@JohnCZ (30.11.2020 10:56): jj, ten auto aim tam je takový nevyvážený... hraji teď Mafii 3 bez auto aimu na gamepadu a to se hraje mnohem lépe...
Diskuze
Hrál jsem na gamepadu a s auto-aim off se to nedalo za tak krátkou dobu ustřílet ani náhodou, kdežto při zapnutém auto-aim na high kulomet padl na první pokus s prstem v nose. Ten rozdíl tam je hodně zásadní. Nakonec jsem ho nechal zaplý na low. Hrálo se mi to tak nejlíp, to míření není moc dobře udělané. Každopádně ta část s kulometem je nejstupidnější a nejzbytečnější sekvence hry.
@Walome (29.11.2020 23:11): Jo, ta pasáž je stupidní, to nepopírám, nicméně šestý pokus není nic, to je pohoda. Holt jsem asi měla na ovládači dvakrát za sebou štěstí (a pak i s tím letadlem, to šlo na první pokus dokonce), nebo nevím. Ale u PC jsem tehdy byla nucena vzdát i klasickou trofej, a stejně to nijak nepomohlo. Tam se za ty dvě hodiny ty pokusy už ani spočítat nedají, peklo, peklo, peklo. Zlatá úniková pasáž v původní hře, a to na ni od počátku nadávám a nikdy mi za ty roky nešla, ale už je mi jasné, že může být i hůř... :)))
Jo tam jsem si snizil obtiznost na nejlehci a i tak to bylo na gamepadu peklo. Dal jsem to asi na 6. pokus. Je to stupidni pasaz. Nekonecny naboje tvl, to je gaming jak vino.
@Brasikona (29.11.2020 18:17): Já jsem viděl několi lets playů, kde to dali na 4 až 5 pokus. Tak nevím pří shlédnutí tědlech videii jsem jsi připadal jako úplně neschopný, když tuhle část dělám už nejmíň po desáte
@Brasikona (29.11.2020 18:55): Tak fakt nevím, teď jsem kontroloval jejich stream i nějaký jiný a vypadá, že nikde auto aim není. Jediný logický vysvětlení je, že jsem asi lama. :D A to jsem dohrál skoro celýho Dooma na Nightmare obtížnost..
@Bursoft (29.11.2020 18:46): Hm, možná nějaká změna mezi preview a finální verzí? Teď si tedy jistá už tolik nejsem, ale všichni se o tom (ne)auto-aimu právě zmiňovali a když jsem to hrála, tak jsem neměla pocit, že by tam bylo cokoli auto :D
@Brasikona (29.11.2020 18:44): To se mi nějak nezdá, když jsem koukal na Vortex, jak měli ten dlouhej stream preview verze, tak hráli na gamepadu a vypadalo to, že jim to míří v podstatě samo, taky s tím neměli moc problém.. Ale nevím, já u toho každopádně trpěl na K+M :D
@Bursoft (29.11.2020 18:33): To bylo to, před čím mě všichni varovali. A proč se tolik lidi vztekalo u kulometu a letadla – tam ten auto-aim není :D
@Brasikona (29.11.2020 18:17): A nemáš na gamepadu auto aim? Který mimochodem jde myslím zapnout i na myši, tak se na to podívejte do nastavení, jestli dokonce není defaultně zapnutý. Možná proto to někteří dají na druhej pokus a někteří u toho mlátí vzteky do stolu :D
@Bursoft (29.11.2020 14:14): Mě všichni děsili, jak je to na gamepadu těžké, a přitom jsem to na klasik dala na druhý pokus, zatímco na PC jsem to dělala dvě hodiny...
Měla jsem tehdy pocit, že tam je nějak dodrbaný ten skript, protože se mi to náhodou povedlo, když jsem střílela úplně random mimo někam do háje. Zkusila bych to, ze zoufalství...
Měla jsem tehdy pocit, že tam je nějak dodrbaný ten skript, protože se mi to náhodou povedlo, když jsem střílela úplně random mimo někam do háje. Zkusila bych to, ze zoufalství...
@Bursoft (29.11.2020 14:14): Obtížnost mám na nejnižší úrovni v tom to není
@BUMTARATA (29.11.2020 14:14): To dělám ale těžko se můžu trefit do tý zkur_ený věže když ten blbec Paulie NEJEDE ROVNĚ. Navíc ta věž je dost malá. Zajímalo by mě který blbec tuhle kravinu s přidáním obrněného auta do příběhu vymyslel.
@BUMTARATA (29.11.2020 14:14): To dělám ale těžko se můžu trefit do tý zkur_ený věže když ten blbec Paulie NEJEDE ROVNĚ. Navíc ta věž je dost malá. Zajímalo by mě který blbec tuhle kravinu s přidáním obrněného auta do příběhu vymyslel.
@Bursoft (29.11.2020 14:14): Zajímavý. Taky jsem to hrál na K+M na klasik a opakoval jsem to tak dvakrát. Docela by mě zajímalo, co jsme dělali jinak. Nebo jsem měl jen kliku?
@player (29.11.2020 13:23): Střílej, když nestřílej oni. Jinak střílej naslepo.
@player (29.11.2020 13:23): Snížit obtížnost na nejnižší a pokud hraješ na gamepadu, tak připojit myš. Jinak je to torture. Já to hrál na K+M na klasik obtížnost a jenom tu pasáž jsem opakoval tak 30x, neskutečná debilita.
Jak mám sejmout věž toho obrněného vozu v misi výlet do přírody když ten thomson i to auto strašně hážou? Už mě to vážně nebaví. Tahle část mise je naprosto idiotsky udělaná
@Mendoza (10.11.2020 11:28): Pravda, polepsim se xddd.
@Sasakr (06.11.2020 15:20): na ps4
@DEU (16.11.2020 08:51): Ale v diskusi by to zapadlo, takhle je to pořád vidět. Zejména uživatelé, kteří ho mají v přátelích, si budou moct jeho skvost přečíst kdykoli a na jednom z prvních míst... A to se vyplatí.
@vapiscz (komentář): Tohle jsi mohl napsat do diskuze.
@vapiscz (komentář): Co je přesně myšleno tím strašným českým soundtrackem?
@Garret (12.11.2020 19:11): Jo, jeden z nepřátelských hlasů, jenže označení je k ničemu, ty soubory nemají žádný systém. Zatím mám tři jeho repliky v databázi, ale prošla jsem jen 800 souborů, teď na to nebyl čas. Má své repliky v rámci "balíku" nepřátel, kdy má každý hlas nějaké své určené, ty pak hra různě používá pro postavy v přestřelkách. Ještě ten systém nemám bohužel rozlousknutý.
@Brasikona (12.11.2020 19:04): teď jsem si vzpomněl - jaxme se vonehdá bavili vo tom, koho vlastně daboval Tuček, tak v nějakým rozhovoru zmiňoval, že daboval Thug 3 :-) asi nějaké výkřiky během přestřelek
@Brasikona (12.11.2020 19:04): Ok, mrknu. Docela mě láká dát si extrémní jízdu, ale moc mě nebaví hledat to po městě.
@Korbitch (12.11.2020 18:30): To netuším, ale přidali Tomův backstory, doma se válí zajímavé lístečky.
Nějaká aktualizace. Dali pryč konečně to denuvo, když to je cracklý?
@Mendoza (10.11.2020 11:28): A teď znovu s diakritikou :)
@eiserik (10.11.2020 08:56): Komentar k Mafii ale musi byt kilometr dlouhy, to nejde takhle odbyt, clovece. Pro priste se polepsi a tady mas mensi inspiraci:
Vidim to jako dnes, bylo chladne uterni odpoledne, k obedu jsem mel kure a postacka mi dorucila mou specialni edici puvodni Mafie zabalenou ve stylove krabici od pizzy. Nejsem milovnikem italske kuchyne, radsi jim kure nebo treba krkovicku. Bylo asi pul pate, kdyz jsem krabici rozbalil, ukousl dalsi kus kurete a obdivoval baleni se tremi cedecky, falesnym zippo zapalovacem, fesnym trickem a dalsimy kramy. Chut kurete se mi prijemne rozlevala po jazycku a brich se plnil dalsimi a dalsimi sousty. Kolem pate jsem kure dojedl a nalil si sklenici dzusu. Byl pomerancovy.
Instalace se zdala nekonecnou, och jak ja se tesil. Pri cekani na dokonceni jsem si rozbalil cokoladu. Byla s liskovymi orisky. Myslim, ze to byla cokolada Orion. Koupil jsem ji tenkrat u nas v samoobsluze. V te same, co jsem koupil kure. Po instalaci jsem zapnul hru a nevstal od pocitace az dlouho do noci. Pouze ve chvilich, kdy mi doslo mlsani, jsem vstaval, abych si sem tam sel ohrat kure nebo nalit dzus. Dohral jsem tenkrat hru az do konce a snedll u ni nejedno kure. Grilovane, pecene, na paprice... Pribeh prosteho taxikare me chytil za srdicko a ja si tu hru proste zamiloval.
Dnes, o dvacet let pozdeji, jim kure a premyslim, co napsat o nejnovejsim remaku tohoto narodniho pokladu. Ted po dohrani s prsty umastenymi od kurete a opatlanymi od cokolady vlastne nevim, jestli se mi hra libila nebo nelibila. Pribeh ma stale tah na branku, pokus o prohloubeni charakteru se jakz tak povedl a zjednodusene ovladani dava sanci nam, jedlikum kurat, v krytu prikusovat stehynka. Negativne hodnotim nedostatek (spis absenci) nejakych novych boom sakalaka prvku, treba obchody s hadrama nebo rychle obcerstveni s kuraty tam pridat mohli. Nebo treba mise na farme si primo rikala o pridani par slepicek.
Tohle ale asi nejde nove Mafii zase tak moc vycitat, uz v te puvodni zadna kurata nebyla.
Jako dalsi bych si mohl dat kousek kurecich prsicek a zhodnotit kvalitu grafiky a jizdni model. Tak smele do toho. Grafika je okulahodici a v kombinaci s kridylky od pana s bradkou tvori synergicky celek, ktery pohladi srdce, oci i zaloudek.
Jizdni model je oproti puvodni verzi vice arkadovy, o to lepe se vsak pri jizde pije dzus a ukusuje teple kuratko. Snad jen vsudypritomna zluta pica rusi lahodny dojem a nejednomu kung pao zhorkne v ustech. Nicmene pry to jde s nejnovejsim patchem vypnout, nevim. Ja hru dohral hned po vydani.
Rad bych zhodnotil i rezim volne jizdy, ale bohuzel uz pri prvnim ukolu, pri kterem jsem si dal kureci rizecky, jsem odpadl. Volnou jizdu tedy nehodnotim, dle videii jde ale o povedenou taskarici, pri ktere ovsem jdou vsechna kurata stranou.
Jak tedy ve finale hodnotim tento remake? Neco se mi libilo, neco se mi nelibilo. Bavil jsem se temer celou dobu a to je hlavni. Tedy pokud ve viru zabavy ma clovek cas a chut prikusovat kure. To ne kazda hra dokaze.
Vidim to jako dnes, bylo chladne uterni odpoledne, k obedu jsem mel kure a postacka mi dorucila mou specialni edici puvodni Mafie zabalenou ve stylove krabici od pizzy. Nejsem milovnikem italske kuchyne, radsi jim kure nebo treba krkovicku. Bylo asi pul pate, kdyz jsem krabici rozbalil, ukousl dalsi kus kurete a obdivoval baleni se tremi cedecky, falesnym zippo zapalovacem, fesnym trickem a dalsimy kramy. Chut kurete se mi prijemne rozlevala po jazycku a brich se plnil dalsimi a dalsimi sousty. Kolem pate jsem kure dojedl a nalil si sklenici dzusu. Byl pomerancovy.
Instalace se zdala nekonecnou, och jak ja se tesil. Pri cekani na dokonceni jsem si rozbalil cokoladu. Byla s liskovymi orisky. Myslim, ze to byla cokolada Orion. Koupil jsem ji tenkrat u nas v samoobsluze. V te same, co jsem koupil kure. Po instalaci jsem zapnul hru a nevstal od pocitace az dlouho do noci. Pouze ve chvilich, kdy mi doslo mlsani, jsem vstaval, abych si sem tam sel ohrat kure nebo nalit dzus. Dohral jsem tenkrat hru az do konce a snedll u ni nejedno kure. Grilovane, pecene, na paprice... Pribeh prosteho taxikare me chytil za srdicko a ja si tu hru proste zamiloval.
Dnes, o dvacet let pozdeji, jim kure a premyslim, co napsat o nejnovejsim remaku tohoto narodniho pokladu. Ted po dohrani s prsty umastenymi od kurete a opatlanymi od cokolady vlastne nevim, jestli se mi hra libila nebo nelibila. Pribeh ma stale tah na branku, pokus o prohloubeni charakteru se jakz tak povedl a zjednodusene ovladani dava sanci nam, jedlikum kurat, v krytu prikusovat stehynka. Negativne hodnotim nedostatek (spis absenci) nejakych novych boom sakalaka prvku, treba obchody s hadrama nebo rychle obcerstveni s kuraty tam pridat mohli. Nebo treba mise na farme si primo rikala o pridani par slepicek.
Tohle ale asi nejde nove Mafii zase tak moc vycitat, uz v te puvodni zadna kurata nebyla.
Jako dalsi bych si mohl dat kousek kurecich prsicek a zhodnotit kvalitu grafiky a jizdni model. Tak smele do toho. Grafika je okulahodici a v kombinaci s kridylky od pana s bradkou tvori synergicky celek, ktery pohladi srdce, oci i zaloudek.
Jizdni model je oproti puvodni verzi vice arkadovy, o to lepe se vsak pri jizde pije dzus a ukusuje teple kuratko. Snad jen vsudypritomna zluta pica rusi lahodny dojem a nejednomu kung pao zhorkne v ustech. Nicmene pry to jde s nejnovejsim patchem vypnout, nevim. Ja hru dohral hned po vydani.
Rad bych zhodnotil i rezim volne jizdy, ale bohuzel uz pri prvnim ukolu, pri kterem jsem si dal kureci rizecky, jsem odpadl. Volnou jizdu tedy nehodnotim, dle videii jde ale o povedenou taskarici, pri ktere ovsem jdou vsechna kurata stranou.
Jak tedy ve finale hodnotim tento remake? Neco se mi libilo, neco se mi nelibilo. Bavil jsem se temer celou dobu a to je hlavni. Tedy pokud ve viru zabavy ma clovek cas a chut prikusovat kure. To ne kazda hra dokaze.
@DEU (08.11.2020 03:38): Ale od toho ty komentáře jsou. Klídek ;).
[neexistující komentář]: Tohle stačilo napsat sem do diskuze. A ne pár řádky zaplavovat sekci komentářů.
@Sasakr (06.11.2020 15:20): staré fx 8300, střední detajly, stabilních 30+ fps (pocitově, nejsem magor abych si ničil ui fps metrem)
S jakým nejhorším CPU jste to tady kdo hrál? Vypadá to, že koupě novýho Ryzenu do Vánoc asi není reálná a hrát to v 720 na low se mi taky nechce :-(
@Releon (komentář): Můžu se zeptat na ty hrubky? Běžně titulky propaluju pohledem, nicméně tady jsem pokaždé sledovala synchron a pak hrála buď bez nich nebo s anglickými, tak přemýšlím, co mi uniklo. Když teď procházím vytažené linky (mám za sebou asi tisíc řádků), zatím jsem si ničeho nevšimla.
EDIT: Jo, a mimochodem, k tomu remaku dvojky... :D
https://www.facebook.com/m2edit/photos/761461581281763
EDIT: Jo, a mimochodem, k tomu remaku dvojky... :D
https://www.facebook.com/m2edit/photos/761461581281763
@DEU (28.10.2020 16:51): v podstatě souhlasím, že ideální remake by neměl nic odebírat a už vůbec ne měnit příběh k horšímu (ten je tu mixed bag, něco je lepší, něco horší). Ale bohužel na to dostali jen 2 roky, což sice není omluva 2K managementu, ale vývojáři s takovým termínem odvedli dobrou práci, svá pozitiva remake má taky. Ale určitě je tu do jisté míry propálená příležitost a nenaplněný potenciál.
Taky ale za tu hru plnou cenu nechtěli, prodává se už od launche levněji než je typických 60.
Damn, o tý psí hlavě jako zbrani jsem neměl tušení :D
Taky ale za tu hru plnou cenu nechtěli, prodává se už od launche levněji než je typických 60.
Damn, o tý psí hlavě jako zbrani jsem neměl tušení :D
@DEU (28.10.2020 16:51): Při hraní na klasickou obtížnost o náboje při přebíjení přijdeš stejně jako v originální hře.
https://www.youtube.com/watch?v=NfPk_SbPTSQ
Ve videu výš je vidět, co všechno do remaku nezahrnuli. Plus ještě zapomněl autor videa zmínit, že například při vyhození poloprázdného zásobníku nepřijdete o v něm zbývající náboje, či ony vynechané mise Lucase Bertoneho. Nemoho si pomoci, ale za mě jde o selhání, protože remake by nikdy neměl vynechat nic z originálu a naopak přidat nové elementy, které v původní verzi v té době chyběly. A ne přidat hru zjednodušující konzoloidní prvky, ale například roli peněz ve hře, zpřístupnit vnitřky budov skrz obchody, autoservisy a podobné elementy jako v Mafii II. Zaplať pánbůh za motorky, ještě mohli přidat autobusy. Pak bych neměl problém dát za hru plnou cenu, za současné situace bych za ni nedal ani třetinu.
Ve videu výš je vidět, co všechno do remaku nezahrnuli. Plus ještě zapomněl autor videa zmínit, že například při vyhození poloprázdného zásobníku nepřijdete o v něm zbývající náboje, či ony vynechané mise Lucase Bertoneho. Nemoho si pomoci, ale za mě jde o selhání, protože remake by nikdy neměl vynechat nic z originálu a naopak přidat nové elementy, které v původní verzi v té době chyběly. A ne přidat hru zjednodušující konzoloidní prvky, ale například roli peněz ve hře, zpřístupnit vnitřky budov skrz obchody, autoservisy a podobné elementy jako v Mafii II. Zaplať pánbůh za motorky, ještě mohli přidat autobusy. Pak bych neměl problém dát za hru plnou cenu, za současné situace bych za ni nedal ani třetinu.
@Brasikona (27.10.2020 19:46): Ještě mě napadlo: "Tak to bychom měli.". Nebo spíš "Jo, má to za sebou.". Nejde o doslovný překlad, ale počtem slabik sedí.
@Tulareanus (27.10.2020 19:46): Viz můj vzkaz výš.
@Tulareanus (27.10.2020 19:46): Viz můj vzkaz výš.
@DEU (27.10.2020 19:40): alebo by sa to dalo preložiť "Tak jo, to by jsmě měli." prípadne "jo, kámo, to by šlo."
@stepankoby1 (27.10.2020 19:03): Nehraju ani jednu verzi, ale myslím, že se to mezi sebou neliší, ale kecala bych, jistě to nevím :D
@DEU (27.10.2020 19:40): Zprasit a buchta jsou právě výrazy remaku, ne původní hry. Ale teď jsem si ještě vzpomněla na "bro" v jednom z dřívějších komentářů – Paulie v původní hře opakuje "brácho, brácho, brácho" – na to jsem si vzpomněla až teď, ale to je stejně jen jako zajímavost :D
Yeah pal, takže jsme přesně došlo k tomu hlavnímu – jiný způsob, jak to přeložit, v tomto případě prostě není. V původní hře si může Paulie řvát "Hej, kamaráde" jak chce, tady ne.
@DEU (27.10.2020 19:40): Zprasit a buchta jsou právě výrazy remaku, ne původní hry. Ale teď jsem si ještě vzpomněla na "bro" v jednom z dřívějších komentářů – Paulie v původní hře opakuje "brácho, brácho, brácho" – na to jsem si vzpomněla až teď, ale to je stejně jen jako zajímavost :D
Yeah pal, takže jsme přesně došlo k tomu hlavnímu – jiný způsob, jak to přeložit, v tomto případě prostě není. V původní hře si může Paulie řvát "Hej, kamaráde" jak chce, tady ne.
@Brasikona (27.10.2020 18:54): Předně podotýkám, že nejsem zběhlý ve slangu používaném v USA behěm prohibice. Proto nevylučuji, že mnou zmíněné výrazy označené za "novotvary" a "patvary" skutečně gangsteři mohli tou dobou používat. Nicméně na mě remake první Mafie působí, že jich je ve srovnání s původní první Mafií více. Pravda je, že jsem ji hrál naposledy před více než deseti lety a Tebou zmíněné "Sorry, sorry, sorry." a výrazy "zprasit" a "buchta" si po těch letech už vážně nepamatuji. Budu muset po drahmých letech herní klenot znovu zahrát. Na větu "Oukej, kámo. Užij si to." jsem si vzpomněl. Tehdy jsem se nad ní nepozastavil, dnes už bych asi byl v údivu. Objektivně budu moci obě hry porovnat až budu mít remake dohraný. Toto jsou pouze mé první dojmy z videí.
V angličtině jsem ji dohrál jen jednou, ještě na střední škole a tudíž si původní anglické znění nepamatuji už vůbec. Čekají mě tedy dva průchody ;)
Věta "Yeah pal. That'll do it." by se dala dobově přeložit "Jo, kamaráde, jsme hotoví." nebo "Jo, kamaráde, má to za sebou.". Jenže to by nesedělo slabikami. Angličtina se ne vždy dá překládat doslovně.
V angličtině jsem ji dohrál jen jednou, ještě na střední škole a tudíž si původní anglické znění nepamatuji už vůbec. Čekají mě tedy dva průchody ;)
Věta "Yeah pal. That'll do it." by se dala dobově přeložit "Jo, kamaráde, jsme hotoví." nebo "Jo, kamaráde, má to za sebou.". Jenže to by nesedělo slabikami. Angličtina se ne vždy dá překládat doslovně.
@Brasikona (27.10.2020 18:54): To "shit" a angličtina v kostele jsou ale způsobené steam/gog verzí, ne? Poprvé jsem to slyšel, až když jsem tu misi zapnul na steamu a vůbec si je nepamatuju ze staré 1.0 verze, kterou jsem hrál loni. :D
@DEU (27.10.2020 14:02): To je ale za mě docela vtipné, protože styl dabingu první Mafie je samé sorry, sorry, sorry... A pouští se dost do dnešní (už tehdejší?) mluvy. Zrovna to sorry mě v první Mafii vždy vytáčelo, to prostě nezapadalo do češtiny, žádný novotvar. A Tomášovo SHIT nebo angličtina v kostele mě baví pokaždé :D Pro realistický zážitek tu je angličtina, která jazyk a jeho dobu reflektuje i jeho přízvukem, čeština tohle k dispozici nemá, tak se zkrátka uchyluje ke slangu, který navíc často vychází z argotu, a tak je docela na místě, i když si pánové mafiáni mnohdy hrají na vyšší vrstvu. Nemám s tím problém. Ale abych tedy schválně řekla, s čím problém mám – zprasit a buchta – tyhle dva výrazy mě začaly šíleně štvát až dojímat. | Oukej, kámo, užij si to.
@DEU (27.10.2020 15:06): Paulie řekne "Yeah pal. That'll do it." – jak jinak to přeložit, navíc aby to sedělo synchronem pro dabing?
@DEU (27.10.2020 15:06): Paulie řekne "Yeah pal. That'll do it." – jak jinak to přeložit, navíc aby to sedělo synchronem pro dabing?
@Bursoft (27.10.2020 14:13): Po zabití Morella také řeknou "kámo a mám strach, že bude ve hře podobných hlášek víc.
@JohnCZ (27.10.2020 14:08): Pokud máš pravdu, pak to velice rád slyším a jednou určitě vyzkouším.
@JohnCZ (27.10.2020 14:08): Pokud máš pravdu, pak to velice rád slyším a jednou určitě vyzkouším.
@Bursoft (27.10.2020 14:13): Já spíš reagoval na kritiku herního systému jako takového. Ovladatelnost na M/K nemůžu moc posuzovat, hrál jsem na gamepadu.
@DEU (27.10.2020 14:02): Nvm no, mně tam podobný věci nijak uši nervaly, respektive si neuvědomuju, že by tam něco takovýho bylo. Ano, na začátku řeknou tágo, ale to je tak všechno, co si vybavím.
@JohnCZ (27.10.2020 14:08): To sice jde, ale to ovládání je nepřátelský minimálně na klávesnici. Tady souhlas s DEU, že je to prostě navržený na gamepad a klávesnice je zase jen sprostě přemapovaná z gamepadu, než aby se nad tím někdo zamyslel..
@JohnCZ (27.10.2020 14:08): To sice jde, ale to ovládání je nepřátelský minimálně na klávesnici. Tady souhlas s DEU, že je to prostě navržený na gamepad a klávesnice je zase jen sprostě přemapovaná z gamepadu, než aby se nad tím někdo zamyslel..
@DEU (27.10.2020 13:19): Můžeš hrát i bez využití cover systému tho. Kolikrát jdou takto i některé situace vyřešit jednodušeji.
To bys věděl, kdybys to hrál. :D
To bys věděl, kdybys to hrál. :D
@Bursoft (27.10.2020 13:46): Já jsem se nevyjádřil přesně. Chtěl jsem zachovat styl českého dabingu z původní první Mafie. Ne, aby do hry autoři cpali dnešní novotvary a patvary, kterými mluví převážně současná cílová skupina. Je to hra ze 30. let minulého století a mluva v ní je na úrovni posledních deseti let. Nebo snad v anglickém znění padají výrazy "bro", "bra", neustálé uširvoucí "like" a podobné? A souhlasím, že nejautentičtější zážitek je s anglickým dabingem. O vánocích hru pořídím, pokud bude ve slevě, protože za součanou cenu ji kupovat opravu nebudu.
@DEU (27.10.2020 13:34): Ty chceš, aby byla hra autentická, ale zároveň ji chceš hrát v češtině. Tak pak nevím co chceš, protože se to vylučuje. Zasazení hry je do 30. let v USA, tudíž se tam mluví anglicky a jedinej autentickej zážitek budeš mít v EN. A neodvolával bych se na to, jak se mluvilo ve 30. letech u nás, mentalita a kultura byla určitě dost odlišná proti USA.
@Thellwin (27.10.2020 12:03): Když dělám remake herní legendy svého žánru, měl bych se držet původní předlohy, neubírat z ní, ale naopak přidávat. Protože pak se stane, že právě nemožnost používání MHD nebo vynechané mise pro Lucase Bertoneho budou některým hráčům chybět. A není pro mě omluva, že to většinu hráčů nezajímá. Původní první Mafie byla jedinečná právě i těmito detaily, komplexností. Naopak mi v ní už tehdy chyběla role peněz ve hře během kampaně a že se nedalo vstoupit do budov s výjimkou dané mise.
@Toaleťák (27.10.2020 13:26): Na mě to bohužel dělá dojem, že se autoři snaží na úkor autenticity za každou cenu zaujmout dnešní cílovou skupinu. Ale ještě to zaplaťpánbůh není v takové šílené míře jako v jiných AAA hrách. Jinak ten slang, co jsi poslal, je masakr. Žiju v Kanadě a nevím z toho zhola nic :)
@Toaleťák (27.10.2020 13:26): Na mě to bohužel dělá dojem, že se autoři snaží na úkor autenticity za každou cenu zaujmout dnešní cílovou skupinu. Ale ještě to zaplaťpánbůh není v takové šílené míře jako v jiných AAA hrách. Jinak ten slang, co jsi poslal, je masakr. Žiju v Kanadě a nevím z toho zhola nic :)
@DEU (27.10.2020 11:37): No zas tak bych to jazykově nekritizoval. Ono v těch třicítkách v US se taky mluvilo docela květnatě. Pár příkladů snad zde nebo zde. V kontextu pak zde. Osobně se mi ten český překlad docela líbí svou formou, ale chápu, že co nerve uši jednomu, může rvát uši druhému :-).