Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@veselykralicek (komentář): "V Origins je to snad řešeno líp."

V Origins je toto úplně tragické. Co hůř, hra je (a Odyssey co jsem slyšel také) vyloženě nadesignována tak aby byla hrána s placeným XP boost packem (ano, Ubisoft chce aby jsi používal a zaplatil něco co by kdekoli jinde bylo považováno za cheat) - bez něj jsou vedlejší repetivní úkoly nejen ozvláštnění hry (beru že tě baví, když je vidíš poprvé), ale vyloženě povinnost, protože bez nich hráč nemá dost xp na postup hrou. Prostě gring.
@StriderCZ (12.10.2020 05:54): no, ono když ta hra má takové označení i na profilu, tak pak se nedivme, že to za to někdo označí... ta hra má dle všeho spoustu RPG prvků, otázka je, jak moc to stačí na to, aby se řadila do tohoto žánru... já bych řekl, že z pohledu dnešního hráče se to už považuje za RPG, ostatně i u Horizon Zero Dawn často vidím označení RPG :)
@StriderCZ (12.10.2020 05:54): Jsou tam zkušenosti, levely a vybavení, ovšem postava nemá základní statistiky ani povolání a její vývoj probíhá v rámci skill tree. Současně hra obsahuje level scaling, který celkem zdárně likviduje jakékoli vylepšování postavy (za mě bylo tohle výrazně lépe uděláno v Origins, kde byly dolní a horní limity jednotlivých zón).

Je to v podstatě něco jako Shadow of Mordor / Shadow of War, Batman Arkham série (s větší mapou, širší možností komunikace s NPC a inventářem) nebo Borderlands. Gothic, Risen nebo třeba Dragon Knight Saga (ať zůstaname u 3rd person RPG) jsou pořád dost něco jiného.

Dnes bývá v openworld akcích zvykem mít zkušenosti, levely a skill tree, čímž se stírají rozdíly nezi žánry, ale stále za čisté RPG nepovažuji třeba sérii Borderlands, Far Cry nebo Dead Island / Dying Light. Pro sebe jsem si zavedl krom JRPG, RPG a Other kolonku RPG elements pro věci, které nejsou primárně RPG, ale je v nich dost RPG prvků na to, abych se jimi zabýval.
Ahoj, je tu někdo, kdo má Assassin's Creed: Odyssey aktuálně nainstalované? Mohl byste se někdo podívat, jaká je tento týden týdenní loď? Bohužel se celý týden nedostanu k počítači, tak ji nepotopím. Jen doufám, že to nebude jedna z těch dvou, které mi ještě chybí..
Klasický slovičkáření, celým internetem media šíří informaci, že se dočkáme gameplay záběrů a místo toho dostaneme 60 sekund naleštěného traileru.. chápu že baitit předobjednávky se nějak musí...
Jezis, zase ty odusevnely zensky choraly jako hudebni podkres, z toho uz jsem na pul sestou.
Kousek záběrů tam bylo v tom rychlém traileru .. a pak chvíle povídání :)
Takže nebylo to úplně bez videa, ale mohlo toho být více :D
Mě taky Odyssey nepřišlo moc velké, na koni se šlo dostat z jedné provincie do druhé asi tak za dvě minuty.
@Charllize (07.05.2020 16:46): podle mě to bude srovnatelné s Odyssey, jen nečekám moře. Prostě námořní bitvy fungovat zákonitě moc nemůžou a voda tam tedy nebude hrát takový prim. Tak já bych řekl že to bude +/- stejné s pevninou v Odyssey a to zmenšení myslí z hlediska toho moře. Ale uvidíme.
Prozkoumávat v ní budeme moci nejen část Skandinávie, ale také Anglii, kde nebudou chybět čtyři království (Northumbria, East Anglia, Mercia a Wessex) ani velká města (Londýn, Winchester a York). Možná byste si řekli, že bude díky těmto místům překonána i velikost hry Assassin’s Creed Odyssey, ale opak je nakonec pravdou. Valhalla tak velkou hrou nebude, jak nyní potvrdil na twitteru přímo PR manažer pro Blízký východ. Menší velikost je dána hlavně zpětnou vazbou od fanoušků, kterým se velikost Odyssey zdála už příliš obrovská, což bylo i trochu ke škodě věci.
Ať je to, jak je to ... těším se na zítřejší Inside Xbox, kde se ukáže ingame Valhally :) štelujte internety na 17h :D
Snad za to neskončím v herním pekle, ale mě prostě baví v tom světě jen kydlit kultisty a žoldáky a dobývat provincie. :D Je pravda, že to vždycky zapnu na hoďku, dýl nedávám, ale docela se z tohoto důvodu těším na Valhallu, kde nevidím jediný důvod, proč by mělo cokoliv z toho chybět, ba co víc... nějaké dobývání by tentokrát mohlo být hnací silou celé hry.
@SilentWolf (02.05.2020 15:38): Vzhledem k tomu, jak mě DLC k Odyssey tak ubily že jsem je nudou ani nedohrál a musel zkouknout cutscény na youtube, tak jo, Valhalla určitě počká. Chudák Ubisoft, další zničená firma..
Přemýšlím, jestli nebude ve Valhalle možnost přidat se k Řádu Předků (Templářům), když i ve skutečnosti nakonec Angláni uzavírali s vikingy aliance a verbovali je jako placené korzáry. I Odyssey mělo víceméně více konců, tak bych se nedivil, kdyby tady šli zase kousek dál, když na tom dělalo i tolik studií.
ten pán Ishmael, co vedl tým co dělal Black Flag dělal i Origins a nyní připravuje i Valhallu. Ty jeho postavy jsou zrovna dost zajímavé a je na ně kladen důraz. Bayek zažíval taky zajímavé drama.
@Gordon (01.05.2020 11:47): V Origins štít byl, že jo, ale v Odyssey to vážně chybělo, ještě když jsme hráli za člověka vychovaného Sparťany, kde je štít pomalu tvým nejlepším přítelem a milencem zároveň.
@SilentWolf (01.05.2020 10:28): Dva štíty? Wakanda forever. :D Jinak z toho drona taky moc nadšený nejsem, Zaklínač bez toho fungoval, AC RPG by to taky zvládlo. Mě ale teď spíše irituje, že tam musí nacpat tu svojí mechaniku ochočování zvířat, což mi Ubi hry vždycky tak nějak kazilo.
Když multikulturní tým různých vyznání, sexuálních orientací a genderových identit může svoje multikulturní hodnoty přivést k životu, tak skutek utek. Ale celkem mi to nevadí, zrovna Ubisoftí hry jsem s češtinou hrál nerad, přišlo mi to kostrbatý. Jediný, co jsem si užil byl dabing prvního dílu, i proto se stal mým nejoblíbenějším:)
@Charllize (30.04.2020 21:34): Jako je to pochopitelné, překládat ty dnešní Ubi hry už asi není žádná prdel... Škoda no, člověk by řekl, že když v posledních letech Sony vydává česky všechno, Microsoft v podstatě též a Squeenix dokonce bude mít Avengers česky, tak že to pro češtiny vypadalo do budoucna nadějně. Asi ten český herní trh neroste moc rychle... Bohužel.
@Fritol (30.04.2020 21:29): Nevypada to, pusobi to dost oficialne ze UBI s cestinama konci.
https://indian-tv.cz/clanek/blizi-se-soumrak-ceskych-lokalizaci-7pk4wv

Nic proti, ale je to tim ze tady u nas plno/vetsina lidi ceka na slevy a koupi za levno i z pofidernich zdroju, pak se jim cestina nevyplati delat. Preklad Skyrimu na PC stal Cenegu 1 milion korun. Co pak takovej asasin kterej je na tri platformy, ma milion DLC a patchu a jeste rok po vydani na ty cestine musi delat par lidi.