@BUMTARATA (04.12.2020 13:26): No jak jsem psal, posuneš pak tržby o měsíc, což se asi akcionářům líbit nebude. I z pohledu řízení projektu to je blbý, protože tam máš cca měsíc vakua kdy nemůžeš nic měnit a maximálně dělat nový věci někde separátně a až přijdou první bugreporty od hráčů tak zas switchnout na opravy (protože QA nikdy neobjeví všechno žejo).
Diskuze
@orromis (04.12.2020 13:25): To ze to je remake je prave jeste horsi, dostat tomu aby to se drzelo originalu je mozna jeste horsi nez delat hru na cisto.
Proste vydat prakticky nefunkcni hru na disku pro konzole je anomalie a vetsinou se to nedeje.
@MikeKing (04.12.2020 13:30): Persona 5 zadny patch nema. Aspon co jsme ji mel asi tri roky nainstalovanou nez vysla Royal a ja ji smazal. Royal mela tusim dva o velikosti par mb. Gamebreaking bug mozna mel nekdo, ja teda ne. A zcela jiste neslo o totalne rozesranou hru jako je cyberpunk na disku.
Proste vydat prakticky nefunkcni hru na disku pro konzole je anomalie a vetsinou se to nedeje.
@MikeKing (04.12.2020 13:30): Persona 5 zadny patch nema. Aspon co jsme ji mel asi tri roky nainstalovanou nez vysla Royal a ja ji smazal. Royal mela tusim dva o velikosti par mb. Gamebreaking bug mozna mel nekdo, ja teda ne. A zcela jiste neslo o totalne rozesranou hru jako je cyberpunk na disku.
@BUMTARATA (04.12.2020 13:26): Proč by měla primární platforma čekat na toastery? :D To je daleko lepší tenhle kompromis.
@Charllize (04.12.2020 13:22):Předpokládám, že myslíš day one patch? Protože na Personu 5 pochopitelně patche vycházely. Dokonce Persona 5 Royal měla do patche 1.02 game breaking bug už v prvním paláci.
@Charllize (04.12.2020 13:22): Pokud tam nemám ty móresy zavádět, pak se bude muset konzolová scéna smířit jen s Crashem a nenatahovat se po jiné lize :) Jinak kdo chce s vlky výti....
@orromis (04.12.2020 13:18): A co kdyby třeba tu hru poslali na certifikaci až budou mít „Day 1“ patch? :))
@Charllize (04.12.2020 13:22): FF7 i Persona 5 jsou exkluzivní tituly a není to open world sandbox. Dost nefér srovnání (z pohledu náročnosti vývoje). Navíc FF7 je remake.
@Cathan (04.12.2020 13:11): Final Fantasy VII Remake nebo treba Persona 5 nemaji zadny patch. Jsou v takovem stavu ze ho nepotrebuji, a jsou to komplexni hry na desitky hodin a nejsou jedine ktere takhle na konzolich vysli. Mam doma nekolik desitek her na PS4 a ty ktere se neobejdou bez patche bych spocital na prstech jedne ruky. 99% SONY titulu funguje skvele rovnou z disku a mohl bych jmenovat dal. Nesnaz se zavadet moresy z pocitacu na konzole, tam je poradek a kazda anomalie typu Cyberpunk tam trci jak bolavy prst!
@AlieN (04.12.2020 13:07): Nekupuješ produkt ale licenci k užívání software.
Každopádně u těch day one patchů je problém v tom, že certifikace na konzole a věkový rating trvá dlouho a ekonomicky je dost nerozumné prodloužit vydání o měsíc jen kvůli tomuhle. Day one patche jsou nejrozumnější řešení. Dost blbý je, když ty patche zabírají desítky giga...
Každopádně u těch day one patchů je problém v tom, že certifikace na konzole a věkový rating trvá dlouho a ekonomicky je dost nerozumné prodloužit vydání o měsíc jen kvůli tomuhle. Day one patche jsou nejrozumnější řešení. Dost blbý je, když ty patche zabírají desítky giga...
@AlieN (04.12.2020 13:07): Hry nejsou myčka. Není to produkt, který lze absolutně vypilovat před vydáním. Prostě to není možné, zvlášť u fakt high titulů jako je Cyberpunk, kde teprve plná verze odhalí plno chyb. I dřív hry měly tunu bugů, které se vlastně díky složitosti dodání ani nikdy pořádně neopatchovali. Takže osobně jsem rád za to, že dnes se už počítá s tím, že na to dojde. Je to přiznání reality.
@Cathan (04.12.2020 12:50): "Přijde mi absurdní pronést v současnosti, že hra z disku by měla být "hratelná". To už je prostě neudržitelné."
Mě přijde hodně absurdní pronést tohle. Když si koupíš produkt, tak by sakra měl být funkční. Ano, sice day one patch, no jestli bude stačit ten tak je to lepší než hru dodělávat měsíce po vydávání jako u KCD nebo her od Bethesdy, a mě to nijak zásadně netrápí - ale dovedu si představit že někoho trápit bude, připojení k internetu afaik mezi minimálními požadavky uvedené není. Ta GTX 550 tam nejspíš bude.
Mě přijde hodně absurdní pronést tohle. Když si koupíš produkt, tak by sakra měl být funkční. Ano, sice day one patch, no jestli bude stačit ten tak je to lepší než hru dodělávat měsíce po vydávání jako u KCD nebo her od Bethesdy, a mě to nijak zásadně netrápí - ale dovedu si představit že někoho trápit bude, připojení k internetu afaik mezi minimálními požadavky uvedené není. Ta GTX 550 tam nejspíš bude.
Nomádi v karavanech holt zase ostrouhají.
@MikeKing (04.12.2020 13:02): ještě chvilku tomu dej, dokud jdou po dohrání prodat dál. Ale teď s gamepassem atd to vlastně drží jen to, že PS hry jdou po dohrání prodat a že jsou častokrát krabičky levnější. To je ta poslední nit. A možná pak ještě že fyzickou kopii můžeš koupit jako dárek.
@MikeKing (04.12.2020 13:02): ještě chvilku tomu dej, dokud jdou po dohrání prodat dál. Ale teď s gamepassem atd to vlastně drží jen to, že PS hry jdou po dohrání prodat a že jsou častokrát krabičky levnější. To je ta poslední nit. A možná pak ještě že fyzickou kopii můžeš koupit jako dárek.
Upřímně, mě vůbec překvapuje že někdo ještě kupuje hry na disku...
@Charllize (04.12.2020 12:41): Žijeme ve 21.století. Svět se mění. Kvalitní internet je téměř už standart. Přijde mi absurdní pronést v současnosti, že hra z disku by měla být "hratelná". To už je prostě neudržitelné. Je mi hráčů, kteří tu možnost nemají, upřímně líto, ale podobně bych mohl prohlásit, že by hra měla být hratelná na GTX 550.
Ale souhlasím, že by tato informace měla být uvedena na obalu se zbytkem specifikací, pokud to tam není.
Ale souhlasím, že by tato informace měla být uvedena na obalu se zbytkem specifikací, pokud to tam není.
@Charllize (04.12.2020 12:41): to je krásný, ale jak vidíš, tak to tak ne vždy dopadne.
@Paul (04.12.2020 12:40): ne, holt by ta hra na disku mela byt hratelna...tak to je.
@Charllize (04.12.2020 12:33): však já tvoje anecdotal dojmy nerozporuju a ani ten článek to nedělá. Můžou bejt lidi co maj připojení jen přes data a tam se 50GB bude tahat blbě. Ti holt budou muset hrát s bugama, nebo si to u někoho zaktualizovat.
@Paul (04.12.2020 12:30): Jako obvykle, clanky z netu a moje osobni zkusenost je dost jina. fakt nebudu kecat ze treba z deseti lidi tak dva maji problem s internetem. Sem chodi hodne lidi co pocitac doma proste nema, maji konzoli a treba mobil s nejakejma datama. Taky casto ty hry posilame do oblasti o kterych jsme v zivote neslysel a ty lidi si to objednavaji po telefonu pac nasli cislo nekde v levelu kde mame reklamu. Jak rikam neni to vetsina, ale porad jich je docela dost na to abych v tom videl problem, kdyz tu hru nekomu chci prodat. Jasne JRC nebo Alza tohle vubec neresi, proto to mozna pusobi ze se to nedeje :)
@Charllize (04.12.2020 11:51): ano, těch pět byla hyperbola, v reálu je to zhruba tolik v procentech:
"Nejsnadněji se k síti dostanou děti. V domácnosti bez internetu vyrůstají jen tři procenta z nich."
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/inter ... 6_094547_domaci_onkr
„Dá se říci, že všechny domácnosti, které chtějí mít doma stolní počítač, tak ho mají. Kromě domácností seniorů.“
Ale samozřejmě, někdo může mít net stále s FUPem. Ikdyž třeba UPC FUP zrušilo snad dekádu zpět.
Souhlas ale že na krabici by mělo bejt připojení k internetu napsáno jako požadavek.
"Nejsnadněji se k síti dostanou děti. V domácnosti bez internetu vyrůstají jen tři procenta z nich."
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/inter ... 6_094547_domaci_onkr
„Dá se říci, že všechny domácnosti, které chtějí mít doma stolní počítač, tak ho mají. Kromě domácností seniorů.“
Ale samozřejmě, někdo může mít net stále s FUPem. Ikdyž třeba UPC FUP zrušilo snad dekádu zpět.
Souhlas ale že na krabici by mělo bejt připojení k internetu napsáno jako požadavek.
@Guldy (04.12.2020 11:32): ojedinele to neni, ale ani to neni standart. Jsou firmy co vydaji hru a nikdy na ni zadny patch nebyl, protoze neni potreba. Tudiz koupena verze na disku je 100%. Nebo se jedna jen o upravy hry ktere nejsou krizove Ten proces je jen (podle me) neschopnost a casovy press.
Pokud je hra na disku, mela by z nej byt plne hratelna, co se konzoli tyce. Nebo by mela mit na obalu uvedeno ze potrebuje pripojeni k internetu.
Za mne je to na konzolich dost partyzanstina kdyz nekdo vyda hru ktera z disku vlastne nefunguje.
Vis co, je to proste prusvih kdyz si za tejden nekdo prijde natesene koupit Cyberpunk a ja se ho zeptam jestli ma internet, protoze jinak si to poradne nezahraje. Samo muzu mlcet, ale to neudelam. Kolikrat to pak doapdne tak ze dotycny prinese konzoli sem k nam do kramu a my mu ten patch stahneme. A u toho padaji hlasky typu co to vydalo za kreteny. Jako reklama nic moc.
@Paul (04.12.2020 11:24): Lidi co nema net vubec, nebo ho maji tak pomaly ze je prakticky pro vetsi mnozstvi dat nepouzitelny je docela dost, mam s tim dost zkusenosti z obchodu. Netvrdim ze jde o vetsinu ale ani to neni zanedbatelne.
Pokud je hra na disku, mela by z nej byt plne hratelna, co se konzoli tyce. Nebo by mela mit na obalu uvedeno ze potrebuje pripojeni k internetu.
Za mne je to na konzolich dost partyzanstina kdyz nekdo vyda hru ktera z disku vlastne nefunguje.
Vis co, je to proste prusvih kdyz si za tejden nekdo prijde natesene koupit Cyberpunk a ja se ho zeptam jestli ma internet, protoze jinak si to poradne nezahraje. Samo muzu mlcet, ale to neudelam. Kolikrat to pak doapdne tak ze dotycny prinese konzoli sem k nam do kramu a my mu ten patch stahneme. A u toho padaji hlasky typu co to vydalo za kreteny. Jako reklama nic moc.
@Paul (04.12.2020 11:24): Lidi co nema net vubec, nebo ho maji tak pomaly ze je prakticky pro vetsi mnozstvi dat nepouzitelny je docela dost, mam s tim dost zkusenosti z obchodu. Netvrdim ze jde o vetsinu ale ani to neni zanedbatelne.
@Charllize (04.12.2020 09:35): Tohle neni ojedinely pripad. Vzhledem k tomu procesu, ktery jsem popisoval nize, je to i logicke. Kazdopadne internet je jedna vec, pak se ale stava, ze si nekdo cilene odmita stahnout lepsi verze hry, s cimz se nepocita, ale pak je problem, kdyz ten clovek jde napsat recenzi..
@SilentWolf (04.12.2020 11:01): Myslím že těch 5 lidí co má konzoli a nemá net zvládnou navštívit kamaráda a aktualizovat si to :)
@BUMTARATA (04.12.2020 10:07): Pokud ta hra běží na XSX stabilně na 60, tak to hlavně znamená že není CPU-limited a na srovnatelných PC poběží v 60 taky, což je pro mě hlavní. Rozlišení už pak záleží na tom jakou má člověk grafiku, naštěstí DLSS s tímhle pomůže hodně.
@BUMTARATA (04.12.2020 10:07): Pokud ta hra běží na XSX stabilně na 60, tak to hlavně znamená že není CPU-limited a na srovnatelných PC poběží v 60 taky, což je pro mě hlavní. Rozlišení už pak záleží na tom jakou má člověk grafiku, naštěstí DLSS s tímhle pomůže hodně.
@Charllize (04.12.2020 10:00): Ale jo, jak to čtu víc, tak moje zážitky s Falloutem 4 nebo Witcherem 3 při vydání byly ještě v pohodě.
Takže asi pravda. Chudáci lidi bez netu. Snad jich moc nebude. :D
Takže asi pravda. Chudáci lidi bez netu. Snad jich moc nebude. :D
@Paul (04.12.2020 01:12): Jestliže to na XSX běží v 60, tak s nejvyšší pravděpodobností v 1080p, hádal bych tedy dva módy – framerate/resolution. Z toho by pak nutně plynulo, že požadavky odpovídají 30, jak tomu ostatně obvykle bývá. Byl bych velmi překvapen, kdyby tomu tak nyní nebylo.
@SilentWolf (04.12.2020 09:44): prave ze moc nejsou. Spis to je vyjimka.
@Charllize (04.12.2020 09:35): Na konzolích jsou nehratelné verze tak nějak by default, ne? Si zvykli.
Jestli je pravda ze na diskove verzi pro konzole je nejaka nedodelana verze co je prakticky nehratelna tak moc nevim co si pocnou lidi co si to koupi a nemaji k dispozici internet. Pokud tedy nekde na krabicce nebude upozorneni internet required. Pokud ne, tak to je solidni prasarna.
@Sarno (04.12.2020 00:00): Ej, tak užívaj, ja budem mať len tri, tak to poriadne využijem :)
@Sarno (04.12.2020 00:00): Mám to stejně. Dovolená nahlášena na týden poté co vyjde Cyberpunk ;-)
Od toho xboxáře viz níže...
Thanks for reitterating this because you are absolutely correct. I just received a 43 GB update and a huge majority of the bugs I mentioned were patched.
I don't wanna jinx it but I have seen zero bugs that I previously mentioned so far.
https://www.reddit.com/user/scorpo187/
Tak snad to bude tedy v poho. Jinak to na XSX prý po tomhle patchi už běží stabilně na 60, takže ty HW požadavky kde neuvedli target framerate snad taky cílily na 60.
Thanks for reitterating this because you are absolutely correct. I just received a 43 GB update and a huge majority of the bugs I mentioned were patched.
I don't wanna jinx it but I have seen zero bugs that I previously mentioned so far.
https://www.reddit.com/user/scorpo187/
Tak snad to bude tedy v poho. Jinak to na XSX prý po tomhle patchi už běží stabilně na 60, takže ty HW požadavky kde neuvedli target framerate snad taky cílily na 60.
Já aspoň využiju svých 21 dní volna co jsem si sušil v práci :D
@Guldy (03.12.2020 23:35): to mi přijde vždycky kouzelné, když někomu kdo moc nehraje, konečně vyjde nějaká ta hra. Sice ještě nejsem v té fázi, ale zajímalo by mě, jak na mě budou působit hry, pokud si koupím třeba 2-3 ročně.
To z nich musí být naprosto jiný pocit, než pařit jak o život jednu za druhou.
To z nich musí být naprosto jiný pocit, než pařit jak o život jednu za druhou.
@Rapier (03.12.2020 22:48): Mam kamarady v ruznych profesich. Jeden je doktor. Nemuze se dockat a kazdy den na to mysli a fantaziruje. Ja taky. Stredu vecer se vyspim a pak od launche po pulnoci pojedu nolife a nemuzu se dockat.
@kuler91 (03.12.2020 22:55): Nema smysl to hrat, jen zkusit. Podle textu ten uzivatel ale netusi co ma v ruce..
@Paul (03.12.2020 22:53): Osekal jsem omacku.
@Paul (03.12.2020 22:53): Osekal jsem omacku.
I kdybych takovou verzi měl, tak bych to asi nehrál ... kor týden před vydáním, musí to být cool mít tu možnost o něco dřív, ale odolal bych. Snad měli dostatek času na vše ostatní ( krom oprav chyb ) ... V W3 bylo znát, a myslím že to i říkali, že ty interest pointy dělali na poslední chvíli.
@Guldy (03.12.2020 22:07): jo, potvrzuješ co píšu. Proč jsi ten post tak zkrátil? :)
Takže příští čtvrtek to vypukne. Děti pláčou, žena pláče, kočka pláče, loučení s realitou je srdceryvné.... a pak se to stane. Noční ticho protrhne osamělý běžec ve stínech. Úplně mě to připomíná tohle video odkaz :)
@Paul (03.12.2020 20:03): Jedna se o certifikacni verzi, tzn. nekolik mesicu stary build. Mezi tim a day one patchem je obrovsky rozdil. Hlavne pri tvrdym crunch modu.
Ta grafika je tak kouzelně ošklivá, že si od toho fakt slibuju solidní herní mechanismy. Ale zatím to vypadá jak série cutscén. Spíš to vidím na Give Me Deus Ex.
@SilentWolf (03.12.2020 20:55): jasne, nejlip to bude poznat s tema rozmanitejma genderovejma ficurama co tam maji :)
Vyjadřovali se někde, jestli na PS5 budou plně přiživovat tu haptiku a další fíčurky dual sensu? Samozřejmě asi až s next gen updatem?
Jak čtu tu knížku, tak mě auta hajpují neskutečně.
Jak čtu tu knížku, tak mě auta hajpují neskutečně.
[neexistující příspěvek]: EDICE OBSAHUJE
- hru Cyberpunk 2077
- mapu Night City
- nálepky
- pohlednice z Night City
- World Compendium
- digitální soundtrack
- digitální art booklet
- digitální Cyberpunk 2020 Sourcebook
- tapety ke stažení
https://www.xzone.cz/cyberpunk-2077-ps4
@Garret (03.12.2020 20:09): tak nejlepsi je pockat na GOTY edici, zejo, ale to bude fakt tak za dva roky.
- hru Cyberpunk 2077
- mapu Night City
- nálepky
- pohlednice z Night City
- World Compendium
- digitální soundtrack
- digitální art booklet
- digitální Cyberpunk 2020 Sourcebook
- tapety ke stažení
https://www.xzone.cz/cyberpunk-2077-ps4
@Garret (03.12.2020 20:09): tak nejlepsi je pockat na GOTY edici, zejo, ale to bude fakt tak za dva roky.
@Paul (03.12.2020 20:03): Já měl W3 taky, až na pár vizuál glitchů (a jednou mě hra spanwnula mimo mapu) v pohodě, stejně tak i kingdom come a Fallout 4. Je prima mít alespon v tomto ohledu pořádnou kliku.
@Charllize (03.12.2020 20:00): rok ne, ale po lauchi se na to hned nevrhnu. počkám na recenze. původně jsem to chtěl hrát až na 3080, ale ta nebude tak do jara... to nevím, jestli vydržim.
@pajmič (03.12.2020 19:56): jsme před launchem. Při launchi stále věřím, že to bude mnohem víc v klidu. Přeci jen ti lidé hrají build starý několik měsíců. TW3 jsem hrál při launchi taky a byl (u mne, steam verze) úplně v pohodě, i ta Valhalla byla zabugována víc.
@Garret (03.12.2020 19:56): tak rok pockas? pac driv to dokupy nedaji :)
I kdyz, ja hral Zaklinace 3 na launch a zadne velke bugy jsem tam nemel.
Jinak ja to kupuju hned nakonec, ta zakladni edice ma pekne bonusy a za rok bude uz tezko k sehnani. Stejne jako u Zaklinace 3. Ted uz jen zbyva jestli si vezmu i tu guide knizku za litr. Sbiram je, ale jen u her co jsou pro me nejak dulezite, coz nevim jak u cyberpunku dopadne. Zatim na to trochu spis koukam skrz prsty jedne ruky, ale ne pres obe.
I kdyz, ja hral Zaklinace 3 na launch a zadne velke bugy jsem tam nemel.
Jinak ja to kupuju hned nakonec, ta zakladni edice ma pekne bonusy a za rok bude uz tezko k sehnani. Stejne jako u Zaklinace 3. Ted uz jen zbyva jestli si vezmu i tu guide knizku za litr. Sbiram je, ale jen u her co jsou pro me nejak dulezite, coz nevim jak u cyberpunku dopadne. Zatim na to trochu spis koukam skrz prsty jedne ruky, ale ne pres obe.
@Paul (03.12.2020 19:54): to je u CDP celkem standard... osobně si chvíli počkám, protože to bude chtít pár pečíků.
@SilentWolf (03.12.2020 19:50): Právě jsem se chtěl zeptat kdy padle review embargo. Taky to hádám tak na 95 v průměru a určitě padne i nějakej ten rekordík co se prodejů týče.
@Paul (03.12.2020 19:54): Už vidum ty youtube kompilace "Cyberjunk: 2077 bugs" :D Ale kdo nečekal, že to bude mít hroznej technickej stav při launchi je mešuge. :)
@Paul (03.12.2020 19:54): Už vidum ty youtube kompilace "Cyberjunk: 2077 bugs" :D Ale kdo nečekal, že to bude mít hroznej technickej stav při launchi je mešuge. :)
Nespoiloidní dojmy od xboxáře co hraje bez patche, je to zabugovaný jak při vydání Kingdom Come :D
(Currently 6 hours into the game on xbox series x and I just now got the title screen....this is a BIG game) Population density is wayyyy higher than I was expecting, runs at 60fps with some frame drops, the game is very buggy like repeated crashes, dialogue just not being played sometimes, I've had the controller become completely unresponsive for several seconds a dozen times or so, some serious ghosting on objects when moving quickly, animations just not working properly, screen flickering a lot, vehicles and npcs spawning and despawing out of thin air. And TONS of repeating npcs. Like 3 identical npcs standing directly next to each other. The game REALLY needs a patch. This version is nowhere near close to ready. I'm just hoping that that patch is magic because damn. Severe jank. But when everything works right....Dude this game is amazing. It lives up to the hype. It really does.
(Currently 6 hours into the game on xbox series x and I just now got the title screen....this is a BIG game) Population density is wayyyy higher than I was expecting, runs at 60fps with some frame drops, the game is very buggy like repeated crashes, dialogue just not being played sometimes, I've had the controller become completely unresponsive for several seconds a dozen times or so, some serious ghosting on objects when moving quickly, animations just not working properly, screen flickering a lot, vehicles and npcs spawning and despawing out of thin air. And TONS of repeating npcs. Like 3 identical npcs standing directly next to each other. The game REALLY needs a patch. This version is nowhere near close to ready. I'm just hoping that that patch is magic because damn. Severe jank. But when everything works right....Dude this game is amazing. It lives up to the hype. It really does.
@Paul (03.12.2020 19:26): a asi i recenze. I když prý neposílají hru zas tak moc dopředu, tak kdo ví jak to s nimi bude. I tak to bude trhat desítky, to je mi jasné, ale je vždycky hezké vidět čísýlko které osciluje kolem 95 třeba. :D už to chce "další RDR2".