Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@morlun (komentář): Já jsem se místům s VV vyhýbal podle potřeby, ne nutně vždy. Někdy se hodí na rychlé sbírání krystalů po VV. Občas mi dokonce přišlo, že je lepší se v oblasti s VV rovnou nechat VVčkama najít, protože útěk z tý černý hmoty je snadný a pokud se ti podaří dostat za okraj toho černýho bahna, tak se v oblasti vždy na chvíli udělá hezký počasí a můžeš si v klidu posbírat třeba jednotlivý kusy věcí pro objednávku.

Pokud jde o stejný vzhled bunkrů a dalších staveb, vysvětluju si to tak, že je to tím, že jsou všechny z tiskárny stejně jako jsi tisknul všechny stavby ty.
@morlun (06.10.2020 21:51): Čím viac sa angažuješ v tom svete, tým viac sa synchronizuješ s ďalšími hráčmi, čo je opodstatnené aj príbehovo postupným budovaním chirálnej siete. Takže nie, nie si ani zďaleka jediný, kto sa rozhodol niečo obnoviť. Takto je to vymyslené schválne, aby si mal dojem, že ten svet skutočne žije a že tvoja snaha má zmysel.
@Všivák (06.10.2020 21:26): Je rychlejší, ale je dost omezená, určitě tím nepropojíš všechny uzly.. Já měl komplet dálnici a v horách zase komplet všechny na lanovce.. potom ještě jednu z Horskýho města na tu radarovou stanici, a od ní k dálnici, takto jsem si propojil víceméně všechno, co jsem potřeboval, ale vím, že v nějakých nepoužívaných místech jsem ji ke konci musel rozebírat, stejně jako ostatní stavby, páč mi docházela kapacita sítě.

@morlun (06.10.2020 21:51): Hele, to neřeš.. je to nějak vypočítané, aby sis jakože připadal, že to nestavíš sám. Důležitý je si vždycky připojit uzly v místech, kde máš ty buildery, jinak bys to musel stavět od nuly a to nechceš, hlavně v bažinaté oblasti před vjezdem do kopců bys to stavěl tak měsíc. Jinak jak jsem psal výš, nepřeháněj to se stavbama a kontroluj si kapacitu sítě. Rozebírat svoje stavby můžeš přes mapu jakoukoliv a využívej i stavby ostatních, ať ušetříš kapacitu..
@Všivák (06.10.2020 21:26): Lanový skluz se mi teď už taky naskytl, a moje motivace hrát si na silničáře celkem klesla :) Každopádně by mě zajímalo jak funguje to propojení s ostatními hráči. Občas mi tam někdo nějaký materiál na silnici přidá, ale nemůžu být přeci jediný (z toho vzorku lidí se kterými mě to pojí) který se rozhodl vše obnovit.
Teda, nevím co mně na tom tak bavilo, a zda mně to vůbec bavilo, ale dálnice mezi Jezerním městem a Jižním jezerním je hotová :D
Prosím o pomoc. V plynové jámě u Palentoologa se mi nezobrazuje 30 chip Fused Siliga. Jak je to možné? Není na to nějaký trik?
Nevíte prosím vás někdo, co musím splnit, abych mohl doručovat zasilky Legend of Legends?
@BUMTARATA (14.08.2020 08:47): No, možná spíš než jak silnou mám chirální síť asi záleží na mém celkovém počet lajků nebo?

@Bursoft (14.08.2020 09:56): To jsem si taky říkal, že nesdílí všechny přidané materiály, jen nějakou část. Stejně tak ty dálnice a všechno ostatní. Počítám, že čím víc máš lajků, tím větší množství předmětů sdílíš s ostatními. Zvláštní taky je, že pár desítek minut po dostavění dostanu obří množství lajků a s postupem času to hodně klesá. Přitom počet lidí, co mi dalo lajky byl pořád relativně vysoký.
@Seeker (14.08.2020 08:03): Já si myslím, že se ty dodaný materiály nějak vypočítávají z něčeho, kolik tam jakože bude už přidáno. Někdy jsou ty čísla až moc pěkné zaokrouhlené. Jinak mně se za celou dobu hraní objevily asi jen 3 kusy dálnice, ale zase.. myslím si, že je to udělaný jen pro ten pocit, že s tebou hrají jiní lidé.
@Bursoft (13.08.2020 21:18): Dálnice mě taky baví stavět. Napřed mi to taky přišlo, že si ji tam stavím akorát sám a jen někdo občas přihodí materiály. Ale po několika dnech jsem si všiml, že se objevily i nově postavené úseky, tak mě to potěšilo, že jde skutečně o kolektivní práci. To chování hráčů mi ale přijde stejnak nějak divný, protože mi přijde divný přihodit jen pár kusů materiálu a jít dál.

Že se generují zakázky i na pětihvězdičková místa mě ani nějak nepřekvapuje. Hráči pořád ztrací nějaký náklad a doručovat se musí, ať už ty máš hvězdičky nebo ne.

Jinak využil jste někdy někdo zásobovací žádost, že se vám fakt hodila? Přijde mi to úplně zbytečný a k ničemu. Na materiál by se to ale extrémně hodilo :)
Tak jsem dostavil poslední kusy dálnice, je kompletní a myslím, že moje cesty jsou tímto taky kompletní.. Když vidím ten nekonečný tok doručovacích misí, které se mimochodem generují i na již pětihvězdičková místa, tak jsem naprosto ztratil motivaci už cokoliv dělat. Bylo to fajn, ale 50 hodin asi stačí :)

Btw. neumím si představit, že bych tu dálnici stavěl v offline režimu, některé části chtěly desetitisíce materiálů na postavení :D
Tak když pominu, že gameplay standardní gameplay není nic extra a v lepším případě aspoň hráčovi nehází klacky pod nohy, když pominu absurditu toho, co mi postavy vykládaj, dalo se to celkem i hrát. Explorativní překonávání terénu něco do sebe má.

Aaale dneska na mě vybafla čudná oliheň, kterou jsem polil krví, splaškama, celou jsem ji pochcal a pak jsem teda umřel. A pak jsem obživnul zpátky uprostřed souboje s olihní, zatímco o kus dál mi celou dobu vesele hnila motorka s nákladem. Jako... ne. Tohle fakt ne.
@pajmič (14.07.2020 18:21): no vidíš, já koupil AMD kartu minulý rok a nelituji. Žádný simulátor RT/DLSS 2 nepodporuje. S výjimkou Forza Motorsport 8, která je zatím pravděpodobně v ranné fázi vývoje, nevím o jiném simulátoru který oznámil podporu RT.

RT jako takovému fandím a doufám, že se časem dostane do mainstream HW i u Nvidie. Každopádně DLSS 2 vypadá moc hezky, a konečně po 2 + letech si mohou majitelé RTX užít RT naplno, tedy v případě, že to hra podporuje. :) Palec nahoru.

No ale zpět ke hře. Stojí ta Kojimova podivnost za to? Co mám od toho čekat? Dá se to k něčemu přirovnat, zařadit?
Jak jsem myslel, že mě to šmatlání sem tam nebude bavit, tak jsem dnes překvapivě postavil 4 kusy dálnice a sejmul dobrovolně jednoho velkýho VV (asi jim nebudu utíkat, to jejich vybití má jenom bonusy) :D

Ta hra má něco do sebe, sice to ovládání je na přesdržku, především motorka, která se zasekne o každej kamínek na zemi nebo to prapodivný přepadávání Sama na všechny strany, který stejně vždycky vyrovná (celkově fyzika postavy a všeho ostatního je o level níž, než v RDR2), ale slušně jsem se do té hry dostal.

Jen by mě zajímalo, jak vlastně to budování velkých věcí (dálnice např.) funguje v rámci online instance. Ještě se mi nestalo, že bych se nalogoval do hry a byl by tam postavený nový kus, vlastně uplně do všeho musím cpát surky já, i když potom v seznamu vidím usery, kteří tam taky nacpali materiály. Nějak se mi nechce věřit, že by v té instanci nebyl nikdo jinej, kdo by prostě nějakej kus dálnice dostavil.. A hlavně teď jsem např. dostavil dálnici u jižního uzl. města a nějakej týpek už tam z ničehonic měl asi 12k liků.
@Garret (25.07.2020 20:41): Aha.. to zní, jakože po té mapě budu chodit sem a tam víckrát, doteď jsem si myslel, že projdu na západ, pak se možná vrátím zpět na východ a bude konec :D

Dálnice je důležitá pro příběh nebo je to jen zrychlení pohybu, když chci fakt jenom dělat kurýra? Anebo tu hru po 12 hodinách furt nechápu a děláním kurýra budu posouvat i příběh? :D Ta hra je divná..
@Bursoft (25.07.2020 19:58): bez nepříběhových misí např. nebudeš mít pořádnou dodávku, ale jestli ignoruješ výstavbu dálnice atp. tak tě to asi nemusí tolik mrzet. takovým základem je výstavba lanovky, na tu potřebuješ PCC lvl2, ale už si úplně nepamatuju, jaké jsou requirements.
Dostal jsem se teď do místa, kde mi hra i u Samových úkolů říká, které jsou příběhové a které jsou "navíc", krom těch čistě doručovacích. Ještě než se vrhnu do zbytečných několikahodinových šmatlaček, mají ty nepříběhové Samovi úkoly nějaký benefit, bez kterýho se neobejdu později? Popravdě mě zatím nejvíc zaujal fakt jenom ten příběh a nehodlám v té hře trávit 60+ hodin, ale zase si nechci nějakým ignorem dělat hru zbytečně těžkou.
Po technické stránce vcelku vymazlená záležitost, vypadá to krásně a jede to plynule. Po herní a příběhové stránce jsem po dvou hodinkách naprosto ztracenej. Hlavně nevím, jak to mám teda brát - hned dvakrát po sobě v tom na začátku hraje song jménem 'Don't Be So Serious', a s těmi jmény postav bych to vskutku z fleku převelice rád vnímal jako silly srandu. Ostatní věci proti tomuto proudu ovšem chčijou a budí ve mně dojem, že bych to měl naopak brát vážně. Jediné, co je nad slunce jasné a zřetelné, je Kojimova autofelace, borec si to své jméno do toho intra vecpal snad pětkrát. A název hry dvakrát, kdyby člověk náhodou zapomněl. Opakovaný exposition dump během těch prvních dvou hodin taky naznačuje, že moc velkou víru v hráče ta hra nemá.

Tak či tak to nuda asi nebude, to je hlavní.
To DLSS 2.0 je slušnej witchcraft, nejostřejší vyhlazenej obraz ze všech možností a ještě to zvyšuje framerate. Princeznu a půl království Rockstaru, kdyby toto naimplementovali do RDR2. Škoda, že to nvidia víc netlačí do nových her, protože toto je budoucnost.

Jinak jsem mile překvapenej, jak se ta hra pohodlně a intuitivně hraje, sice jsem toho zatím moc neodšmatlal, když úvod hry je vlastně jenom film, zatím vůbec netuším o co go, ale po dlouhé době snad hra, co mi zase nakopne hraní..
Hmm, ale blbouni japonský tam nenaimplementovali pořádnej exclusive fullscreen, takže abych mohl hrát v 4K downsampled, tak si musím před hraním nejdřív nastavit rozlišení windows plochy na 4K. Docela vopruz, doufám že je to jen nějaká japanovitost a že to doopravěj.
@Chuck (14.07.2020 17:41): Všechny karty RTX 20xx karty jsou DLSS ready, jde jen o hru, která tuto funkci poporuje, takže bys měl být též ready :)

Mimochodem, jestli AMD nepřijde s nějakou alternativou, tak je obávám, že ono staré motto "cena za výkon" jim bude dost k prdu. Že 2060 (10k-13k kč) bude schopná dávat 4k na 60fps, to je opravdu pecka jako vrata!
@Paul (14.07.2020 16:47): Já myslel jen to, že oproti ostatním podobným technologiím využívá jinak nepoužívaná jádra, takže dojde k nárustu kvality i výkonu. Ne že je ta technologie jednoduchá, ale navýšení výkonu je prostě logickým efektem. Ty jádra nevznikly za tímto účelem, ale je to jejich krásně kreativní využití.
@Paul (14.07.2020 15:35): Ono je to vlastně snadné. Vyhlazení dělá jinak neaktivní část karty a tím se její běžná jádra uvolní pro normální grafiku. Kvalita už je pak otázkou vyladění algoritmu, který se značně vylepšil proti první verzi.