Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Upřímně, moc jste mi nepomohli. :) Nakonec jsem musel googlit a zjistil jsem, že Revision sice vypadá nejlépe, ale má prý citelnější změny v designu některých levelů. New Vision sice nemění nic, ale ani tolik tu grafiku. :) Zkusím tedy ten nejopěvovanější GMDX. Tedy až se ke hře za nějaký ten měsíc dokopu...
Já to jednou hrál právě s Revision nebo New Vision, už si nevzpomínám, ale vím, že některé lokace byly trochu překopané... ale už fakt nevím, který to byl.
@John Mirra (14.01.2021 19:23): jo to je pravda. Na to jsem zapomněl. Přidává nějaké objekty, ale já to vždycky chápal tak, že je to stále jen změna vizuálu. Nepřiidává nové cesty, ventilace nebo něco takového.

Je ale pravda, že jsem hrál jen první lokaci.
@H34D (14.01.2021 16:20): oba tebou jmenované mění právě jen grafiku. Revision je tuším i na steamu a vypadá dobře. Přijde mi s grafikou gmdx hodně podobný. Ono jsou to v podstatě balíky grafických módu. Některé z nich používá i gmdx, ale ten mění nebo vylepšuje i některé herní mechaniky nebo dokonce přidává nové.

Připadá mi trochu škoda se gmdx vyhýbat jako, že je to něco hardcore. Není. Je to hodně citlivé udělaný mód. Podle mě vanilu nemá smysl hrát.
Já nemám s čím porovnávat, ale s GMDX jsem si hru fakt užil. A ikdyž to na stovku nemá, bylo to super. a když Tak Ti mužu podarovat nějaké savy
Když jste u těch modů, doporučili byste nějaké další grafické mody kromě GMDX? Chtěl bych jen vylepšit grafiku, ale zachovat gameplay. Četl jsem, že se doporučuje Deus Ex New Vision nebo Revision, hm?
@Walome (12.01.2021 20:13): tak jasně, že jsou v modu jen přiložené, ale je to první věc co tě v intru nebo na molu praští do očí.

Jinak vývoj GMDX sice usnul, ale nějakej vývoj tam je od původního autora, který to nazývá GMDX vRSD.
Experimental fork of GMDX v9, candidate for a future official update. Includes radial augmentation menu, HDTP toggle menu, new addiction system, 17 new and reworked perks, rebalanced skills/augs/weapons, simulated laser sight waver, overhauled wearable equipment (Repairbot now repairs!), bugfixes, and more. English only.
https://www.moddb.com/mods/gmdx/addons/v ... ture-official-update

Ještě jsem to nezkoušel.
@Cobot (12.01.2021 20:11): grafiku zvednou hd textury samy o sobe.

@DonSnake (12.01.2021 20:08): tak to ze google a apple realne ovlivnujou svet (cast sveta) a ze jsme zavisli na soukromym vyrobci vakciny je uz fakt, coz je proste wow. Jasne, tam podobnost konci ale i tak je to husty.

Jinak AI nam prisla vtipna i pred 20 lety :D
@Walome (12.01.2021 09:15): No, ta současná situace to rozhodně obohatila :D Ne že bych na konspirační teorie kdovíjak věřil, ale během hraní jsem nad tím trochu přemýšlel, to jo :) Na augmentace si pár let ještě počkáme (dle mého to bude míň než 30 let), ale pořádné boty už skoro máme např.

@John Mirra (12.01.2021 19:46): Vanillu. Nic mě tam vyloženě neprudilo (max ta AI), takže jsem neměl důvod to modovat :) Je v tom nějaký zásadnější rozdíl?
@DonSnake (11.01.2021 23:00): jedna z mých prvních ranních myšlenek dnes patřila Tobě :D a říkal jsem manželce, že nějakej týpek na DH dohrál Deus prvně v životě a líbilo se mu to.

A pak jsem nad tím přemýšlel a říkal jsem si, že kromě grafiky ta hra má pořád co dát, hlavně co se týče (mimojiné samozřejmě) příběhu, kterej loni dostal úplně jiný grády (máme tady vir i všem pomalu dochází, jakou mají velké korporace moc), o to to muselo být výživnější.

A za 30 let se to může realitě blížit ještě mnohem víc, a to včetně mechanických augmentací, které se už teď leckde objevují. A možná i nějakej ten bot někde bude (i když to asi nejlépe pojmou kamery s detekcí pohybu).
@Walome (11.01.2021 23:21), @DonSnake (11.01.2021 23:00): jj, tohle nejde. Zato jde spousta jiných zajímavých věcí, které se týkají tohoto typu důležitých postav. Gunter jde ve Francii zabít bez výbuchu, nezabít nebo tuším i omráčit. Waltonu Simmonsovi jde při prvním střetu v podmořské základně utéci (stejně jako při druhém, ale to už se ve hře ničím neprojeví) a při obou by měl jít také zabít bez výbuchu (to mám vyzkoušeno) nebo omráčit.
Tak jsem úspěšně pokořil 20 let starou hru. A musím říct, že to byla paráda :) Ze začátku to byla výborná hra, ale jakmile došlo na dezerci z UNATCO, tak se z toho stala regulérní závislost. Super příběh, charaktery i ta atmosféra. Nejvíc mi asi vadila dost špatná AI. Občas mi chyběly šperháky, ale jinak byl všeho dostatek, snad i nadbytek. Vylepšoval jsem pistole, lockpicking, elektroniku a kompy. A jeden bod jsem ještě dal do plavání.

A jen tak mě zajímá, když jsem ve před momentem, kdy vycházím z metra, kde na mě čeká Gunther Hermann, aby mě vzal do basy - jde ho sejmout? Já to zkoušel asi 10x a nepovedlo se mi to.
Teď mě ještě čeká DE:IW a mám komplet :)
@Kunick (01.01.2021 14:39): Nevím jakou verzi jsi hrál, ale v pozdějších verzích GMDX přidali perky, u každého skillu jsou tuším tři a různě ti je ještě vylepšují. Tenhle "1 zámek = 1 paklíč" sis ale mohl vzít až když jsi měl dovednost paklíčů na maximu. Stál tuším 200 skillpointů.
@Kunick (01.01.2021 14:22): Jojo, v původním DE ti pak fakt stačí třetí úroveň a už v podstatě nemáš o paklíče nouzi, GMDX to docela ztěžuje.

A v GMDX si můžeš vzít ten perk, co ti pak umožní odemykat vše jen jedním paklíčem :)
JJ s GMDX. a jak jsem řekl, chápu že to je balanční mechanismus aby se nestal některý k postupu moc OP, ale když už do něčeho narvu tolik skill pointů, tak chci umět otvírat zámky pohledem :D

Škoda že není nějaká snadná cesta jak si navolit co GMDX modifikuje a co ne. Mě by stačil widescreen.
@Tarhiel (01.01.2021 00:54): Ten jsem měl. Spíš jsem to bral, že mi vadilo, že jsou lockpick a multitool brané jako consumables - přitom bych čekal že s vymaxovaným lockpickingem, ho nebudu lámat na každém zámku. Chápu, že z pohledu designu je to značné ulehčení, ale vadilo mi to.
@Kunick (komentář): Na Tebou zmieňované problémy (Ve chvílích, kdy je řešení tak jasné, ale hra jej neumožnuje, ve chvílích kdy prostě nemůžete podniknout některou z akcí, protože nemáte… (zde si doplňte předmět sami dle nejslabší schopnosti vaší postavy).) určite odporúčam nainštalovať GMDX mód
Tak u mňa najväčší problém pri Deuse je, že som ho už hral :). Potrebujem palicou do hlavy aby som zabudol vo co go.
Myslím že i to GMDE tam občas přidá nové upgradovací kanystry, resp. nový typ, který třeba přidá 2 úrovně jedné variantě augmentace :)
Niekto robí Deus Ex randomizer. Zatiaľ to vyzerá dosť basic, ale má to nejaké pokročilé funkcie v alpha (level randomizer). Dám tomu rok a možno zahrám :)
@Kunick (14.12.2020 23:44): Dík, první hraní jsem skončil někde v Paříži tak jsem si říkal, jak si to ozvláštnit na druhý pokua. Budu tvůj postup sledovat a podle toho zařadím Deus Ex do fronty, tak se snaž ;)
No mě se zatím nejvíc osvědčily vrhací nože. Stačí mířit anehodit je uplně někam do.... a nemusím řešit dostatek nábojů.
@Kunick (14.12.2020 22:44): Vyomračuješ batonem (některé pokročilejší nepřátele časem pomocí riot prod), všechno v klidu projdeš a pročteš. A jak píše Paul, na dálku uspávací kuše. Poprvé jsem hrál Deus Ex tak, že jsem nezabil nikoho krom pár příběhových postav (a i u těch to jde) a MIB/WIB (že jdou omráčit a tak nevybuchnou jsem zjistil až při dalším hraní, na to je právě dobrý riot prod).
@PavelU (14.12.2020 22:00): taky to teď hraju... poslední ra do výzvy. A trochu s tím bojuju. Pere se ve mě hráč, který se chce všude proplížit a prohackovat a hrač který chce projít každý kout a najít každý předmět- a tam je nejsnadnější všechno vystřílet a všechno v klidu projit a pročíst.
Hru jsem opět nainstaloval, tak bych ji měl hlavně hrát. Základní verze, jen starou češtinu tam mám. Starý Direct3D ovládač je moc světlý, ke stylu a designu hry moc nepasuje. OpenGL jsem zprovoznil, překopírovány soubory ze složky Unreal Tournament, ale jeho limitem je jen FullHD rozlišení, alespoň něco. A hlavně OpenGL má tu adekvátní tmavost, co sedí začátku hry v noci. Mám nezmenšené uživatelské rozhrání, které by se správně mělo hodit na menší, ale to by se mi pak špatně četlo.