@Mio (komentář): "Mafia překonala ve své době svoji konkurenci ve všech ohledech a navíc udala nový směr pro další hry."
Směr pro městské akce udalo Shenmue. Sám Vávra to v některém Levelu uváděl jako jednu z nejzásadnějších her.
Rozdíl mezi městy v GTA 3 a Mafii je takový, že to v GTA je stavěné na arkádové hraní, Mafia nikoliv. Tudíž zatím co v malém městě v GTA bylo co dělat, v Mafii mohls maximálně jezdit, nic víc. To samé platí pro jízdní model. GTA se snaží o svižnou akrádovou akci, nikoliv simulaci. Vytýkat mu to je jako vytýkat NFS, že se nehraje jako Assetto Corsa.
"A právě proto si dnes už neumím představit, že bychom zde v Čechách dokázali vytvořit hru takto zajímavou, která by byla po všech stránkách dobrá a navíc udala směr několika dalším hrám."
Vývojáři u nás vytvořili od vydání Mafie hned několik objektivně zajímavějších her, které vyplnily díru na trhu, udaly směr dalším hrám, a staly se hitem pro svou originalitu. Nicméně líbí se mi, jak to prezentuješ jako "MY". My, hráči, jsme nedokázali vůbec nic. Všechno dokázalo pár desítek vývojářů. Stejně tak když český tým vyhraje MS v hokeji, tak to dokázalo těch pár borců v týmu, nikoliv Franta doma na gauči.
Furt dokola, ale tak nedá mi to sem nenapsat fakta, abych vyvážil tu trapnou českou hrdost tady furt. :D To jen abys věděl, proč tam máš odemne mínus.
Směr pro městské akce udalo Shenmue. Sám Vávra to v některém Levelu uváděl jako jednu z nejzásadnějších her.
Rozdíl mezi městy v GTA 3 a Mafii je takový, že to v GTA je stavěné na arkádové hraní, Mafia nikoliv. Tudíž zatím co v malém městě v GTA bylo co dělat, v Mafii mohls maximálně jezdit, nic víc. To samé platí pro jízdní model. GTA se snaží o svižnou akrádovou akci, nikoliv simulaci. Vytýkat mu to je jako vytýkat NFS, že se nehraje jako Assetto Corsa.
"A právě proto si dnes už neumím představit, že bychom zde v Čechách dokázali vytvořit hru takto zajímavou, která by byla po všech stránkách dobrá a navíc udala směr několika dalším hrám."
Vývojáři u nás vytvořili od vydání Mafie hned několik objektivně zajímavějších her, které vyplnily díru na trhu, udaly směr dalším hrám, a staly se hitem pro svou originalitu. Nicméně líbí se mi, jak to prezentuješ jako "MY". My, hráči, jsme nedokázali vůbec nic. Všechno dokázalo pár desítek vývojářů. Stejně tak když český tým vyhraje MS v hokeji, tak to dokázalo těch pár borců v týmu, nikoliv Franta doma na gauči.
Furt dokola, ale tak nedá mi to sem nenapsat fakta, abych vyvážil tu trapnou českou hrdost tady furt. :D To jen abys věděl, proč tam máš odemne mínus.