Lou, Ward Roberts jako Ralphie a Andrew Bongiorno hlasově sedí na Tommyho z teaseru. Co jsme tak projeli hlasové ukázky, možná tušíme, kdo by mohl být Paulie a Sam, ale jsou to jen tipy, tak to raději nepíšu :D
@Fatality (21.05.2020 18:20): Dorobím nejakú prácu a odpíšem ti vo všeobecne o hrách.
@Tulareanus (21.05.2020 18:14): Asi jo, asi se to snazim rict. Zkratka to, co neni luck nebo random based, nerad svadim na spatne ovladani. Protoze ovladani se muzes naucit. Luck (jako treba napr. vyhraj 3x kamen nuzky papir v pocitacove hre neni o skillu) neni potreba v techto misich, ani v jedne. To, ze s tim melo vice lidi problem, ukazuje podle tebe na spatne ovladani. A na co ukazuje mise s vlakem v SA, kde jsi jen ovladal motorku? A jako Dark Souls ani nevytahuj. Vsichni rikaji, ze jakmile se naucis dodge, tak je to simple hra. Naprosto vsichni. Takze je to tezka hra? Ani ne, no. Je tezke (no, lepsi vyjadreni je "ne uplne pro opice") se naucit dodge, pak je to easy. A Magic? Vsak cim vic karet znas, tim vic jsi lepsi v te hre. Stejne jako v kazde sberatelske karetni hre. Pokud to zacne hrat clovek, co ty karty nezna, tak nebude tak dobry jako ty, protoze nevi, co ho muze counterovat. Jako dobry :D asi muzeme pokracovat ve vseobecne o hrach protoze se to zacina zvrtavat, a myslim ze znam vysledek - nebudu s tebou souhlasit :D
@Fatality (21.05.2020 18:03): Takže tvoj dojem je pravdivý, lebo si to povedal ty? To sa teraz snažíš povedať?
Pozri, ja aj ty sme si vedomí, že si dobrý hráč a máš toho veľa odohraného a aj v multiplayeri máš dobré výsledky. Keď sa robí nejaký vedecký výskum, ktorý obsahuje škálu (napr. od-do) tak najvyšší a najnižší nameraný výsledok sa automaticky vylučuje ako anomália/odchylka. Ber to tak, že v tomto prípade si tá odchylka ty, myslené v dobrom. Stačí sa napr. zamyslieť nad tým, že ako je možné, že ostatné misie - prevažne pešie alebo automobilové nerobili ľuďom problém, ale táto robila? Ovládanie tam bolo prekombinované - priveľa kláves a malo úplne inú citlivosť ako ovládanie postavy a ostatných prostriedkov. Ja som s tou misiou nezabil asi tak veľa času ako iní ľudia, ale som si vedomý nedostatkov z hľadiska ovládania a git gud nie je argument. Niekto si dá git gud a prejde Dark Souls na ovládači od guitar hero. Niekto sa vie celé hry naučiť naspamäť, tak ako sa ja naučím väčšinu magicových kariet naspamäť, ale to, že ja som "got good" nemá výpovednú hodnotu o danej hre/objekte/činnosti.
Pozri, ja aj ty sme si vedomí, že si dobrý hráč a máš toho veľa odohraného a aj v multiplayeri máš dobré výsledky. Keď sa robí nejaký vedecký výskum, ktorý obsahuje škálu (napr. od-do) tak najvyšší a najnižší nameraný výsledok sa automaticky vylučuje ako anomália/odchylka. Ber to tak, že v tomto prípade si tá odchylka ty, myslené v dobrom. Stačí sa napr. zamyslieť nad tým, že ako je možné, že ostatné misie - prevažne pešie alebo automobilové nerobili ľuďom problém, ale táto robila? Ovládanie tam bolo prekombinované - priveľa kláves a malo úplne inú citlivosť ako ovládanie postavy a ostatných prostriedkov. Ja som s tou misiou nezabil asi tak veľa času ako iní ľudia, ale som si vedomý nedostatkov z hľadiska ovládania a git gud nie je argument. Niekto si dá git gud a prejde Dark Souls na ovládači od guitar hero. Niekto sa vie celé hry naučiť naspamäť, tak ako sa ja naučím väčšinu magicových kariet naspamäť, ale to, že ja som "got good" nemá výpovednú hodnotu o danej hre/objekte/činnosti.
@emxd (21.05.2020 18:08): Jo Dodo, ty kraso, to bylo peklo :D Ale taky se to dalo naucit, si pamatuju ze jsem pak s tim lital hodne dobre :)
@Fatality (21.05.2020 18:07): Jo nebo vlastne W/S je vertikalne nahoru/dolu a home end je naklaneni dopredu/dozadu. Tak takhle.
@Fatality (21.05.2020 18:07): Jo nebo vlastne W/S je vertikalne nahoru/dolu a home end je naklaneni dopredu/dozadu. Tak takhle.
Ohľadom lamiek a lamkoizovania, k tomu z časti došlo už vo Vice City, keď precízne nakalibrovaný DARPA model aviatiky ("Dodo") nahradili nejakým lamerským "press a button and something awesome happens". To bol press F moment predtým, než press F existoval.
@Brasikona (21.05.2020 18:05): Pak dej vedet :) Ja jsem se pohyboval vzdy nahore, E/Q na zataceni, W/S dopredu dozadu. Bral jsem bomby vzdy odshora dolu. Orientoval jsem se podle minimapy. Klavesa na vertikalni nahoru / dolu se koukni do settings, ale myslim ze je to ten home/end. A jako fakt nechapu kdo co delal, ze to nedal treba na druhy pokus.
@Fatality (21.05.2020 18:03): Možná jsem to za těch nějakých 10 let zapomněla, kdo ví, tak schválně uvidíme :D
@Brasikona (21.05.2020 18:01): No tak tam byl snad jen jeden s pistoli a to byl mozna jeste policajt k tomu. Stacilo se podle minimapy spravne nasmerovat NAD ten sud a pak home/end (nebo page up/down? not sure uz) jsi jezdila vertikalne, hodila jsi bombu a zase zpet nahoru, kde na tebe nemohli. Ja si fakt myslim, ze jsem tu misi ani jednou neopakoval, a to jsem vice city hral tak petkrat.
@Tulareanus (21.05.2020 18:02): To, ze bylo vice lemplu na ovladani vrtulniku, taky neznamena, ze to bylo spatne. Mozna byli opravdu jen lemplove :D
@Tulareanus (21.05.2020 18:02): To, ze bylo vice lemplu na ovladani vrtulniku, taky neznamena, ze to bylo spatne. Mozna byli opravdu jen lemplove :D
@Fatality (21.05.2020 18:00): Však to si myslieť nemusíš, lenže tu nejde len o tvoju osobnú skúsenosť, rovnako ako nejde len o moju osobnú skúsenosť, ale je verejným tajomstvom, že ovládanie vrtuľníka bolo vo Vice City všeobecným problémom a to o niečom svedčí.
@Fatality (21.05.2020 17:11): Jenže mně ten vrtulník vždycky rozsekali, i když jsem je šla nejdřív oddělat vrtulí... :D
Ale u SA vlaku mi ani nedošlo, že to byla ta slavná mise, protože mi padla asi na druhý pokus, štěstí :D
Ale u SA vlaku mi ani nedošlo, že to byla ta slavná mise, protože mi padla asi na druhý pokus, štěstí :D
@Tulareanus (21.05.2020 17:21): Ja si vubec nemyslim, ze ovladani vrtulniku v gta je spatne. Naopak to byl skoro vzdy muj nejoblibenejsi prostredek na dopravu :) Neni spatny jen proto, ze ho neumis nebo jsi s nim mel problemy :D
@Naginata (21.05.2020 17:34): Tak na 90% obsahu ako jazda autom a pešie misie je to ok. GTA 3 ako prvé 3D GTA som hral na PS2 a hoci chôdza aj jazda boli príjemnejšie, naopak mierenie zbraňou mi prišlo horšie.
Nemotorní ovládání je jeden z hlavních důvodů proč jsem žádnou GTA hru nikdy nedokončil, s gamepadem to je prý lepší, ale ty staré hry nemají podporu a nechtělo se mi ji tam modovat.
@Fatality (21.05.2020 17:11): Tak ja netvrdím, že veľký vrtuľník sa ovládal dobre. Oproti autu, motorke alebo lietadle to mal dosť odlišné ovládanie a aj tú citlivosť vzhľadom na to, že je to jedna a tá istá hra. Príde mi to ako keby si v Mariovi mal odlišné skoky podľa toho, cez čo skáčeš. Ani ja si nemyslím, že je to o šťastí, ale i zlé ovládanie sa dá natrénovať, čo ho však neprestane robiť zlým. Vlak v SA bol v pohode, i keď chápem, že človek musel zistiť pod akým uhlom má ísť vedľa vlaku, aby Smoke strieľal.
@Tulareanus (21.05.2020 17:06): Ten vrtulnik se ovladal uplne stejne jako jeho velka kopie, jen o trochu citlivejsi :D Stejne tak vlak v San Andreas jsem nechapal (nebo chapu - lidi jezdili po tech stezkach kolem a Smoke nestrilel po dostatecnou dobu, ale to je v gesci git gud, pokud to nekomu nedoslo) .. no proste jde o skill nebo pochopeni, JAK to udelat. Nejsou to luck nebo random based mise. A to ani zavod v Mafii, ktery se tez da natrenovat.
@Fatality (21.05.2020 17:03): Pre mňa to bola najťažšia misia vo Vice City a nie pre git gud problém, ale i po rokoch si myslím, že to ovládanie vrtuľníku bolo jednoducho krkolomné a zlé. Naopak so závodmi v Mafii som problém nemal, ale je pravda, že niekoľkým spolužiakom na strednej som to musel k ním domov prejsť. :D Tam si myslím, že bol problém v tom, že v rámci mesta si hráč mohol jazdiť relatívne ako sa mu zachcelo, ale na závody už potreboval sústredenie a sebakázeň, ktorú nemal. + Mafiu u nás na škole hrávali aj ľudia, ktorí mali málo skúseností s hrami vo všeobecnosti.
@Brasikona (21.05.2020 16:52): Ja jsem s tou misi nemel nikdy zadny problem :)
@Fatality (21.05.2020 11:33): Hah, vrtulníček... Ten mně a sestřenici v osmi musela dělat starší sestřenice. Tehdy to pro mě byl nepřekonatelný úkol. Ale schválně, zrovna letos se chystám odehrát GTAVC tak, jak se sluší a patří a má – bude to nepřekonatelné, nebo to bude prostě jen další úkol?
Ale ty závody fakt šly v pohodě i na 1.0, jen se nevysekat :D
Ale ty závody fakt šly v pohodě i na 1.0, jen se nevysekat :D
@rikuhahl (21.05.2020 11:52): Dneska se rika git gud :)
@Fatality (21.05.2020 11:33): tam byl spíš problém, že to bylo dost na začátku hry a vlastně první setkání s vrtulníkem v celý sérii. Nebylo to úplně nejlehčí, ale bejt to až třeba v druhý půlce hry, tak by byly ty křiky určitě menší ;)
@stepankoby1 (20.05.2020 23:01): Tak když lidi brečeli nad vrtulnickovou misi ve vice city.. To jsou asi ti samí, co si stěžují, že dnes jsou hry pro děti, přitom je to kvůli těmto lamkam :-D
Já se s tim závodem tehdy “mořil” asi hodinu, ale šlo jen o zvyk. Když si člověk pohlídá ty 2 zatáčky, už stačí jen nedělat blbosti a je to v klidu. Soupeři nebyli nikdy nějak extra konkurenti. Ale nikdo neví, jak dobrej by byl Lichtenberg, kdyby moh jet. To je pro mě nejsmutnější postava v celý hře :(
@sten (21.05.2020 09:25): Já si myslím, že jak se naučíš ovládat to auto, tak je jedno na kterou obtížnost to hraješ. Možná, že v první verzi se samotný auto i mimo ten závod chovalo jinak, ale obecně ty závody nejsou tak těžký, když máš nějaký zkušenosti z jiných závodních her.
Náhodou to bylo super, prostě to člověk musel dát aby se pohnul dál v příběhu, stejně jako Tom, když nechtěl zklamat dona a aby ho Paulie neodpráskl někde na kraji města v taxíku :)
@S4TW (21.05.2020 10:31): "v těch závodech mi vždycky přišlo, že tam nejsou problém soupeři, ale to, aby se člověk neotočil v zatáčkách víc, jak jednou :-)"
přesně tak, jen asi 2x v historii do mě někdo šťouchnul v tý klikatý zatáčce v "lese" a tím mi to posral. Ale souhlas, že je to hlavně o vítězství ducha nad hmotou :D
přesně tak, jen asi 2x v historii do mě někdo šťouchnul v tý klikatý zatáčce v "lese" a tím mi to posral. Ale souhlas, že je to hlavně o vítězství ducha nad hmotou :D
@sten (21.05.2020 09:25): lehký nebyly, ale zase tak příšerně těžké podle mě taky ne, problém byl spíš v tom, že lidi, co hráli Mafii 1, tak asi nebyli tolik zvyklý na závodní hry, kde se auto nechová úplně jako v NFS... já měl trochu praxi z Grand Turisma, takže jsem to dal, ale na kolikátý pokus, to už si fakt nepamatuji, ale u mě je spíš problém, že jsem netrpělivý, když člověk je trpělivý a pohlídá si to prokluzování auta do zatáček, tak to fakt není zase taková věda...
v těch závodech mi vždycky přišlo, že tam nejsou problém soupeři, ale to, aby se člověk neotočil v zatáčkách víc, jak jednou :-)
v těch závodech mi vždycky přišlo, že tam nejsou problém soupeři, ale to, aby se člověk neotočil v zatáčkách víc, jak jednou :-)
@Bursoft (20.05.2020 23:39): Tak to už jsi ale hrál updatovanou verzi, kde jsou ty závody opravený a obtížnost je o dost lehčí, ne? Neřek bych, že závody v původní verzi jsou tak easy, že bych je dal na první, či druhej pokus i po "letech zkušeností"
Tak pristav jsem jednu dobu delal tak ze proste dojedes autem az k Morellovi. Ale pak mi to prislo lito, ze prijdu o tolik akce. Ale roky mi unikaly ty granaty tam.
@stepankoby1 (20.05.2020 23:40): Ta ujde, u mě, ale mám takový podivným problém... No, i po tolika letech a dohrání zapomínám na granát. A totéž se mi děje i v poslední kapitole M2, přitom moc dobře vím, co kde má být, ale krásně si tam vždycky "rushnu" :D Ale přístav mě dovede vytočit ze všeho nejvíc. U Smrti umění postupuju tak, že jakmile ztratím HP hned na začátku, než vůbec vystřílím první kolečko, tak prostě načítám znovu, jinak by mě to stálo dost nervů :D
@Brasikona (20.05.2020 23:33): Sám se tomu divím, ale zrovna u Mafie jsem pokaždé docela trpělivý. A to normálně u těžších her moc pokusů nevydržím a snižuju obtížnost. :D Osobně s level designem u jedničky nemám takový problém, jenom občas je tam takové to klasické herní "tohle by bez autosavu přece nikdy v reálu nezvládl". Hlavně finální přestřelka se Samem, na něj padne minimálně deset pokusů.
Ta obtížnost byla podle mě daná tím, že hromada lidí to hrálo ještě jako malý děcka a neměli v ruce to docela HC ovládání. Když jsem Mafii zkoušel minulý rok, tak jsem ten závod dal s prstem v nose, holt už jsem nějakou tu závodní hru hrál od té doby :D
Ale ten nápad s motorkama se mi líbí :D
Ale ten nápad s motorkama se mi líbí :D
@stepankoby1 (20.05.2020 23:31): Já třeba dva roky zpátky zjistila, že vlastně jistým způsobem nenávidím úplně každou misi, každou! A i tak je to pořád má láska – tomu se říká trpět pro lásku! :D
@Walome (20.05.2020 23:18): Přístav rozhodně, ten nesnáším i dneska. Snipnout několik hlídačů coltem, to je fakt umění. :D Musím přiznat, po takovýmhle uvědomění ještě roste můj respekt. Lidi u ní při vydání trpěli a stejně to do dneška prohlašují za nejlepší hru všech dob. Ne každá hra by tohle zvládla.
@Walome (20.05.2020 22:58): Dabing bude, to víme. Ale ty nápady, návrhy a argumenty, s nimiž lidé přichází, jsou nejen absurdní, ale i stupidní :D
@Pluto (20.05.2020 23:02): Taky jsem to nechápala. Někdy v roce 2015 jsem si právě sehnala 1.0 verzi, abych to tedy zkusila... Závodní hry jsem nikdy nějak nehrála, byla jsem pořád kiddo, ale šlo to v pohodě, jen se člověk nesměl vysekat :D
@Walome (20.05.2020 23:18): Ano, to je právě to, mnozí recenzenti dodnes vzpomínají, jak s tím bojovali... Ale třeba já přístav vyloženě nesnáším dodnes, pořád, každý průchod :D
@Pluto (20.05.2020 23:02): Taky jsem to nechápala. Někdy v roce 2015 jsem si právě sehnala 1.0 verzi, abych to tedy zkusila... Závodní hry jsem nikdy nějak nehrála, byla jsem pořád kiddo, ale šlo to v pohodě, jen se člověk nesměl vysekat :D
@Walome (20.05.2020 23:18): Ano, to je právě to, mnozí recenzenti dodnes vzpomínají, jak s tím bojovali... Ale třeba já přístav vyloženě nesnáším dodnes, pořád, každý průchod :D
@stepankoby1 (20.05.2020 23:01): co jsem slysel (a cetl v levelu) tak jo. Ja to udelal za 2 hodiny a prislo mi to jako velky trapeni ale nekdo trpel fakt dny. Jako ta hra byla tezka. Garaze, pristav, to dneska udelas s prstem v nose ale tehdy byl clovek nervozni jak to hral poprvy.
Stěžování si na obtížnost závodu jsem nikdy nechápal. Hrál jsem tu základní verzi a vyhrál jsem to tuším napodruhé nebo napotřetí. Až mě to mrzelo, že to končí tak rychle.
@Walome (20.05.2020 22:58): Ten patch na lehčí závody jsem třeba nikdy nepochopil. Hrál jsem to loni bez něj a úplně v pohodě se to dalo na druhej, třetí pokus dojet. To s tím měli lidi fakt až takovej problém? :D
@Brasikona (20.05.2020 22:08): no vlastne se to moc nedeje :D ale treba bonusweb se divil jak vysoky rozliseni hra ma.
Jako malokdo hral tu zakladni hru, coz byl totalni bugfest, dneska uz je tam patch na lehci zavody apod, nekde byl STREAM KDE DOHRALI MAFII NONSTOP (to delame s kamosema kazdej rok krome lonska) ... jako ja nechci znit jako ublizenej nerd :D ale nejde jinak!
Hele touhu po dabingu ja nechapu vubec. Bude, nebude, je mi to fuk. Ale pokud bude, budu to hrat samozrejme s nim.
Jako malokdo hral tu zakladni hru, coz byl totalni bugfest, dneska uz je tam patch na lehci zavody apod, nekde byl STREAM KDE DOHRALI MAFII NONSTOP (to delame s kamosema kazdej rok krome lonska) ... jako ja nechci znit jako ublizenej nerd :D ale nejde jinak!
Hele touhu po dabingu ja nechapu vubec. Bude, nebude, je mi to fuk. Ale pokud bude, budu to hrat samozrejme s nim.
@Walome (20.05.2020 22:01): Moment, to se teď někde děje? :D
Já si postěžuju na to, že se z poloviny internetu stali odborníci na český dabing a ten videoherní zvláště... Některé komentáře už ani není vtipné číst.
Já si postěžuju na to, že se z poloviny internetu stali odborníci na český dabing a ten videoherní zvláště... Některé komentáře už ani není vtipné číst.
"Postěžuju" si aspoň tady - přijdou mi hrozně komický ty lidi, co to teď rozehrávaj a děsně se divěj, jak je ta hra dobrá, případně sdílej věci, který jsou běžnýmu fanouškovi notoricky známý (jako že jde zabít Morello před letištěm apod.) Jakože já chápu, že ne každej je úchyl co to hraje každej rok, ale přijde mi to fakt srandovní.
Boomer out.
Boomer out.
Já tentokrát v H13 vkládám naději. Když jsem viděla tu dvojku, byla pryč, pak naštěstí přišlo to zjištění o d3t. A pokud na tom dělají české týmy... No, modleme se společně. V tuto chvíli si ta hra moji pozornost už zaslouží nejen jako Mafia, ale i jako další (konečně!) hra s českým dabingem. "Uvidíme, Franku, uvidíme..."
Jsem hodně zvědav, sám jsem druh říkal, že bych si Mafii zahrál rád v novém kabátku. Ale mám trochu obavy, definitivní edice dvojky po vydání je vlastně jen dvojka s minimálními vizuálními změnami, čtyřnásobnou velikostí dat a tragicky nižším FPS oproti originálu. Fakt doufám, že tohle se podaří víc. Ale přiznám, že optimismem nehýřím.